En tiedä, että mitä voisin sanoa. Koneisto oli mulle non-stop orgasmi. Saleissa tunnelma oli kuumaa, kuten musta pitääkin olla. Tytötkin olivat kauniita, kuten olin aiemmassa viestissä toivonut. Kaikinpuolin Koneisto ylitti kaikki ennakkoluulot, joita olen tässä vuosien varrella kerinnyt Koneistosta haalimaan, mutta en itse kokemaan. Voi olla, että Kupittaa oli Koneistolle kuin Mekka muslimeille, mutta Helsinki on vähintäänkin Ateena niille, jotka nauttivat kuumasta, märästä ja hikisestä klubbailusta, joka on musta parasta koko kulttuurissa.
Ainoat merkittävät miinukset tulee mulle itselleni, kun olin a) lähtenyt \pakosta\ (en halunnut ottaa taksia) iikkeelle omalla autolla ja b) kun olin laittanut jalkaan Conversen All-Starsit, joissa oli kyllä pitoa vaikka seinillä hyppimistä varten, mutta jotka siinä sivussa rikkoivat hieman toista jalkaa. Noh, noi oli pieniä juttuja - ja oli itseasiassa aika upeeta bileistä palatessa kuunnella Kula Shakerin Tattvaa ikkuna auki ja huutaa Kulosaaren sillalla täyttä kurkkua siitä riemusta, jonka Koneisto herätti mussa. Toivottavasti ensi kerralla on Koneistossa mukana ihan oma kaunis tyttö, jonka kanssa voisi huutaa vaikka yhdessä ilosta
Kiitos kaikille,
P.S. Kirjoitin ehkä vähän koherentimman kuvauksen Koneistosta Platinum.ac:n, sen voi lukea tästä;
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=2b6d17790f893fa0e014f93c9ddc5b45&postid=133855