Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,036 views

lumen

Posts: 2,398

#1101 • • lumen lumelääke
siis ihan ultra hyvät bileet! *plur**plur**plur* meinasinki viimeistää corin tahdeissa tappaa itteni energianhukkaan musiikin viedessä ku en ollu syöny koko päivän mitää.. *hih* ja veden tankkaaminen meinas kans unohtuu.. *ding*

paikka oli tosi jees, se oli hauskaa ku oli monta kerrosta ja sit löytyy sopukoita mis pysty kuuntelee erilaist musaa välil... ainoo moitteen sija on se että paikka oli mun mielestä tälle tapahtumalle väärä. siis tommonen metri * metri tanssilattia! eieiei *eiei* toivottavasti Cor ei loukkaantunu lopullisesti ja kuullaan ukkelii viel jatkossakin, nimittäin se soitti ihan kipeen hyvää settii *joo* ja ois ansainnu paremman areenan... dount juu think?

vaik ilmastointiiakin olis saanut välillä pitää edes hetken päällä, ni kaiken kaikkiaan pileistä jäi erittäin hyvä maku *hymy* se taas on enimmäkseen sen ansiota, että yläorrella ja myöhemmin Corista vasemmalla puolella rappujen tasanteella oli just hiukkasen tilaa tanssia.. *iloinen**plur*

ainii.. laitan divestä kuvia tänne klubitukseen, et kurkkikaa jos haluutte.. *hymy*

-*pelle*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

thomas

Posts: 5,618

#1102 • • thomas
kiitoksia vaan kaikille tutuille sun muille joita tuli tampereella tavattua.
järjestelyt pelas, musiikki toimi ja kivaa oli. pakko mennä sit taas 8.8
uudestaan kun herra britannian herra saapuu. sitä odotan vieläkin ;)
Avatar
#1103 • • -Loyal- Guest

insejn:
---
Loyal:
---
Wert:
ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
valot oli jees, Cor oli jees, Slusnik oli loistava!
ja sit mikä parasta: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1589, toi oli siellä...

---
Joo, mäki rakastan tota naista... Onhan se minun tuleva vaimoni *plur**plur**plur*
Tosin pojat muistakaa, katsoa saa, mut ei koskea. *hmph*

[muokattu 20.7.2003 22:52]

---


hei, oikeesti.... ette te voi olla noin saamattomia, että ootte kuolannu sen perään koko illan, ja huomannu jotain tommosia asioita, ja sit vielä itkette täällä sen perään....
katsoa saa, PUHUA saa... oon joskus kuullu tämmösen jutun että puhuminen on kohteliaampaa ja arvostettavampaa naisten keskuudessa, kuin nollat taulussa tuijottaminen *hymy*

sori, meni tosi offtopic, mut mä puhun aina suoraan ku tulee jotain mieleen =)

Jotkut itkee, jollakin on se jo kotona... *hymy*
Avatar
#1104 • • CryOniC Guest
Hieman ankeaa alkua...loppua päin senkun parani *iloinen* ToSi hyvä meiniki *plur*

Ozma:
ps. Näkikö kukaan mun hienoja housuja?

JeP,ne oli mahtavat *pupu*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1105 • • hallucinogen Edain
Mun illan kruunas kotiinmenomatka kun joku hirvee lehmä laattas viikon ruoka-annoksen junaan jo pasilan kohalla ja vasta malmilla jäin pois *dissaa*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#1106 • • Roger Roger Kentti
Ilta oli aika perfect. Ensin Tiinan syndet alppipuistossa (poliisitkin kävi onnittelemassa ja kysyivät, et onko meillä psykeä*hih*). Sieltä sitten suunnistettiinkin illuihin, johon ei chilli sovi (ainakaan ns päälavalle). zillisetin aikana tulikin hortoiltua ympäri nosturia ja sit kun alko kunnon musa, niin olinkin jo aikasta väsy ja ”normaali” pomppiminen jäikin aika vähiin. Täältä sitten mentiinkin hietsuun soittelemaan...

Pakko vielä mainita tästä kesä illujen tilajärjestelyistä: Se on surkea verrattuna aamu illuihin. Toivottavasti ekoissa aamu illuissa on jo vanha tilajärjestys.

-Hobitti-

[muokattu 21.7.2003 08:05]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#1107 • • Roger Roger Kentti

Johannaq:ylimääräiset istumapaikat on vaan plussaa..


höpönlöpö. ei sellaisia tarvita. Kaikki penkit pois vaan*pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Henna

Posts: 4,965

#1108 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Alku oli niiiin latteeta... mut onneks tabi ja ORKIDEA pelasti. Ei päässy tanssilattialta pois, ja sen tuntee vielki jaloissa!*iloinen*
CryOnic, byysas on talles!!

Ja hietsun jatkoilki oli kivaa, kiitos kaikille!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#1109 • • [Nuclear] el aprendiz
Muhun ei oikein toi chilli iskeny alkuun, muutenkin vähän Nukku-Matti olo ku tuli bileisiin eikä se ainakaan parantanu sitä. *iloinen* Tabi ihan OK ja Orkidea hyvää mitä nyt kerkes kuuntelemaan...vielä ku sellaset vanhemman puoleiset ulkomaalaiset (toki myös suomalaiset, tässä tapauksessa vaan um) vois saada rauhoittumaan siellä. *justjoo* Mun mielest toi tilajärjestely on kyl aika mainio, tosin se toinen kulkureitti vois olla auki.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#1110 • • hallucinogen Edain
Ens kerralla mä otan tyynyn mukaan tai sit -x-:n pitää lihottaa itteensä kymmeniä kiloja kun makasin pää sen sylis sohvalla niin se oli aika kova *ding*

--
pikku-*possu*

Henna

Posts: 4,965

#1111 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Munki mielest toi tilajärjestely on hyvä!!
Iio

Posts: 33

#1112 • • Iio
Mielettömän hyvää settiä setä Cor jälleen soitti. On ollu treella joskus ennenki soittaa devotion to trance bileissä. Mä tykkään erityisesti siitä että herra soittaa aika lyhyitä biisuja, enemmän fiilistä kun jossain 8min kestävissä väännöissä.

Yläparvella oli jees tanssahdella, muuten paikka oli kyl mielestäni hieman liian täynnä. ( = senssi on turhan pieni paikka bileille)

Mutta mahtavaa oli!! *plur**plur**plur*

--
Let the music melt within your heart:)

Late

Posts: 3,441

#1113 • • Late team Lasse
Ne sohvat siellä lavalla on tosi jees, varsinkin jos joku soittaa chilli musaa. *poks*
Roger Roger

Posts: 3,372

#1114 • • Roger Roger Kentti
Mun mielestä se chillimusa kuuluu alas. Sinne ne sohvat vois raahata.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

moksu

Posts: 1,386

#1115 • • moksu [Dimension]

RR-:
Mun mielestä se chillimusa kuuluu alas. Sinne ne sohvat vois raahata.


aivan samaa mieltä musan kanssa mutta ei noissa sohvissa mitään vikaa ole, paitsi että jengi tuntuu viihtyvän niissä liian hyvin*hih*...tai no ainakin mun kaverit...
Bileet muuten oli kivat, hyvää settii varsinkin orkidealta ja Tabikin oli pirteempi tällä kertaa, syynä varmaan se että se soitti niin aikasin että ehtti vielä dokaamaankin*vink*..tai no.. emmä tiiä.. mutta yleisesti \o/*super**sydän**plur**nauru*..
T0mbstone

Posts: 728

#1117 • • T0mbstone The Process.
Alun chillimusa oli vähintäänkin loistavaa *sydän* ja loi kivan tunnelman. Kiva pientä vaihtelua bileitten alkuun. Tab oli.... aika laimea... mutta orkideasta ei ole muuta sanottavaa kuin itsestään selvää kehumista, oli vain niin loistava setti *pihkassa*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

goldS

Posts: 109

#1118 • • goldS
Oli kyllä hauskaa! Danny D oli ihan paras. Ei kukaan sattunu napsimaan kuvia??? Viimestä impulsea jään taas odottamaan*nauru*

[muokattu 21.7.2003 14:31]

--
I liked to fly IN music

-xx-

Posts: 5,001

#1119 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
Ens kerralla mä otan tyynyn mukaan tai sit -x-:n pitää lihottaa itteensä kymmeniä kiloja kun makasin pää sen sylis sohvalla niin se oli aika kova *ding*


Se oli se mun uusi puhelin *iloinen* Siitä näkee kellonajankin =)
Jos jois vähemmän niin ei ehkä väsyttäis niin kovin *vink*
Tää on varmaan niitä off-topic juttuja, mutta mun piti puolustautua =D

Tosiaan oli aika unettavaa menoa Tabiin asti ... sekin alkoi hieman vaisusti, mutta parani loppua kohden *sydän*

[muokattu 21.7.2003 15:45]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#1120 • • yana Guest

mokkeri:
aivan samaa mieltä musan kanssa mutta ei noissa sohvissa mitään vikaa ole, paitsi että jengi tuntuu viihtyvän niissä liian hyvin*hih*...tai no ainakin mun kaverit...


sohvat rox! :)

oli kivaa jälleen