Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,958 views

_niXon_

Posts: 52

#1061 • • _niXon_
Mielipidettä:

++ Animatrix
++ Deejiit jotka on mukana musan menossa
+ OK musiikki, ehkä pidän enemmän kiksusta mutta kuitenkin tanssittavaa
+ Mukavia ihmisiä jotka pyytävät anteeksi kun tallovat väkijoukossa varpaille ;)
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa

-- Ilkeät / epämukavat baaritarjoilijat (ainoa mukava henkilö oli se vähän nuorekas naistarjoilija)
-- Diskantit liian lujalla, luulin että korvat särkyy kun vinkuna kävi liian kovaksi muutamassa vaiheessa
- Ei flaiereita annettu kun lähdin pois :P
- Yläkerrassa ei omaa musaa, niinkuin edellisillä kerroilla.
- Ei UV-valoja tanssisalissa, UV-strobo / UV-skanneri ois unelma gloriaan.

Ja tosiaan tämä oli sitten day 2/2 :)

[muokattu 15.7.2003 02:16]

--
Abloo ingleesioo

insejn

Posts: 689

#1062 • • insejn

_niXon_:

+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa

-- Diskantit liian lujalla, luulin että korvat särkyy kun vinkuna kävi liian kovaksi muutamassa vaiheessa



kävin molempina päivinä Kermassa joku tunti ennen kahtatoista, juomas salmareita ja bissee/sidukkaa 2e styge *nauru**vink*

ai sä kuulit jotai diskanttii siel? mä en ikinä kuule säde-gloriassa muutaku sen ylilujaa soivan basson *hih**hih**nauru*

--
*aplodit*

florx

Posts: 532

#1063 • • florx

_niXon_:
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa


Musta 4 bissestä on liikaa (Gloria), sen takia kävin vielä Kermassa tankkaamassa 2 tuoppeja ennen puoltayötä.
_niXon_

Posts: 52

#1064 • • _niXon_

paanos:
---
_niXon_:
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa

---

Musta 4 bissestä on liikaa (Gloria), sen takia kävin vielä Kermassa tankkaamassa 2 tuoppeja ennen puoltayötä.




Heh, no kai mä sitten olen tottunut siihen että bacardi breezer maksaa keskustassa 6e ;)

Saishan tietysti halvempaakin olla :o

--
Abloo ingleesioo

sasu

Posts: 192

#1065 • • sasu

_niXon_:
Mielipidettä:
-- Ilkeät / epämukavat baaritarjoilijat (ainoa mukava henkilö oli se vähän nuorekas naistarjoilija)



Itselläni oli juuri päinvastainen kokemus baaritarjoilijoista - ehkä siksi, että sain kolmannen veden ilmaiseksi ja vielä lime-viipaleiden kera *nauru*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Avatar
#1066 • • Relic Guest
omasta mielestäni juomien hinnat oli ryöstöä ja tuote jonka käteen sai oli ala-arvoista. Hmm bisse maistui jollekkin käsittämättömälle ja siideri oli myös karseeta.. hinta siideristä 5.5 ei oikein hymyillyttänyt saati oluen 4 vaikkakin onhan se halvempaa kuin useamassa muussa baarissa joissa kynitään 5 ko. tuotteesta väh.

kahden päivän aikana tuli ostettua yht. 2 olutta mutta tankkaus sitten etkoilla olikin laskelmoitu baarihinnat huomioon ottaen.

ja parasta oli se kun tilasin oluen niin rahat kyllä meni mutta tarjoilija ”unohti” antaa oluen ja lähti takahuoneeseen jota jäin ihmettelemään ja palattuaan meni työkaverinsa kanssa juttelemaan.. hetken huidottuani tuli ”oho hups taisin unohtaa” ... hmm ai miten niin sekasin oli täti.

no anyway olen suht saita baarijuomista ajatellen.. jotenkin aina alkaa matemaattinen koneista rullaamaan päässä kun sijoittaa 20 3 juomaan ja miettii mitä sillä kaupasta saisi :) .. voi olla nihkeää ajattelua mutta.. ...

mutta bileet oli huiput *piis**super**piis* niiden takia sinne mentiin eikä juomien.

*joo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1067 • • hallucinogen Edain
Mä olin ihan tyytyväinen kun vodkabullia sai viitosella, ei mikään ryöstöhinta vaiks on nosturis halvempaa *iloinen*

--
pikku-*possu*

eloK

Posts: 38

#1068 • • eloK

hallucinogen:
Mä olin ihan tyytyväinen kun vodkabullia sai viitosella, ei mikään ryöstöhinta vaiks on nosturis halvempaa *iloinen*



Jes ja pelkkä red bulli oli sitten neljä euroa...*täh*

--
- Jari -

hallucinogen

Posts: 8,190

#1069 • • hallucinogen Edain
En tiedä kun mä en kosken mihkään alkoholittomaan, fyi *nauru*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#1070 • • Jone Archibald Haddock

Elwira:
Rauhotus nyt vähäsen Jone äläkä hyökkäile tolla tavalla.*nauru*



Jepa, mut kelaahan mistä hyökkäys johtui. En mä malttiani menettänyt missään vaiheessa, mutta seison kyllä vahvasti sen takana että mielestäni tollainen ainoastaan ”oman porukan” (tässä tapauksessa siitä mitä ilmeisimmin psyke-puolen ihmisten) hyväksyminen ja ”toisenlaisten” (muiden kuin normi metsäbile-yleisön) syyllistäminen ”huonosta menosta” ainoana perusteena se, että he ovat jossain määrin erilaisia, on typerää ja vastenmielistä.

TJEU: Rasismi, seksismi, mikä tahansa jonkun toisen kansanosan minkä tahansa asteinen syrjintä

[muokattu 15.7.2003 22:33]
CodeBlind

Posts: 69

#1071 • • CodeBlind
Pitää nyt sellaista kommentoida, että lauantai oli mulle ekat tän genren bileet piiitkään aikaan, ja oli aikas mageeta. Infinityn setin loppuosa ja Mexicanin setti oli sellaista, että pääsi ihan loistaviin tanssifiiliksiin.

Lisäksi olin suorastaan positiivisesti yllättynyt siitä, miten ystävällinen ja rento ja jotenkin epäpinnallinen ilmapiiri bileissä oli. Tää siis ihan subjektiivisena vaikutelmana.
Everes

Posts: 184

#1072 • • Everes
Eip mul mitään muutaku et animatrix oli ihan kiva ja tota tota.. lisää animeeee ! *hymy* *ding*

-pippalot oli ihan kivat. kiitos *slurps*

--
living in irresponsible selibacy

Nicsu

Posts: 199

#1073 • • Nicsu black shadow
harmittaa vähän ku jäi lauantain polkat kuulematta ku ku perjantai vei kaikki mehut, pelikunto päässy vähän ruostuu mut olihan perjantaikin sen verran loistava et eipä tuo lauantai niin suuri menetys ollu.. ja varmaan ei ollu pää tyhjä sunnuntaina*hih*

--
"Verrattuna moniin lääkäreiden määräämiin lääkkeisiin marihuana on suhteellisen haitaton lääke"
Lääketieteen professori Donald Abrams Kalifornian yliopisto.

Gnizhak

Posts: 701

#1074 • • Gnizhak iku


Kyllä polkkaajatkin haukkuu hippejä. Ei se mua vaan kiinosta jos joku sanois mulle et mee kuuseen kun sulla on normi vaatteet. Mulle on sanottukkin näin melkein, mutta tuhahtanu et mee ittees ja mieti mitä kelaat ja syö kuusta jos oot niin halko ettet tajuu. Kaikki kuuluvat metsään. Kyllä mä hippejä tiiän jotka dissaa polkkajia ja polkkaajia jotka dissaa hippejä. Kaikki eivät pidä kaikista ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata. Mä en kelaa mitään kun mua ei kiinosta just mikään, mut saatan hkä ottaa sekunnin ajatukselle. Heiii! COMOOOON jou jou hip hop gansksntasta. jou jou.... jeba ... ei jaksa miettii. nyt nukkuu... hei hei. *vink**hih**nauru*



teette vaan niinku minä: dissaatte polkkaajia ja hippejä ;>

--
Don't Just Stand There

PsyTranceFormer

Posts: 752

#1075 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Erittäin paljon kiitoksia järjestäjille.
Kaikki soittivat hyvät setit mutta kyllä Proteus taas näytti että kuinka täällä Pohjolassa soitetaan*pahis**pahis**pahis*
Karri K:n setti yllätti pitkästä aikaa, kiitos siitä*vink**vink*
Porukkaa oli ihan sopivasti ja silti oli hemmetin kuuma, mutta ei se tainnnut ketään haitata*täh*

No nyt lepuutellaan jalat kuntoon illan Dive bileitä varten*joo**joo**joo*

ps. jos joku otti kuvia niin osoitetta tänne, kiitos! ! !
hallucinogen

Posts: 8,190

#1076 • • hallucinogen Edain
Sergei soitti siinä 23.15-00.30? äijä pisti niin hittii hitin perään et aaah, sit tykkäsin kyllä danny d:stäkin vaikka siinä puol välis tuli vähän hiljasempi vaihe.... Proteusta kuuntelin puol tuntia ja lähin sit himaan lohjalle päin, oltiinhan sitä nukkumassa jo 5.30 ja kilometrejä kerty 400-500 *nauru* mut kyllä kannatti, varsinkin kun en ite maksanu menovesiä *hih*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1077 • • hallucinogen Edain
Oli kyllä tosi kauniita naisia paikalla myös *plur* jotkut ihmiset jotka ei osannu käyttäytyä niin kävi välillä vituttaan mut...
Britney look a like oli kanssa paikalla *nauru*

--
pikku-*possu*

Summerblink

Posts: 291

#1078 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Elwira:
---
Jone:
---
Elwira:
Rauhotus nyt vähäsen Jone äläkä hyökkäile tolla tavalla.*nauru*

---


Jepa, mut kelaahan mistä hyökkäys johtui. En mä malttiani menettänyt missään vaiheessa, mutta seison kyllä vahvasti sen takana että mielestäni tollainen ainoastaan ”oman porukan” (tässä tapauksessa siitä mitä ilmeisimmin psyke-puolen ihmisten) hyväksyminen ja ”toisenlaisten” (muiden kuin normi metsäbile-yleisön) syyllistäminen ”huonosta menosta” ainoana perusteena se, että he ovat jossain määrin erilaisia, on typerää ja vastenmielistä.

TJEU: Rasismi, seksismi, mikä tahansa jonkun toisen kansanosan minkä tahansa asteinen syrjintä

[muokattu 15.7.2003 22:33]

---


Kyllä polkkaajatkin haukkuu hippejä. Ei se mua vaan kiinosta jos joku sanois mulle et mee kuuseen kun sulla on normi vaatteet. Mulle on sanottukkin näin melkein, mutta tuhahtanu et mee ittees ja mieti mitä kelaat ja syö kuusta jos oot niin halko ettet tajuu. Kaikki kuuluvat metsään. Kyllä mä hippejä tiiän jotka dissaa polkkajia ja polkkaajia jotka dissaa hippejä. Kaikki eivät pidä kaikista ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata. Mä en kelaa mitään kun mua ei kiinosta just mikään, mut saatan hkä ottaa sekunnin ajatukselle. Heiii! COMOOOON jou jou hip hop gansksntasta. jou jou.... jeba ... ei jaksa miettii. nyt nukkuu... hei hei. *vink**hih**nauru*



Mä en edes varmaan erottas polkkaajaa hipistä, joten lienen onnellisessa asemassa. Ja sitäpaitsi mulla oli ainakin tuolla hiton kivaa*joo*

Tää on varmaan joka scenen lieveilmiö: scenejä scenen sisässä. Ja sitten dissataan kun toinen on e r i l a i n e n. Vaikken omistakaan tuplatechnicsejä ja kiksurannekkeita niin osaan mä erottaa ihmiset jotka vois tarkistaa sisäistä rundikelloansa hetkittäin*vink*

Seuraavan kerran voitas vaikka järjestää uimaskabat siin lammessa: polkkaajat vs. hipit. Kumpiin muuten Jani Sievinen kuuluu? *iloinen*

*piis*

T:Hilppaaja (polkkaajahippi)


*hilpeähköä naurua*
des

Posts: 118

#1079 • • des
Ihan hyvät bileet, mutta stroboa käytetty liikaa...
Late

Posts: 3,441

#1080 • • Late team Lasse
Woooooohooooooooooooo! *pihkassa*

Oli parhaat bileet piiiitkäään aikaan! En ole siten myöskään pitkään aikaan tanssinut noin paljon. Alun zzz(omp) chilli oli ihan jees mutta ei sopinut tohon tilanteeseen yhtään. Jossain kotona lööbailessa ois varmaan menny mutta tuolla se vaan väsytti. Mutta siitä kun tabi alottii ekan biisin ei juuri voinut poistua tanssimasta, vain pakollinen juominen ja kuvaus tuli hoidettua välissä. *hih*

-Ei ole pitkään aikaan ollut näin suurta iloista hymyä bileiden jälkeen. *sydän*

...Niin ja kuvista vielä, uskon että nyt onnistu aika moni kuva vaikken mitenkään hillittömästi kuvia ottanutkaan (mielestäni).


Mutta nyt late kuittaa, kurkkaa kuvat ja videot läpi ja menee pötkölleen << näääin >> suuri hymy päällä.

Kiitos!*sydän*