Elwira:
---
Jone:
---
Elwira:
Rauhotus nyt vähäsen Jone äläkä hyökkäile tolla tavalla.
---
Jepa, mut kelaahan mistä hyökkäys johtui. En mä malttiani menettänyt missään vaiheessa, mutta seison kyllä vahvasti sen takana että mielestäni tollainen ainoastaan oman porukan (tässä tapauksessa siitä mitä ilmeisimmin psyke-puolen ihmisten) hyväksyminen ja toisenlaisten (muiden kuin normi metsäbile-yleisön) syyllistäminen huonosta menosta ainoana perusteena se, että he ovat jossain määrin erilaisia, on typerää ja vastenmielistä.
TJEU: Rasismi, seksismi, mikä tahansa jonkun toisen kansanosan minkä tahansa asteinen syrjintä
[muokattu 15.7.2003 22:33]
---
Kyllä polkkaajatkin haukkuu hippejä. Ei se mua vaan kiinosta jos joku sanois mulle et mee kuuseen kun sulla on normi vaatteet. Mulle on sanottukkin näin melkein, mutta tuhahtanu et mee ittees ja mieti mitä kelaat ja syö kuusta jos oot niin halko ettet tajuu. Kaikki kuuluvat metsään. Kyllä mä hippejä tiiän jotka dissaa polkkajia ja polkkaajia jotka dissaa hippejä. Kaikki eivät pidä kaikista ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata. Mä en kelaa mitään kun mua ei kiinosta just mikään, mut saatan hkä ottaa sekunnin ajatukselle. Heiii! COMOOOON jou jou hip hop gansksntasta. jou jou.... jeba ... ei jaksa miettii. nyt nukkuu... hei hei.
Mä en edes varmaan erottas polkkaajaa hipistä, joten lienen onnellisessa asemassa. Ja sitäpaitsi mulla oli ainakin tuolla hiton kivaa*joo*
Tää on varmaan joka scenen lieveilmiö: scenejä scenen sisässä. Ja sitten dissataan kun toinen on e r i l a i n e n. Vaikken omistakaan tuplatechnicsejä ja kiksurannekkeita niin osaan mä erottaa ihmiset jotka vois tarkistaa sisäistä rundikelloansa hetkittäin*vink*
Seuraavan kerran voitas vaikka järjestää uimaskabat siin lammessa: polkkaajat vs. hipit. Kumpiin muuten Jani Sievinen kuuluu?
T:Hilppaaja (polkkaajahippi)
*hilpeähköä naurua*