Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,030 views

pr0ton

Posts: 588

#1041 • • pr0ton mörökölli
no juu. kyllä oli taas kerran hauskaa *iloinen* perjantaina vaan ehkä himpun verran liikaa humalassa. lauantai meniki sitte selvinpäin *hymy* lauantaina oli kyllä KUUMA!

--
onks kaikki oke? oooookke.

illusion

Posts: 1,061

#1042 • • illusion team-sauna :D
ISO KIITOS SÄTEELLE!*joo**hymy*
Oli hauskaa, sopivasti ihmisii, hyvää musaa! varsinkin perjantaina meni miitin jälkeen ilman taukoi koko loppu ilta 4h putkeen*iloinen* ei tullu edes juotua mitään ( liian hyvää musaa) piti lähtee,kun jano ois ollu! Mut ei vaan voinu poistuu lavalta

Lauantaina taas loisto meno*joo* heti alusta alkaen! infinytyn/ Mexicanin aikana oli kiva tapaa tuttuja ja tankkaa nestettä. sit Harri piti taas meikäläisen lavalla loppuun asti. ja se vika biisi*sydän*
kiitokset Tritonille ja e-nrg;lle levystä!
KIITOS: TRITON, IONI, FRIIK, OCTAN, PROTEUS, NEON*hymy**hymy*

*sydän* S*sydän* Ä *sydän* D*sydän* E*sydän* *pihkassa*
-xx-

Posts: 5,001

#1043 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hauskaa oli *plur*
Mukavia ihmisiä sopivassa määrin *joo*
Hyppii *sydän* pomppii *joo* hikoilee *hih* juo vettä *ding* ja sitten hyvissä fiiliksissä kotiin palautumaan *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Susu

Posts: 1,077

#1044 • • Susu The Nasu
Kiitos säteelle, oli kyllä mukavata *plur**sydän*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Viltsu

Posts: 2,010

#1045 • • Viltsu noname
Oli kyl superkivaa, nosturille saapunut just sopivasti ihmisiä, Unityn jälkeen kiva käydä bileissä joissa mahtui -hyvin- tanssimaan. *vink*

Maniac veti alkuun ässäsetin....age of love, go *sydän**sydän*
Joken namutransesettikin maistui paremmin kuin hyvin, ekasta biisistä lähtien todellakin tykkäsin..

rok! Gloat - Skidaddle rok!

Kosmisen miehen ja Superkasin selkäselkää vasten setti meni omaan makuun jo liian levottomaksi, ja kahden aikoihin tulikin jo aika lähtee kotiin.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

sasu

Posts: 192

#1046 • • sasu
Mahtavat bileet ja molempina päivinä kaikinpuolin mahtavaa musaa, joka ainakin muhun kolahti juuri sopivasti. Ja tulipahan taas tanssittua enemmän kuin tarpeen *nauru*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

UnityF

Posts: 15,721

#1048 • • UnityF joo just se

MonkeyMan:
---
Unity(f):
---
Loyal:
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]

---


Hmm... mä olin ainakin molempina päivinä päästä varpaisiin uv-vaatteissa ja en tiiä milloin ne on ollu muotii ja milloin ei, mut mun mielestä ihmisten pitää pukeutuu mihin ne tykkää vaikka seuraavat 10 vuotta käyttäis samoja bilevaatteita jos siltä tuntuu...*joo*

---




hmmm...joka kertahan sä oot nois vetimis...*hih**vink*
jos vakavissaan ajattelen niin kaikis bileissä missä oon sut nähny on sulla ollu noin kuteet
sekä muuten melkee jokaisessa kuvassa...asfalttiduunarin liivit ja mummon villahousut*vink**hih**nauru*




aamun parhaat naurut... hahaha *nauru**nauru**nauru* mummon villahousut hahah... voih.. *nauru*
hmm.. sä oot käyny kuules nyt liian vähän pippaloissa jos oot nähny mut vaan aina noi kuteet päällä....*nauru**vink* koska mä oon pitäny noit vaatteita vaan kerran aikasemmin tänä vuonna... *joo* hihihh... mummon villahousut.. toi oli paras!*iloinen*


niih ja bileistä sen verran viel et tuli tansittuu niin paljon et jalat on ihan rakkuloilla ja haavojakin löytyy ja ne on kipeet mut ei se menoo haita.... bileet oli kyl huipu hyvät *sydän*

menen parantelemaan jalkojani seuraavia säteitä varten....*nauru*
eloK

Posts: 38

#1049 • • eloK
Helmi bileet! =D

--
- Jari -

Avatar
#1050 • • Arto Guest
Oli kyl todella kivaa... parhaat bileet sitten edellisviikon Unitien!! =)
Thank God etten lähteny paraatiin... olisin missannu nää!! Siis todella WAUTSI!


köh!*nukkuu*
S-T

Posts: 1,195

#1051 • • S-T Pieni
Mitä muuta voin sanoa tästä viikonlopusta kuin *sydän*? *ding*

Näääääin ison kiitokset erityisesti lauantain #hardnrg.fi-seurueelle ^__^

--
Pieni on kaunista.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1052 • • Mao & Taikahattu UG-///
Joo! Kuvia olis kyllä hauska nähdä...
Varsinkin lauantaista... Tuli häröiltyä niin paljon, et ei oo mitään parhaita muistikuvia jäljellä... *blush*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Spanks

Posts: 789

#1053 • • Spanks Löysä P***a
harmittaa kun ei tullu lähdettyä kumanakaan päivän... olis ollu hauskaa taas pitkäst aikaa...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1054 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
sehän on vaan hienoa, kun ihmiset pukeutuu nahkaan, karvaan, piikkeihin ja neonväreihin *joo* mä ainakin olen iloinen, kun näen niin pukeutuneita...

kameran jätin kyllä narikkaan molempina päivinä, kun ei jaksanut ottaa laukkua vahdittavakseen. Rajoittaa nimittäin tanssimista *îloinen*

mut kuvia haluan nähdä minäkin *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Roger Roger

Posts: 3,372

#1055 • • Roger Roger Kentti
Mitä vähemmän ihmisiä, sitä enemmän tilaa häröillä, pomppia ja what ever. Eli mun mielestä täällä oli sopivasti porukkaa.
Mua ei maniacin setti oikein sytyttänyt (paitsi age of love), mut sen jälkeen olikin jo oikein roketirok musaa ihan loppuun asti. Ai niin. Hitto et nosturissa on KUUMA!

Oli hiton kivaa, kiitsat siitä hyvälle musalle ja ystävällisille ihmisille.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1056 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllä siis ihmetytti, kun väkeä lähti säteestä illuihin kiksun perässä *nauru* seuraavaksi voisi kyllä kuitenkin tanssahdella tuon kiksun tahdissa..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Roger Roger

Posts: 3,372

#1057 • • Roger Roger Kentti

Hyzenthlay:
kyllä siis ihmetytti, kun väkeä lähti säteestä illuihin kiksun perässä *nauru* seuraavaksi voisi kyllä kuitenkin tanssahdella tuon kiksun tahdissa..


Mä en ihmettele yhtään. Onhan se kiksu kuitenkin niiiiiiiiiiin ihanata, että roketirok vaan aah.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

Posts: 15,721

#1058 • • UnityF joo just se

GammaGoblin:
harmittaa kun ei tullu lähdettyä kumanakaan päivän... olis ollu hauskaa taas pitkäst aikaa...



Niih.... ja mua harmittaa kans että et saapunut paikalle... nooh seuraviin säteisiin sitten...*joo*
Hixxy

Posts: 522

#1059 • • Hixxy HaroPup
Lauantain bileet oli ykllä parhaat aikoihin, varsinki musiikin puolesta, kiva ku ei tullu mitää kammo ryminöitä sinne loppuu, mut olis pienet semmosetki tehny terää kyl. Mut perhana en muista koska olis viimeks soitettu noi paljo hyvää musiikkia missää,, RESPECT! *iloinen*
cheat

Posts: 796

#1060 • • cheat
kiitsa kaikille mukaville ihmisille, oli kiva vihdoin tavata naamasta naamaan...pe oli siistiä, lauantaina oli lähtö berliiniin... siistiä sielläkin. *sydän**sydän*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.