Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,573 views

Howdy

Posts: 7,955

#481 • • Howdy Oldie
avb:

Hmm....Tulihan kerran kaytyä... *justjoo*




Vittu .. olin sen verran känäs .. ääh .. no more ...

--
Käpy vailla vertaa

Henna

Posts: 4,965

#482 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Nokualla taitaa olla kuvii tulos tänne.
nemo

Posts: 656

#483 • • nemo Wanha kettu
Unity(f):

Ai niin mä melkein jo unohdin...
sua varten mä hankin seuraavax kerrax super ison ruoskan jos et kokkaa mulle sitä fantastista tomaattikeittoa...*iloinen**vink* Hmm.. mites se menikään.. se tomaattikeitto on niiiiiiiin hyvää että mä vielä muistan sen vanhana mummona...*iloinen*



No just noin. *nauraa* Se on oikeesti niiiiiiin hyvää et varmasti muistat! *iloinen* Mut katotaan millo saan ton kalenteriin, koitan saada sen nyt järkättyy jotta en joudu julkisen ruoskinnan kohteeksi. *nauru*

-V-

--
Tää on mun sigu

Avatar
#484 • • wxw Guest
tossa eilen illal tarkistelin hieman lähemmin tuota kohtaa mihin tuoppi kolahti..... HHAHAA tuossa onkin 3 tikkiä. Ny pitäis irtoo jo hoivaust ja säälii*pahis**pahis* Mä oon niin kipee. Hoivatkaa mua*dissaa**dissaa*
milla

Posts: 3,699

#485 • • milla

gabber:
se hullu humalainen oli varmaan minä..no en oo varma..
mitä?onko bileissä nykyään säännöt kumminpäin pitää tanssia..eiks oo sama tanssiiko päällä vai jaloilla*täh**hih**hymy*
*piis**heiii**piis*



siwasta saa huumorintajuja 5egee/kpl *joo*
TonySt

Posts: 4,166

#486 • • TonySt mediamoguli
Dorka:

tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?
No mä tanssin edessä ja välillä _väärinpäin_ ? Ehkä siellä jotkut muutkin tanssi _väärinpäin_ jos se en ollu minä... *ding*




joo, hyvä vaan. Meitä on siis ollut monia *nauraa*. Huh, tuli kyl välillä vedettyy sellasii "Chicken Tonight"-liikkeitä, että kyllä saa taas hävetä itteensä *ding*. Moraalinen krapula ei siis lievittäne koskaan...

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Henna

Posts: 4,965

#487 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
wxw:

tossa eilen illal tarkistelin hieman lähemmin tuota kohtaa mihin tuoppi kolahti..... HHAHAA tuossa onkin 3 tikkiä. Ny pitäis irtoo jo hoivaust ja säälii*pahis**pahis* Mä oon niin kipee. Hoivatkaa mua*dissaa**dissaa*



*tulee paijaamaan potilasta*
Avatar
#488 • • tuntematon Guest
tonppa:


joo, hyvä vaan. Meitä on siis ollut monia *nauraa*. Huh, tuli kyl välillä vedettyy sellasii "Chicken Tonight"-liikkeitä, että kyllä saa taas hävetä itteensä *ding*. Moraalinen krapula ei siis lievittäne koskaan...



Erityisen mielenkiintoinen oli se moovi missä oli ensin varmaan tuo "Chicken Tonight" josta sitten siirryttiin kainaloiden haistelun ja sitten nenästä ja menit kyykkyyn *iloinen* toi tuli bongattua noin 10 kertaa *joo*
kisumisu

Posts: 532

#489 • • kisumisu
hups, edellinen oli siis multa *iloinen*
Avatar
#490 • • imelä Guest
hihu *plur* yanalle kiitos.
vähän oli lämmin mut oli mega kivaaaaa *iloinen*
tanssii en ehtiny varmaa ollenkaa *justjoo*
olin vähän nolo. pahoittelen *nauraa*
ville pus *sydän*
terhi korppu hanna ritva disa puupi welmu sinttu samppa veera anqqa karri risto plus kaikki kenet unohdin, oli ihana nähdä pitkästä aikaa!!*sydän* :)(: :)(: :)(:
kiitos tanyalle kyydeistä *hymy*
mul oli KIVAAAAAA. siispä, koska uudestaan?
TonySt

Posts: 4,166

#491 • • TonySt mediamoguli
kixumixu:

hups, edellinen oli siis multa *iloinen*




argh. . .

vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain *blush*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

kisumisu

Posts: 532

#492 • • kisumisu
tonppa:


argh. . .

vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain *blush*



Koskaan ei ole myöhäistä *hymy* ja sitäpaitsi seuraaviin halluihin on aikaa, ehdit hyvin opetella uuden moovin *nauraa* Unityt menee vissiin kuitenkin viel ton "Chicken Tonightin" merkeissä *ding*

[muokattu 20.5.2003 13:28]
TonySt

Posts: 4,166

#493 • • TonySt mediamoguli
kixumixu:

tonppa:
argh. . .

vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain *blush*

Koskaan ei ole myöhäistä *hymy* ja sitäpaitsi seuraaviin halluihin on aikaa, ehdit hyvin opetella uuden moovin *nauraa* Unityt menee vissiin kuitenkin viel ton "Chicken Tonightin" merkeissä *ding*

[muokattu 20.5.2003 13:28]




NO WAY!

joku varmasti laittoi jotain munki cidukkalasiin. Muuten toi ei oo voinu olla mahollista *häh*.

Hullut juhlat kaikin puolin, kerrassaan !

[muokattu 20.5.2003 13:45]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

remotion

Posts: 5,283

#494 • • remotion nostatus guru
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua*täh*), näytti kivalta... *ankka*
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...

Hauska laji IMO*slurps*
anqqa

Posts: 4,034

#495 • • anqqa tirehtööri

remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua*täh*), näytti kivalta... *ankka*
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...

Hauska laji IMO*slurps*



damn, ilmeisesti hyvin alkuillasta, koska ainakin sillon 00 jälkene kun eksyttiin paikalle niin oli silkka mahdottomuus.. harmi, olis ollu mukava nähdä taas 'pitkästä' aikaa. no, katotaan jos coxiin muistais jaksaa iteki raahaa lelut mukaan :D

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Viltsu

Posts: 2,010

#496 • • Viltsu noname
ei enää yökerhoja
-V

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Roger Roger

Posts: 3,372

#497 • • Roger Roger Kentti
Enpä näköjään menettänyt paljoa, vaikka skippasinkin noi bileet. Harmittaa lukea nuista tapahtumista. Eikö niitä välejä voi selvittää jossain muualla kuin bileissä? Prkl!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#498 • • Arto Guest
Joo, oli sairaan hauskaa, mut harmittaa noi sekoilut...

Täytyy varmaan vaihtaa psykebileisiin...*vink*
Avatar
#499 • • ALIEN Guest
nokua:

oli muuten tosi kivaa *nauraa* mut ne vitun tappelija tuopin heittelijät*dissaa* ens kerralla ne voidaa jättää bileistä pois ei oo kivaa jos saa tuopista/ pullosta




...no se ei varmasti tule enään jatkossa käymään, joka sen tuopin heitti kuten myöskään se joka sen otti päähänsä. Toinen on varmaan haudassa jo ja toinen linnassa... *hmph*
QueenB

Posts: 302

#500 • • QueenB Yuki-Onna
Tälleen off-topic

remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua), näytti kivalta...
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...

Hauska laji IMO



Se tyttö taisin olla mä, *tosi vaatimaton**hih*
Mut kiitos kaunis, jos jonkin silmää miellytti...
Jep, ei ollu tilaa ku alussa, harmi sinänsä. Mut ehkä sit taas joskus jossain...*vink*

anqqa:
damn, ilmeisesti hyvin alkuillasta, koska ainakin sillon 00 jälkene kun eksyttiin paikalle niin oli silkka mahdottomuus.. harmi, olis ollu mukava nähdä taas 'pitkästä' aikaa. no, katotaan jos coxiin muistais jaksaa iteki raahaa lelut mukaan :D



Onks sul millaset lelut? Pitänee pistää joskus yhteisshow pystyyn.. *hih* Tosin musta tuntuu et en mä kehtaa moisen veteraanin kans.. olisin vaan ihan nolona siin vieres..*blush*

[muokattu 21.5.2003 01:06]

[muokattu 21.5.2003 01:07]