2,945 posts, 148 pages, 351,678 views
Ai niin mä melkein jo unohdin...
sua varten mä hankin seuraavax kerrax super ison ruoskan jos et kokkaa mulle sitä fantastista tomaattikeittoa... Hmm.. mites se menikään.. se tomaattikeitto on niiiiiiiin hyvää että mä vielä muistan sen vanhana mummona...
tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?
No mä tanssin edessä ja välillä _väärinpäin_ ? Ehkä siellä jotkut muutkin tanssi _väärinpäin_ jos se en ollu minä...
joo, hyvä vaan. Meitä on siis ollut monia *nauraa*. Huh, tuli kyl välillä vedettyy sellasii "Chicken Tonight"-liikkeitä, että kyllä saa taas hävetä itteensä . Moraalinen krapula ei siis lievittäne koskaan...
argh. . .
vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain
tonppa:
argh. . .
vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain
Koskaan ei ole myöhäistä ja sitäpaitsi seuraaviin halluihin on aikaa, ehdit hyvin opetella uuden moovin *nauraa* Unityt menee vissiin kuitenkin viel ton "Chicken Tonightin" merkeissä
[muokattu 20.5.2003 13:28]
remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua*täh*), näytti kivalta...
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...
Hauska laji IMO*slurps*
oli muuten tosi kivaa *nauraa* mut ne vitun tappelija tuopin heittelijät*dissaa* ens kerralla ne voidaa jättää bileistä pois ei oo kivaa jos saa tuopista/ pullosta
remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua), näytti kivalta...
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...
Hauska laji IMO
anqqa:
damn, ilmeisesti hyvin alkuillasta, koska ainakin sillon 00 jälkene kun eksyttiin paikalle niin oli silkka mahdottomuus.. harmi, olis ollu mukava nähdä taas 'pitkästä' aikaa. no, katotaan jos coxiin muistais jaksaa iteki raahaa lelut mukaan :D