Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,908 views

Avatar
#201 • • Taika Guest
Janne:

Taika:Ei ollut musiikki mun makuun...


Hyvin sulla näytti jalka nousevan ainakin alkuillasta. Pitää myöntää että mäkin pidin Hiskin & Pinnien setistä ehkä enemmän kuin Nukemista - mutta mitäs väliä kun hauskaa oli!

Olis mulla pari kuvaakin vissiin, kun ehtisi laittaa...


Ainahan mä jaksan lattial pomppia, musiikista ei niin väliä
*iloinen*Ainaskaan aina..*hymy* Mut kivaa oli silti, sitä en kiellä..*vink*

Sovitaanko ettet ehdi, ei ihmiset turhaan säikähdä...*hih*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#202 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Alussa tuli ihan liian löllötilöllöti-housettelua, mutta Kaiu&Sakura kun astui puikkoihin muuttui tahti toiseksi ja pari kertaa MEINASIN jo lähteä plaaatttialle *plur* Hiskie&Pinnie meni todella ohi *pous pous pous* , mutta Nukem kun aloitti imaisi dääänsfloooori minut täysin *yksi kaksi oikea jalka* *yksi kaksi vasen jalka *
Yksinkertainen on kaunista, lakana on yksinkertainen
> Lakana on kaunis , eli decoista tykkäsin minä!

Oikein lämmin ja herttainen kiitos järjestäjille! Tulihan sitä porukkaakin mestoille lopulta.

Kiitos ja until next time *sydän*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#203 • • Wasted ability Guest
Mark:

Muuten silmään pisti hmm.. Muutamia ikävästi käyttäytyneitä ihmisiä, poket heitti viereisestä pöydästä pari tyyppiä pihalle jotka nukkuivat pöydässä, lisäks koko se porukka näytti olevan joko hirveessä kännissä tai jonkun muun nestemäisen vaikutuksen alaisena
-M

[muokattu 3.2.2003 09:32]



Kivaa oli, periaatteessa... Tosin taisin paikantaa nämä Markin mainitsemat tyypit. Toinen oli ainakin aivan v***n sekaisin!! Törmäs nimittäin allekirjoittaneeseen ja melkein veti topin päältä *dissaa* Musiikissa ei valittamista, eikä paikassa, mut olotila oli vaa liian väsyny... Rankka kuukausi takana, ja se alkaa vaatia verojaan *nukkuu*

[muokattu 3.2.2003 15:51]
Katrina

Posts: 605

#204 • • Katrina
Voin todistaa Markin sanat oikeiksi, sillä olin todistamassa viereisen pöydän kahjojen ulosheittämistä. Muutenkin ihmettelen vähän mitä jengi oli ottanut, kun ehdin näkeä ainakin 4 ulosheittotapausta...

en oikein lämmennyt musiikille. Hiski&Pinnie soitti ihan hyvää, mutta muuten en pahemmin lattialla edes käynnyt. Sosiaaliselta puolelta loistobileet. Kiitos kaikille osallistuneille, kivaa oli.

Saitko Taika saattajan?
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#205 • • Yrjösen Pirre R A K S A

Mark:Muuten silmään pisti hmm.. Muutamia ikävästi käyttäytyneitä ihmisiä, poket heitti viereisestä pöydästä pari tyyppiä pihalle jotka nukkuivat pöydässä, lisäks koko se porukka näytti olevan joko hirveessä kännissä tai jonkun muun nestemäisen vaikutuksen alaisena
-M



Wasted ability: taisin paikantaa nämä Markin mainitsemat tyypit. Toinen oli ainakin aivan v***n sekaisin!!



Katrina:Muutenkin ihmettelen vähän mitä jengi oli vetänyt kun ehdin näkeä ainakin 4 ulosheittotapausta...



Onhan se aika syvältä kompostiläjästä, jos jengi on niin töttöriröö että käyttäytyy aivan täysin sopimattomasti, mutta muuten monet valittavat mielestäni turhan usein siitä, että jotkut ei osaa käyttäytyä. Jos sinuun ei kosketa (Wa:n valitus on siis aiheellinen), tai muuten häiritä, niin paljon on hauskemmat bilettelyt jos keskityt vain omaan juhlintaasi. IMO.
Istuin kyseisen pöydän viereisessä pöydässä oolmoust koko illan. Vetivät tai eivät, so not.

I couldn´t care less.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Katrina

Posts: 605

#206 • • Katrina
olivia:



Onhan se aika syvältä kompostiläjästä, jos jengi on niin töttöriröö että käyttäytyy aivan täysin sopimattomasti, mutta muuten monet valittavat mielestäni turhan usein siitä, että jotkut ei osaa käyttäytyä. Jos sinuun ei kosketa (Wa:n valitus on siis aiheellinen), tai muuten häiritä, niin paljon on hauskemmat bilettelyt jos keskityt vain omaan juhlintaasi. IMO.
Istuin kyseisen pöydän viereisessä pöydässä oolmoust koko illan. Vetivät tai eivät, so not.

I couldn´t care less.



Niin ei muakaan yleensä jengin sekoilut haittaa. Ihmettelin vaan, että mitenkä niitä örveltäjiä sattui niin paljon silmiin. yksi mm. kaatui päälleni suorilta jaloilta baaritiskin vieressä.

[muokattu 4.2.2003 08:34]
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#207 • • Yrjösen Pirre R A K S A

kuilu:
Eli jos SINÄ olivia saat olla rauhassa ja ilman hipelöintiä, niin naapuripöydän tyttöjä saa karvaraosta rapsuttaa, SINÄ vain keskityt OMAAN bilettämiseesi?
Jos vain Wasted abilityn valitus on aiheellinen, eli muut eivät saa vittuuntua ja valittaa huonosta käytöksestä?


Todellakin juuri näin! Jos naapurintytöt eivät itse tee selväksi hipelöijälle että lopetapas nyt ja menepäs muualle ja vähän vikkelään, niin turha valittaa jälkeenpäin.

Muutamakin leidi/gentleman olis tosta eri mieltä


No mutta sehän on vain positiivista! Tylsäähän se olis jos kaikki olis aina samaa mieltä.

känni- ja sekisääliöiden käytös ei ainoastaan häiritse, vaan se saattaa jopa pelottaa tai muuten estää herkemmältä täyspainoisen bilettämisen. Itse pidän tapoja tärkeimpänä dresscodena bileissä.


Nimenomaan. Herkkä kun olen, pidän itseni täysin erossa kaikista känni-ym.-sekoilijoista. Liukenen paikalta, yritän olla mahdollisimman näkymätön, juoksen karkuun, siirryn sivummalle. Herkkä on mieleni, ja sinne pakostakin ajautuu kaikenlaista skeidaa, joten näin yritän minimoida tämän skeidan määrän.

Btw. Mitenkäs sinä itse noudatat tuota viimeisintä neuvoasi? Olis muilla hauskempaa narista ja nalkuttaa, jos keskittyisit vain OMAAN elämääsi? (Toivottavasti tajuat kuinka tyhmä tämä viimeinen heitto on… Pitääpä muistaa asaenteesi, kun kä kaatuu päällesi muristen...)


Ehkä en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit, mutta kuvitellaan konkreettinen tilanne, jossa esimerkiksi joku kaatuu päälleni. Miten toimin? Nostan sekoilijan ylös/pystyyn, työnnän pois, mielellään esim. seinää tai tolppaa vasten, ja menen hakemaan poken.

Mitä tyhmää heitossani on? Se että en halua olla koko maailman poliisi tekee minusta tyhmän? Voisin tietenkin alkaa tässä luetella kaikenlaisia mahdollisia tilanteita, ja eritellä miten toimisin missäkin tilanteessa, mutta siihen menisi koko viikko. Eli tilanteen mukaan. Olen pahempaakin nähnyt kuin se, että hlö a lääppii hlö:ä b, tai se että hlö a kaatuu hlö:n b päälle. Ja menin todellakin siinä pahemmassa tilanteessa väliin.

Se on vaan niin hassua, miten erilaiset mielikuvat ihmisille jää esimerkiksi bileistä. Noteerasin kyllä että jaahas, naapuripöydän poijaat on juonu muutakin kuin alkomahoolia, mutta se siitä. Joillekin taas se on jäänyt yhdeksi päällimmäisistä mielikuvista koko bileistä että kun se yks oli niin pimpelipom että se kaatu mun päälle.

Ja eihän sitten takerruta yhteen sanaan/ ymmärretä väärin, eihän?

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#208 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Wert:

kuulin huhuja että ois ollu nihkee loppusetti ;), poistuin jo paikalta ennen sitä.... *nauraa*


Jotkut kuulivat huhuja että aamuihin tehtäisiin ratsia.
Ja he poistuivat paikalta ennen sitä............*nauraa*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Mark

Posts: 7,311

#209 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
olivia:


Se on vaan niin hassua, miten erilaiset mielikuvat ihmisille jää esimerkiksi bileistä. Noteerasin kyllä että jaahas, naapuripöydän poijaat on juonu muutakin kuin alkomahoolia, mutta se siitä. Joillekin taas se on jäänyt yhdeksi päällimmäisistä mielikuvista koko bileistä että kun se yks oli niin pimpelipom että se kaatu mun päälle.

Ja eihän sitten takerruta yhteen sanaan/ ymmärretä väärin, eihän?



niin.. eri ihmiset kokevat eri asiat bileistä hyviksi / huonoiksi ja ne liikuttavat eri ihmisiä eri verran. Miks siis puutuit siihen jos joillakin muilla kun sulla on eri asiat tärkeitä bileissä? Eikä tässä mun mielestä kukaan ole teilannut pileitä sen takia että jengi oli sekasin, lähinnä todennut että näin oli, ja näyttäs myös siltä että kaikilla oli kumminkin hauskaa. Joten plondi tanja nyt ihan vapaasti on välittämättä sekisääliöistä ja antaa muiden välittää ja valittaa eikö?
*vink*

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#210 • • Yrjösen Pirre R A K S A

kuilu:
Mitä jos asioihin huomiota kiinnittämällä, reagoimalla, asiasta keskustelemalla voidaan tällaisiakin tapauksia vähentää?

Kun tuo "silmätkiinieinäämitääpahaa"-asenne on perseestä.

- hyihymiöhyi -


Jos tietäisin että ne tapaukset vähenee niin mielelläni perustan vaikka oman topicin aiheelle. Mutta mulla on sellanen pieni kutku, että ne tyypit, jotka bileissä vaan hölmöilee, ei edes tiedä koko klubituksen olemassaolosta. Tämä todellakin vain mutu-pohjalta.
Se tyyppi, joka jossain bileissä viime vkloppuna oli megaövereissä, lukisi keskustelua täältä, ja ensinnäkään tajuisi katsoa peiliin, saatika sitten vetää vähemmän ensi vkloppuna. Mene ja tiedä.

Mä näen sen pahan, mikä on tarpeeksi pahaa, että sitä ei voi olla näkemättä. Lääppijöitä on ollut maailman sivu.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#211 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Mark:


niin.. eri ihmiset kokevat eri asiat bileistä hyviksi / huonoiksi ja ne liikuttavat eri ihmisiä eri verran. Miks siis puutuit siihen jos joillakin muilla kun sulla on eri asiat tärkeitä bileissä?
Eikä tässä mun mielestä kukaan ole teilannut pileitä sen takia että jengi oli sekasin, lähinnä todennut että näin oli, ja näyttäs myös siltä että kaikilla oli kumminkin hauskaa. Joten plondi tanja nyt ihan vapaasti on välittämättä sekisääliöistä ja antaa muiden välittää ja valittaa eikö?
*vink*


Mäkin vain olen todennut että onpas jännä kun jää erilaisia mielikuvia, ja se ei liittynyt mitenkään siihen miksi huomautin että jaksattepas te valittaa.
Älä näe yhteyksiä siellä, missä niitä ei ole.

Te saatte valittaa, ja minä saan valittaa teidän valittamisesta.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#212 • • Yrjösen Pirre R A K S A
kuilu:


Lääppijöitä on ollut maailman sivu.
Ja akanhakkajia, murhaajia, kiduttajia, raiskaajia. Se siitä, niinkö? Siihen vain tulee alistua?

Mä olen tän keskustelun käyny yhen raiskausuhrin kaa niin pitkään ja hartaasti et halkaisin kaapuni, revin partaani ja sirottelin tuhkaa päälleni. En voi yksilöä pakottaa, enkä tässä asiassa edes ylipuhumaan. Perusteeksi ei käynyt edes se, että se sama raiskaaja raiskaa jonkun muun, ku kulkee vapaana…

Toivottavasti et ikinä joudu siihen tilanteeseen… I couldn’t care less… Eikä edes! En hyväksy edes lampaittenraiskaajia!

- alistujahymiö -


Mä oon nähny kun mun kaveri raiskattiin ja se on se pahempaakuinlääppiminen-tilanne mihin menin väliin.

Eli mä nykyään vedän rajan siihen mistä mä välitän ja mistä en. Jos ne naapuripöydäntytöt yhä edelleen pitää vaan suunsa kiinni niin pitäköön. Jos ne sanoo et voisitko vaikka auttaa meitä, ni sitte puolustan niitä tyttöjä vaikka hengelläni.

Mä menen jos haluan tietää.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#213 • • Wasted ability Guest
Näihin keskusteluihin voi kai vastata, että jos äijä on niin sekaisin, että nukkuu pöydässä, voi kai olettaa ettei se kovin tukevasti jaloillaankaan seiso... Kun minua tultiin ahdistelemaan, jaksoin minuutin kuunnella sitä kännistä örinää ja aloin lähteä pois. Silloin käsi kahmaisi topin edustaa ja yritti perseestä puristaa.. *dissaa*

Ei tuossa tilanteessa mitään auttajaa tarvita, minun 165 senttinen ja 57 kiloinen kroppa jaksoi hyvin työntää äijän kumoon!! Illan kavaljeeri nauroi ratketakseen, kun painovoima veti miestä alas *vink*

Tilanteessa, jossa jotakuta muuta ahdistellaan, en kyllä itsekään mene hevillä väliin... Juuri tämä olematon kroppa asettaa esteitä, mutta myös itsesuojeluvaisto. Ennemmin haen apua muualta kuin asetun itse kohteeksi tai saan tunti turpaan *piis*

Edellisellä avopuolisolla oli TODELLA inhottava tapa mennä väliin kaikkiin mahdollisiin tappeluihin... Ikinä herra ei tappelua alottanu, mut karaten taitajana oli helppo käydä rauhoittelemassa isompiakin ihmisiä *igor* Minusta vain ei ollu yhtään mukavaa seisoa kymmenen metrin välein odottelemassa että herra Erotuomari suvaitsisi saapua jatkamaan matkaa... *enkeli* Toisaalta aika turvallinen olo oli sen seurassa kulkee!!

[muokattu 4.2.2003 16:56]
Avatar
#214 • • Taika Guest
Katrina:


Saitko Taika saattajan?


Ihan yssikseni köpöttelin sen puol kilsaa kotiin eikä kukaan vastaantulija edes kettuillut mun vaatetuksesta koko matkan aikana mikä on ihme..*voiei*
Mut kiitos huolenpidosta*hymy*Ja hyvästä seurasta..*hymy*
Roger Roger

Posts: 3,372

#215 • • Roger Roger Kentti
Täällä oli kivaa, vaikka väsymys iskikin aika aikasten jo.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#216 • • trisha Guest
Samat sanat RR:n kanssa vaikka mun meno alkokin hyytymään jo ennen kolmea *poks*
anqqa

Posts: 4,034

#217 • • anqqa tirehtööri
tosiaan oli aika väsähtäneen näköstä porukkaa neljän jälkeen :P mukavaa biittiä tuli ne viimeiset pari tuntia.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

metsis

Posts: 272

#218 • • metsis
mainiota meininkiä koko illan, lukuunottamatta ibrahim "maataloustyökone" alfan luokatonta esiintymistä.
... ja voi niitä jotka ei jaksanu loppuun asti, tuli nimittäin erinomainen aamujarrutteludiippailusetti jussilta. :)

tarjoilu oli poikkeuksellisen monipuolista, myös meille pelkän nestemäisen ravinnon kuluttajille.

danke hytkylle igen, näitä lisää.

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Avatar
#219 • • Cera Guest
metsis:

danke hytkylle igen, näitä lisää.



Sanoisin vaikka samaa.

*hymy*
Texx

Posts: 650

#220 • • Texx ^_^
öh. liika humala. Ja öö öö. kai mul oli kivaa *iloinen*

--
*piis*