Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,596 views

Karski

Posts: 6,049

#221 • • Karski Pomon kätyri
Jumankekka mikä meininki *häh*

Ibrahimin setti oli mahtava, mad skillz! Tuon tason
DJ-työskentelyä pääsee seuraamaan valitettavan harvoin;
ehkäpä vain Cynthia Sternin setti Hytkyn 5v-bileissä
yltää samalle tasolle!

Yleisesti ottaen meininki vain parani loppua kohden,
oli herkQ!

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

patis

Posts: 1,158

#222 • • patis 10
Ihan mielenkiintonen meininki oli :)
Myfinesthour

Posts: 420

#223 • • Myfinesthour
Mukavata oli, mutta koko illan painoi silmissä edellisen työviikon univelat. No, pitkästä aikaa oli kuitenkin musiikkia makuuni! Kyllä kelpas hytkyä *ökkö*:D Paljon näkyi myös tuttuja kasvoja, mutta ei tuo nickimuisti oikein pelannut, joten päätinpä pysyä ihan omissa oloissani *justjoo* Jiihaa, ei auta, kuin odottaa seuraavia.

--
"..."

Avatar
#224 • • Taika Guest
Melkein jätin väliin, piti olla se surullisen kuuluisa kotiviikonloppu..*uuh* Mut onneks mut ylipuhuttiin, oli hauskaa vaik kuume hiukan verottikin tanssilattialla pomppimista*blush*

Kiitos järkkäreille, kaikki tarpeellinen tuntui toimivan*hymy* Ja samoin kaikille uusille ja vanhoille tutuille, nähdään taas! *plur*
arty

Posts: 159

#225 • • arty diskopunk
ihan kiva oli.. ibrahimille ja nessille respektit.. jussia en ehtinyt kuunnella, koska lähdin kotiin.. hello! see you next time.. :)

ai jaa.. ja ural 13 diktators tietenkin! *pihkassa*

[muokattu 12.2.2003 12:40]

--
||

nokua

Posts: 305

#226 • • nokua viidakko vekara
taica,, sun kiksu liikeistä ei huomannu kuumeen jälkiä * paitsi omat jalat kyl kramppas chillissä aika pahasti .*hih* otetaan uudestaa . mut pidemmällä sessiolla
mut oli kyl hyvät pippalot pitkästää aikaa ja alkoholi oli halpaa *pahis*
Alex

Posts: 244

#227 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Oli aika hauska meno..
Ärsyttävä: on se, et päässy vast viidelta sinne..

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

milla

Posts: 3,699

#228 • • milla
hieno reissu!

musiikki, ihmiset, kaikki*sydän* muistaakseni siel oli aika ahdasta välillä, mut onneks se ei tällä kertaa haitannut!
oli kivaa et pääsin vihdoin lähtee turkuun..uusia tuttuja tuli lisää, ja vanhoja oli mukava nähdä pitkästä aikaa..

kiitos kaikille!

toiv. en järkyttänyt ketään hyppiessäni bikineissä ja huudellessani: HALUUN OLLA ALASTI!
*nauraa*
Avatar
#229 • • ALIEN Guest
milla:



toiv. en järkyttänyt ketään hyppiessäni bikineissä ja huudellessani: HALUUN OLLA ALASTI!
*nauraa*




jahas... *pahis*
Avatar
#230 • • yana Guest
milla:


toiv. en järkyttänyt ketään hyppiessäni bikineissä ja huudellessani: HALUUN OLLA ALASTI!
*nauraa*



hyvät hinkit!
Mark

Posts: 7,311

#231 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vai että tollasta menoa turkusessa.. Tapahtuiko tää kaikki siis pileissä vai jatkoilla / jatkojen jatkoilla vai mitäs? Plah, ois pitäny lähtee, kai joku nyt sentään sai kuvan millan rinnoista...? *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

Posts: 3,699

#232 • • milla
Mark:

vai että tollasta menoa turkusessa.. Tapahtuiko tää kaikki siis pileissä vai jatkoilla / jatkojen jatkoilla vai mitäs? Plah, ois pitäny lähtee, kai joku nyt sentään sai kuvan millan rinnoista...? *vink*

-M



tää tapahtu ihan itse bileissä:D ja kyl niit kuvia on, eri asia kuin paljon niitä julkastaan;)

ja kyl mä sanon et ne ketkä ei ollut: MISSASITTE VÄÄRÄT KEMUT.
Mark

Posts: 7,311

#233 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
aina ku missaa unityt, missaa väärät kemut. Koskas seuraa "I wanna be naked" bileet part 2, @pk-seutu? milla? tai kelpaa muutkin, seuratkaa esimerkkiä joo, saatas jotai piristystä tähän ankeeseen talveen *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#234 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mä löysin uuden rakkauden *pihkassa* Herran jestas että oli psykebileissä siistii! Musa oli ihan tolkuttoman hyvää, Man with no name pomppi dekkien takan ku tabi ikään *vink*, mesta sopii täydellisesti psy bileille ja runsas uv-valaistus ja siinä loistavat dekot olivat aivan mindblowing *pihkassa* Ei varmasti jäänyt vikaksi kerraksi psy-bileissä, NJAM! Ja vikana biisinä tullut sugar rush, AH! *sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karski

Posts: 6,049

#235 • • Karski Pomon kätyri
Mä taas en tosta MWNN:stä juuri lämmenny, mut
Aphid Moonin Jules soitti kyl sellasta stygee joka
uppos meitsiin kuin nyrkki vanhaan mummoon *plur*
Olin ihan pähkinöinä koko setin, pitkään aikaan taas
saanutkaan tollasia über-kiksejä tanssimisesta *sydän*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

Posts: 7,311

#236 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
oliks se se heebo joka soitti ennen nimetöntä? Juu, uppos kyl meitsiinki ku häkä *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#237 • • imelä Guest
hahahahahaaaaaa*nauraa* mulla jos jollain noi kemut meni todella ohi. musasta en muista kun ekat puol tuntia jotain, keskityin ilmeisesti johonkin tärkeämpään tj*vink*
ihan kivaa oli ja mulla oli ihkuja mukana*sydän**puspus*
ilta kun hujahti sadan euron puolelle ni ei kauheesti aamulla naurattanu enää. paremmin sit ens kerralla*plur*
Avatar
#239 • • ALIEN Guest
... Armin Van Buuren ja Orkidea jyräs!! *iloinen*
kimi

Posts: 59

#240 • • kimi
Periaatteessa oli hyvä keikka, mutta valitettavasti aika vähän porukkaa... vaikka olikin ilmainen keikka. Baker's ei ehkä ole paras mahdollinen keikkapaikkana ja muutenkin siellä on ehkä vähän enemmän rokkimeininki. Mutta Accu kyllä vakuutti (taas) *heiii*