Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,864 views

Avatar
#181 • • Taika Guest
*sydän*Tää ilta oli jotain ihanaa; hyvää musiikkia, kivoja ihmisiä ja se tunnelma..Tää tykkäs!Tällaista pian uudestaan!*sydän*

Kiitos kaikille ihanille ihmisille hyvästä seurasta; Hanna, Korppu, Timo (Senkin lehmä!*pahis*), Anssi jne. Otetaan uusiksi ja pian!*joo*

Ja ihan spesiaali halaukset ja rutistukset Bilehile (m):lle ja kitiaralle; teitte mun illasta ikimuistoisen!*sydän* *enkeli**sydän* Tiedätte kyllä miksi..

Pian taas nähdään..*ökkö*
Aidrian

Posts: 1,799

#182 • • Aidrian Furian Master
Taika:

*
Ja ihan spesiaali halaukset ja rutistukset Bilehile (m):lle ja kitiaralle; teitte mun illasta ikimuistoisen!*sydän* *enkeli**sydän* Tiedätte kyllä miksi..

Pian taas nähdään..*ökkö*



Kiitos sanoistasi, sitä vartenhan me ystit ollaan olemassa
*enkeli*
Avatar
#183 • • imelä Guest
alku nihkeilyn jälkeen saavuin paikalle, ja huh, oli todellakin tulemisen arvoset kemut!!
sääli että makasiinit puretaan *suru* paikkana toimii mun mielestä tosi hyvin.
carbonit rokkas jälleen *iloinen* aina ilo kuulla.
kiitos ihanille hyvästä seurasta ja kivasta illasta *sydän*
puspus Taika *plur*
1.2 uudestaan...
Illustrator

Posts: 3,171

#184 • • Illustrator
Alkuillasta meinasin nukkuu kaverin autoon, mut sitte ku pääs makasiineille (siin 00.00 nurkilla) ni avot. Menokenkää alko pakottaa ja loppuilta oliki täyttä menoa. Proteus ja Neon soitti upeen setin, harmi vaan et peli pistettiin poikki "encoren" kesken.*hmph* Super, Super....*ökkö*
Illustrator

Posts: 3,171

#185 • • Illustrator
Onkohan tuolta muuten kuvia. *täh*

[muokattu 23.1.2003 21:30]
pr0ton

Posts: 588

#187 • • pr0ton mörökölli
Kyllä vaan oli taas hauskaa... viikonlopun kruunaus. Kiitos myös She:lle ja Illusionille seurasta *ökkö*

--
onks kaikki oke? oooookke.

techboy

Posts: 72

#188 • • techboy
Aika v***n perseestä tollanen puhelin juttu.. Jos joku tulee kehumaan jostain "löydetystä" puhelimesta niin voit olla varma että tuon sen sulle siltä tyypiltä henkilökohtaisesti!
Bileet on aina tosi jees, mut joku tollanen juttu onnistuu kyllä pilaamaan helposti koko illan..

Toivottavasti löydät kadonnenn kullan..

(Ei se puhelin varmaan mutta ne numerot)..*eiei*

--
"I'm pretty normal the way I am"
- Paul Van Dyk

Late

Posts: 3,441

#189 • • Late team Lasse
Jees, nyt meitsi on "rauhottunu" ton luurin suhteen. Sille ei nyt vaan voi mitään. Ja onneks mulla on toi toinenkin sim-kortti joten n.95-99% numeroistakin on tallella. Uutta puhelinta täytyy vaan ruveta hommamaan. *hmph* Olisin kyllä jo tyytyväinen jos saisin takaisin kaiken mitä siellä puhelimen muistissa oli..

Mutta bileistä, tosi jees. Tykkäsin todella ja CB + Proteus & Neon maistui.

-Yks mikä vaivas vielä oli että mun nimeä ei löytynyt memberlististä, vaikka olen käynyt rekisteröitymässä kauan ennen bileitä. + vielä ylimääräsen kerran 19p aamulla. Silti jouduin pulittamaan sen 10... No olihan tuolla kyllä kivaa, mutta kalliiksi tuli! *igor*

Edit: typåjaa

[muokattu 26.1.2003 16:23]
Roger Roger

Posts: 3,372

#190 • • Roger Roger Kentti
Ensimmäisenä täytyy todeta, että klubituksessa on tapahtumien jälkikommentointi vähentynyt ihan hitosti. Mistähän se johtuu??

Mutta sitten asiaan:
Musiikki ei ollut ihan mun lempimusaa, mutta silti tunnelma oli aikasta korkealla.
Ihmismäärä oli hyvä, ei liian paljon porukkaa.
Eli ei valittamista muista asioista tälläkertaa.

Kiitokset: Järjestäjille sekä uusille ja vanhoille tutuille. Teitte illastani loistavan.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#191 • • Roger Roger Kentti
Tänne sain sitten itseni raahattua about seitsemän aikaan aamulla. Olin aikasta poikki (kiitos aikaisempien bileiden) ja alku menikin chillailun puolella. about kymmenen maissa alkoi tanssijalka taas vipattaan ja loppu aamu menikin joratessa. Musiikki maistui minulle, varsinkin mitä myöhemmäksi aamua mentiin...

Kiitos kaikille bilekuntoisille kavereille ja tutuille, jotka olivat paikalla *plur*

Täältä löysin kolme (3) ikävää asiaa. Ne kolme iki-ihanaa häiskää, jotka heiluivat ihan sikakännissä tanssilattialla sohimassa röökiensä kanssa ja kaiken kivan lisäksi myös tönimässä tanssioita. *dissaa*

Yhteenveto: Oli kivaa!*joo* Uudestaan

btw, mistä mihin asti on seuraavat jatkot?*hih*

[muokattu 3.2.2003 09:52]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mark

Posts: 7,311

#192 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Joopa.. Musa ei ollut myöskään ihan mun cup of tea, mutta paikka paikoin kyllä erittäin maistuvaa *joo* Myöskin tanssilattialla näytti hyvältä, hesperia oli dekoiltu kivasti ja fiilis oli floorilla piipahtaessa korkeella. Muuten silmään pisti hmm.. Muutamia ikävästi käyttäytyneitä ihmisiä, poket heitti viereisestä pöydästä pari tyyppiä pihalle jotka nukkuivat pöydässä, lisäks koko se porukka näytti olevan joko hirveessä kännissä tai jonkun muun nestemäisen vaikutuksen alaisena *dissaa* Sekasin ku seinäkellot.. Mut fiilis oli muuten hyvä, tuttujakin oli kivasti, eli kiitoksia vaan järjestävälle taholle, oli hianot pileet *joo*

-M

[muokattu 3.2.2003 09:32]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

Posts: 3,699

#193 • • milla
ai must musiikki oli just parasta, eikä kukaan ollu häiritsevästi sekasin. ja joo, todellakin hienoks laitettu paikka!

mahtava ilta sanoisin*sydän*
Avatar
#195 • • yana Guest
Wert:

kuulin huhuja että ois ollu nihkee loppusetti ;), poistuin jo paikalta ennen sitä.... *nauraa*



nihkeä? loppua kohden rokkasi kuin hirvi
Avatar
#196 • • Taika Guest
Ei ollut musiikki mun makuun mut Hesperia näytti todella hienolta!*joo* Valkoinen toimii, lähes aina..

Mut ilta meni silti ihan kivasti, vanhojen ja uusien tuttujen seuras, kiits heille kaikille*enkeli* Ja erityisesti siitä hienosta glow stickistä..*hih* Piti vaan poistua hiukan aikaisemmin kun tuli hiukkasen huono olo mut kahden viikon päästä taas..*pihkassa*
Janne

Posts: 1,330

#197 • • Janne kipee ukkeli
Taika:

Ei ollut musiikki mun makuun...




Hyvin sulla näytti jalka nousevan ainakin alkuillasta. Pitää myöntää että mäkin pidin Hiskin & Pinnien setistä ehkä enemmän kuin Nukemista - mutta mitäs väliä kun hauskaa oli!

Olis mulla pari kuvaakin vissiin, kun ehtisi laittaa...
anqqa

Posts: 4,034

#198 • • anqqa tirehtööri
väärässä ootte, kyllä se musiikki oli loistavaa =) ja oli tosiaan myös mukavaksi laitettu paikka, joskin aika pimeää paikka paikoin, se tosin ei haitannu kun muutenkin laiskaa kuvaamista. naminam.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#199 • • tuntematon Guest
Hitto, huomaa kyl et esmes Mixmagin viimevuotiset tribalkokoelmat on agitointinsa tehneet. En kyl tost tribalista oottanukaa mitää massahehkutusta. Aattelin silloin et ”nuorista” dj:stä ne eklektismin taakse näkevät ja house levyjä kaapissa raapivat ottavat omakseen… eli viksut! Housumiestä hykerryttää!*joo*

”Mitä silloin kuunneltii, ku ei ollu tribalia?”
”Vittu, haloo! Taloo!”

Nyt kyl nappaa ku ei päässy mestoille, punkan pohjalla kipeenä, ois ollu aamut ja kaikkee…*nuha*

Saix äksessinposse ees mun ”vittuilut” perille?*vink*

- housuhymiöheimo -
Avatar
#200 • • tuntematon Guest
Saatiin perille! Jäbä osaa vittuilla *plur* Voit tehdä sen uudelleen kyllä vielä. Oli sen verran hyvä juttu :)

- djMEGA