Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,073 views

Elsa F

Posts: 2,763

#1581 • • Elsa F Koululainen :)
...Pitää viel sanoo, että mun mielestä Pussy on just siks yks parhaita klubeja, että siellä on aina jotain ekstraa, kuten just joku show ja ne spiikkaukset. Musiikkikaan ei ole koskaan pettänyt. Hyvä klubi tosiaan.*pihkassa**plur*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1582 • • [Nuclear] el aprendiz

elisak:
Miks mullon aina nälkä??

Et syö tarpeeks *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Girly

Posts: 23

#1583 • • Girly
..siitä muotinäytös asiasta.. Itse olen ollut kahtena eri kertana mukana muotinäytöksessä ( Levi´s ) ja haluan kommentoida ohjelmaa kritisoiville..
.. muotinäytöksen ajankohdasta ..mielestäni kellonaika on erittäin oleellinen asia klubissa pidettävälle näytökselle, jottei se katkaise illan kulkua ( niinkuin joku jo mainitsikin ). Meillä oli kahtena kertana näytös SOPIVASTI ENNEN KUNNON BILETYKSEN ALKUA eikä se silloin mitenkään ehtinyt pilata kenenkään tanssihaluja. Järjestäjä oli hyvin organisoinut kellonajan sopivuuden koko illan konseptiin..Ja jotenkin uskoisin ( en päässyt itse paikalle ), että teki viime lauantaina saman ..
Ei kannata antaa pikkuseikkojen jäynää niin kovasti pieniä sielujamme*enkeli*
Tanssahdellaan taasen Kermassa seuraavan pussyn merkeissä!
India

Posts: 475

#1584 • • India
Tulin ensimmäistä kertaa käymään ja jäi viimeiseksi myös täällä..
ei ollut musiikki, porukka,paikka eikä fiilis kohdallaan minun makuun...
*eiei*
noh plussaa mosson näytöksestä.. en ollut aikasemmin nähnyt joten kaikki uutta ja ihmeellistä..*hymy* hyvältä näytti.. kiitos siitä.
Howdy

Posts: 7,955

#1585 • • Howdy Oldie
Kaverit oli erittäin jees ja muutenkin ihan kivaa ... näki tuttuja mitä ei ole nähnyt pariin vuoteen.
Musiikki ei tod ollu mun makuuni mutta en mä kyllä sen takia sinne mennytkään.. joten siitä viis ... mutta kaikille kaiffoille isot kiitokset kivasta illasta *hymy**piis*

--
Käpy vailla vertaa

puupi

Posts: 385

#1586 • • puupi the puupi
Oli kyllä hyvä fiilis.

KIITTI DJ:ILLE SOITITTE SILLEEN NIINQ TOSI KIVAA ^____^

UUSI NEPPIS MESTARI 2003 = JASPA ONNEA!
*plur*

kiva kun jone jakso järkkää

*sydän*

--
KM

-P

Posts: 4,972

#1587 • • -P
pakko kyl sanoa, että hauskaa oli vaikkei sää ollut mitään parhaimpia. onnittelut uudelle kneppaus mestarille Jaspalle.

ja isot kiitokset Jonelle, joka järjesti koko homman (onneks olkoon 5:n kerran)
Larille, Ezzylle, Tresille ja Rikulle iso kiitos soitoista.

Grace - Not Over Yet ja Rank 1 - Airwave jäivät helvetin hyvin mieleen *plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jone

Posts: 8,258

#1588 • • Jone Archibald Haddock
AITS 2003 kärsi valitettavasti sään suhteen ns. ”Unity-efektistä”, mutta onneksi se ei menoa haitannut juuri muuten kuin yleisön määrän suhteen. Itse viihdyin niin loistavasti että joudun nyt kiittelemään ihmisiä IHQPLUR-tyyliin yksitellen:

Kiitokset...
- Puupille ja Kaaputtimelle auringosta, neppisradasta ja ”dance floorin” fiiliksen ylläpitämisestä
- Vänelle roudausavusta, skobeista ja vahvarista
- Annelle kuvien ottamisesta ja kuskina toimimisesta
- Patikselle ja Kirsikalle viskistä
- pHazelle ja Keille Jägermeisteristä (te kauniit ihmiset!!!)
- Tresille vuoden parhaasta synttärilahjasta
- Ezzyn Katalle hiekkaveistoksista
- Jii-75:lle siitä että toi jälkikasvunsakin paikalle peloteltavaksi
- Nokualle ”Hyvää päivää”-juomasta
- RogerRogerille Golden Capista
- Esiintyneille artisteille (Ezzy, pHaze, Tres, Zwek) siitä että tulitte soittamaan
- Kaikille yhteisesti paikalle saapumisesta

Kuvia Sessionsissa - http://www.flammabul.com/sessions
10.jpg

Ensi vuonna uudestaan toivottavasti taas oikeasti auringonpaisteisissa merkeissä. *sydän*

...ja bileiden powerplay-biisinähän toimi *sydän* Concidering Parrish *sydän*, josta tulemme varmasti kuulemaan vastaisuudessa enemmänkin.
kap-pu

Posts: 1,167

#1589 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Voi herran pieksut, älkää nyt ainakaan Mosson esillenäyttelystä kitiskö. Kun liike on suunnattu hyvin pienelle alakulttuurille, joka vielä näin pienessä maassa on melkeinpä kokoluokkaa ”kaikki tuntevat kaikki”, en voi mitenkään tuomita ko. näyttelyä.

Mitä tulee illan emännän spiikkeihin, niin eivät ne niin eniten maailmassa munkan mieleen ole, mutta kyseessä on kuitenkin koko klubin perustaja, joka on varmaan jo ties kuinka kauan samoja spiikkejä heittänyt ja vielä kauemmin ollut kuvioissa mukana, tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn. *justjoo*

Itselle musiikki maistui ja talohan oli täynnä mainiota jengiä. Harmitti vaan aikainen poistuminen sunnuntaitöiden takia. Mikäli uusi venue on todellakin Kerma, niin sitä joutunen hieman harmittelemaan, itselle Kerma ei syystä tai toisesta tunnu niin omimmalta mestalta, vaikka kyllä sieltä ajoittain itsensä löytääkin.

-K

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Unik

Posts: 4,117

#1590 • • Unik
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.
jUSSi

Posts: 1,377

#1591 • • jUSSi äkäinen vanhus

Imukuppilapsi:
tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn. *justjoo*



Et varmaan tuolla kommentilla tarkoittanut minua, sillä kävin ensimmäisen kerran elektronisen musiikin bileissä vuonna 1992.
jUSSi

Posts: 1,377

#1592 • • jUSSi äkäinen vanhus

unik:
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.



aina ei voi voittaa *vink*
Jone

Posts: 8,258

#1593 • • Jone Archibald Haddock

unik:
Hyvät, bileet, hyvää musiikkia, hyvä näytös. Enimmäkseen mukavia ihmisiä, paitsi te valittajat.



Naurettava asenne. No, toisaalta tätä ”Ootte kaikki niin HALI-IHQPLUR, paitsi te, jotka sanoitte monta pahaa sanaa, VIHAAN TEITĔ-teinixasennetta nyt on aikaisemminkin nähty täällä.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1594 • • Lost-Soul los pallos

Imukuppilapsi:
tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn. *justjoo*


No huh huh... Eli sä et voi kritisoida yhtäkään autoa, puhelinta yms joka on ollu jo hyyyyvin pitkään meidän jokaisen käytettävissä... Ainahan asiat uudistuu ja kuka muukaan niitä uudistuksia tekisi kuin ”käyttäjät”... Ja yleensä uudistus lähtee etenemään jotain asiasta, mihin ihmiset eivät ole tyytyväisiä... No mutta miten minä voin kritisoida tuota tekstiä, enhän ole ollu klubituksessa ku muutaman hassun vuoden... *vink*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Karski

Posts: 6,049

#1595 • • Karski Pomon kätyri
mun mielestä oli aika perus pussy-meininki ja taattua
laatua siis, paitsi että:

Minkä takia kukaan ei käynyt sanomassa puolikuurolle
Nessille että nyt saatana volaa pienemmälle. Ei mitään
järkeä luukuttaa diskantteja tuon tasoisella PA:lla
sillä volyymillä kuin Ness. Olisin mieluusti tanssahdellut
juuri tuollaista musiikkia (vaikken aivan noin tiukkaa
Pussyssa odottanutkaan kuulevani) mutta äänenpaine
oli yksinkertaisesti murhaava. Mielestäni klubin edustajalla
on sekä oikeus että velvollisuus mennä vetämään voimakkuutta
pienemmälle jos DJ ei itse ymmärrä.

Nimim. Pussyssa jo tallibaarissa eikä koskaan tällaisia ongelmia
ennen Nessiä *eiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#1596 • • Dorka Guest

Imukuppilapsi:Mitä tulee illan emännän spiikkeihin, niin eivät ne niin eniten maailmassa munkan mieleen ole, mutta kyseessä on kuitenkin koko klubin perustaja, joka on varmaan jo ties kuinka kauan samoja spiikkejä heittänyt ja vielä kauemmin ollut kuvioissa mukana, tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn. *justjoo*


Mä en oikein ymmärrä sun ajatusten kulkua, vaikka se olis maan presidentti niin yhtä paskalta ne spiikkaukset kuulostaa. Ei se anna yhtään anteeksi oli se kuka tahansa jos vain ne eivät sovi musiikkiin tai ”tunnelmaan”. Ei voi ymmärtää kyllä. *hmph*

Niin piti lisätä et tietysti puhun omasta puolestani jos joku ei sitä nyt tässä tajunnu *nauru*

[muokattu 19.8.2003 19:47]
Unik

Posts: 4,117

#1597 • • Unik
Naurettava asenne? Totta kai, olenhan naurettava jätkä. Jokainen joka yhtään tuntee minua voi todistaa sen. *vink* Ei pidä liian vakavasti ottaa kaikkea.
Tarkempi analyysi:
Erittäin mukavasti oli porukkaa saapunut mestoille ja paljon tuttuja naamoja. Mielestäni aikas great party fiilis oli Hesperiassa ja se myös näkyi ja kuului, paljon iloisen näköisiä ihmisiä ja monet naamat(?!) Aikas monet näyttivät olevan viihteellä isolla vaihteella, itseni mukaan lukien. Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa illasta. Vaikka välillä hieman tungosta oli, varsinkin vessassa, kuumakin oli ja baaritiskilläkin piti melkein pari minuuttia odottaa ennenkuin drinksun käpälääni sain...eli asioita mitä yleensä tapahtuu kun paljon ihmisiä kerääntyy/tulee samaan mestaan. Ääänentoisto toimi mielestäni moitteettomasti, valoihin en kauheasti kiinnittänyt humalatilani takia huomiota. Sen verran mitä näin/muistan niin hyvältä näytti. Musiikki oli mielestäni vallan maistuvaa koko illan, sopivan vaihtelevaa. Kim:in ja Coma:n setistä kuulin viimeiset n.45min ja hyvältä kuulosti. Mosson näytös näytti vallan mainiolta, tarpeeksi simppeli eli ei oltu yritetty liian monimutkaisia kuvioita. Näytös oli sopivan pituinen ja näyttihän ne vaatteet ja mallitkin hyvältä. Mielenkiinnolla odotin Nessin settiä ja hyvältähän se kuulosti. Hieman napakampaa ja tuhdimpaa saundia kuin mitä normaalisti Pussy:ssa ollaan kuultu mutta mielestäni positiivisessa mielessä. Orkidea kuulosti Orkidealta eli laadukasta miksausta ja laadukasta musiikkia, muutamia mukavia ylläri biisejä oli seassa.
Ainoa miinus bileissä oli mielestäni se, että ne loppuivat liian aikaisin. Onneksi oli hyvät jatkot.
Ai niin...minua ne Tarun spiikit eivät haittaa/häiritse pätkääkään, oikeastaan päinvastoin. Taru tehnyt niin Pussy:n alusta alkaen ja uskon ”perinteen” jatkuvan tulevaisuudessakin. Hyvä niin, mielestäni mukavaa vaihtelua ja varsinkin, kun Tarulta tulee niin spontaanisti sitä läppää ja neiti on niin fiiliksissä.
Iso pusu ja hali Tarulle! Kiitos ja anteeksi, toivottavasti en aivan kauhea känni-ääliö ollut...?!

...ai niin ja minä eka kerran vuonna 1989 vai oliko se vuonna 1990 kävin warehouse partyissa.
Ja totta, aina ei voi voittaa ja voittajan on helppo hymyillä.
Pitäisi vain mielestäni yrittää nähdä enemmän positiivisia puolia, niitäkin löytyy. Vaikka tietenkin saa ja pitääkin antaa palautetta ja kertoa rehellisesti mielipiteensä.

--- jUHA ----
Jammailija

Posts: 3,224

#1598 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyl mun ja meidän muun jengin mielestä spiikkaukset oli aika hauskoja - niistä tuli mukavaa boostia ja rento olo. Rupes niin hymyilyttää ku Taru oli fiiliksissään*sydän* - oli hauska kuunnella, ku emäntä purkaa huippufiiliksiään sanoiksi*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1599 • • Lost-Soul los pallos

Tres:
Minkä takia kukaan ei käynyt sanomassa puolikuurolle
Nessille että nyt saatana volaa pienemmälle. Ei mitään
järkeä luukuttaa diskantteja tuon tasoisella PA:lla
sillä volyymillä kuin Ness. Olisin mieluusti tanssahdellut
juuri tuollaista musiikkia (vaikken aivan noin tiukkaa
Pussyssa odottanutkaan kuulevani) mutta äänenpaine
oli yksinkertaisesti murhaava. Mielestäni klubin edustajalla
on sekä oikeus että velvollisuus mennä vetämään voimakkuutta
pienemmälle jos DJ ei itse ymmärrä.


Kyl sit volaa laitettii pienemmälle silloin ku Ness ei huomannu, mut se on tarkka äijä... Heti ku tajus ton, ni se laitto ne takas...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kap-pu

Posts: 1,167

#1600 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Lost-Soul:
No huh huh... Eli sä et voi kritisoida yhtäkään autoa, puhelinta yms joka on ollu jo hyyyyvin pitkään meidän jokaisen käytettävissä... Ainahan asiat uudistuu ja kuka muukaan niitä uudistuksia tekisi kuin ”käyttäjät”... Ja yleensä uudistus lähtee etenemään jotain asiasta, mihin ihmiset eivät ole tyytyväisiä...



Dorka:
Mä en oikein ymmärrä sun ajatusten kulkua, vaikka se olis maan presidentti niin yhtä paskalta ne spiikkaukset kuulostaa. Ei se anna yhtään anteeksi oli se kuka tahansa jos vain ne eivät sovi musiikkiin tai ”tunnelmaan”. Ei voi ymmärtää kyllä. *hmph*



Kenen mielestä sopivat, kenen mielestä eivät. Kenties eivät musiikkiin, kenties hitusen ärsyttävätkin, mutta taatusti sopivat Pussyn yleisesti rempseään tunnelmaan.

Eivät kaikki bileet voi olla latteet DJTäb-kixuu illan loppuun asti nousevalla hehkutussuhdanteella ja snarerollia joka toinen minuutti. Must on kyl helkkarin hienoo et hipoissa on vaihtelevuutta ja etenkin jos hipoissa tarjotaan jotain vähän ekstraa, kuten nyt Mosson show. Ei se 15 minuuttia poissa tanssilattialta ole mikään iso menetys.

En mitenkään yritä mitään ”kitisijät kyykkyyn”-meininkiä, sillä joissakin bileissä todellakin on parantamisen varaa esimerkiksi järjestelyjen osalta, mutta täällä tunnutaan valittavan vähän kummallisista asioista, käytännössä katsoen siitä kun kiksu- ja hard dance-klubbaajat eksyvät bileisiin, jossa poiketaan normista, johonka ovat tottuneet (Olipas luvattoman pitkä lause, olen tosin liian väsynyt korjatakseni sen luettavampaan muotoon). Esimerkiksi siitä, kun nimeltämainitsematon chill/bossanova/jazz-orientoitunut dj (Zzzompp) sattuu soittamaan omaa matskuaan tai siitä, kun klubissaan tavanomaisesti spiikannut klubiemäntä spiikkaa. *ding*

[muokattu 20.8.2003 01:51]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.