Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,070 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1561 • • Lost-Soul los pallos


jUSSi:
muotishow oli lähinnä säälittävä.


Anime:


Hyvä että sentäs tajusit pahoitella. Palaute on aina tervetullutta kun se on rakentavaa, tässä tapauksessa tilitit vain omien mieltymystes pohjalta, vaikka toisaalta ei kauheesti paina jos 1 kommentti 100:sta on negatiivinen. Ehkäpä ensi kerralla tiedät minne mennä ja minne ei. Kaikkee hyvää kaikesta huolimatta *piis*

-K

Ps. Laskusuhdanteen vallitessa kannattaa pysyä himassa ja juoda pullo punkkua.


Täytyy kyl myöntää, että ton muotishown loppu on jo nähty ja koettu.. Ja vähän liianpitkään kesti. Mieluummin olis painottanut vähän niihin uusiin vaate (ööö..) suuntauksiin enemmän. Tykkäsin kyllä koko näytöksestä paljon, mutta ehkä ei ensikerralla ole tuota tappelu juttuu*iloinen*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

TonySt

Posts: 4,166

#1562 • • TonySt mediamoguli
Olipa mukavat kemut, vaikka olotila koko pvän kestäneen juopottelun seurauksena ei ollutkaan bileissä kaikkein edustavin....mauttomin ehkä kylläkin *iloinen*

[muokattu 18.8.2003 15:25]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#1563 • • Taika Guest
Juu ei..Ensimmäinen ja viimeinen kerta tällä klubilla*eiei* Mut piti kokeilla kun ei ollut koskaan käynyt ja nytpähän tiedän ettei oo oikea paikka mulle..
*piis**hymy**piis*
moskiitto

Posts: 332

#1564 • • moskiitto moska
kiitos kaikille bileistä, kivaaa oli ja fiilis oli mahtava.
hatuttaa tämmönen dissaaminen, mutta sanahan on vapaa;)

jUSSi:
eka kerta pussyssä ja varmasti viimeinen *eiei*
muotishow oli lähinnä säälittävä.

..ai jaa, justhan sä äskön selitit että ett edes kunnolla katsonut koko näytöstä!!
miten sitten voit dissata sen noin suoralta kädeltä?? *täh*

se että nessi soittikin rankempaa kun odotin, ei pilannut todellakaan bileitä.
olihan se vähän outoa pussyssa, mutta hyvin sekin upposi.

mielestäni meillä ei soitettu yhtään kixubiisiä!!?
jota ei meillä kuule noin muutenkaan koskaan.
*piis*

taru

[muokattu 18.8.2003 15:34]

--
just, share it...

DESPE

Posts: 4,580

#1565 • • DESPE
joo loppu oli kyllä upee , kiitos orkidea , pelastit taas ...
Jii-75

Posts: 459

#1566 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hmmkai se on kans itse annettava jokin palaute asiasta.

eli siis musiikki..hmm no molen kaikki ruokanen mut silti ei se nyt pelkkää kökköö ollu mitä sielt tuli

mut mulle sen illan hyväksi teki mainiot ihmiset:) eli siis kiitos kaikille joiden kaa tuli aikaa vietettyy :)

mulla ainakin oli oikeen kiva ilta johtu varmastikin siitä et koko ajan oli hyvää seuraa lähellä *pahis* eli täysin muhun kiinnitettynä *pahis* mut siis minusta kiva ilta kaikkineen jopa musiikinkin osalta ihan hookoo ;)

--
dodiih

jUSSi

Posts: 1,377

#1567 • • jUSSi äkäinen vanhus

moskiitto:
..ai jaa, justhan sä äskön selitit että ett edes kunnolla katsonut koko näytöstä!!
miten sitten voit dissata sen noin suoralta kädeltä?? *täh*



Jaa, sen 5 minuutin perusteella mitä näin, en siis ole kykeneväinen muodostamaan mielipidettä? Ja taisin myös sanoa, että minulla musiikin täyteiseen iltaan ei kuulu muotinäytökset tai muu turha höttö.

moskiitto:mielestäni meillä ei soitettu yhtään kixubiisiä!!?
jota ei meillä kuule noin muutenkaan koskaan.



Ei niin, kixu olisikin varmasti maistunut paremmin kuin halpa polkka. Mutta älä pelkää, en ole tulossa uudestaan Pussyyn vähään aikaan. Kyllä minä löydän sellaisia juhlia, missä viihdyn.
Karski

Posts: 6,049

#1568 • • Karski Pomon kätyri
Oli hihukivaa säästä riippumatta.
Vanilialiköörin kosto oli vähällä vetää
mehut lauantaina, mutta Jonen kuohari auttoi
kääntämään tilanteen taas nousujohteiseksi *piis*

Onnittelut äijälle vielä kertaalleen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jii-75

Posts: 459

#1569 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
No tulihan siel käännyttyy mutta kun oli koko katras messissä ei viittinyt pitkäksi aikaa jäädä:) mut siis sillon ainakin aarinko pilkisteli ku siel olin *nauru* must tykkää jopa sää hemmo *pahis*

--
dodiih

moskiitto

Posts: 332

#1570 • • moskiitto moska

jUSSi:
---
Ei niin, kixu olisikin varmasti maistunut paremmin kuin halpa polkka. Mutta älä pelkää, en ole tulossa uudestaan Pussyyn vähään aikaan. Kyllä minä löydän sellaisia juhlia, missä viihdyn.



..sen uskon varmasti, sillä helsingissä on kuitenkin
suomen paras klubibileiden tarjonta.
ei näitä asioita kannata niin tosissaan ottaa,
mutta musta on tosi tylsää kun jengi käy
dissaa suoralta kädeltä, mutta sanahan on vapaa,
ja totuus joskus satuttaa!!
*piis*

taru

[muokattu 18.8.2003 15:52]

--
just, share it...

Avatar
#1572 • • yana Guest

kei:
Yana kovasti Pussyssa kyllä väitti vieneensä tittelin jo toistamiseen... *nauru*



was? en nyt sentaan. en ehtinyt ekaan kisaan, mutta tokassa lahdossa voitin ekan lahdon voittajan anyways. tuli vahan liian monta kaatumista autolle niin tuli harmillisesti vain kolmas sija vaikka jatinkin muut kuin nallit kalliolle heti hyppyrin jalkeen ;)
Essi

Posts: 1,246

#1573 • • Essi Kukkupää!
Kääntymässä kävin. *hymy*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Avatar
#1574 • • Dorka Guest
täytyy nyt sanoa tähän muotinäytös kysymykseen muutama kommentti, että näytös on luvattoman pitkä nähden siihen tarjontaa mitä siinä oli esillä. Onhan ”taistelukohtaukset” ihan ”ok”, mutta näitä nyt rupeaa näkemään jo liikaa... uutuudeen viehätys on kadunnu aikoja sitten ja minusta kannattais keskittyä olennaiseen eli vaatteisiin.
Avatar
#1575 • • Dorka Guest

Lost-Soul:Oli erittäin mukava heppu ja unohdin kysyy nimee.. Jos tunnistat itsesi niin ilmoita ihmeessä..


Mäkin mietin samaa, joku ihme kiinalainen tai joku tais olla... pitää ens kerralla hieman tarkemmin tiirailla *nauru*
`norah`

Posts: 77

#1576 • • `norah`
olipas viihtysät pipalot,ja musa äärimmäisen fantastista *plur*
hyvin mahtu (melkein koko ajan*vink*) jorailee....vaikkakin pari humaltunutta juustoa liikaa...*vink**nauru*

--
*keep your head up*

Avatar
#1577 • • Griotte Guest

jUSSi:
musiikin täyteiseen iltaan ei kuulu muotinäytökset tai muu turha höttö.



Yhdyn.

Ja sorry, tää nyt on ihan off topic, kun en edes kyseisissä kemuissa ollut. (Ja myönnettäköön, että en ole koskaan aikaisemminkaan käynyt Pussyissa, koska tuntuu ettei ne musiikillisesti tai muutenkaan ole mun juttuni.)

Just tällaiset muotinäytökset ja muut turhat show´t bileissä ei vaan nappaa yhtään. Ihan kiva, että Suomessa on nykyään näitä bilevaatteisiin erikoistuneita liikkeitä ja ymmärrän, että niiden täytyy näkyä ja mainostaa jne.. Itse en kuitenkaan kaipaa näitä ”kaupallisia” juttuja bileisiin. Koen ne pikemminkin negatiivisena ilmiönä kuin innostavana tekijänä, kun oon katsomassa mihin bileisiin oon lähdössä. (Mut onneks tääkin muotinäytös oli Pussyssa, missä en käy muutenkaan...*vink*)


*piis*
Jammailija

Posts: 3,224

#1578 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Pussyssa oli upeaa, TAIVASTA!*sydän* Mä oon saanu jo aivan tarpeekseni viime aikoina kiksua - oli ihana saada rapeaa tribaalia ja kikkailevaa break-beattia, HUH HUH*sydän**sydän*!

MUOTINÄYTÖS sai mut haukkomaan henkeä, ku se oli vaa nii näyttävää meininkiä (ja hyvät musat viel)!

IHMISIÄ oli aika paljon ja en mäkään välttyny känniääliöiden tönimisistä - välil piti vaa pitää kaiteesta kii ja ottaa muutaman sekunnin breikki tanssimisesta*hmph*. Mut muuten oli kyl paaaaljon tuttuja paikalla ja sai vaihdettua hymyjä tanssifiiliksissä.

ORKIDEAN setti oli ihana - rrrrapeaa biittiä*vink**sydän**super*!!!
T Ä Y D E L L I S E T bileet *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Lumpy

Posts: 873

#1579 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
En ees muista, minkalaista musiikkia paikan päällä oli.*täh* Bileistä jäi käteen hämäriä välähdyksiä menneisyydestä. Oli vissiin aika hauskaa. Noh.. Ens kerral lupaan olla juomatta! *vink*
Elsa F

Posts: 2,763

#1580 • • Elsa F Koululainen :)

Jammailija:
Pussyssa oli upeaa, TAIVASTA!*sydän* Mä oon saanu jo aivan tarpeekseni viime aikoina kiksua - oli ihana saada rapeaa tribaalia ja kikkailevaa break-beattia, HUH HUH*sydän**sydän*!

MUOTINÄYTÖS sai mut haukkomaan henkeä, ku se oli vaa nii näyttävää meininkiä (ja hyvät musat viel)!

IHMISIÄ oli aika paljon ja en mäkään välttyny känniääliöiden tönimisistä - välil piti vaa pitää kaiteesta kii ja ottaa muutaman sekunnin breikki tanssimisesta*hmph*. Mut muuten oli kyl paaaaljon tuttuja paikalla ja sai vaihdettua hymyjä tanssifiiliksissä.

ORKIDEAN setti oli ihana - rrrrapeaa biittiä*vink**sydän**super*!!!
T Ä Y D E L L I S E T bileet *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



Sä oot kyl niin ihana, ku osaat nauttia aina olostas!*plur* Piristit munkin fiilistä!

Mulla oli aluks kivaa, mutta sitten iski kauhee nälkä ja kipee koipi oli ihan huono tanssikaveri. Paikalla oli kyllä älyttömän parhaita kavereita ja tungoskaan ei kauheesti haitannu. Ens kerralla pitänee ottaa joku ruoka mukaan? Miks mullon aina nälkä??

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.