Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 321,024 views

Germitbiili

Posts: 1,070

#1541 • • Germitbiili Ihmepoika
Oli ihan jees bileet tuli hieman oltua kännissä mutta se ei haitannu omaa meininkia, vaikka välillä ei meinannu pysyä edes pystyssä!!!!!!*justjoo**nauru**vink*

--
NO SHIT SHERLOCK

r0n

Posts: 2,258

#1542 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Dorka:
muo suunnattomasti ärsyttää ”tytön” spiikkaukset jotka edelleen latisti enemmän fiilistä, kun nosti sitä. joka pyssyssä se on ärsyttäny ja nyt varsinkin, kun se ei meinannu lopettaa sitä huohotustaan mikkiin missään vaiheessa *hmph*



Agreed. *justjoo*


Puolilta öin saavuin mestoille, kerkesin nähdä vikat pari minuuttia sitä capoeira-hässäkkää. Nessin setti meni mun osalta lähinnä pousatessa ja kuvatessa, herran liika kikkailu ei inspannut tanssimista.
Tapsa rokkas über-paljon, soiitopöydän takana fiilisteltiin Waiden ja Andyn kanssa lähes koko setin ajan. Oli oikein hauskaa. *hymy*


About tusinan verran kuvia lähetetty *ankka*:lle....

--
6er reihe

Waide

Posts: 323

#1543 • • Waide sabão

ceecee:

Tapsa rokkas über-paljon, soiitopöydän takana fiilisteltiin Waiden ja Andyn kanssa lähes koko setin ajan. Oli oikein hauskaa. *hymy*




Ainoa muisto, että jossain ollaan oltu on tää karsee \”en enää koskaan dokaa\” darra, jeezus.
Elämä voittaa...*poks*

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

r0n

Posts: 2,258

#1544 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Waide

Ainoa muisto, että jossain ollaan oltu on tää karsee ”en enää koskaan dokaa” darra, jeezus.
Elämä voittaa...*poks*



GT! *nauru*

--
6er reihe

hallucinogen

Posts: 8,190

#1545 • • hallucinogen Edain
Itse en viitsinyt tulla mestoilel koska mukana oli yks frendi joka oli aivan tolkuttomassa humalassa niin oli parempi jättää väliin, siirryimme malmin avioniin ottamaan viimeisen niitin arkkuun ja aamulla oli pää kyllä aika kipee *eiei*

--
pikku-*possu*

muksu

Posts: 563

#1546 • • muksu LAPANEN
Huih*plur* mulla ainakin oli aivan mega kivaa!!

Hyvä musiikki heilutti hippa-jalkaa mukavasti pitkin iltaa!!*plur*

*nauru**nauru* kivAa oLi *nauru**nauru*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

jUSSi

Posts: 1,377

#1547 • • jUSSi äkäinen vanhus
eka kerta pussyssä ja varmasti viimeinen *eiei*

mä vihaan progea ja illan parasta musiikkia oli silti coman ja kimin soittama länkytys. Nessi soitti jotain aivan saatanan tylsää alelaarin teknopolkkaa (ja liian lujalla) ja orkku jatkoi yhtä tylsällä matskulla. Liikaa känniääliöitä ja ne mikkihehkutukset oli pyllystä. muotishow oli lähinnä säälittävä.

illan aneemisin kappale tais kuitenkin olla se jonkun ihme hehkutuksen saanut Liimataisen uusi kappale, joka kuulosti ihan Ejay-hutulta.

onneksi kaverin kanssa oli hauska jauhaa paskaa.

Illan paras hetki oli nessin soittama Technotronicin ”Pump Up the Jam”. Muuten oli niin tylsää ja helppoa bilepolkkaa että meinas käämit palaa.

olin aivan väärässä paikassa ja tämä ei tule toistumaan. pahoittelen purkautumistani.

[muokattu 18.8.2003 09:48]
MaSari

Posts: 1,986

#1550 • • MaSari space jammer
Njoo.. Tulipahan ainaki käytyä *hymy* Oli ainaki loistavaa musaa *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

juiceQ

Posts: 772

#1551 • • juiceQ Fuck The Melody
pidin kyllä ja paljon, kiitos ja kumarrus järjestäjille!Yritän ilmestyä seuraaviinkin
otin muutaman kuvankin mutta kuvien laatu ei silmiä hivele, pakko oli tinkiä laadusta, muuten eivät olisi mahtuneet...*hymy**hymy*
luola.net/muumi/impulse/

[muokattu 17.8.2003 23:50]
keijukainen

Posts: 1,599

#1552 • • keijukainen kiksumurmeli
Aivan mahtavat bileet *plur* Tuli pitkästä aikaa biletettyä oikeen kunnolla. Vaikka nigthlife ei mikään iso paikka ookaan niin mua se ei ainakaa haitannu, koska oli paljon ihania ihmisiä ja taivaallista musiikkia. Kiitos siis järjestäjille, kolmelle ihku dj:lle ja kaikille tutuille, jotka teki illasta ihanan (eritoten Sannalle ja Niinalle) *plur**sydän* ...ja tietysti kiitokset myös omalle kullalle *vink**sydän*

--
*seepla*

orkidea

Posts: 771

#1553 • • orkidea
Uniting the sounds, the minds, the summer 2003

Kiitos Unityn puolesta koko kuluneesta kesästä kaikille mukana olleille!
Pahoittelut myös niille jotka ovat kärsineet viimeisen Unityn sään
aiheuttamista ongelmista. Toki olimme varautuneet sateeseen, mutta
yllättävän rankan myrskyn ja muutaman muun odottamattoman syyn takia
ei kaikki mennyt suunnitellusti. Kiitokset Jensille järjestysmiesten
vastineesta joka varmasti kertoi vaikeista olosuhteista.

Lisäksi terassilla aiemmilla kerroilla ollut katos oli purettu paria
päivää aikaisemmin kaupungin vaatimuksesta. Noin 60 henkeä vetävän
katoksen ja sen alla olleiden yhden baarin ja ruuanmyyntipisteen
poistuminen pahensi ruuhkaa huomattavasti. Uunisaaren lauttakuski oli
myös elämänsä ensimmäistä kertaa töissä venekuskina (!) minkä takia
veneen kulku oli huomattavasti aiempia kertoja takkuilevampaa. Näistä
ongelmista kuitenkin opitaan ja jos vielä tulevaisuudessa järjestämmme
Uunisaaressa tapahtumia, sujuu kaikki varmasti jo paljon paremmin.
Kiitokset vielä kaikille hienosta kesästä 2003!

t: Tapsa & Unity Possé

PS. On ollut myös spekulaatiota väärennetyistä lipuista ja kävimme läpi
kesän Unityjen pääsyliput ja löysimme useita (laadukkaita) väärennöksiä!
Todella härskiä toimintaa niin järjestäjiä kuin kanssaihmisiä kohtaan...

[muokattu 18.8.2003 10:12]
jUSSi

Posts: 1,377

#1554 • • jUSSi äkäinen vanhus

orkidea:
PS. On ollut myös spekulaatiota väärennetyistä lipuista ja kävimme läpi
kesän Unityjen pääsyliput ja löysimme useita (laadukkaita) väärennöksiä!
Todella härskiä toimintaa niin järjestäjiä kuin kanssaihmisiä kohtaan...



*ding*

ovatko jotkut todellakin näin epätoivoisia?
Viltsu

Posts: 2,010

#1555 • • Viltsu noname
uniting by whatever cost ..todellakin..

no toivottavasti pitivät kivaa koko ”rahan” edestä :O

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Roger Roger

Posts: 3,372

#1556 • • Roger Roger Kentti
eka ja viimeinen kerta pussyssä. Se musa ei oo vaan mulle tarkoitettu.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1557 • • Lost-Soul los pallos
Oli kyl ihan makoisaa musiikkii... Orkidean setti oli kyl loistava. Just oli päässy vähän vauhtiin ja sit Orkidea alotti soittamisen... Kiitos hänelle suuresti jälleen!
Ainoo mikä vähän otti päähän oli eräs kanssa juhlija, joka kokoajan tuli mun eteen ottamaan jotain hiivatin kuvaa tai kättelemään dj:tä tai muuten vaan kuikuilemaan.. Ja sit se viel alko tönii muo pois ku halus ottaa kuvan itsestään ja jostain tytöstä.. Alko vähän mennä hermot, mut mitä pienistä..

Ja muuten suuri KIITOS myös jollekkin tuntemattomalle juhlijalle, joka vieressäni tanssahteli (ja välillä siinä pömpelissäkin)..... Oli erittäin mukava heppu ja unohdin kysyy nimee.. Jos tunnistat itsesi niin ilmoita ihmeessä..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

keisha

Posts: 1,394

#1558 • • keisha bullet with butterfly wings

Roger Roger:
eka ja viimeinen kerta pussyssä. Se musa ei oo vaan mulle tarkoitettu.

Ootki tommonen kiksulapsikändir3ivaaja*plur*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Anime

Posts: 1,939

#1559 • • Anime Retrostööpeli

jUSSi:
eka kerta pussyssä ja varmasti viimeinen *eiei*

mä vihaan progea ja illan parasta musiikkia oli silti coman ja kimin soittama länkytys. Nessi soitti jotain aivan saatanan tylsää alelaarin teknopolkkaa (ja liian lujalla) ja orkku jatkoi yhtä tylsällä matskulla. Liikaa känniääliöitä ja ne mikkihehkutukset oli pyllystä. muotishow oli lähinnä säälittävä.

illan aneemisin kappale tais kuitenkin olla se jonkun ihme hehkutuksen saanut Liimataisen uusi kappale, joka kuulosti ihan Ejay-hutulta.

onneksi kaverin kanssa oli hauska jauhaa paskaa.

Illan paras hetki oli nessin soittama Technotronicin ”Pump Up the Jam”. Muuten oli niin tylsää ja helppoa bilepolkkaa että meinas käämit palaa.

olin aivan väärässä paikassa ja tämä ei tule toistumaan. pahoittelen purkautumistani.

[muokattu 18.8.2003 09:48]



Hyvä että sentäs tajusit pahoitella. Palaute on aina tervetullutta kun se on rakentavaa, tässä tapauksessa tilitit vain omien mieltymystes pohjalta, vaikka toisaalta ei kauheesti paina jos 1 kommentti 100:sta on negatiivinen. Ehkäpä ensi kerralla tiedät minne mennä ja minne ei. Kaikkee hyvää kaikesta huolimatta *piis*

-K

Ps. Laskusuhdanteen vallitessa kannattaa pysyä himassa ja juoda pullo punkkua.

--
-K

jUSSi

Posts: 1,377

#1560 • • jUSSi äkäinen vanhus

Anime:
Hyvä että sentäs tajusit pahoitella. Palaute on aina tervetullutta kun se on rakentavaa, tässä tapauksessa tilitit vain omien mieltymystes pohjalta, vaikka toisaalta ei kauheesti paina jos 1 kommentti 100:sta on negatiivinen. Ehkäpä ensi kerralla tiedät minne mennä ja minne ei. Kaikkee hyvää kaikesta huolimatta *piis*



Olisin toki voinut krijoittaa palautteeni muotoon, ”hieman monipuolisempi musiikki ilman spiikkejä olisi toiminut paremmin ja ääntä olisi voinut laittaa hieman hiljemmalle”, mutta aina ei jaksa kaunistella.

Pettymykseni oli varsinkin Nessin kohdalla suuri, kun Pussyn organisaatio oli platinumilla sanonut, ettei Nessi soita paukutusta. Totuus oli tarua (*hih*) ihmeellisempää ja nessin materiaali oli luvattoman kapeaa ja tylsää. Orkideaan petyin melodioiden totaaliseen puuttumiseen (ok, oli siellä hieman synaleadia joukossa, mutta ei tarpeeksi)

muotishow varmasti palveli tarkoitustaan tuomalla esiin mosson valikoimaa (en pahemmin seurannut), mutta minusta ne eivät vain kuulu klubeille sotkemaan musiikillista kokemusta. Olin alunperin lähdössä Kermaan tuona iltana, mutta vanha kaverini puhui minut ympäri ja ilta oli siltä osin erittäin positiivinen. Minulta oli kulunut viimeisistä trance/kixu/proge -bileistä aikaa oikein kunnolla, joten jo musiikillisen avoimuuden takia oli aika käydä muuallakin kuin hämyisissä teknopileissä.

mietin pitkään laitanko tuon pahoittelun tuon ensimmäisen postauksen perään, sillä soinut musiikki oli minusta 98% paskaa ja klubin ilmapiiri ei toiminut minulle hetkeäkään. Eipä siitä hyötyä ollut, kun herneet valuivat silti nenään. Palaute on palaute ja mielestäni perustelin miksi en viihtynyt. Jokaisen on hyvä käyttää ”otan palautteen asiallisesti” -filtteriä lukiessan mitä tahansa palautetta, mikä sivuaa omaa työtä.

tässä ei todellakaan ollut mitään henkilökohtaista, vain lievän puristin maineen saaneen nulikan vuodatus musiikillisesti katastrofaalisen huonosta illasta. *piis*