Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,978 views

Late

Posts: 3,441

#761 • • Late team Lasse

Mark:
ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista *joo*



I agree! *piis*
Viltsu

Posts: 2,010

#762 • • Viltsu noname

Mark:
ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista *joo* Oli niin kiva kontrasti sit astuu ulkoilmaan ja lähes valosaan, tuntu ku ois yhtäkkii astunu toiseen maailmaan =)

-M



Kyllä mä ainakin tykkään fiilistellä Trancea avarassa, väririkkaassa tilassa, esim Illujen tanssilattia hipoo täydellisyyttä. *sydän**sydän*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

milla

Posts: 3,699

#763 • • milla

Mark:
ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista *joo* Oli niin kiva kontrasti sit astuu ulkoilmaan ja lähes valosaan, tuntu ku ois yhtäkkii astunu toiseen maailmaan =)

-M



no bileissä ehkä. unity tyyppisel klubil imo ei. mut täähän on makuasia:) must hesperia on aika oiva, näkee kaikki ihmiset, ja tanssia voi monessa tasossa. ja on tarpeeks valosaa mut myös tarpeeks hämysää(onks tollast sanaa:D )

mut siis muilta puitteilta uunisaari nyt peittos hesperian viis-nolla

[muokattu 18.6.2003 14:47]
Mark

Posts: 7,311

#764 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Viltsu:
---
Mark:
ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista *joo* Oli niin kiva kontrasti sit astuu ulkoilmaan ja lähes valosaan, tuntu ku ois yhtäkkii astunu toiseen maailmaan =)

-M

---


Kyllä mä ainakin tykkään fiilistellä Trancea avarassa, väririkkaassa tilassa, esim Illujen tanssilattia hipoo täydellisyyttä. *sydän**sydän*



olikko nää unityssa? Kyl siel mun mielestä käytettiin valoja ihan makoisasti *hih* Mut joo, makuasioitahan nää on..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Viltsu

Posts: 2,010

#765 • • Viltsu noname

Mark:

olikko nää unityssa? Kyl siel mun mielestä käytettiin valoja ihan makoisasti *hih* Mut joo, makuasioitahan nää on..

-M



todellakin olin ;)
siinä alussa vaikutti todella nätiltä, ne uv valot ja kaikki...
ja makuasioista pitää keskustella, eihän kukaan muuten muuttas mielipidettään :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

tuitui

Posts: 1,258

#766 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
en päässyt viime unityyn kun liput loppus..ja seuraavienkin aikaan oon etelässä! :(

mut kolmansiin mun on PAKKO päästä! itken ja kitisen jos ei onnaa! *igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

neea

Posts: 24

#767 • • neea tuomion tuuba
Mun käsityksen mukaan noi Attic-bileet on pidetty aina La Posten pienessä yläkerrassa, toivottavasti kurkkasitte sinnekin.
=)
al3x.nu

Posts: 38

#768 • • al3x.nu
Olin siellä ja se oli sairas risteilly*iloinen*. Kyllä musa oli hyva naiset oli kauniita ja hymy on viellä huulessa. *nauru*
Katsokaa vaihka kuvia mitä otin siellä. http://www.al3x.nu löytyy MondayBar Cruise in alla.
al3x.nu

Posts: 38

#769 • • al3x.nu
Unohdin sanoa että huhu menee että seruraavat risteilyt M-baarin järkäämiin on lucian aikaa.
hrdkvr

Posts: 3,929

#770 • • hrdkvr KURGO
no huhhuh... hei ei kai nää ollu ne legendaariset risteilyt josta itse sven väth tuli ja soitti kermapojille että tulkaa soittelee ja ne soitteli aika kuosissa kermassa joskus sunnuntai päivällä...

hei muttavois sit joku ilmoitella millo olis seuraavat!!!

--
-keep it hard-

Avatar
#771 • • yana Guest
jubailin noitten mondaybarjäbien kanssa muutama paiva sitten. joulukuun alussa about on seuraavat. ei vaan millaan voi muistaa enaa tarkkaa paivaa, muisti kun ei ole enaa nuoruuden terassaan...

viime vapun risteily oli just mistä sven vath tuli soittelemaan parin sadan pirteimman kanssa kermaan jatkoille aamulla laivan tultua satamaan =D oli hytit sinne mutta lopulta ei saanut duunista vapautta etta olis paassyt :/

liput tonne menee havyttoman nopeasti, mm. jengi jonottaa siljan toimiston edessa edellisyona, puhelimella saa varattua lippuja mutta lapipaasy puhelimitse on mahdollista & vahintaankin pinnaa kiristava kokemus

[muokattu 21.6.2003 22:03]
Avatar
#773 • • yana Guest

Tres:Barcelona kun on yksi vastenmielisimpiä kaupunkeja
jossa olen käynyt. Mutta toki jos tykkää tunkkaisen hiostavasta
ilmasta ja espanjalaisesta mañana-mentaliteetista
joka ulottuu myös palveluammatteihin, niin Barcelona on
oiva valinta.



rakas ex & tuleva kotikaupunkini *sydän*


kuva kertoo enemman kuin tuhat sanaa juu

jeff millsin setin alussa/underworldin liven lopussa salin etuosa naytti talle
http://sonar.emisiondigital.com/ingles/popups/getFoto.php3?ID=jeffmills.2

[muokattu 21.6.2003 22:56]
Karski

Posts: 6,049

#774 • • Karski Pomon kätyri

yana4000:
rakas ex & tuleva kotikaupunkini *sydän*



No sä kyl eittämättä olit siel ku kala vedessä -
se mesta sopii sulle kuin kumihanskat kirurgille.
Kaikille omat mestansa *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#775 • • yana Guest

tuitui:
ja seuraavienkin aikaan oon etelässä! :(



toivottavasti oot yhta hyvissa kemuissa siella suunnalla ku me ton ekan aikaan ;)

born slippy oli aika muhkea livena kuultuna =)
Jone

Posts: 8,258

#776 • • Jone Archibald Haddock
Juhannus ja viinat menivät, darra jäi. Kiitokset Kallelle ja Jukelle tapahtuman järjestämisestä, oli oikein miellyttävää ja säätkin suosivat loppupeleissä aivan siedettävästi. Musiikin puolesta kiitos erityisesti Rikulle toisen illan setistä sekä Jukelle progesta, jolla näytettiin että sitä ei tarvitse sen paremmin soittaa kuin kuunnellakaan käsi kyynärpäätä myöten nenässä. Venue oikein miellyttävä ja ihmiset mukavia, joten kiitokset myös kaikille yhteisesti ja joillekin vielä erikseen seurasta.

Kuvia on tulossa melkoiset läjät myöhemmin ja kun saan nukuttua niin vois koittaa jaksaa muutenkin kommentoida vielä vähän tarkemmin. Siihen saakka ei mitään muuta kuin ”KEEP ON RAVING” & ”RAVE ON!”

*piis*

[muokattu 22.6.2003 22:48]
Salien

Posts: 1,148

#777 • • Salien El Croco
Jepulis, mukavaa oli! Kiitokset hauskasta bileseurasta kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille. Erityiset kiitokset Kallelle, Jukelle ja muille työmyyrille loistavista järjestelyistä. *plur*

Ainoana miinuksena (eikä kovin pienenä sellaisena) oli digikamerani mystinen katoaminen eilisen aamuyön aikana. Jos joku tietää jotain hopean värisen Sony Cyber-shot digikameran kohtalosta, niin voisitko ottaa yhteyttä. Viimeinen havainto kamerasta on sunnuntai aamuyöltä, jolloin se oli alakerran \'polkkahuoneen\' tuolilla, pianon edessä. Todella ikävää jos näinkin tiivistä porukasta löytyy pitkäkyntisiä. Ei kovinkaan plurria toimintaa *dissaa* Täytyy vain toivoa, että kamera vielä jostakin pulpahtaisi esiin...

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Late

Posts: 3,441

#778 • • Late team Lasse
Kivaa oli, siitä voin näpytellä lisää myöhemmin.

-Mutta joo, toi on oikeesti tosi nihkeetä, en nähnyt tänä aamuna kys kameraa siellä alhaalla, tosin jonen kameran bongasin olevan pianon päällä, sinänsä outoa että se oli tallella kun sun kamera oli hävinnyt siitä ”vierestä”. Cyber-shotin taisin nähdä joskus la iltana siinä pianon lieppeillä viimesen kerran.

En tiedä kuka siellä on käynyt sitä kamaa viemässä kun, sieltä oli hävinnyt muutakin. Mutta niistä puhukoot he kenltä tavarat on viety mikäli parhaakseen näkee. Montaa täysin tuntematonta en siellä kyllä nähnyt.

Tosi p**seestä tommonen! *hmph*

Pidetään peukkuja että saat kamerasi takaisin.


e.turha lainaus pois

[muokattu 22.6.2003 21:49]
UnityF

Posts: 15,721

#779 • • UnityF joo just se
Joo kiitos oikeesti Kalle ja Juke.. +kaikki muut järkkärit.. Oli aivan mahtava reissu!!!*sydän* Tää on paras juhannus mitä muistan tosiaan vuosiin..*plur*

Mulle jäi tosi hyvä fiilis ja toivon että joskus tulevaisuudessa vois järkkää jotain samantapaista.. oli sen verran hauskaa... Kaikille jotka soititte niin kiitos hyvästä musiikista..*pihkassa*

Nyt on juhannus tanssit tansittu.. kokkoa katottu.. käyty uimassa ja grillamassa ja sekohäröilty ympärrinsä.. nyt voisin mennä vaikka nukkumaanki..*nauru*
Rantalahti oli mielestäni tosi ihana paikka ja ulkona oli kivaa katella kun Markon ja Elvin koirat juoksenteli ympäriinsä...*nauru*


Salamanteri mä toivon et sun kamera löytyis... Ei kyl uskois et ketään meijän porukasta olis kääntäny sen.. jos on niin oon kyl vähän pettyny. Mä luulin et me ollaan kaikki kamuja..*igor*

Viel kerran kiitos!!!
*mega super iso ihku plur kesäinen hug*
~Maria the very tyytyväinen ja iloinen peikko~
*piis**plur**piis*
Jone

Posts: 8,258

#780 • • Jone Archibald Haddock
Onko kyseessä about tämän näköinen vehje?

sony_dscp9.gif

Jos on ja sellaisia ei ollut tuolla paikalla kuin yksi niin viimeinen havaintoni siitä n. aamukolmen aikaan yläkerran lattialla jonkun patjan vieressä jossa meinasin istua sen paskaksi kunnes tein pienen mutta merkittävän väistöliikkeen viime hetkellä. Toivottavasti tästä on jotain apua ja kamerasi löytyy.

Mitä tulee siihen että jo aikaisemmin kuulin ihmisten menettäneen omaisuuttaan niin omaisuuden on syytä palata oikeille omistajilleen alle aikayksikön varsinkin kun tekijästäkin on ainakin tietyn tapauksen suhteen vahva epäilys. Asian villaisella painaminen muuttuu sitä vaikeammaksi mitä kauemmin sen selvittämiseen tekijätaholta menee.