Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,264 views

lemonix

Posts: 68

#1881 • • lemonix Sitruuna
Onneksi tuli nukuttua maestron yli, mutta aamut oli todella loistavat *iloinen*

--
- hassi mikä hassi -

La Petite

Posts: 1,160

#1882 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Eipä ollut Oakie mitenkään erityisen sykähdyttävä, mentiin sit kotiin nukkuu kesken illan...
Mut aamulla suoraan aamiaispöydästä Hesarille, jossa oli huomattavasti parempi meininki ja musiikkii oli *plur*
Tuli sitten vähän jopa tanssahdeltua tuttujen naamojen ympäröimänä *iloinen*

--
Rem tene, verba seqventur

Mikki

Posts: 833

#1883 • • Mikki
Kun ei transe sytytä, ni se ei silloin sytytä...
Cattaneo aamut oli kyl 9+

--
Names are for friends, so I dont need one.

mehto

Posts: 99

#1884 • • mehto
Ikinä en ole nähnyt _noin_ paljon ihmisiä Maestrossa. Alex soitti varsin hyvää settiä vaikkakin se meni välillä hyvin unettavaksi (no kellonajalla oli varmasti osuutensa asiaan).

Kummastutti semmoset yritykset saada Mr. Oakenfold lavalla muutaman kerran, mutta kun tuo ei tullut niin Alex saattoi vain jatkaa soittamistaan. Tältä se minun mielestäni näytti, en tiedä asian oikeaa laitaa.

Vihdoin kun Mr. O saapui, niin paljastivat virallisen lavarakennelman. Olihan ne macit ihan ok, sopivat hyvin hommaan. Kuuntelin tunnin ja läksin. Odotukset Oakien maailmanmaineesta johtuen olivat korkealla mutta eipä tuo nyt niin ihmeellistä soittanut loppupeleissä.

Niin ja se strobo oli kyllä aika pirun kovassa käytössä :D

Kiitoksia Colors-tiimille kuitenkin kun toitte kaverin Suomeen. Nuoremmille polville varmasti maistui. Olihan tuokin kokemus lisää.

--
...clubbing since 1993 ...

>MyStiK

Posts: 52

#1885 • • >MyStiK + I love Drakoshu +
Joo-ooh... No tota,alkuilta sujui ihan mukavasti tansahdelleen,kunnes porukkaa tuli niin mielettömästi et piti kiivetä melkein lavalle... siihen oli voinut kylläkin olla syynä myös mun humalatila *känni* *blush* Itse Oakieta en pahemmin kerennyt kuunnella,ko lähdin ihan hyvin mielin nukkumaan...aluksi harmitti et sen setti jäi kuulematta,mut nyt näiden kommenttien jälkeen ei pahemmin enää kaduta...ihan hyvät unet sen sijaan sain ja jäipä ainakin alkuillasta hyvä fiilis *joo*
Kiitos kaikille eilisestä illasta...ja oli toooosi kiva nähdä tuttuja pitkästä aikaa!!! *plur*

--
never mind about others opinion, stay as you are

Henna

Posts: 4,965

#1886 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mul oli ainaki tosi kivaa, tuli tanssittuu 4h yhellä tauolla! Spanx tehotytöt! *iloinen*

Ja jatkot....vitun jees! *jiihaa*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1887 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mulla oli ainakin niin hiton siistii!!! *jiihaa* Mentii niin täysii Tehiksien kaa..*sydän*Ja aivan uskomatonta musaa!!! *kiitoskiitos* Jatkot meni sit mun osalta plörinäksi, mut se johtu ihan musta itsestä!!! *hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sts

Posts: 7,969

#1888 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli aivan loistavaa, kiitos... Ei edes harmita ettei pystynyt tanssimaan ryysiksen takia oakenfoldii setti oli kuitenkin sen vertaa kiva :) Ei jaksa nillittää mistään suurin osa ongelmista tuli lähinnä väenpaljoudesta, mutta se annettakoon anteeksi loppuunmyydyssä tapahtumassa *plur*
Ozie

Posts: 1,389

#1889 • • Ozie
Tulipa reivattuu isosti.

*sydän* Southern Sun *sydän*

meinasin tulla taas housuihini täs vaihees.. oli kyl hyvä fiilis taas päällä koko illan.

Itse Oakenfold nyt ollu niin kovin kummonen...ainakaan teknisesti, kyllähän sieltä hyviä biisejä tuli joita kelpas hytkyä.

Loppuun saatiin viel pari helmeä ni kelpas lähtee pois.

Kiitos *hymy*
Timmo

Posts: 657

#1890 • • Timmo
Haha. Porukka on maksanu 25 [oliks se oikee hinta] kuullakseen Southern Sunin. *nauru**nyyh*

--
Elämä On Raato

Damien

Posts: 2,882

#1891 • • Damien [tr3ox]
Jesh, korkeet odotukset saihan miehen eka Tranceport mut aikanaan kuuntelemaan Trancea ja on vieläkin mielestäni yksi parhaimmin miksattu nauha / kokonaisuus.

- Selkee perussetti / rahat pois keikka, ilman riskejä, varmaa nostatusta.
- Väen paljous ja kuumuus.
- MIksi ilmastointi rupes hyrrää vasta vikalla tunnilla?
- Aika naurettavia "rafla" vaihtoja, ei ne pelkät biisit vaan se kokonaisuus.

+ Oakie ottaa yleisönsä hyvin ja varmisti että melkein kaikki sai kontaktin häneen +++
+ Sedu varmaan tajus tesno-bileiden potentiaalin...

Yhteenvetona, olihan se Pauli mutta kaikkien näiden vuosien aikana ilmeisesti tullu nostettua mies liian korkealle jalustalle. Kyllähän siltä varmaan taitoa riittaa parempiikin setteihin, olis vaan "tuhlannui" yhen sellaisen tänne meille. Varmasti helpompaa vetää ne 300 keikkaa vuodessa perussetillä, kuin että keksis ittensä aina uudestaan. Aika paljon mies veti pystyvaihdoilla jopa karusti biisit sisään. Volyymi heitot toimi mulle nostojen korostuksissa. Oisin kyllä feidannu ja menny suoraan aamuihin, jos olisin tippaakaan AJATELLUT mitä on tuleva maestrossa.
peepe

Posts: 904

#1892 • • Edited peepe
Joo-o. Paikka ei kyllä ollut ihan mun makuun. Jotenkin "laivaravintolamainen" + välillä hyvinkin vaisut valot / liian päälle käyvät valot.

Alex soitti ihanaa leijuntaa, siitä kiitos hänelle.

Ja sitten Pauli. Olihan se hassua nähdä ihmiset Niin fiiliksissä, kun heppu tuli lavalle. No, siinä vaiheessa olin itsekkin fiiliksissä...mutta eipä sitä menoa jaksanut kuin ehkä ekan tunnin. Samaa mieltä kuin muutkin täällä, jokin tökki ja jotain puuttui.
Avatar
#1893 • • Edited ALIEN Guest
25 eurolle olisi löytynyt paaaljon parempaakin käyttöä... Oakeys new set was boring!!!
Ja muuten City-lehdessä luki, että Oakey maksoi 20 000 euroa!!!*ding* imo. ei yksikään dj ole sen hinnan arvoinen varsinkaan kyseisen settien jälkeen!! *eiei*
Avatar
#1894 • • Edited ALIEN Guest
Mut onneks cattaneo oli tosi jees!! =)))))
ja oli ihan kiva päästä hesarille taas vähään aikaan, mut kyl nää jatkot olisivat pitäneet olla silti Nosturissa *sydän*
Avatar
#1895 • • Edited astaroth Guest
Itselläni meini ilta todella hyvissä fiiliksissä. Kun sai ollu mukana jengin huutokuorossa, niin se riittää minulle. Tykkäsin Oakien biiseistä, mutta välillä neula pomppi ja ainakin yksi biisi vaihtui suoraan keskeltä toiseen kappaleeseen, ja kyllä Oakie sen huomasi itsekin.
Minulla oli illan tähden osalta korkeat odotukset, jotka nyt jäivät hieman vaisuksi.
Mutta: ei niin v*tun väliä. Minulla oli oikein hauskaa kaikesta skeidasta huolimatta.

+ Tunnelma ja ihmisten fanaattisuus.
+ Valot.
+ Musiikki.
+ Känni.

- Oli kyllä ihan liikaa jengiä. Mutta ei onneksi päässyt haittamaan liikaa.
- Illan tähden pieneksi pettymykseksi jäänyt setti.
- Baaritiskeillä kuoli janoon.
- Turistiliikenne tanssilattialla.

Yhteenveto: Aika peruskauraa, mutta en pettynyt, että lähdin. :)

Kiitos.
$

Posts: 1,802

#1896 • • $ Destination weekend!
Alex soitti ok-tavaraa vaikka olikin ajoittain norsunnukutusmusiikkia. Ilmastointi toimi mielestäni sykleittäin tai sitten se olikin vain takana hönkivät ihmiset. Odotettavissa oli, ettei Oakenfold tarjoaisi mitään elämää suurempaa. Upea näky tosin kun ihmiset bilettivät niin omistautuneina tunnelmalle, kuten allekirjoittanut. Vaihdot olivat aika nopeita mutta selektio oli varsin homogeeninen. Flangeria ukko käytti varmaan enemmän kuin Tab... Ne boostaukset nostoissa toimivat jännästi. Ainakin toi variaatiota setin latteuteen.

Valaistus oli ajoittain värihaukotuksen sävyinen ja niitä stroboja olisi voinut ajaa myös hillitymmin.

Kiitoksia järkkäreille. Oli ihan mukavaa.

Jatkoille en jaksanut vääntäytyä. En ole vielä löytänyt sopivaa stimulanttia progen kuunteluun.
akir0

Posts: 2,554

#1897 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tulipa oltua selvinpäin liikenteessä ja silti tuli jammailtua lähes koko Oakien setti.

Teknisesti melkoinen pettymys, osittain ne tasoheittelyt lieni tehokeinoja, mutta vaihdot kolahteli kyllä vähä oudosti sisään ja melko usein vielä roiman laukan kera (joista ainaki 1 johtui siitä, että joku törmäs dj-pöytään).

Ite tykkäsin tällä kertaa Maestrosta enemmän kuin Hallmark-illoissa. Tai siis lähinnä sen jälkeen kun ne valot avattiin Paulin aloittaessa. Kerranki oli edes vähän pimeää ja strobot jauhoi kiitettävällä tahdilla+niissä oli tehoa.

Äänentoisto sen sijaan jätti vähän toivomisen varaa. Ainakin Elacinet päässä tuntui olevan kovin alapäävoittoista ja keskiylä-äänet tuntui olevan kadoksissa. Noh, enhän mä noista asioista oikeasti mitään tiedä niin paha sanoa.

Tanssilattialla oli vaihtelevasti tilaa, yleisesti ottaen kuitenkin ihan riittävästi. Turistifaktorin ollessa _hyvin_ korkea alkoi vituttaa lähinnä ihmisten päämäärätön haahuilu tanssilattialle ja takas, yleensä vielä se tuoppi kädessään..

Plussaa siitä, että Oakie sai soittaa vielä toisen encoren, joka itseasiassa oli sen verran mainio biisi, että jäi oikeinki positiivinen hymy huulille.

Omat odotukset setin osalta ei olllu edes hirveän korkealla ja sitähän sieltä tulikin. Pakolliset hitit, joita kesälläkin ja ilman sen suurempaa ideaa setin rakentelussa. En vaan tiedä, että voiko joku oikeasti tohon olla pettynyt, en ainakaan itse oo näiden superstarojen Suomen vieraillulla kuullu muuta ku varman päälle vetämistä.. Tää on niin pieni markkina-alue, että perussetti riittää.

Baaritiskien toiminta oli suorastaan surkeaa, eikä ihme, ettei tullu mitään ostettua. Olis kiva, jos tapahtumissa olis joskus vaikka joku vesipiste, josta saisi alkoholitonta nestettä nopeasti kehoonsa. Lämpö kun meinaa joskus saada olon heikoksi. Nyt olis joutunu varmaan sen parikymmentä minuuttia jonottamaan (yihintaisesta) tuopista vettä.

Kaikesta huolimatta, mulla oli aivan helvetin kivaa.
Nitta

Posts: 5,021

#1898 • • Nitta Sateenkaaren päässä

akir0:
Olis kiva, jos tapahtumissa olis joskus vaikka joku vesipiste, josta saisi alkoholitonta nestettä nopeasti kehoonsa.



Kyllä, kannatetaan! *aplodit*

Itse kävin kolme kertaa baaritiskillä ja palvelu pelasi ok. Oisko sukupuolella merkitystä *vink*
Mut kotona luin kuitista että olut ja pullovesi *täh* join omenamehun soodalla... en edes juo olutta *igor*
inneah

Posts: 704

#1899 • • inneah ...Trust no one...

Nitta:



Oli kieltämättä veikeetä yrittää luovia väkijoukon läpi strobojen leiskuessa kehenkään törmäämättä.

Mut mitä turhaa nipotusta... Tykkäsin! Musiikkia tuli lopussa moneen makuun *pahis* ja tunnelmat oli katossa.

Mulla tais olla hyvä päivä takana *vink*



Oli kyllä paikoittain vähän hankala liikkua ja tuntu et koko ajan jammas jonkun varpailla....*iloinen* Mutta muuten kyllä ihan mahtavan,kuuma meininki !!!! Me like it *pihkassa*

--
nahkalakanat