Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,232 views

kativa

Posts: 28

#2441 • • kativa
Joooo-o. Tanssimiseen oli kyllä turhan vähän tilaa. Mulla ainakin lähtee hermo siinä, että joku käyttää kyynärpäätekniikkaa tanssitilan saamiseks - mitä tapahtui ihan riittävästi *eiei*

Ja sit vaatetuksen perusteellako te klubijumalat jotka kaiken tiedätte voitte päättää kuka saa tulla sisään ja kuka ei????? Itse en tule itseäni esittelemään, enkä mihinkään muotinäytökseen, vaan tanssimaan ja nautiskelemaan musiikista. Sori että olen aiheuttanut teille esteettisiä haittoja - aion tehdä sitä vastedeskin, sori jo etukäteen siitäkin. Paitsi tietty jos en seuraavalla kerralla pääse sisään normikuteissa.

Tykkäsin musiikista kyllä ja paikkana LaTour ihan mukiin menevä. Mutta täällä on kyllä tehty loistavia kehitysehdotuksiakin, kuten parvekkeelle tilan raivaaminen, alakerran tilojen käyttöönotto jne jne.
Avatar
#2442 • • ikj Guest
kiva mesta, kivat aamut:)
klo9 eteenpäin rupes vasta *nuotti* tuntuu jossai.
Sitä ennen musiikki oli kyl aivan hirveet, sori. Ollin settiä en kyl hirveesti ehtinyt kuunella..
ville

Posts: 3,780

#2443 • • Edited ville olen oikeasti ujo

kimi:
musan tasot liian hiljaisella (ilman tulppia pärjäs hyvin mikä on hyvä jos vaihtoehtona on huonot tulpat mut joo),



Musan ongelma oli liian pieni dynamiikka ei niinkään yleinen taso. Pieni dynamiikka taas voi johtua esim huonosti säädetystä äänestä, huonoista laitteista, osaamattomasta miksaajasta tai limitteristä. Itse veikkaan sitä limitteriä sillä muut vaihtoehdot ovat aika poissuljettuja.
HooDee

Posts: 34

#2444 • • HooDee

Hoopstar:
sanos muuta. ollaan yhteydessä. jatkoa tulossa *jiihaa*



Helvetin hieno homma. :) Odotan jo innolla seuraavaa kertaa.

--
Freedom is to stay up on a summer night to listen to the wind sighing in the trees... And to keep on living.

Avatar
#2445 • • Nancy Guest
aika perusteellisesti täs nyt jokainen on käynny läpi et kuinka ahdasta ja kuumaa bileis oli, eli tyydyn vaan sanomaan et oon aika samoilla linjoilla. Tulin itse paikalle joskus puol yhdentoista aikaan ja sillon viel oli jopa vara valita et mihin kohtaa haluu mennä nostaan jalkaa. Fiksuna tyttönä osasin ennakoida tulevan tungoksen ja asetuin turvallisesti dj kopin läheisyyteen ja pistin jalalla koreasti...*plur* illan parasta antia oli tuttujen tapaaminen ja musiikki joka kyllä jossain vaihees oli sellasta leijuntaa et meinas vallan nukahtaa pystyyn...*nauru* ja kuten moni muukin, niin minä myös poistuin ennen pilkkuu...mutta en sen takia että bileet olis ollu huonot, vaan koska henkinen vitutus kasvoi sellaisiin lukemiin että päätin poistua paikalta ennenkuin olisi tullut ruumiita...*piru*
martina

Posts: 1,875

#2446 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oli ihan kivaa. *hymy*
yks lava... mrr...
kiitos hyvästä seurasta!!! *hali*

ja sori kaikille... ...känniääliöilin taas hieman......... *blush*
Avatar
#2447 • • Edited Peppi Guest
Peruskivaa oli joo! *plur*

Negaatioita mussa herätti myös jo edellä mainitut seikat eli ilmastointi, järjetön väkimäärä suhteessa paikan kokoon ja muutamat ihmiset, jotka kännissä käveli päälle (sana anteeksi/sori/sorge tmv. mitä ilmeisimmin ei kuulu sanavarastoon). *hikoil* *igor*

Yläkerran parvella oli ihan hupaisaa tanssia, varsinkin lähempänä loppua, kun jengiä oli vähemmän. Samoin alakerran lounge-tilat oli erittäin mainiot viihtyisään viilentymis-tsillailu-rupattelu -meininkiin.

Itse henk. koht. voisin mielelläni maksaa Halluista jokusen euron enemmän, jos ihmispaljoutta voisi sen keinoin vähentää. Tiedä sitten toimisko sekään halutulla tavalla. Isompi mesta joo vois myös olla ratkaisu (mutta mistä?).

Musiikki oli kaikin puolin jees, siitä ei ole muuta kommentoitavaa kuin että toimivaa perussettiä. *sydän* *nuotti* *sydän*
Lauruska

Posts: 821

#2449 • • Lauruska nihkee
NoNIIN, nyt mäkin pääsen tilittämään tuntojani kyseisistä bileistä ku pääsin kouluun ja intter nettiin =)

Oli ihan kivat bileet, tosin aluksi tuntui etten tuntenu ketään mistään, mutta onneks se sitte muuttu *jiihaa* Musiikki vei lattialle siinä jossai carbon basedin alottaessa, ja sitte siellä tuli riehuttua kunnes kuuma ja hiki vei istumaan ja rauhottumaan.
Lasinsirut lattioilla ärsytti myös mua, ja sit ne kuolailevat parit jotka valtas koko tanssilattian muutaman kerran.
Mutta joo, Turkuun tosiaan ensviikonloppuna, saan jopa kaverin mukaan tälläkertaa ettei tarvi yksin tulla *plur*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#2450 • • Peikkotyttö
Yllätyin todella positiivisesti!alkuillasta oli aika tyhjää,mut sit puolen yön maissa paikka pamahti niin täyteen ettei jossain vaihees jengii enää päässy sisään,mikä sinänsä oli harmillista.Loppuiilasta pääsalissa tuli niin kovaa saundii et aijai..tää tyttö ainaki oli ihan fiiliksissä*jiihaa* Niin ja WCDJ.ORG..mitä tähän nyt sanois..ne ei ollu vessassa*ding* mut anyway,kivaa oli!!!*aplodit*

--
Groove is in the Heart

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2451 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kyllä mukavat bileet ja taisin päästä soittamaan siinä parhaimpaan aikaan kun jengi oli aika innoissaan *plur*
Oli mahtava soittaa ja oli loistava fiilis kaikilla vaikka alku näytti aika huonolta kun ei ollut oikeen porukkaa, mutta kyllähän sitä sitten ilmesty *nauru*

Kiitoksia kaikille seurasta *jiihaa*

PS: Kiitos vielä tietysti järjestäjille ja erikoisesti seteistään Dagolle ja Puistokemistille *aplodit*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

jaywink

Posts: 1,668

#2452 • • jaywink bass warrior
ihan hullua! muffler rokkas ja mc:t kans! muuta en muista kuulleeni *känni* varmaan vieläkin krapula tai muuten vaan väsynyttä töissä, huuh.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#2453 • • Gilgamint.com Making questions
lähes kaikki kamat roudattu... *plur* vielä kerran kaikille kiitokset... oli mukavaa, ja uuden pa:n jälkeen jäi vielä käteenkin 50 euroa. joten kaikki meni sitten hyvin...
Mellu-

Posts: 4,006

#2454 • • Mellu-

Rx:
---
Tres:
Olipas taas erikoinen reissu *nauru*

jone *pus*

---


*nuotti* ”... Ystävyys, läheisyys, poika rakkaus .... poika rakkaus” *nuotti*

Tres *sydän* Jone *nauru*



laulaa mukana.. ihanat ”aamutunnelmat” kahvia ja limua *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

La Petite

Posts: 1,160

#2455 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*grr* ahdasta ja kuumaaaaa......
eikä musakaan oikein päässyt oikeuksiinsa... en tiedä sitten johtuiko äänentoistosta vai väkimäärästä, mut musa oli ajoittain ihan puuroa *poks*
kivaa oli kuitenkin kun oli paljon kivoja tuttuja joiden kanssa pääs höpöttämään ja tietty kultsi *sydän*
...mut ens kerral vois kyl hieman rajoittaa porukan määrää...

--
Rem tene, verba seqventur

sane

Posts: 105

#2456 • • sane Täysin järjissään(kö?)
Mieletöntä! *sydän*

Täytyy sanoa että kyllä Tamperelaiset osaavat bilettää! Oli ihan mieletöntä vaikka ilta sujuikin täysin selvänä! *aplodit*

Kiva oli hieno paikka, ihmiset mukavia ja kaikki oli superloistavaa! Täytyy vielä mainita että Tamperelaiset miehet olivat tajuttoman söpöjä ja naiset kauniita! *joo*

Kahden viikon kuluttua nähdään taas Tampere!

*jiihaa**sydän**jiihaa**sydän**jiihaa*
Poppana

Posts: 207

#2457 • • Poppana Tehotyttö
Ihan huippu kekkerit! Loistavaa musiikkia, varsinkin Sebastianin ja Karimin setit oli mun mieleen. Tuli tampattua ihan huolella..
*sydän* RUSH *sydän*

--
*hellokitty*

Wegez

Posts: 2,141

#2458 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Paikka oli kyllä tosi hienoks laitettu..varsinki ne polut mitä valaisi ne soihdut.. *pihkassa* ..ja chilli oli hieno..vaikka vähä epäilyttävän näköne.. *ding* ..ite sit lähdettii vähä enne puoltäyötä pois.. Mitäs siel sit tapahtu?

--
...we´re all made of stars...

Vice

Posts: 182

#2459 • • Vice Känniääliö

Wegez:
Mitäs siel sit tapahtu?



Mä tahon tietää kans! *täh*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Hotblood

Posts: 387

#2460 • • Hotblood
Hyvät jatkot, kiitos Dennis että työn raskaan raatajakin sai vaihtaa aamuyöstä vapaalle *hymy* Tila oli mun mielestä erittäin toimiva aamuihin, hyvä tanssilattia johon mahtui ja sitten sivummalla löhöily/juttelu tilaa, johon musiikki ei tullut liian kovalla.

Löhöilyä/juttelua tulikin itse harjoitettua aika lailla kun duunit painoi jaloissa, musiikki oli kyllä hyvää myös ja välillä sit jaksoikin jopa lattialle asti. Saiko tuolta ruokaa? Ei ainakaan mainostettu suuresti moista mahdollisuutta, se olis ollut aika pop jos nyt jotain parannusehdotuksia tarvitaan... Loppuaamusta oli vessat myös aika karmeessa kunnossa ja paperi loppu kaikista, siitä voisi henkilökunnalle mainita. Eipä ole tainnut toi baari olla koskaan noin täynnä, toivottavasti myös ravintola oli tyytyväinen myyntiin.

Tänne kyllä uudelleen ja toivottavasti vähemmän väsyneenä ens kerralla *jiihaa*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."