Joooo-o. Tanssimiseen oli kyllä turhan vähän tilaa. Mulla ainakin lähtee hermo siinä, että joku käyttää kyynärpäätekniikkaa tanssitilan saamiseks - mitä tapahtui ihan riittävästi 
Ja sit vaatetuksen perusteellako te klubijumalat jotka kaiken tiedätte voitte päättää kuka saa tulla sisään ja kuka ei????? Itse en tule itseäni esittelemään, enkä mihinkään muotinäytökseen, vaan tanssimaan ja nautiskelemaan musiikista. Sori että olen aiheuttanut teille esteettisiä haittoja - aion tehdä sitä vastedeskin, sori jo etukäteen siitäkin. Paitsi tietty jos en seuraavalla kerralla pääse sisään normikuteissa.
Tykkäsin musiikista kyllä ja paikkana LaTour ihan mukiin menevä. Mutta täällä on kyllä tehty loistavia kehitysehdotuksiakin, kuten parvekkeelle tilan raivaaminen, alakerran tilojen käyttöönotto jne jne.

Ja sit vaatetuksen perusteellako te klubijumalat jotka kaiken tiedätte voitte päättää kuka saa tulla sisään ja kuka ei????? Itse en tule itseäni esittelemään, enkä mihinkään muotinäytökseen, vaan tanssimaan ja nautiskelemaan musiikista. Sori että olen aiheuttanut teille esteettisiä haittoja - aion tehdä sitä vastedeskin, sori jo etukäteen siitäkin. Paitsi tietty jos en seuraavalla kerralla pääse sisään normikuteissa.
Tykkäsin musiikista kyllä ja paikkana LaTour ihan mukiin menevä. Mutta täällä on kyllä tehty loistavia kehitysehdotuksiakin, kuten parvekkeelle tilan raivaaminen, alakerran tilojen käyttöönotto jne jne.
tuntuu jossai.
illan parasta antia oli tuttujen tapaaminen ja musiikki joka kyllä jossain vaihees oli sellasta leijuntaa et meinas vallan nukahtaa pystyyn...
ja kuten moni muukin, niin minä myös poistuin ennen pilkkuu...mutta en sen takia että bileet olis ollu huonot, vaan koska henkinen vitutus kasvoi sellaisiin lukemiin että päätin poistua paikalta ennenkuin olisi tullut ruumiita...*piru*

varmaan vieläkin krapula tai muuten vaan väsynyttä töissä, huuh.

ahdasta ja kuumaaaaa......

..ja chilli oli hieno..vaikka vähä epäilyttävän näköne..
..ite sit lähdettii vähä enne puoltäyötä pois.. Mitäs siel sit tapahtu?