eipä ole koskaan tullut tupakoitua.. paitsi passiivisesti...
elävimmät muistot tupakanhajusta teini-iältä.. punainen mallu ja vanilijawunderbaum.. jätti lähtemättömät muistijäljet jonnekin aivojen hajuosioon =)
Siis ehdottomasti Valkoinen Marlboro ja kovassa askissa!!!
Hitto jos ei ole kovaa askia niin maailma murenee (jätän ostamatta jos ei ole)...kun on sellainen iät ja ajat mukana kulkenut paha tapa aina kääntää siin ekas rivis oleva keskimmäinen rööki väärinpäin ja polttaa vikaks...silloin saa kuulemma toivoa (just joo), Mut se on myös hyvä merkki mistä yleensä tiedän mikä aski on mun...Mut siis Valkoinen mallu, kovas askis on kuin samettia...muista tulee kurkku kipeäksi ja maistuvat nortille. Lisäksi aski on fiksun näköinen, toisin kuin esim. Lucky Strike jota valitettavasti yhä useammat ravintolat nykyään myy...pöh! Smartista (siit nimest siis) mieleen tulee denat ja ne "perhepakkaukset" on kamalia. Sitten vielä Barclay jonka filtterin sielunelämää en ymmärrä alkuunsakaan, en ikinä ostaisi!! Mentholista tulee yskä ja tuntuu pahalta muutenkin...
Olen valmis vaeltamaan pitkiäkin matkoja ja maksamaan joskus koviakin hintoja siitä että saan vetää keuhkoni täyteen Valkoista mallua. Rööki-juttu on vakava asia, siksi yleensä ostan ne itse, samoin myös juomani ;)