Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,072 views

alpha_

Posts: 122

#2724 • • alpha_
merkillä ei oo niin väliä, kunhan on vihreetä. barclay, lm, smart ostetuimpia.
SyndroDome

Posts: 1,103

#2725 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ei oo mikään merkki maistunut enään viiteen vuoteen *eiei* ja hyvä niin *joo*

--
Life is full of choises.

MiMoSa

Posts: 1,664

#2726 • • MiMoSa
Valkonen Marlboro. Tosin en kyllä yhtään pistäis pahakseni, jos ei enää mikään maistuis..*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

juiceQ

Posts: 772

#2727 • • juiceQ Fuck The Melody
ruskee barclay
tomii

Posts: 3,594

#2728 • • tomii kallion herttua
Silloin kun vielä poltin, niin valkoinen Marlboro ja Kent light (muistaakseni) olivat ehdottomia suosikkeja.

--
reivaan kunnes kuolen

Jusna666

Posts: 1,447

#2729 • • Jusna666 Diablo

beyootch, 26.10.2005 17:01:
tumman vihree pall mall. ;)



Word!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

evvk

Posts: 1,918

#2730 • • evvk
Punainen Smart
nibes

Posts: 165

#2731 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
punainen Chesterfield, ja jOs sitä ei löydy, niin L&M.

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

mza

Posts: 2,954

#2732 • • Edited mza Erikoismies erikoistehtävässä
Ihan sama kunhan se on suklaatupakkia.
Merkillä ei niin väliä.
Pouhou

Posts: 28

#2733 • • Pouhou
Punasta Smarttia menee lähinnä.

--
Oma veri kääntyy vastaan.

RiD

Posts: 2,817

#2734 • • RiD Nukemi
"keskivihree" pall mall!

--
*super* *possu*

Uhuu

Posts: 844

#2735 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
eipä ole koskaan tullut tupakoitua.. paitsi passiivisesti...
elävimmät muistot tupakanhajusta teini-iältä.. punainen mallu ja vanilijawunderbaum.. jätti lähtemättömät muistijäljet jonnekin aivojen hajuosioon =)

-vähäpoikauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

lostgone

Posts: 2,493

#2736 • • lostgone
L&M. Punamusta aski sopi parhaiten mun tyyliin. *hihu* En tiiä sit mausta.*justjoo*
Enää en sit ole polttanutkaan.*piis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#2737 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Vihree mallu... Tai mikä vaan vihree! Pitäis kyllä lopettaa... On pitänyt jo seitsemän vuotta, joten enkös oo aika päättäväinen plikka? *uuh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

pörri

Posts: 74

#2738 • • Edited pörri
Siis ehdottomasti Valkoinen Marlboro ja kovassa askissa!!!
Hitto jos ei ole kovaa askia niin maailma murenee (jätän ostamatta jos ei ole)...kun on sellainen iät ja ajat mukana kulkenut paha tapa aina kääntää siin ekas rivis oleva keskimmäinen rööki väärinpäin ja polttaa vikaks...silloin saa kuulemma toivoa (just joo), Mut se on myös hyvä merkki mistä yleensä tiedän mikä aski on mun...Mut siis Valkoinen mallu, kovas askis on kuin samettia...muista tulee kurkku kipeäksi ja maistuvat nortille. Lisäksi aski on fiksun näköinen, toisin kuin esim. Lucky Strike jota valitettavasti yhä useammat ravintolat nykyään myy...pöh! Smartista (siit nimest siis) mieleen tulee denat ja ne "perhepakkaukset" on kamalia. Sitten vielä Barclay jonka filtterin sielunelämää en ymmärrä alkuunsakaan, en ikinä ostaisi!! Mentholista tulee yskä ja tuntuu pahalta muutenkin...
Olen valmis vaeltamaan pitkiäkin matkoja ja maksamaan joskus koviakin hintoja siitä että saan vetää keuhkoni täyteen Valkoista mallua. Rööki-juttu on vakava asia, siksi yleensä ostan ne itse, samoin myös juomani ;)
Jupe

Posts: 571

#2740 • • Jupe

Oleanterinkukka, 24.2.2006 12:35:
Vihree mallu(tai L&M)... Tai mikä vaan vihree! Pitäis kyllä lopettaa... On pitänyt jo seitsemän vuotta.. *uuh*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt