Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,606 views

oooo

Posts: 1,249

#2761 • • oooo
Sininen
Hitchhiker

Posts: 1,754

#2762 • • Hitchhiker

Amokk, 23.3.2006 23:08:

Hmm, jenkkilässä oli jotain makutupakoita - esim. mansikan, vaniljan ja minkä lie appelsiinin makuisia röökejä. Nää on vielä pakattu nuorisoa houkutteleviin, värikkäisiin askeihin. Itse en kokeillut, mutta onkohan joku koittanut? Varmaan aika "hyvän" makuisia.

Luulisi että mokomat kiellettäisiin aika pian.



Jossain vaiheessa eräässä baarissa oli tarjolla ilmaisia tupakka näytteitä, tais olla smartin X joka maistui salmiakilta (tuosta on jo kylläkin aikaa muutama vuosi). Taisi myös olla muita makuvaihtoehtoja tarjolla, en vaan muista mitä.
Avatar
#2763 • • Rujo Mutantti Guest
Hippitupakka
John

Posts: 1,384

#2765 • • John Lauma

RedEyeJeti, 24.3.2006 19:17:
---
Tuksu, 23.3.2006 21:51:
---

Mitä sitä itseään turhaan kiusaamaan ^^

---


Mitä sitä turhaan kiusaamaan ja vaurioittamaan omaa kehoaan.. *grr*



Niinpä! Keuhkoahtauma on iloinen asia!

--
Fancy some cheese, Gromit?

Lash!

Posts: 57

#2766 • • Lash! Lost soul
Tumman vihriä Barglay on minulla palanut jo monen monta vuotta. Välillä sitä toivoo että olis ittessä voimaa ja halua lopettaa mutta sitten ei mene kuin muutama päivä ja sitten on taas hermot niin kireellä jonkin asian kanssa jolloin on pakko siirtyä tupakille huilaamaan..

Sikaarien poltto on yksi intohimoistani.. joskus kun on aikaa ja kiva bubi mis on hyvää sidukkaan ja siihen hyvä kirja ja kunnollinen maukas sikaari... siin menee pari tuntii ettei huomaakkaan..kaikki eivät sitä jaksa ymmärtää mutta tupakista tulen pääseen irti kuhan vain jossain vaiheessa oikeesti haluan mutta tuo sikaari siitä ei enkä haluakkaan *blush*
NJR

Posts: 20

#2767 • • NJR
Sillon kun tulee poltettua, niin kyllä se on vihreä Marlboro.
Fakiiri

Posts: 462

#2768 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

tomoya yamamoto, 28.3.2006 03:07:
1.blunt-wrap



Saikos noita suomesta, vai joutuuko tilailemaan. Ei ainakaan hempsterissä näkynyt.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Kuukunen

Posts: 244

#2769 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Tietääkö joku, mistä saisi ostettua jotain erikoistupakoita? Mä en ole ikinä polttaunut kunnolla tupakkaa, ja perus rööki maistuu tosi pahalta, mutta nyt tuli poltettua sätkiä joissa oli jotain skottilaista? (tai ainakin sieltä tuotua tupakkaa). Siinä ei kuulemma ollut mitään haitallisia lisäaineita, ja se oli muodoltaan sellaista lehtevää verrattuna suomalaiseen sätkäpuruun... Nikotiinia tuntui olevan tavallista runsaammin, tuli samanlaiset fiilikset kuin nuuskasta.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Fakiiri

Posts: 462

#2770 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Piipputupakkeja saa alan likkeistä (tupakka kioskeista), vähän aromikkaimpia ku noi perus purut. Taitaa vaan olla aika harvassa nykyään noi liikkeet.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Avatar
#2771 • • fanatic Guest
Kentti tietysti*nauru*
Metsäpiru

Posts: 418

#2773 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Vihreää sen olla pitää. Joskus maistuu myös vaniljasikari *joo*
Avatar
#2774 • • aaaaaaaaaa Guest
Vihreä lm <3
Arctos

Posts: 634

#2775 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Vihreä Barclay..

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#2776 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Samoilla linjoilla: viheriää sen olla pitää! Jos pitää ylipäätään olla.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Dovra Yukas

Posts: 73

#2777 • • Dovra Yukas
sininen KENT . jotenki parhaimman makunen tupakka
extramppa

Posts: 217

#2778 • • extramppa hengailija
Hopeanharmaa L&M on mun merkki. Yritän lopettaa (tähän mennessä ei menestystä) ja oon enemmän koukussa tapaan kuin itse tupakkaan (luulisin...) joten mieluiten poltan sellasta, jossa on vähemmän myrkkyjä. Varmaan polttaisin kevytsavuke 1:stä, jos sitä sais joka kioskista...
Crazybattery

Posts: 782

#2779 • • Crazybattery Fruor ergo sum
ranskalinen tupakat....Voque on makea*slurps*.....ja tyylikasta*vink*
Jone

Posts: 8,258

#2780 • • Jone Archibald Haddock

Crazybattery, 25.4.2006 18:19:
ranskalinen tupakat....Voque on makea*slurps*.....ja tyylikasta*vink*



Joo, tupakointi on helvetin tyylikästä. Meenpä taas vaihteeksi tuntemaan itseni tyylikkääksi partsille.

Tai sit se on vaan todella tyhmän näköistä.