Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,628 views

pr0ton

Posts: 588

#1341 • • pr0ton mörökölli
Hauskaa oli taas kerran, ja jopa ihan selvinpäin. Ioni korjas mun mielestä pisteet kotiin tällä kertaa parhaana settinä. IMO. Ja Tonylle kiitos RMB:n Springistä!!! *sydän* Meinas Glorian sali 'räjähtää' *iloinen*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#1342 • • Griotte Guest
Ihanaa oli jälleen kerran. *plur*

Koskas on muuten seuraava Säde? *ding*
Blues

Posts: 5,414

#1343 • • Blues Koning van Afrika
Loistava meno! Alkuillasta tuli jo upeaa settiä mutta alkoi väsymys painaa liian aikaisin *nyyh*
Mukava olla bileissä kesäloman jälkeen *plur*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

nokua

Posts: 305

#1344 • • nokua viidakko vekara
pitkää aikaa oli jonkun muun lopettaa bileet ku neon/proteus mut neon miks otit vokaalit pois RMB spring * muuten ness. loistava lopetus... jone siin on uus säteen esitanssija *ja mukamas vanha,kunto riitä * jone näytit että vanhana jaksan viel.. ja viel kerran loistavat bileet lisää
Avatar
#1346 • • Griotte Guest

Lightsi:
En tykännyt.



Perustele.
Spanks

Posts: 789

#1347 • • Spanks Löysä P***a
oli mukava jumpata kunnolla taas pitkästä aikaa... tutustu monee uutee henkilöö ja se oli mukavaa... neon,dfg ja nessi soitti aivan mainiota musaa... mut ei unohdeta friik:ä ja proteusta... big respect to everyone...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Essi

Posts: 1,246

#1348 • • Essi Kukkupää!
Siistiä oli! Kiitos Iris, Juice, [Nuclear], Nihir ym. hyvät frendit loistavasta illasta! *plur*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

aform

Posts: 291

#1349 • • aform

Disco Stu:
---
nonexite:

Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä.
---
tosi kasittamaton kommentti imo. eiks pointti o kuitenkin aikapaljon myos siina etta koko konemusiikin skaala on edustettuna. se etta sa ja sun frendit ei niista o kiinnostunu ei tarkota ettei niita vois olla.



Ei toi nyt niin käsittämätön ollut. Jos joku iso-niminen artisti maksaa ihan v-tusti tuoda suomeen miksei kuluta sitä rahaa useampaan Koneiston hengen mukaiseen pienenmpään artistiin: Boards Of Canada tms. Tollasten erikoisten konemusa-artistien takiahan toi festari just kiinnostaa. Moloko on niin perus perus.


vastaavasti polkkasalit vois olla fiksummassakin kaytossa, mun frendeista mikroskooppisen pieni osa oli kiinnostunut siita.



Osittain samaa mieltä. Peruspolkan sijaan vois olla jotain Clarken Daven tapasta. Miss kittin:hän oli edustettuna. Muhun ei kyllä naikkonen kolahtanut. Kaikkee musiikkkii pitäs olla tilaa tanssia. Mä kiersin kaikkia saleja (lauantaina) kun joka huoneessa oli perhanan hyvää musaa. Kaikelle musiikille näytti olevan kuuntelijansa ahtauteen asti.
darz

Posts: 1,127

#1350 • • darz
Kivaa oli taas kerran *joo* Millon nyt säteissä ei olis kiva säteillä? *pahis* En odottanut näilt bileilt mitää erikoista mutta yllätyin kuitenkin vähäsen *iloinen* Proteus ja neon ei pettäny tälläkään kertaa ja muutenki kaikki oli hyvii vaikka dfg ei oikee uponnu mut yleisesti hyvät kemut *joo*

*sydän* SäDe*sydän*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1351 • • hallucinogen Edain
Pitää kyllä alkaa kadottaan tota reppua vyötäröltä, mut ei se mitään estäny paitaa ottamasta pois vaikka kuinka masu pömpötti *nauru*
Joku nainen hymyili mun kaljavatsalle siinä vieressä vihreissä cyberdogin housuissa :P

--
pikku-*possu*

Avatar
#1352 • • iris Guest

Essi:
Siistiä oli! Kiitos Iris, Juice, [Nuclear], Nihir ym. hyvät frendit loistavasta illasta! *plur*



Joo o. Olloshyvä ja sinäkin olit poikkeuksellisen hassu ja hyvällä päällä*nauru*
Olihan siellä ihan siistiä ja kotimatka oli toosi jännittävä *vink* *iloinen*
darz

Posts: 1,127

#1353 • • darz
Uh ja varsinki neonin vika biisi jonka se soitti on nii legendaarine kyl... harvoin kuulee helmi *sydän*
akir0

Posts: 2,554

#1354 • • akir0 idleRPG champion 2009

hardikaveri:
siellä on muuten ihan hyvät palkinnot nykyäänn....
kun kaverit tuli 3 viimevuonna wildcombossa keskeneräisellä 2päivässä tehdyllä räpellyksellä niin sitä krääsää tuli..äänikortteja, näytönohjaimia, mistii, jopa rahaa...
se ei ookkaan enää pelkkää leikkiä


No joo, oisin jossain määrin erimieltä. Noiden krääsien saaminen on tavallaan ihan kivaa, mutta kun produja on tekemässä aina satunnainen määrä porukkaa niin ne on pakko sit yrittää jotenkin saada aina myytyä(nimim. Nokian wlan-tukiasema vuonna xx, josta eroonpääseminen oli hyyyvin hankala prosessi). Harvalla on kuitenkaan tolle raudalle juurikaan käyttöä. Ymmärrettävää toki, että riihikuivaa rahaa ei juurikaan palkinniksi anneta, koska rautaa saapi sponsoreilta.

Ja topikkiin liittyen, Old-school demokompossa oli muutama kivahko produ. Ja setien tuleva Xbox-demo lienee korkealla demokompossa. Flash-demokompon voittajaksi vois veikata ihan ässällä rno&damones-tuotosta :P Vocal-music oli tänäkin vuonna varsinainen pettymys, joka ei sinällään yllättänyt.

Eilen saavutettu boozembly-krapula alkaa vaikuttaa, joten vois siirtyä siiderikaupan kautta takas kallioille edustamaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#1355 • • [Nuclear] el aprendiz

Friction`darz:
Uh ja varsinki neonin vika biisi jonka se soitti on nii legendaarine kyl... harvoin kuulee helmi *sydän*


Toi kyllä oli illan paras hetki. *joo* Muuten sit ei niinkään mun mieleeni pippalot.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

UnityF

Posts: 15,721

#1356 • • UnityF joo just se
*sydän**sydän**sydän*RMB-SPRING!*sydän**sydän**sydän*



OHHOH.... toi biisi oli niiiin upean mahtava että huh huh... Se on se biisi josta kaikki alkoi mun kohalla.. se biisi joka imi mut mukaan tähän maailmaan...Siitä on monta vuotta aikaa kun kuulin sen mut joka kerta se säväyttää.. Ja hitto se fiilis mikä nousi sen biisin aikana...huh huh...mä huusin ääneni pois ton biisin aikana.,..*blush*


Kiitos mahtavista bileistä... Tritonin missasin mut friik soitti niiiiiiiiiiiin hyviä kipaleita et huh huh... Ja Ioni kanssa KIITOS! Muillekkin dj:lle kiitos upeasta illasta. Neonille mega kiitos Spring kipaleesta*sydän*

Tää violettipää kiittä ja kumartaa... Erityisesti kiitos Riikalla mun ihkulle..*sydän* Oli aivan mahtavaa jälleen kerran sekohäröillä sun kanssa.... Kuinkakohan moni ees uskoo et oltiin selvinpäin kun lähti välillä niin härskii läppää... muista mä oon manageri ja mä määrään hinnan *vink*

Iso kiitos kavereille oli mahtavaa nähä osaa pitkästä aikaa ja osaa ei niiiin pitkästä aikaa... Uusia tuttavuuksia tuli lisää... Mulla oli upea ilta... Tänään sit illuihin kuuntelemaa/ bilettämään Friikin tahtiin....*joo*
NextAce

Posts: 2,505

#1357 • • NextAce Alienated
Kylläpäs oli loistavat pippalot..Neon et pettäny meitä tälläkään kertaa ISO kiitos siitä*plur* ja se RMB Spring oli kyl loistava veto..

--
-Alienation-

-----

katai

Posts: 4,182

#1358 • • katai
Bileet olivat aivan ihanat. Tosin tulis jo 10 aikaan paikalle ja väsähdin Proteuksen jälkeen. Onneksi oli paaljon kavereita taas paikalla.. saisitte rajoittaa tuota juomistanne *vink* Mutta jätte hauskaa oli jälleen kerran.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Jone

Posts: 8,258

#1359 • • Jone Archibald Haddock

nokua:
jone siin on uus säteen esitanssija *ja mukamas vanha,kunto riitä * jone näytit että vanhana jaksan viel.. ja viel kerran loistavat bileet lisää



Nohnoh, ei nyt kuitenkaan. Mä kun olen jotakuinkin yhtä taipuisa kuin rautakanki ja eräs ystäväni on verrannut tanssityyliänikin jäällä liukastelevaan hirveen. Mut juu, kun jonkin verran ottaa volttia vereen baarista niin jalat liikkuvat sentään vielä jotenkin edes joka kuudennelle beatille. *vink*
Hixxy

Posts: 522

#1360 • • Hixxy HaroPup
Olipa muuten taas loistavat bileet, tattista vaa varsinki Nessille *plur**plur* sai taas tampata hullun virne kasvoilla koko illan, tai no melkee koko illan, Neonki loisti oman settinsä, mut Nessi on jumala *iloinen* tähän vois melkee tottuukin jo, kahet loistavat säteet peräkanaan eikä oo valittamista mistään, iha kivasti sitä savuuki pukkas et meinas melkee tukehtuu välillä mut ei se haitas, iha siistin näköstä toimintaa, vähä ku olis niitä epilepsia valoja vilkutellut enemmä ni olis ollu kiva, mut en valita penninkään vertaa!! Respect Säde! *plur**plur* vetää meikäläisenki ihku pluristiks vaik vihaanki noita sanoja *iloinen*