Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,432 views

Mark

Posts: 7,311

#2161 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

zulic:
Ihan mielenkiinnosta päätin ettiä Oakien tän vuoden seteistä muutamia kappaleita käsiini, että vois sitten vedota siihen että okei: ehkä äijä nyt tais juoda muutaman bäkkärijuoman liikaa ennen Helsingin keikkaa tai sitten oli muuten vaan huono päivä/ei nähny lukee levyjen nimiä/muutenkin vitutti. ...Ja mitä vielä! Samaa scheissee kaikki järjestään...Yhtä paskalla miksauksella. Ja tracklisti kaikissa jotakuinkin identtinen Maestron keikkaan verrattuna. Kyllä nyt on Pauli kolauttanut päänsä viime uudenvuoden juhlinnassa pahemman kerran...

Se on tähän asti ollut just se pointti mikä on erottanut Paulin massasta...Löytää aina ne parhaat biisit ennen muita ja miksaa ne lähes täydelliseks paketiks. Tais Iso O menettää ainakin yhden pitkäaikasen faninsa - Vaikka miehen vanhemmat setit taitaa pysyä soittolistoilla vielä pitkään...´nuff said *uuh*



frendi bongas jostai brittien pileforumeilta tai lehdistä uutisen, et oakie on päättäny perustaa rokkibändin ja heittää tennarit naulaan konemusan kans hyvin lähitulevaisuudessa, saanu kuulemma konemusasta kaiken irti mitä voi saada. Se selittäis paskat keikat ja motivaation puutteen, ja täytyy sanoo et varmaan oikee päätös jossei kerran vaan nappaa enää..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Individual

Posts: 10,942

#2162 • • Edited Individual HYPNO!

Mark:
frendi bongas jostai brittien pileforumeilta tai lehdistä uutisen, et oakie on päättäny perustaa rokkibändin ja heittää tennarit naulaan konemusan kans hyvin lähitulevaisuudessa, saanu kuulemma konemusasta kaiken irti mitä voi saada. Se selittäis paskat keikat ja motivaation puutteen, ja täytyy sanoo et varmaan oikee päätös jossei kerran vaan nappaa enää..

-M



Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan! *joo*
Avatar
#2163 • • astaroth Guest

Individual:
Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan! *joo*


Harmi vain, että tapa jolla lähtee, on se, että lyödään keikat läskiksi. Jos tuon kaltaisen aseman on konemusiikkipiireissä onnistunut saavuttamaan, niin olisi hienoa, jos saisimme muistaa hänet miehenä, joka vei uransa kunnialla loppuun asti.
Avatar
#2164 • • sakk303 Guest
Oakey tekee just niinku Kummelit ja Wintiöt *iihhih*
Deo

Posts: 21

#2165 • • Deo
EHANATA!

Kannatti tulla varta vasten Jyväskylään. Porukkaa oli todellakin hyvin liikkeellä ja fiilis oli katossa. Paikat tuntuvat vähän helliltä, joten tampattua tuli aika paljon... *nauru* ... mutta eipä ole parempaa kuin bilettää hyvässä musiikissa. Kiitokset järjestäjille ja artisteille.

Tämän kokemuksen jälkeen jäään odottamaan vesi kielellä seuraavaa Jyväskylän tapahtumaa.. Kuopio ei ole niin kaukana.

KIITOS!!!
Amnesia

Posts: 888

#2166 • • Amnesia
Oli hienot bileet *plur*
Etukäteen ei ollut varma, mitä tuleman pitää, vaikka line-up toki vakuutti. Meno olikin sitten erinomaista jo alkuillasta lähtien. Klubimusa taisi saada taas paljon uusia ystäviä JKL:ssä *hymy*
Porukkaa oli kuin Saipan matsissa, olis vaan kiva jos näistäkin useampi tulisi niihin pienempiinkin Jyväskylän bileisiin.
Kiitos järkkäreille, dj:lle ja esitanssijoille, erityisesti Lillan menoa oli mainio seurata.
Määd props ja toivottavasti tätä herkkua tulee lisää *slurps*
Cimi

Posts: 97

#2167 • • Edited Cimi
Joo todellakin yllätti meininki. Koitettiin kovasti hehkuttaa etukäteen että saataisiin näinkin pieneen kaupunkiin kun Jyväskylään ja vielä keskiviikolle eloa. Ja näköjään onnistui *aplodit* Jengiä oli paikalla puolenyön aikaan about 600. Itekkin tuli polkattua etenkin Mayahin setin aikaan oikein antaumuksella. Maijan keikoille täytyy lähteä kyllä jatkossakin. Ja suurkiitokset Wodelle, aivan mahtavat setit pyöri screenillä *kiitoskiitos* Kiitokset myös muillekkin artisteille. Ei muuta kun seuraavalla kerralla uudestaan *hihu*
Avatar
#2168 • • ALIEN Guest

Astaroth:
---
Individual:
Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan! *joo*

---

Harmi vain, että tapa jolla lähtee, on se, että lyödään keikat läskiksi. Jos tuon kaltaisen aseman on konemusiikkipiireissä onnistunut saavuttamaan, niin olisi hienoa, jos saisimme muistaa hänet miehenä, joka vei uransa kunnialla loppuun asti.



näin juuri. itsekäs kusipää taitaa silti olla, vaikka onkin hyvä työssään.
Individual

Posts: 10,942

#2169 • • Individual HYPNO!

Astaroth:
---
Individual:
Aivan, ei kai missään ”skenesäännöissä” ole mainittu, että sitä hommaa on pakko hautaan asti tehdä jos se joskus alkaa vituttamaan.
Ei muuta kuin rokki soimaan. Kunnioitan miehen päätöstä jos näin tosiaan on. Uusia haasteita vaan! *joo*

---

Harmi vain, että tapa jolla lähtee, on se, että lyödään keikat läskiksi. Jos tuon kaltaisen aseman on konemusiikkipiireissä onnistunut saavuttamaan, niin olisi hienoa, jos saisimme muistaa hänet miehenä, joka vei uransa kunnialla loppuun asti.



Tuli mieleen muutes ihan sama asia kun olin ton oman postaukseni tehnyt.
Että oikeassa olet kyllä tuossa asiassa.
Fortis

Posts: 15

#2170 • • Fortis
Oli kyl iha pirun siistii!!! en iha alkuun päässy mut kyl ehin kuitenki parit tunnit olla...kytät oli kyl perseest..mut LISÄÄ näit..*aplodit*
Elmiira

Posts: 1,446

#2171 • • Elmiira
Täytyy kai tunnustaa, että melkein jäin kotiin *eiei*
Iski kauhea väsymys *haukottel*
Mut onneksi sit sain itseni kuitenkin liikkeelle *joo*
Lämmittely meininkin kesti kyllä tovin,
mutta kun taas vauhtiin päästiin niin kivaa oli *jiihaa*
KIITOS kaikille *kiitoskiitos* *sydän* *hali*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

T-rex

Posts: 262

#2172 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Noniin. Ilta ohitettu. Minä tykkäsin. Prkl:n entinen poikaystävä meinasi melkein tuhota fiilikset mutta niin suurta surua ei olekaan mitä ei kaverit, pienimuotoinen ketjutupakointi ja pari siideriä pystyisi lievittämään. Oli aika kuuma kanssa siellä *nauru*

Eikä se musiikki minusta niin kovaa tullut. Esim nessi tai proteus soittaa aika lailla kovempaa muistelen. Mutta tietysti melkein ainahan noissa bileissä se musiikin taso uhkaa tinnitys-kynnystä mutta kaipa sen jokainen, joka bileissä käy enemmän, alkaa jo tietää.

Kiits Karjala ja karjalan ihmiset *kiitoskiitos*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

COBALT

Posts: 1,407

#2173 • • COBALT akitaattori

Nefertete:


Syyskuussa sitten uudestaan. :)



Syyskuussa sitten jumpataan ulkomaalaisvahvistuksien kera! (ks. kalenterista aikanaan!)
*jiihaa*
Hollanti sekä ihan pikkuisen Enklantia on edustettuna Kotosuamen lisäksi!
*jiihaa**nauru*
Kiitz vielä kaikille osallistuneille, Fiilis oli taas käsin kosketeltavissa!!! *kiitoskiitos*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Avatar
#2174 • • jamjam Guest
miten livari toimii bilemestana nykyään? sillon ku ite kävin kyseisessä paikassa ni vaikka koko kymin bilejengi ois koolla ni koko
mesta näytti silti ihan autiolta eikä sillä pienellä tanssilattialla oikein jaksanu tanssia ku kaikki sohi koko ajan toisiaan päähän *iloinen*
tosi hyvä jos bileet toimii siellä mut kiinnostaa vaan et onko siellä tarpeeks jengiä ja toimiiko livari yhtään paremmin nykyään? *täh*
Individual

Posts: 10,942

#2175 • • Edited Individual HYPNO!

jamjam:
miten livari toimii bilemestana nykyään? sillon ku ite kävin kyseisessä paikassa ni vaikka koko kymin bilejengi ois koolla ni koko
mesta näytti silti ihan autiolta eikä sillä pienellä tanssilattialla oikein jaksanu tanssia ku kaikki sohi koko ajan toisiaan päähän *iloinen*
tosi hyvä jos bileet toimii siellä mut kiinnostaa vaan et onko siellä tarpeeks jengiä ja toimiiko livari yhtään paremmin nykyään? *täh*



Kyllä Livari toimii bilepaikkana silloin kun paikalle on roudattu lisä-ääntä ja valoa ts. hommaa ei vedetä paikan kiinteällä kalustolla.
Ja lisäksi kun dj pistetään soittamaan ei sinne dj-koppiin, kuten yleensä vaan lavalle, niin kyllä se on ihan siisti ja noilla em. järjestelyillä bilekäyttöön ihan passeli. Mr. D järjestävästä seurasta osannee antaa ammattimiehen mielipiteen asiasta.
Ja vielä tosiaan kun dj soittaa lavalla, niin mun mielestä paikkaan ei niin helposti synny sitä ikävää normi-iltojen ilmiötä, että jengi kiertää pientä tanssilattiaa kuin pyhää kiveä Medinassa. Nythän myös varsinaisen tanssilattian ja stagenkin välillä on tilaa tanssia ja se on ikäänkuin looginen jatko se tila sille itse tanssilattialle.
Mutta voin toki muistaa väärinkin...*blush*
madis

Posts: 71

#2176 • • madis Don.
no pari viikko sit oli kans siel bileet ja 05,00 tuli eka/vika valitus . ihanat naapurit *sydän* mut nyt muutettii sielt pois ni ei tartte miettii ainakaa sitä et tuleeks valituksii :)
COBALT

Posts: 1,407

#2177 • • COBALT akitaattori

Individual:
---
jamjam:
miten livari toimii bilemestana nykyään? sillon ku ite kävin kyseisessä paikassa ni vaikka koko kymin bilejengi ois koolla ni koko
mesta näytti silti ihan autiolta eikä sillä pienellä tanssilattialla oikein jaksanu tanssia ku kaikki sohi koko ajan toisiaan päähän *iloinen*
tosi hyvä jos bileet toimii siellä mut kiinnostaa vaan et onko siellä tarpeeks jengiä ja toimiiko livari yhtään paremmin nykyään? *täh*

---


Kyllä Livari toimii bilepaikkana silloin kun paikalle on roudattu lisä-ääntä ja valoa ts. hommaa ei vedetä paikan kiinteällä kalustolla.
Ja lisäksi kun dj pistetään soittamaan ei sinne dj-koppiin, kuten yleensä vaan lavalle, niin kyllä se on ihan siisti ja noilla em. järjestelyillä bilekäyttöön ihan passeli. Mr. D järjestävästä seurasta osannee antaa ammattimiehen mielipiteen asiasta.
Ja vielä tosiaan kun dj soittaa lavalla, niin mun mielestä paikkaan ei niin helposti synny sitä ikävää normi-iltojen ilmiötä, että jengi kiertää pientä tanssilattiaa kuin pyhää kiveä Medinassa. Nythän myös varsinaisen tanssilattian ja stagenkin välillä on tilaa tanssia ja se on ikäänkuin looginen jatko se tila sille itse tanssilattialle.
Mutta voin toki muistaa väärinkin...*blush*



Jep! Tottahan veli tuossa yllä tarinoi. Ainakin meidän kekkereissä jengi bilettää ihan pitkin ja poikin muuallakin kuin siinä pikku ympyrässä. Ihan oikea stage on nimittäin rakennettu sinne missä bänditkin yleensä on soittamassa ja siitä välistä on tiputettu pois se esitanssijan häkki. Ilman exrta-ääntä ja -valoa ko. paikassa on ihan turha yrittää mitään järjestää. Em. meillä on vastannut Electrolights luotettavasti!
30.10 uusix! See 'ya! *jiihaa*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Orfeus

Posts: 5,872

#2179 • • Orfeus

mayah:
Ja koska jokaisessa kiitosgaalassa täytyy aina luovuttaa erityiskiitos-maininta, niin pitäähän se tehdä tässäkin: Kiitos Orfa-muruselle, että jaksoit: 1) ajaa Jyväskylään ja kuunnella ajo-opetusta koko matkan, ens reissulla harjoitellaan sitten kaistanvaihtoa ja liikennevalo-käyttäytymistä (kuka tätä autoa taas ajaa, minä vai minä..?) 2) hengailla illan väsy-maijan kanssa 3) kuvata ja nauhoittaa (vittu, et oliki taas raskasta..) 4) ajaa ehkä maailman hirveimmässä sumussa pois Jyväskylästä (tosin sait tasotusta sillä, et mä nukahdin, ni ei tarvinnu kuunnella mun juttuja..) *nnvk* oot paras *hali*


Juuh ainahan autoilu on kivaa maija-murun kans*joo**hali*
anri

Posts: 890

#2180 • • anri team parempi pitäjä

Orfeus:
---
mayah:
Ja koska jokaisessa kiitosgaalassa täytyy aina luovuttaa erityiskiitos-maininta, niin pitäähän se tehdä tässäkin: Kiitos Orfa-muruselle, että jaksoit: 1) ajaa Jyväskylään ja kuunnella ajo-opetusta koko matkan, ens reissulla harjoitellaan sitten kaistanvaihtoa ja liikennevalo-käyttäytymistä (kuka tätä autoa taas ajaa, minä vai minä..?) 2) hengailla illan väsy-maijan kanssa 3) kuvata ja nauhoittaa (vittu, et oliki taas raskasta..) 4) ajaa ehkä maailman hirveimmässä sumussa pois Jyväskylästä (tosin sait tasotusta sillä, et mä nukahdin, ni ei tarvinnu kuunnella mun juttuja..) *nnvk* oot paras *hali*

---

Juuh ainahan autoilu on kivaa maija-murun kans*joo**hali*



Mua niinku ihan oikeesti alkaa harmittaa, että tein tökerön viime hetken "emmä tuukkaa"-liikkeen!*nyyh* Antakee anteeks!?
Mä olisin ollu niin hyvä suunnanantaja/ neuvoja, että Orffasella olis viimeistään siinä menny hermo palaseks.*nauru*
Ei vaan oikeesti kuulostaa siltä, et missasin väärät bileet.

--
don't go halfway - go all the way