Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,497 views

keisha

Posts: 1,394

#1381 • • keisha bullet with butterfly wings
Ou jees beibi! Onnistuin välttämään jonotuksen koska tulin ajoissa paikalle, ainoastaan paluumaatka takkuili pahasti. Sisällä oli kuuma ja tungos, ulkona kylmää ja sadetta, mutta onnistuin silti viihtymään loistavasti. Unityissä on sitä jotakin *plur*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

trolli

Posts: 744

#1382 • • trolli
musiikki oli alusta asti hyvää*hih*,
paikalla ihania ihmisiä*plur**slurps*,
humalatila sopiva*pelle*,
ihana fiilis jäi mulle ekasta unitystä*pupu*
Avatar
#1383 • • ALIEN Guest

Essi:
Oli kyllä positiivinen yllätys, että riitti intoa tanssia vähän chillimmänkin musiikin tahdissa. Kun on viimeaikoina tullut kallistuttua enemmän mätön puolelle. Mähän olisin ollut vaikka loppuun asti, mutta känniset kaverit raahasivat mut pois sieltä jo kahden aikoihin. *hmph*

Pate oli kyl hyväs maistis. (Eci *sydän* Pate) Kalliilla ostetulle lipulle ei kyllä löytynyt muuta hyötyä, kuin ilmaisen lauttamatkan oikeutus. Ja oli mukava tutustua Ninaan.*hymy*



väärin essi... se on pate *sydän* eci.... prkl... mä en kyl hirveesti kiihottunut siitä mitä pate yritti mulle tehdä *nauru*

ihan kivaa oli joo...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1384 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä tykkäsin, kun ei ollut pelkkää kiksua, vaikka tanssittaahan sekin *joo* vähän väsynyt olin kyllä, kun edellisillalla oli vielä säteet... *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#1385 • • hallucinogen Edain
Friik rokkas kyllä ihan täysii *sydän**plur**sydän*
Jokke ja tab heitti kyllä aluks vähän mitään sanomatonta settii mut sit kun pojat sai juonesta kiinni niin kyllä oli hymy herkessä moneen kertaan *iloinen*
Sitten joskus taas bileilemään *iloinen*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1386 • • Kirsikka Guest
Suoraan sanottuna olin niin kamalassa humalassa että bileet meni aivan ohi, se mitä ”jäi käteen” oli krapula, morkkis, känniriitaa ja noloa höpinää. Tällästä tällä kertaa, toivottavasti ei ens kerralla *igor*
merqus

Posts: 1,010

#1387 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Edellisistä Illuista en tiedä mitään, mutta näistä kyllä pidin *joo* Tosin mä tunnun pitävän tällä hetkellä aivan joka pileistä mihin onnistun itseni änkemään *nauru* Alkuinnostustako vaan?
kisumisu

Posts: 532

#1388 • • kisumisu
Oliskohan kyseessä Stephanie Malcan Revolution *vink*
-P

Posts: 4,972

#1389 • • -P
omasta mielestäni hieno kokonaisuus *plur*. musiikki oli hyvää, paljon tuttuja ja tunnelma hyvä, vaikka tungosta olikin aika paljon*uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hanz

Posts: 929

#1390 • • Hanz Team Lasse
Kyllä oli taas kerran loistava ilta. Meinasi jopa tulla hiki.
Harmi kun alkoi satamaa.
Jone

Posts: 8,258

#1391 • • Jone Archibald Haddock
Täytyy sanoa etten ole ikinä aikaisemmin ollut bileissä, joissa näin moni asia olisi kussut yhtä aikaa (vaikkakin myönnän että suurimman osan ongelmista aiheutti faktori, johon Unity-posse ei voinut vaikuttaa millään tavalla; Sää):

- Narikkajono oli täydellinen helvetti. Läpimäräksi asti ulkona jonottamisen lisäksi sai sietää uskomatonta tönimistä, turpakeikalla uhkailua yhteiskunnan tulevien toivojen puolelta, kaiken maailman PLUR-prinsessojen koko jonon ohi kiilaamista, sen että rannekkeet loppuivat kesken ja ihmiset pistettiin odottamaan niitä sateessa vielä puolisen tuntia lisää...

- Sisälle pääsemisen jälkeen sain Irish Coffeen avulla nostettua oman tunnelmani hyväksyttävälle tasolle hypotermian porteilta jonotettuani baaritiskille puoli tuntia. Iltaan mahtuneeseen kahteen juoman hakemiseen meni kaiken kaikkiaan yli tunti, koska tiskit olivat ihmismäärän takia täysin tukossa.

- No se ihmismäärä. Kun ulkona satoi niin sisällä oli infernaalisen täyttä. Tönimättä oli mahdotonta seisoa missään, saati sitten että olisi koittanut jopa kulkea johonkin suuntaan tai öhs, tanssia. Ahdistavaa. Sain päälleni kaksi kappaletta juomia ilman että kummallakaan kerralla päälleni ne kaatanut henkilö olisi hetkeäkään asiaa vaivautunut pahoittelemaan.

- Pois lähtiessä (noin kahden aikaan, jolloin tungoskin alkoi jo vähän hellittää) narikkaan mentäessä paikalla ei ollut henkilökuntaa ja itse kullakin oli pääsi takkien luokse vapaasti. Kuinkahan paljon ihmisiltä vietiin tavaraa ja jos ei viety, niin olipa onni että paikalla oli sillä hetkellä vain rehellistä bilekansaa.

- Narikka oli muuttunut avonarikaksi, tarkoittaen käytännössä sitä että kaikkien tavaroiden päälle oli satanut taivaan täydeltä ties kuinka kauan. Jos olisin halunnut jättää tavarani ulos sateeseen kenen tahansa vietäväksi olisin varmaan voinut tehdä sen myös ilmaiseksi heittämällä ne minkä tahansa puun alle?

Hyvääkin oli toki:

+ Tärkein asia, eli itse musiikki, oli juuri niin hyvää kuin vain sopi olettaakin. Harmi vaan että tanssimisen sai unohtaa.

+ Siihen ihmismäärään, joka paikalle oli ahdettu, mahtui myöskin paljon mukavia tunnelmaa kohottavia tapauksia.

+ Jaetut mehujäät. Siinä vaiheessa kun moisen sain kouraani olin jo niin paskana että mieleni teki vain huutaa, mutta eleenä moisten jakaminen oli niin kliffa että rauhoituin hetkeksi.

No, ehkä joskus seuraavan kerran ei sitten sada ja muut asia saadaan hanskaan. Olis voinut olla kivaa mut nyt oli ihan persiistä.

[muokattu 10.8.2003 15:51]
Late

Posts: 3,441

#1392 • • Late team Lasse
Loistvaa musaa hymyileviä ihmisiä kivoja kavereita. *plur*

Tuli tosiaan taas tanssittua sopivasti, eli melkeen koko aika. Eipä ole aikoihin ollut yhtä hiki kun eilen. Fiilis oli tosi korkeella koko illan lukuunottamatta sitä kun joutui kuuntelemaan jotain känniääliöden huutoja tms. musan sijasta tai väistelemään kyynerpäitä.

Joka tapauksessa yhdet kesän parhaista bielistä! *sydän*

e: Kuviakin tuli ihan ok satsi, osa aika hauskan värisiä. Ne on nyt paraikaa menossa anqalle.

Mikä oli slusnikin tokavika biisi missä oli kauniit piano pimputukset?


Sitten ne miinus puolet:

Tungos oli turha homma... Kuulemani mukaan siitä ei voi syyttää muita kun pokeja jotka päästi ihmisiä ilman lippua sisään.
-Tosi naurettavaa toimintaa.[insert dissaa hymiö here]

Jonen kirjotuksista yhdyn tohon narikan kusemiseen, lähtiessä olin iloinen että oma neuletakki oli vasemmalla puolella narikkaa kun huomasin että se pressukatto oli pettäny keskeltä. Ois voinu kyllä ottaa päähän aika urakalla jos ois pitäny jonottaa sitä lauttaa siinä ilmassa joko märällä takilla tai pelkällä hihattomalla. Eniten kiinnostaa se että miten narikka on voitu jättää ”vartioimatta”. En ymmärrä mitä järkeä on periä 2 siitä että joku voi varastaa tavarat rauhassa tai että taskuun jätetty kamera/kännykkä/md löytyy bileiden jälkeen märkänä taivas alta. Toivottavasti kennellekkään ei käynyt näin ikävästi.

[muokattu 10.8.2003 15:40]
Avatar
#1393 • • yana Guest

Jone:
- No se ihmismäärä. Kun ulkona satoi niin sisällä oli infernaalisen täyttä. Tönimättä oli mahdotonta seisoa missään, saati sitten että olisi koittanut jopa kulkea johonkin suuntaan tai öhs, tanssia. Ahdistavaa. Sain päälleni kaksi kappaletta juomia ilman että kummallakaan kerralla päälleni ne kaatanut henkilö olisi hetkeäkään asiaa vaivautunut pahoittelemaan.



ja viime kerran jalkeen jengi aukoi taallakin miten lippuja olisi voinut myyda enemman kun sisalla oli valjaa. olisi varmaan ollut suu messingilla jos nain olisi tehtykin...

imo tuolla oli ihan sopivasti porukkaa eika niinkaan turhan taytta. itse sain juomat aina max 5min jonottelulla ja jammailemaan/liikkumaan mahtui iiiihan hyvin. tosin ei sinne enempaa olisi halunnut kuitenkaan.
patis

Posts: 1,158

#1394 • • patis 10
huh huh

Jonen postauksen luettuani eipä enää pahemmin harmita liputta jäänti.
caitrin

Posts: 159

#1395 • • caitrin ö_____ö
oli vasta mun ekat illut mut tosi jees oli *joo* ...ei ollu kuuma (kuten unityssa) ja musatyylit vaihteli --> plussaa *hymy* pitää kyl varmaan joku su-aamu vääntäytyä sinne uudestaan...
-xx-

Posts: 5,001

#1396 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
joo aamuilluihin ehdottomasti *plur*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Nitta

Posts: 5,021

#1397 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Peruspositiivisena ihmisenä tulen luultavasti muistamaan illasta hyvän musiikin ja ilmaisen veden - mutta miksi sitten lähdin pois aikaisin?

Ikävin puoli tapahtumassa tosiaan oli sääherran heittämä vesiannos. Järjestäjät eivät olleet varautuneet syksyn tuloon *uuh* Allekirjoitan Jonen ja Laten kommentit narikan vartioimattomuudesta ja väentungoksesta. Yksi korjattava asia olisi ollut roskikset. Juomat tarjoiltiin kertismukeissa, mutta porukka joutui jättämään tyhjät mukit salin puolella lattialle. Vesilinjalla liikkuvana tanssiaddiktina saatoin vain pudistella päätäni kun totesin monen muun liikkuvan jonkin muun kuin hyvän musiikin voimalla.

Harmittelin etten ollut ehtinyt paikalle jo aiemmin päivällä, sillä biitsi ja kallioranta olisivat sopineet mainioisti chillailuun, makkaranpaistoon ja kaikenlaiseen mukavaan häröilyyn. Viisastuneena mahd. seuraavalla kerralla keskityn rantsutunnelmiin leppoisassa seurassa.
UnityF

Posts: 15,721

#1398 • • UnityF joo just se
en lakkaa hokemasta vieläkään ....

i *sydän* illut

FRIIK kiitos upeesta setistä.. oli mahtava musiikkia tykkäsin todella paljon...*hymy*
Oli ihanat bileet kun musiikki vaihteli ja friikin setti uppos jälleen kerran täysillä ja mun munstalla(pinkki koiralaukku) on nykyään henkivartija...(*vink**vink* mokkeri)...
Päätös biisi oli mahtava... sain sen mitä hainkin... ja kiitos ihanille ystäville jotka oli paikalla ...yx ihku ei päässy paikalle mut se oli mun ajatuksissa mukana...*sydän*

Kiitos summer club... Aamu illuja odotelessa.... *plur*
Avatar
#1399 • • Taika Guest
Ei jaksa valittaa pienistä asioista, hymy on ollut huulilla siitä asti kun pääsin aamulla kotiin, KIITOS UNITY!!*sydän*

Oli kiva nähdä paljon tuttuja, erityiskiitokset Latelle jonka ”ansiosta” viihdyin tanssimassa melkein koko illan(enhän mä nyt sua huonompi voi olla*vink**iloinen*)..

Ensi kesää odotellessa..
*piis**plur**piis*
Avatar
#1400 • • Dorka Guest
ööö... oli kyllä aika paskaa venata lauttaa tms. melkein tunnin ja olla litimärkä mut kaikki oli kokemus sinänsä.

...taisin hieman - olla huonossa kunnossa mutta ihana elisa tuli ja otti mut hoitoon *blush*