Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,841 views

Auacusha

Posts: 1,097

#1321 • • Auacusha Koneradio
siis kun joskus bileissä on tunnin narikka jonot kun bileet päättyy ja nyt homma rulas hyvin ja kaikki toi... pääseekö diven lipulla dolphin after hoursii vai onko 4 e vaikka olis jo lippu divee....

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

POSER

Posts: 800

#1322 • • POSER Wimp and Poser
Pitäisköhän sitä itsekin nörttäillä vloppu ja kahtoo kalsarit jalassa, kaljaa juoden Assyja tv:stä *nauru* Nuorempana tuli muutanankin kerran käytyä ko.tapahtumassa ja löytyypä jotain omia räpellyksiä niin kuva kuin musa puoleltkain Assembly Cd:ltä.

Paras muisto oli kun kaverin toudella hieno Japani niminen demo, tuli kolmanneksi Amigan demo skaboissa.

--
Keppiä Jehoville!

pr0ton

Posts: 588

#1323 • • pr0ton mörökölli

POSER:
Paras muisto oli kun kaverin toudella hieno Japani niminen demo, tuli kolmanneksi Amigan demo skaboissa.



Eikö Japani ollutkaan intro? Muistan varmaan taas väärin. Pää on pahvia, ainakin näin perjantaisin *iloinen*

--
onks kaikki oke? oooookke.

akir0

Posts: 2,554

#1324 • • akir0 idleRPG champion 2009

pr0ton:
Eikö Japani ollutkaan intro? Muistan varmaan taas väärin. Pää on pahvia, ainakin näin perjantaisin *iloinen*


Introhan se oli..
hrdkvr

Posts: 3,929

#1325 • • hrdkvr KURGO
siellä on muuten ihan hyvät palkinnot nykyäänn....
kun kaverit tuli 3 viimevuonna wildcombossa keskeneräisellä 2päivässä tehdyllä räpellyksellä niin sitä krääsää tuli..äänikortteja, näytönohjaimia, mistii, jopa rahaa...
se ei ookkaan enää pelkkää leikkiä

--
-keep it hard-

aform

Posts: 291

#1327 • • aform
Kiva lukee tota mussutusta (not). Eräät osaa viedä melkein aina asian raiteiltaan !!!*eiei*


Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä. Onnistuneet festarit. Anqqa sai vihdoin kuvatkin jakoon.

Hinta 30 per päivä ois kohtuullisempi ja siitä luulis jäävän vielä jotain käteenkin.
Avatar
#1328 • • yana Guest

nonexite:

Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.*joo*
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä.



tosi kasittamaton kommentti imo. eiks pointti o kuitenkin aikapaljon myos siina etta koko konemusiikin skaala on edustettuna. se etta sa ja sun frendit ei niista o kiinnostunu ei tarkota ettei niita vois olla.

moloko oli vaan vahan turhan ahtaassa salissa, kun ei siella mahtunut hengittamaankaan =D

vastaavasti polkkasalit vois olla fiksummassakin kaytossa, mun frendeista mikroskooppisen pieni osa oli kiinnostunut siita.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1329 • • hallucinogen Edain
Näköjään kukaan ei oo vielä kirjoittanut näistä kemuista *pahis*
Joo ei voi sanoo, kun kiitos avernian ja syder, ei voi muuta sanoa kun et syder, oltiin aika kunnos, varsinkin jotkut *nauru*
Sori pinja siitä hame-jutusta, älä seuraavalla kerralla pyydä niclasii jeesiin vaikka se palautti mun hauskanpidon *pahis**pahis**nauru*
Ens kerralla vähemmään viinaa ja possuilua *enkeli*

ps. te muutkin olitte ihania....cera, unity,dorka,overdose(et muuten julkase niitä kuvia) kirsikka, niclas(murrrrr*nauru*) päivänsäde... ja ties kuinka moni muu *iloinen*

Jep ja nyt nukkuun tää känni pois... tervetuloa ”se krapula”.

--
pikku-*possu*

moksu

Posts: 1,386

#1331 • • moksu [Dimension]
ei tuu krapulaa.. vettä vaan ennen nukkumaan menoa..*hymy* MUTTA vaikka ilta oli hauska niin kaiken kruunas RMB:n Spring jossain vaiheessa*sydän*... jäi vaan puuuttumaan ainakin mun korvista Westbamin wizards of the sonic.. hmh.. kivaa muuten oli!!!*plur*

[muokattu 9.8.2003 05:14]
n.

Posts: 599

#1332 • • n.

hallucinogen:Sori pinja siitä hame-jutusta, älä seuraavalla kerralla pyydä niclasii jeesiin vaikka se palautti mun hauskanpidon *pahis**pahis**nauru*



Tottakait mun pitää kavereita auttaa ja ens bileissä me vasta sulle kostetaankin *pahis* *vink*
Andy

Posts: 1,019

#1333 • • Andy
neonin springi oli kyl sellanen reissumiehen veto et meinas kyyneleet tulla..*sydän*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Hupsu

Posts: 1,005

#1334 • • Hupsu
Tuli tänne tultua aivan spontaanisti ilman mitään ennakko-odotuksia. Tuli todettua, että kekkerit oli positiivinen yllätys, vaikka ite tuli oltua vähän turhan tukevassa jurrissa. Jengi hyvissä fiiliksissä ja hymy korvissa. Paljon tuttuja paikalla joiden kanssa tuli sosialisoitua loistavan musiikin takia turhan vähän.

Summa summarum: Loistavat kekkerit.

--
Päivän mietelause?

-xx-

Posts: 5,001

#1335 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
ps. te muutkin olitte ihania....cera, unity,dorka,overdose(et muuten julkase niitä kuvia) kirsikka, niclas(murrrrr*nauru*) päivänsäde... ja ties kuinka moni muu *iloinen*



Höh, unohdit meikäläisen *igor*

mokkeri:
ei tuu krapulaa.. vettä vaan ennen nukkumaan menoa..*hymy* MUTTA vaikka ilta oli hauska niin kaiken kruunas RMB:n Spring jossain vaiheessa*sydän*... jäi vaan puuuttumaan ainakin mun korvista Westbamin wizards of the sonic.. hmh.. kivaa muuten oli!!!*plur*



Ai sä kuuntelit oikein musiikkiakin? *nauru*
Mä olin ensimmäistä kertaa bileissä känniääliö (tai siis toivottavasti en kovin ääliö kuitenkaan *blush*)
Mutta tuli nähtyä paljon mukavia tyyppejä ja aika kului ainaskin nopeasti *hymy*
Selvinpäin on kyllä hauskempaa *joo*

[muokattu 9.8.2003 06:24]

--
kiitos ja anteeksi ^^

shaman

Posts: 270

#1336 • • shaman
Saavuin pelipaikoille vasta yhdentoista jälkeen mutta silti tuli tampattua suurin osa ajasta, musa ol kyllä todella hyvää. kuuma oli ja kyllä ihan*super* bileet

kiitos kaikille soittajille, kavereille ja uusille tuttavuuksille *plur*

--
*piis*

blade

Posts: 484

#1337 • • blade Otus.
Eliot Ness oli loistava kuten muutkin *iloinen* hauskaa oli ja tuttujakin näkyi *nauru*

--
Energy.

Jone

Posts: 8,258

#1338 • • Jone Archibald Haddock
*sydän* Nessi *sydän*
*sydän* Känni *sydän*
*sydän* Ihmiset *sydän*
J.J.

Posts: 216

#1339 • • J.J. Mutta missä on..?
Juu, Nessi korjas meiän kohal kans koko potin *plur*

Tultiin aika myöhään ja tuli etkoiltua vähän eri meiningeissä. Rankan työviikon lopuks tää oli kyl loistava stressin purku keikka *nauru* Kesti vähän lämmetä, mutta kun Nessi alotti niin sit ei kyl ois millään tahtonu lähtee pois tamppaamasta... *hih*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#1340 • • Dorka Guest

hallucinogen:ps. te muutkin olitte ihania....cera, unity,dorka,overdose(et muuten julkase niitä kuvia) kirsikka, niclas(murrrrr*nauru*) päivänsäde... ja ties kuinka moni muu *iloinen*


Loppupeleissä (mä muuten inhoon tätä ”slangia” - jou kuul man...) minä eli MINÄ päätän mitkä kuvat päätyy dorka.tv:n sivuille oli kuvat ottanu minä tai joku muu *nauru*

Oli oikeasti aivan sika ihanaa, itse musiikista nyt niin en ihmeemmin välittäny mut te kaikki ihmiset - ihanat ihmiset - teitte omasta viihtyvyydestä täyden 10:n arvoisen! *plur*