Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,418 views

ezzy

Posts: 8,060

#1281 • • ezzy Droid-pappa
itse diggailen Swing when you are winning-livestä albert hallissa :)
mainio esiintyjä kyllä.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1283 • • hallucinogen Edain
En kyllä voi sanoa mitään kovinkaan hyvää sanaa robbiesta *pelle*
Mun musiikkimaussa robbie menee hitusen britneyn edelle joten ei siis kovinkaan korkealla *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1284 • • yana Guest
mut siis hei menkää MIKKO ALATALON keikalle. voi jeesus mikä meno ja meininki. suosittelen kyllä kaikille!


samu oot kyl sekasin :D

[muokattu 31.7.2003 11:06]
hallucinogen

Posts: 8,190

#1285 • • hallucinogen Edain

Disco Stu:
mut siis hei menkää MIKKO ALATALON keikalle. voi jeesus mikä meno ja meininki. suosittelen kyllä kaikille!


samu oot kyl sekasin :D

[muokattu 31.7.2003 11:06]



M.A Numminen tai fröbelin palikat ois pop, vois organisoida jonkun klubitus reissun tms *vink*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1286 • • hallucinogen Edain
niin ja kaikki muistaa ottaa mukaan glowstickit ja kiksukarvat jalkaan *vink*

--
pikku-*possu*

Samu

Posts: 517

#1287 • • Samu Bodhisattva

Disco Stu:
samu oot kyl sekasin :D



Äläs ny, mä olin kattomassa Dannyäkin Hartwall Areenalla *hih*!! Kyllä live on aina live, aamen!

Isoimmat musiikilliset elämykset on mulla tullu jostain muualta kuin klubeilta, tai noh, jos ei omia harvoja soittoreissuja lasketa. Rammstein jäähallissa, Amorphis any time, Moby oli magee, nyt toi Robbie...

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

hallucinogen

Posts: 8,190

#1288 • • hallucinogen Edain
Siis robbien mä voin viel jotenkin kaukasest käsittää jonkun teinitytön päässä pyörivänä fantasiana mutta sit danny?!? *nauru* Nyt taitaa pojalla olla väärät foorumit, tai ainakin sukulaissieluja tolle dannylle voi olla vaikee löytää, mut ei sitä koskaan tiedä *nauru*

--
pikku-*possu*

Samu

Posts: 517

#1289 • • Samu Bodhisattva
Ai niin joo, Proteus rokkaa ja PLUR!! Hard-NRG 4Ever!!

*pahis**pahis*

Konemusa on ainoota oikeeta musaa!

*vink*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Avatar
#1290 • • yana Guest

Samu:
---
Disco Stu:
samu oot kyl sekasin :D

---


Äläs ny, mä olin kattomassa Dannyäkin Hartwall Areenalla *hih*!! Kyllä live on aina live, aamen!

Isoimmat musiikilliset elämykset on mulla tullu jostain muualta kuin klubeilta, tai noh, jos ei omia harvoja soittoreissuja lasketa. Rammstein jäähallissa, Amorphis any time, Moby oli magee, nyt toi Robbie...



i rest my case! =D
hallucinogen

Posts: 8,190

#1291 • • hallucinogen Edain
Ei konemusa ole ainoota oikeata musiikkia mutta robbie on mun mielestä aika anaalista ja danny vielä syvemmältä, dannyn hehkuttaminen ei täällä saa ehkä parasta vastakaikua, onhan tämä kuitenkin kallistunut enemmän siihen ”Ai niin joo, Proteus rokkaa ja PLUR!! Hard-NRG 4Ever!! ” kuin danyyn *vink*

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#1292 • • hrdkvr KURGO
niin tietty tällainen listahittipoppi topikki olis ehkä vielä jossa plattarilla voinu mennä läpi..mutta täällä ...hmmmmmm...aiwan sama

--
-keep it hard-

hallucinogen

Posts: 8,190

#1293 • • hallucinogen Edain
Suurin osa listahitti musiikista varsinkin sellaisesta joka on tehty osaltaan tanssittavaksi kun robbien monet viisut britneyt sun muut niin kyllä ne hmm aika kamalia on mun mielestä mutta moni näyttää tykkäävän koska ei ne fyrkkaa tekis muuten niin paljoa mut en mä ees toivo et suurin osa alkais tykkäämään konemusiikista. Varsinkaan niin paljoa, että haluis alkaa bileissä käymään.

--
pikku-*possu*

Samu

Posts: 517

#1294 • • Samu Bodhisattva
Hmm, oliskohan pitänyt laittaa tää \'häröily\' otsikon alle kun siellä voi löpistä mistä tahansa maan ja taivaan välillä? Tosin samaan tyyliin olisi aihe rönsyillyt, veikkaanpa.
Taas tunkee ilmaan toi toive, että konemusiikki \”pysyis\” undergroundina. Voi kuulkaas nuoret, ei tää oo ollu marginaalia enää pitkään aikaan.
Veikkaanpa että täällä on muitakin, jotka kuuntelevat myös muuta kuin konemusiikkia, mukaanlukien Robbie Williamsin..Ainakin Tukholmassa tuli vastaan toistakymmentä H:gin klubeilta tuttua naamaa.
Avoimena kaikille genreille, tai niinkuin Purtsi sanoi; \”Purismi on wannabeille\”.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

hallucinogen

Posts: 8,190

#1295 • • hallucinogen Edain
Kuka puhu ,että tää on marginaalimusiikkia tai ois niin ”undergroundia”? *nauru* pontti oli vaan se ,että bileissä käy vielä suht vähäsen jengiä verrattuna baareihin ja porukka bileissä osaa käyttäytyä todella hyvin oli ne sit selvinpäin, kännissä tai kuosissa mut baarissa palaa aina hihat kun aina on niitä ördääjiä ja paljon... En mä ainakaan nauttis siitä et bileet muuttuis kuin normiraflaksi joka erois nykyisestä baarimenosta ainoastaan musiikillisesti.

--
pikku-*possu*

Avatar
#1296 • • yana Guest

hallucinogen:
En mä ainakaan nauttis siitä et bileet muuttuis kuin normiraflaksi joka erois nykyisestä baarimenosta ainoastaan musiikillisesti.



eiks niissä muka tuu nykyään kiksuu ja polkkaakin?
vai oonks ma tajunnu vaarin. ehka pitais kayda jossain perusjuottolassakin joskus niin sais kosketuspintaa todellisuuteen
hallucinogen

Posts: 8,190

#1297 • • hallucinogen Edain
jos hyvä kiksu on darudea tai sitten dallas superstaria niin sovitaan sitten niin *nauru*
”polkkaa” en oo koskaan kuullu, sitä samaa listihittipoppipaskaa raflois edelleen tulee ja varsinkin stadin raflois se ärränpii on kyl niin pop, ei kyllä jaksa ja sit ne ihmiset.....

--
pikku-*possu*

UzU

Posts: 2,361

#1298 • • UzU [33100]
huh huh..

Empäs diggaile Robbieta juurikaan mutta voisin mielelläni keikalle lähteä ja kateellinen olen pikkusiskolleni joka liput sinne omistaa.

Kuten tuossa aikasemmin tokaistiinkin on live aina live on se musa sitten mitä tahansa.
Mielelläni Robbien kaltaisen supertähden show:n näkisin.
*jen*

Posts: 112

#1299 • • *jen*
olipa kemut. siis NIIIIN ilosta irrottelua, että vieläkin hymyilyttää! mutta totuuden nimessä täytyy myöntää, että nosturin jälkeen se ilo vasta irtosikin*iloinen*
lumen

Posts: 2,398

#1300 • • lumen lumelääke

Toivottavasti ensi kerralla on Koneistossa mukana ihan oma kaunis tyttö



jep, samaa mieltä *plur*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*