Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,350 views

powder

Posts: 136

#1261 • • powder

Disco Stu:
---
powder:
Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*

---


tässäkö kohtaa pitää nauraa.



Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*
Avatar
#1262 • • yana Guest

powder:
Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*


eipä tuo mitään. mun mielestä oli aika huvittavaa että ensimmäisessä postauksesi johon kommentoin arvostelit jonea sanojen suuhun laittamisesta, ja kuitenkin sorrut itse samaan minun kohdallani
powder

Posts: 136

#1263 • • powder

Jone:
---
powder:
Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

---


Missä kohtaa kirjoituksessani pistin sanoja sun suuhusi? En käsittääkseni esittänyt ainoatakaan väitteeksi ymmärrettävää asiaa, joten WTF?

...jos silloin ei pidä provosoitua kun provosoidaan niin koska sitten, silloinko kun ei provosoida?

*justjoo*



Niin, ja edelliseen kysymykseen vastatakseni, totta, et \”pistänyt\” sanoja suuhuni, vaan esitit asiat kysymysmuodossa, joista sitten johdit asioita edelleen kysymysmuotoisena eteenpäin. Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan; En.
powder

Posts: 136

#1264 • • powder

Disco Stu:
---
powder:
Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*

---

eipä tuo mitään. mun mielestä oli aika huvittavaa että ensimmäisessä postauksesi johon kommentoin arvostelit jonea sanojen suuhun laittamisesta, ja kuitenkin sorrut itse samaan minun kohdallani



Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.
toni

Posts: 912

#1265 • • toni
[muokattu 21.9.2003 19:20]
DJ Rx

Posts: 2,527

#1266 • • DJ Rx FINRG Recordings
OFFTOPIC *eiei*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#1267 • • polve Guest

Rx:
OFFTOPIC *eiei*



niin juuri, antakaa olla.. tai tehkää oma topic koneisto väittelylle.
Jone

Posts: 8,258

#1268 • • Jone Archibald Haddock

Kekki:
niin juuri, antakaa olla.. tai tehkää oma topic koneisto väittelylle.



Missähän topicissa Koneistosta pitäisi väitellä ellei sen omassa? IMO on aina niin hellyttävää kun joku 15 viestin n00bero tulee opettamaan isäänsä nussimaan. *nauru*

Rexin viestin sen sijaan ymmärrän, eihän tolla nyt kauhean paljon tekemistä Koneiston kanssa ole ollut ihan muutamaan hetkeen.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1269 • • hallucinogen Edain
Alle tuhannen viestin taaperot voi suksia... *nauru* niin paitsi tää ei koske jonea kun se puhuu asiaa *vink*
Täähän ei sit ollu läppää *vink*

[muokattu 30.7.2003 08:14]

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#1270 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen:
Alle tuhannen viestin taaperot voi suksia... *nauru* niin paitsi tää ei koske jonea kun se puhuu asiaa *vink*
Täähän ei sit ollu läppää *vink*

[muokattu 30.7.2003 08:14]



Rehellisen offtopic:

Näin on kato, paitsi että ne, jotka voivat suksia vittuun, ovat alle 750 viestin taaperot. *vink* (Tai sitten mun pitää ottaa huima kiri tänään ja kirjoittaa paljon paskaa.)

[muokattu 30.7.2003 08:33]
Avatar
#1271 • • yana Guest

powder:
Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.



ymmärrän me/he asetelman siten miten se yleensä ymmärretään. jotta saataisiin terveempi perspektiivi voisitko selvittää kuinka se ymmärretään sosiaalipsykologisesti mikäli se eroaa yleisestä käsityksestä.

Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä.



jos seuraat tätä forumia hieman pidempään huomaat että eräs hallitsevimmista piirteistä täällä on että asiat johdatellaan alkuperäisistä asioista epäolennaiseen suuntaan. siksi kannattaa tunnustaa tama tosiseikka ja kayttaa reilusti ja kursailematta rautalankaa

[muokattu 30.7.2003 10:28]
hrdkvr

Posts: 3,929

#1272 • • hrdkvr KURGO
*joo*

--
-keep it hard-

Avatar
#1273 • • polve Guest

Jone:
---
Kekki:
niin juuri, antakaa olla.. tai tehkää oma topic koneisto väittelylle.

---


Missähän topicissa Koneistosta pitäisi väitellä ellei sen omassa? IMO on aina niin hellyttävää kun joku 15 viestin n00bero tulee opettamaan isäänsä nussimaan. *nauru*



jatka samaa rataa ! *iloinen* onko nyt parempi..*hih*
älä nyt itseesi ota. hyvä mies.
viestien suhteen.. kyllä mä täältä vielä kirin. *nauru*

[muokattu 30.7.2003 11:42]

[muokattu 30.7.2003 11:42]
Jone

Posts: 8,258

#1274 • • Jone Archibald Haddock

Kekki:
jatka samaa rataa ! *iloinen* onko nyt parempi..*hih* älä nyt itseesi ota. hyvä mies.



Eh, en ottanutkaan? *ding* Mut sun kirjoituksessasi oli vielä vähemmän pointtia kuin näissä täysin offtopiceissa muissa.
powder

Posts: 136

#1275 • • powder

Disco Stu:
---
powder:
Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.

---


ymmärrän me/he asetelman siten miten se yleensä ymmärretään. jotta saataisiin terveempi perspektiivi voisitko selvittää kuinka se ymmärretään sosiaalipsykologisesti mikäli se eroaa yleisestä käsityksestä.


---
Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä.
---


jos seuraat tätä forumia hieman pidempään huomaat että eräs hallitsevimmista piirteistä täällä on että asiat johdatellaan alkuperäisistä asioista epäolennaiseen suuntaan. siksi kannattaa tunnustaa tama tosiseikka ja kayttaa reilusti ja kursailematta rautalankaa

[muokattu 30.7.2003 10:28]



Tarkoitan sitä että kuulun tiettyjen ihmisten piirissä ”meihin”, ja kaikkien muiden mielestä ”heihin”, joihin tyypillisesti suhtaudutaan suurella varauksella. Objektiivisuutta kommentoinneissa lienee turha lähteä tavoittelemaan, mutta mielestäni subjektiivisuuden ja edellämainitun väliin mahtuu harmaan sävyjä, jotka saattaa jäädä ko. tilanteen vallitessa pimentoon. Itsehän pyrin ajattelemaan myös ”heistä” hyviä ajatuksia(piikikkäistä kommenteista huolimatta -> halunnen herättää keskustelua?), olen siis kiltti ihminen*pahis*

Toiseen kyssäriin vastaan; ei haittaa, väännetään vaan rautalankaa*hymy*
Avatar
#1276 • • yana Guest

powder:
Tarkoitan sitä että kuulun tiettyjen ihmisten piirissä ”meihin”, ja kaikkien muiden mielestä ”heihin”, joihin tyypillisesti suhtaudutaan suurella varauksella. Objektiivisuutta kommentoinneissa lienee turha lähteä tavoittelemaan, mutta mielestäni subjektiivisuuden ja edellämainitun väliin mahtuu harmaan sävyjä, jotka saattaa jäädä ko. tilanteen vallitessa pimentoon. Itsehän pyrin ajattelemaan myös ”heistä” hyviä ajatuksia(piikikkäistä kommenteista huolimatta -> halunnen herättää keskustelua?), olen siis kiltti ihminen*pahis*



no hyvä että se tuli selväksi. suosittelen myös että et automaattisesti ajattele muiden olevan kykenemättömiä samaan, huolimatta heidän joskus myös piikikkäistä kommenteista ;)
powder

Posts: 136

#1277 • • powder
Suosittelut vastaanotettu*hymy*
Sieluton

Posts: 11

#1278 • • Sieluton Pierced Maniac
Itse en ehtinyt tamppaamaan ku lauantaina, mutta meininki oli loistava, ja miltei kaikki hyvissä fiiliksissä, Nosturin jatkotkin tuli oltua ysiin asti, mut sit kutsu ruokailu ja unetus... Sädettä odotellessa *pahis*
Samu

Posts: 517

#1279 • • Samu Bodhisattva
Uuh Mama, eipä harmita yhtään että Koneisto jäi tänä vuonna väliin! Ehdottomasti all-time top femmaan, olipa kategoria mikä tahansa musiikkiin liittyvä! 30 000 ihmistä täysillä mukana lavan reunasta kentän takaosaan, mieletön bändi, mahtava soittolista ja ennen kaikkea, Robbie on 1000 kertaa parempi livenä kuin levyllä.
Suosittelen hankkimaan lipun Hgin keikalle hinnalla millä hyvänsä!!

Way of the konemusagenre, mutta ihan pakko hehkuttaa, sorry!!! *plur**plur*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

p3trus

Posts: 43

#1280 • • p3trus

powder:
Parhaat bileet EVER. Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa. Aika vaikeaa mennä sanomaan jotain kämäsiä KermaVoodoohässäkkäbileitä mielenkiintoisemmiksi, tai millään muotoa samalla tasolla oleviksi bileiksi.

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!*joo*



Kerman päättäjäiset hakkasi Koneiston 6-0 kaikkien haastattelemieni mielestä!