2,945 posts, 148 pages, 465,473 views

Lightsi:
En tykännyt.
Disco Stu:
---
nonexite:
Koneistossa lauantai päivän kokemuksien perusteella ens vuonna uudestaan.
Järkkärit sais miettiä noita artististeja vähän enenmmän. Mun frendeistä kukaan ei ollut kiinnostunut jostain Molokosta. En tiedä onko kys. artisti sit yleisesti siellä haluttujen kärkipäässä.
---
tosi kasittamaton kommentti imo. eiks pointti o kuitenkin aikapaljon myos siina etta koko konemusiikin skaala on edustettuna. se etta sa ja sun frendit ei niista o kiinnostunu ei tarkota ettei niita vois olla.
vastaavasti polkkasalit vois olla fiksummassakin kaytossa, mun frendeista mikroskooppisen pieni osa oli kiinnostunut siita.

Essi:
Siistiä oli! Kiitos Iris, Juice, [Nuclear], Nihir ym. hyvät frendit loistavasta illasta!

hardikaveri:
siellä on muuten ihan hyvät palkinnot nykyäänn....
kun kaverit tuli 3 viimevuonna wildcombossa keskeneräisellä 2päivässä tehdyllä räpellyksellä niin sitä krääsää tuli..äänikortteja, näytönohjaimia, mistii, jopa rahaa...
se ei ookkaan enää pelkkää leikkiä

RMB-SPRING!

Oli aivan mahtavaa jälleen kerran sekohäröillä sun kanssa.... Kuinkakohan moni ees uskoo et oltiin selvinpäin kun lähti välillä niin härskii läppää... muista mä oon manageri ja mä määrään hinnan 
nokua:
jone siin on uus säteen esitanssija *ja mukamas vanha,kunto riitä * jone näytit että vanhana jaksan viel.. ja viel kerran loistavat bileet lisää

sai taas tampata hullun virne kasvoilla koko illan, tai no melkee koko illan, Neonki loisti oman settinsä, mut Nessi on jumala
tähän vois melkee tottuukin jo, kahet loistavat säteet peräkanaan eikä oo valittamista mistään, iha kivasti sitä savuuki pukkas et meinas melkee tukehtuu välillä mut ei se haitas, iha siistin näköstä toimintaa, vähä ku olis niitä epilepsia valoja vilkutellut enemmä ni olis ollu kiva, mut en valita penninkään vertaa!! Respect Säde! 
vetää meikäläisenki ihku pluristiks vaik vihaanki noita sanoja