Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,511 views

anthocyan

Posts: 1,511

#2781 • • anthocyan Kohti valoa...
Vogue menthol oli hyvää silloin kun tuli vielä joskus poltettua. *hymy* Nyt en oo koht puoleen vuoteen tupakkaan koskenut *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ninscu

Posts: 635

#2782 • • ninscu candydelic
Enää en polttele ku viihteellä.. Parhaat merkit valkonen mallu ja more *hih*

--
.. grooving with the eternal now ..

Avatar
#2783 • • cjet Guest
TUPAKKAYHTIÖN PIILOMAINONTAA!!! *senkin*
Sallakat

Posts: 2,220

#2784 • • Sallakat jungle, baby !
Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka
Dana

Posts: 647

#2785 • • Dana

Sallakat, 9.6.2006 12:12:
Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka



jeps *nauru* oon huomannut et jos näitä polttaa niin kukaan jätkä ei tule pummimaan.. *hihu*

itse suosin kyllä ihan perus Barcley Mentholia
alphamagic

Posts: 3,628

#2787 • • alphamagic
Vihreä Viceroy, halpaa ja hyvää.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

*magia*

Posts: 536

#2788 • • Edited *magia* säheltävä takkutukka
muistatteko sellasen ku west ice?? se oli hyvää vaik ei nyt askeittain pystynytkää poltaa..*vink*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

Lerna

Posts: 320

#2789 • • Lerna

Dana, 9.6.2006 13:58:
---
Sallakat, 9.6.2006 12:12:
Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka

---


jeps *nauru* oon huomannut et jos näitä polttaa niin kukaan jätkä ei tule pummimaan.. *hihu*

itse suosin kyllä ihan perus Barcley Mentholia


Kyllä mä oon nähny et muutama jätkäki polttaa noit (mukaanlukien minä), mut minkäs sille voi ku ne on nii hyviä :P
pirpeli

Posts: 5,533

#2790 • • pirpeli
Sen puoleen, että täällä on paljon alaikäsiä ja tupakointi on todella huono tapa, otsikon vois ehkä muuttaa. Ja mun käsittääkseni kaikki röökit maistuu paskalta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Android

Posts: 3,908

#2791 • • Edited Android

pirpeli, 10.6.2006 12:52:
Sen puoleen, että täällä on paljon alaikäsiä ja tupakointi on todella huono tapa...




Klubitus on nimensä mukaisesti klubikultturelli verkkoyhteisö yli 18-vuotiaille.



Sitäpaitsi jos ruvetaan puhumaan huonoista tavoista niin tulee esim mieleen "virallinen olen humalassa"- ja "virallinen olen krapulassa"-topicit. Kuvittelisi, että topicit jossa hehkutetaan omaa päihtmymistilaa eivät myöskään ole mikään hyvä esimerkki alaikäisille.
pirpeli

Posts: 5,533

#2792 • • pirpeli

Android, 10.6.2006 15:26:
Sitäpaitsi jos ruvetaan puhumaan huonoista tavoista niin tulee esim mieleen "virallinen olen humalassa"- ja "virallinen olen krapulassa"-topicit. Kuvittelisi, että nekään eivät ole mikään hyvä esimerkki alaikäisille.



Oot oikeessa. Tää vaan sattui silmään. Mut joo, kunhan päden.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#2793 • • aaaaaaaaaa Guest
Täl hetkel maistuu smartin keltanen *tähti* Siin on niin kiva se aniksen maku :DDD
ATB

Posts: 2

#2794 • • ATB
I wish I knew who organized this party!

Some people left outside the party even club was not full at all.
SHAME ON YOU, GUYS, WHO GAVE AN ORDER "DO NOT LET ANYBODY GET IN!"

People walked such a long distance from center of TAMPERE to get to this party and were really disappointed when found themselves BANNED.

:((
Miksan

Posts: 1,464

#2795 • • Miksan

ATB, 17.6.2006 14:44:
I wish I knew who organized this party!

Some people left outside the party even club was not full at all.
SHAME ON YOU, GUYS, WHO GAVE AN ORDER "DO NOT LET ANYBODY GET IN!"

People walked such a long distance from center of TAMPERE to get to this party and were really disappointed when found themselves BANNED.

:((


There is already a topic for discussing the party, so no need to make a new one.

And for your information the venue was full, and the decision not to let any more people had nothing to do with the event organizer, it was all from the venues side.
thebbo

Posts: 346

#2796 • • Edited thebbo free spirit
Valmiiksi kääritty tupakka maistuu noin yleisesti paskalta. Sikarit on sitten asia erikseen. Kuitenkin Ranskassa myynnissä ollut Samson-merkkinen itse käärittävä tupakka teki pesäeron muihin ja maistuu jopa oikeasti tupakalta, eikä vaan siltä metalliselta filtteröidyltä ei-miltään. Tavara on noin yleisesti säilyttänyt kosteutensa ja arominsa hyvänä.

ObHuuhaa: "I won't buy this tobacconist's. It is scratched."

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Saipher

Posts: 44

#2797 • • Saipher
Viime kesänä tuli alotettua tämä paha tapa. Aluksi se oli sitä teinien suosimaa vihriää LäMäriä, sen jälkeen vaihtu Mallun punaaseen ja nyt vähän pidempään tullu hengiteltyä Camelia. Ajatuksena ollu kans lopettaa ennen ku ees kunnolla alottaa mut jospa sit vasta intin jälkeen yrittäis. Sielä kuitenki on nii suuri kiusaus alottaa uudestaan jos ennen sitä lopettaa. Nykyään ei kyl maistu muu ku Mallun punanen ja Camel, sillon tällön saatan joltain kaverilta pummia sinistä tai vihriää LaitosMiestä mut ei niistä kyl iloa oo, melekeen sama ku ottaas sellaasen keltasen muistiolapun, kääris sen rullalle ja alkas imemään ilmaa siitä läpi.
J-Gear

Posts: 204

#2799 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Punainen Marlboro

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Wanna B

Posts: 259

#2800 • • Wanna B Rattopoika
Sininen L&M toimii hyvin...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!