2,945 posts, 148 pages, 467,250 views
T0mbstone:
Nyt kyllä rupesi harmittamaan, kun en ollut enää bilemestoilla kun poliisit tuli. Olis ollut mielenkiintoista keskustella niitten kanssa.
dco:
---
Mua taas harmittaa, kun ihmiset keskittyvät pätemiseen aidon keskustelun sijasta. Mutta ehkä mäkin sit _joskus_ <3
T0mbstone:
---
dco:
---
Mua taas harmittaa, kun ihmiset keskittyvät pätemiseen aidon keskustelun sijasta. Mutta ehkä mäkin sit _joskus_ <3
---
Olisin varmasti poliisien kanssa 20% päteny , ja 80% keskustellut poliisien määräyksistä ja näkemyksistä ;)
Tälläkin kertaa taisi paikalla olla ystävällinen poliisi ja vittumainen poliisi. Alan jo olettaa että toi roolijako on tarkoituksellista psykologiaa. :)
.
. Onneks loppuillasta vähän rauhottu ja ainakin yläkerrassa sai kiinni tunnelmasta ja rupes ihan jees fiilis olemaan. Ainaski luulis olevan notkee selkä seuraavat viikot ku siihen malliin sai tuoppeja pujotella tungoksessa 

olliS:
Saundi toimi myös mielestäni hyvin ja valot olivat myöskin erittäin onnistuneet! Kaiken kaikkiaan fiilis oli todella hyvä, jopa parempi kuin itse Hallmarkissa
Eipä kestä :) oli kiva katsoa hymyileviä ja tanssivia ihmisiä!Neko:
---
olliS:
Saundi toimi myös mielestäni hyvin ja valot olivat myöskin erittäin onnistuneet! Kaiken kaikkiaan fiilis oli todella hyvä, jopa parempi kuin itse Hallmarkissa
---
Joo sun setin parissa sitä hytkyttiin, kiitos hyvästä musasta.
Brian Enon An Ending oli kyllä erityisen nannaan
leenuliinu:Vaikka skobe kannella ei (itseäni) haittaisikaan,
on kajuutan hämärässä miellyttävä lymyillä.
Kiitoksia, mr. Yks1. :)