Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,657 views

Mellu-

Posts: 4,006

#2521 • • Mellu-

Rx:
onx täältä muuten kellään flixejä?? *blush*



mitähän ne mahdollisesti on *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Roope Ankka

Posts: 343

#2523 • • Roope Ankka
Laturin ongelmia Maestroon verrattuna ovat liian keskeinen sijainti, minkä vuoksi satunnaiset ohikulkijat liittyvät jonoon ja erilainen vakio asiakaskunta. Maestrossa oli tapahtumia ja ihmiset tiesivät milloin ja miksi mennä Maestroon. Laturi käsittääkseni on perinteinen yökerho, jolla ei ole paljon teemapohjaista tapahtumaa. Tämän seurauksena vakioporukka olettaa saavansa normaalin illan ja menevät jonoon, kunnes tajuavat lippuluukulla jotain poikkeavan tilanteesta, mutteivat käänny pois. -> tulee ns. suunniteltua enemmän porukkaa.

Itseäni ei kypsyttänyt niinkään väen määrä, vaikka sainkin pari kertaa tupakasta käteeni, vaan ilmastoinnin puute (ok, oli 2 paikkaa jossa oli edes vähän ilmanvaihtoa, mutta olisi voinut päästä edes ulos portailla käymään).

Parhaat hekotukset lähtivät Laturin ”tarjouksista” batterykossu 6 e... harmittaa, kun en kysynyt ovh-hintaa.

Ja tulihan sitä tuttujakin 5 vuoden takaa vastaan. Meinaan olivat samat skinarit (nyt oli jo siilitukka eli edistystä) Iso Roobertin kadulta, jotka halusivat tulla kaverini luokse Joensuuhun antamaan kyytiä. Kaverini ei asunut kyllä Joensuussa, joten senköhän takia tyyppejä ei olekaan näkynyt vähään aikaan. Mutta onneksi muistimme vielä toisemme ja kohtaaminen oli molemmille nostalginen, vaikkakin eri tavalla. Minua nauratti ja skinarit jäivät tuijottamaan.
*iihhih*

Eli jos ensi kerraksi saisi vähän paremman ilmanvaihdon, niin olisin kyllä tyytyväinen tai uusi paikka tapahtumalle(älä kysy mistä).
Ja vaikka mitään ei tehtäisikään, niin tulen silti paikalle luottaen siihen, että muut eivät tule, kun oli kerran niin paljon ihmisiä jne.
tuisku

Posts: 256

#2524 • • tuisku tomboy girleygirl
La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!! parhaimmillaan odotin juomaa n.50min ja jonotin vessaan n.40min!! onneks löysin yläkerrasta oman pikku nurkan missä sain tanssia ilman et joku kokoajan tönii.. tai että mä en töni muita*blush*

sitten mun illan kruunasi ovimies joka tuli heittämään mua ulos koska olin kuulemma käyttänyt huumeita ja sammunut!!! ja kaikki jotka mut tuntee, tietää etten mä käytä ja mitä siihen nukkumiseen tulee, niin otin hetken rennosti (istun ”löhö”asennossa) kun tulin vasta tamppaamasta!!!! joten kiitos sille ihanalle pokelle...tai sit ei!!!*kivatsulle*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Mikcore

Posts: 914

#2525 • • Mikcore Eternity has passed

Petteri:

Tampereen päivä on lauantai 16.10. eli paikalle vaan!



:O

No laitetaan se sit harkintaan. Onhan siihen viel runsaasti aikaa :)
renez

Posts: 21

#2526 • • renez Team Raaka Raisio
Eikö kukaan tajunnut pyytää kuittia ylihinnoista? Taisivat olla vaan baarimikot käärimässä pimeetä rahaa välistä *muhaha*
karkki

Posts: 241

#2528 • • karkki
joo nää aamut oli kyllä aivan loistavat!*plur**aplodit**sydän*
yhet parhaimmista aamuista missä mie oon ollu. paljon ihania ihmisiä ja väkee oli just sopivasti. paikkakin oli erittäin mukava. heti sisään tullessa mahtava tunnelma ja musiikki imas mukaansa. ja sit ku kerran astuin tanssilattialle ni eipä minnuu paljo enää sieltä pois saanu, välillä en meinannu malttaa lähtee ees vessassa käymää tai juomista lisää hakemaa ku tuli vaa toinen toistaa parempia biisejä koko ajan*jiihaa* kerkesin kuitenki siinä tanssimisen lomassa tutustu taas uusiin mukaviin ihmisiin ja Hartsan paikalle ilmestyminen oli kans erittäin mukava yllätys*hihu* ...joo siis kivaa oli ja sen kyllä varmaa huomas miun naamasta*iloinen*

kiitos*kiitoskiitos*
MusmaXimus

Posts: 84

#2529 • • MusmaXimus -plik-
Iso kiitos bussissa reissanneille, tunnelma oli katossa jo matkalla. *jiihaa* Bileissä vain yksi ihminen häiritsi iltaa (muidenkin tyttöjen) Onneksi hänet poistettiin pian koko paikasta. Muuten tutustuin vain toinen toistaan mukavampiin ihmisiin. Heille kaikille paljon haleja*hali* , Ulkonakin ehdittii tovi istua ja parantaa maailmaa.Jatkotkin venyi ilta kahdeksaan*pelle* Bussireissuja pitäisi järjestää ehdottomasti enemmän, kiitokset myös tämän reissun järjestäneille.

--
Hiekkaa

DJ Rx

Posts: 2,527

#2530 • • DJ Rx FINRG Recordings

Mellu-:
---
Rx:
onx täältä muuten kellään flixejä?? *blush*

---


mitähän ne mahdollisesti on *lmao*



flixit = kuvat *joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mellu-

Posts: 4,006

#2531 • • Mellu-
ahaaaaa... jotai slangisanoi *hih* miä oon maalta, en miä ymmärrä...jone vissii otti aika palijon kuvii

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

karinich

Posts: 241

#2532 • • karinich
La Tour ei ole sopiva paikka näille bileille, se on kiva mut tosi pieni ja ahdas paikka*igor*, Maesto oli paljon parempi paikka
*hymy*

Posts: 322

#2533 • • *hymy*
mie tykkäsin ihan HIRMUSTI *jiihaa**jiihaa*
oli vaan NIIN hyvä fiilis pitkästä aikaa ja jammasin jalkapohjat turvoksiin..
mun kohdalla palvelu pelas, vessat veti eikä tiivis tunnelmakaan haitannut vaikka yleensä sellanen ahistaa tosi paljon. nyt on hyvä jäädä pienelle breikille pileistä, hymyssä suin ku sai vihdoin tanssikiintiön täytettyä *plur*
UzU

Posts: 2,361

#2534 • • UzU [33100]

tuisku:
La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!!



Tai sitten vain huonosti käytetty. Uusinta kokeilu hieman erilaisella konseptilla tulee sitten ainakin Colorsissa.
Itse en ollut halluissa paikalla, mutta toivon ettei samaista ryysistä mistä olen kuullut joudu itse kokemaan.
karkki

Posts: 241

#2535 • • karkki
loistavat bileet!! aamulla vielä mietin et kehtaanko lähtee mihinkää ku olin sen verran flunssanen, mut onneks tuli lähettyy! tanssiminen lähti luistamaa pitkästä aikaa heti ekalla yrittämällä ja musiikki maistu koko illan erittäin hyvin ja vielä loppu huipennuksena Karim*sydän*

jäi nii hyvä mieli näistä kekkereistä et hymy oli liimautuneena miun naamaan vielä koko seuraavan päivänki*iloinen*
DenisV

Posts: 1,048

#2536 • • DenisV I Love Kiksu

UzU:
---
tuisku:
La Tour ei todellakaan sovi bilepaikax, niinku kaikki muutkin täällä on jo sanonu nii sanompa vielä kerran.. LIIAN PIENI PAIKKA!!!

---
Tai sitten vain huonosti käytetty. Uusinta kokeilu hieman erilaisella konseptilla tulee sitten ainakin Colorsissa.
Itse en ollut halluissa paikalla, mutta toivon ettei samaista ryysistä mistä olen kuullut joudu itse kokemaan.



Ja viimeisessä Colorsissa oli sama ryysis, en uskon että Colours pysty viihtyvyttä parantamaan. Jos bileet
loppu myydän ja näin varmasti tapahtuu Coloursin kohdalla --> samalainen ryysis tapahtuu La Tourissa kun Maestrossakin.
CM

Posts: 1,507

#2537 • • CM

annabel:
Ainoo mikä ärsytti oli valittavat ihmiset, jotka valittivat kaikki sitä samaa: ”Liian kuuma, kauhee ryysis.” Pakenin valitusryöppyä tanssilattian eturiviin



:D :D
UzU

Posts: 2,361

#2538 • • UzU [33100]

deni:
Ja viimeisessä Colorsissa oli sama ryysis, en uskon että Colours pysty viihtyvyttä parantamaan. Jos bileet
loppu myydän ja näin varmasti tapahtuu Coloursin kohdalla --> samalainen ryysis tapahtuu La Tourissa kun Maestrossakin.



Tarkoitin tuolla "Colorsin konseptilla" sitä että Colors5v bileissähän tulee olemaan myös chill-out, sekä house-arena. Näin pyritään tasaamaan hieman väen jakautumista. Myös pöytiä hieman siirrellään syrjään lisää. Mutta tästä lisää Colorsin omassa topikissa.. ;)
Turbulenc

Posts: 428

#2539 • • Turbulenc BErmuDA
kivat pippalot oli joo,ois viihtyny pidempääki.Poliisit oli kuulema tullu sen takii ku Kaukaan tehtaan porttivahti oli ihmetelly miks porukkaa menee ja tulee koko aja.onneks kaveri soitti ja sano et kytät on nanosekuntin pääst siel ni joutu sit kovaan äänee karjasee et jetsonit hyökkää!!!

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

eemi

Posts: 186

#2540 • • eemi
aaargh, myin sieluni, kirjauduin klubbariin VAIN sen takia että saan sanoa ison kiitoksen uusille järkkäreille! Onneksi olkoon onnistuneesta aloituksesta, tästä on hyvä jatkaa:) Tosi hienoa, että elohuvissa mahdollisesti nähdään samanlaisia tapahtumia ehkä jatkossakin. Hyvä syy taas tulla sinnepäin vierailemaan!
Hyvä Hoopis, go go*piis*