Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 325,480 views

Wille

Posts: 850

#2562 • • Wille
Taitaa jäädä armini näkemättä tän paikan takia...ei kyl toiminu yhtään *eiei*
Mutta eipä haittaa,pitää vaa panostaa sit aamuihin.Hesarin aamut = *super* ainaki viimeks :)

--
Hyvin sä vedät :)

Moehkoe

Posts: 50

#2563 • • Moehkoe The Queen
näin lyhyesti ja ytimekkäästi yhdyn edelliseen *nauru*
Hixxy

Posts: 522

#2564 • • Hixxy HaroPup
Ei oikee meikäläise makuun, aivan liikaa ihmisiä, eikä se musiikkikaan oikee sytyttänyt *hymy*
Hixxy

Posts: 522

#2566 • • Hixxy HaroPup
Harvinaise asialliset aamut, lopussa alko tosin musiikki ja pää polkee sen verran pahasti paikoillaa että oli varmaa aika hupaisan / dorkan näköstä tepastelua ku poljin paikoillani siellä *hymy* Mutta kivaa oli kuitenkin
Uhuu

Posts: 844

#2567 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mut olipahan hevosaiheiset aamut ainaskin... iiihahahaa iiihahahaa... =)

-tasaastujauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Hixxy

Posts: 522

#2568 • • Hixxy HaroPup

Uhuu:
mut olipahan hevosaiheiset aamut ainaskin... iiihahahaa iiihahahaa... =)

-tasaastujauhuu



Näin näreet *hymy*
Andy Braun

Posts: 646

#2569 • • Andy Braun housebase
olipas bileet.. ja mulla ainaskin oli todella hauskaa.
ei ollut pitkään aikaan tullu soiteltua pellen kanssa b2b ja niit helmi biisejä viel.. *jiihaa* todellakin hauskaa!!

suuret kiitokset kuskille<3, mlnm porukalle, ihmisille ja kaikille *plur*
DJ Rx

Posts: 2,527

#2571 • • DJ Rx FINRG Recordings
JEEE!!! *jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mikcore

Posts: 914

#2572 • • Mikcore Eternity has passed
Kivoi kuvii :)*pahis*
Mellu-

Posts: 4,006

#2573 • • Mellu-
ARGH! nööööy.. meiksi kuvassa *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

bzr

Posts: 174

#2574 • • Edited bzr
Joo kivat vaihtelubileet oli, ns. aktiivinen bilettely tällä kertaa jäi vähemmälle, mut chillissä sen sijaan tunnelma oli korkeella *joo*

Hieman kylmäkin sit yllätti yön kuluessa, mutta Suuri kiitos järjestäjille, ens vuonna sitten varmasti uudestaan *piis*
Cloud

Posts: 2,162

#2575 • • Edited Cloud Game Freak
Kirjoitan tähän topicciin imho myöhään mutta ei siin hittoikaan..

Kunnari oli hyvä ja kun Nais seurani joka ei ole pileissä käviä ilmoitti tietävänsä kunnarin ja kuunnelleensa hänen settejään niin johan repesin ;) Hyvällä tavalla.. Tästä tiesin jo että ilta hänen osaltaan alkoi hyvin ja mikäs taka osasta salia korokkeella jossa normaalisti pöytiä on, oli tanssia. Lattiakin oli pehmeä joten ei kenkiä tarvinnut jalassa pitää .. Yam. Kunnarille kiitokset hyvästä setistä ;)

Oakie aloitti minusta vaisusti.. takana en itse huomannut suurempia äänen vaimentumia tai muitakaan, saati valojen suuria muutoksia.. Tosin eivätpä ne minua kiinnostaneetkaan.. Seuralaiseni taas jossain vaiheessa sanoi että oakkie oli hänestä odotettua parempi jolloin heti omakin mieli parani.. Ja loppua kohden mies minusta paranti tasoaan muutenkin hurjasti.

Loppuun vetona onkin se, että minusta ihmiset odottavat liikaa dj;ltä.. Ei niinkään että dj.itse ratsastaisi maineellaan vaan ihmiset odottavat maineelta liikaa... Tämä seuralaiseni osoitti minulle hyvin sen että kun ei odota mitään ei petykkään ja hei heti musa maistui oikein hyvin.. Ok ok oakien setti oli noh keskitasoa, silti olen Paul fani henkeen ja vereen.. kyllä ne paulit silti minusta osaa.. =) Dykin herra ainakin oli hyvä vaikka kuinka final scratshia käytti vuosi sitten ;)

Toistaalta loppuun oli pakko vielä muokatta että jotenkin tuntuu etteivät ulkomaan vieraat yleensäkkään tee suomessa parhaita suorituksiaan.. oli esiintyjänä kuka tahansa.. Johtuisiko suomen niin pienestä skenestä ja määrästä että meidän mielipiteellä ei ole saksan/englannin/jenkkien/japanin vieressä paskaakaan väliä.. Itse ymmärrän kyllä jos jotain Huippua ei 400 suomalaisen mielipide liikauta pätkääkään verrannolisena noihin edellisiin maihin ja tuhansiin faneihin.. Joten ehkäpä he todellakin pitävät tätä läpihuuto maana ja keikkoina? Dunno really--

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#2576 • • Edited ALIEN Guest
ihan asiaa puhut, mutta...

Cloud:Loppuun vetona onkin se, että minusta ihmiset odottavat liikaa dj;ltä.. Ei niinkään että dj.itse ratsastaisi maineellaan vaan ihmiset odottavat maineelta liikaa...



itse, eikä varmastikaan monet muutkaan ”fanit” tulleet dj:n maineen takia vaan just niiden hyvien settien takia, mitä tietenkin odottivat kuulevansa


Tämä seuralaiseni osoitti minulle hyvin sen että kun ei odota mitään ei petykkään ja hei heti musa maistui oikein hyvin.. Ok ok oakien setti oli noh keskitasoa, silti olen Paul fani henkeen ja vereen.. kyllä ne paulit silti minusta osaa.. =) Dykin herra ainakin oli hyvä vaikka kuinka final scratshia käytti vuosi sitten ;)



oma seuralaiseni taas sanoi, ettei Oakeyn setissä ollut mitään erikoista, eikä edes odottanutkaan mitään.

Jos joku joskus kysyy multa minkälaisen setin Oakey soitti aikoinaan Suomessa niin vastaus on _paskan_ . Ja verrattuna miehen parhaimpiin setteihin sanoisin, että aivan saatanan paskan setin! *dissaa*
nigel

Posts: 792

#2577 • • nigel

Cloud:
Toistaalta loppuun oli pakko vielä muokatta että jotenkin tuntuu etteivät ulkomaan vieraat yleensäkkään tee suomessa parhaita suorituksiaan.. oli esiintyjänä kuka tahansa..



Osatekijänä luulisi myös olevan se että useimmiten näiden vierailut ovat heidän ensimmäisiä (ainakin moneen vuoteen) suomessa. Vaikka itse musiikki on "universaalia" ni eri jutut toimii eri tavoin eri maissa..
Cimi

Posts: 97

#2578 • • Cimi
Joo yläkertaan oli meidänkin yllätykseks elohuvi sopinut jotkut yksityistilaisuus bileet klo 24 asti, jonka jälkeen DJ:t pääs vasta soittamaan. Sen takia ei päästy dekoja asenteleen ja aikataulut vähän heitti. Mutta ei se mitään. Plussana asiassa oli se, että siellä oli jo valmiiksi about 75 ihmistä eli pojat pääs soittamaan täydelle yleisölle. Jengi kuitenkin hävisi kahden aikoihin, tosin kyselyjen mukaan suurin syy oli kouluun lähtö seuraavana aamuna. Soittoaikataulut tosiaan unohtui kokonaan, et ainut paikka mistä ne löytyi oli julisteet esim. vessoissa. Mut ei kai sitä kaikkee voi tajuta ekalla kerralla *possu* Juu ja meinattiin kyllä että yläkerran musa ois soinu aulassa, mutta ei kuulemma saa ääntä siirrettyä sinne muuta kun klubin puolelta. Mutta jatkoa todennäköisesti seuraa ja musiikillisesi samaa linjaa *jiihaa*
Displacer

Posts: 1,828

#2579 • • Displacer

Individual:
Oliko siellä La Tourissa Hallmarkin bileissä ollut liikaa ihmisiä, ihan ku mä olisin jostain lukenut? *igor*



täh et ole tosissas, mä olen saanu ihan toisen kuvan *justjoo*
K

Posts: 511

#2580 • • K

Individual:
Oliko siellä La Tourissa Hallmarkin bileissä ollut liikaa ihmisiä, ihan ku mä olisin jostain lukenut? *igor*



Ei siel mun mielestä ollu mitenkään liian ahdasta. Mulla oli solisluu poikki ja käsi kantositeessä, eikä ollu mitään ongelmia. Aina mahtu tanssimaan, eikä pöytääkään tarvinnu ikinä venaa kauan. Juomatkin sai suhteellisen nopeesti. Enkä jonottanu kertaakaan vessaan.