Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,361 views

Avatar
#1921 • • pia^^ Guest
No olipa pileet... oon kyll aika pettyny paulin settii *eiei* . Tunnelma oli loistava ja pystyn kuvittelemaan että klubeilla tuolla isossa maailmassa tunnelma on samantapainen kuin eilen maestrossa *jiihaa* . Tavallaa harmittaa että maksoin niin paljon lipusta, mutta toisaalta kokemus oli loistava *hymy* . Kiitos kaikille tutuille *hali* ja tuntemattomillekki *hih* .
styrOx

Posts: 485

#1922 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
alkuun se house länkytys ei napannut mut sit ku oakey tuli esiin niin avot...*jiihaa* pientä miinusta yläpäät huusivat leipäää *grr*

muuten loisto pileet tuli melkein koko oakeyn setti jorattuu........

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Lauri

Posts: 1,051

#1923 • • Lauri Devoted
Tänään pitäisi olla vähän enemmän henkilökuntaa. Käsittääkseni
flunssa-aalto koettelee aika pitkälti myös ravintolahenkilökuntaa,
kuten myös erinäisiä järjestäjiä. :)
Derivaatta

Posts: 29

#1924 • • Derivaatta Filosofian Maisteri
Olix Southern Sun Dj-Tiesto mixi vai oliko joku muu ?
Avatar
#1925 • • _ Guest
Mulla oli ainakin ihan sika kivaa!! Musiikki liikutti ja oikee posse oli paikalla. Eihän siihen muuta sit enää tarvitakaan. Olin kyllä niin hirmusessa käbässä että oksat pois. Vaahtoa jäin kaipaamaan..
onni3mk

Posts: 3,973

#1926 • • onni3mk Onni on.
Mulla oli kivaa *jiihaa* Tuli kyllä alussa vähän orpo olo, kun itse oli pukeutunut ja tosi monet oli vain farkuissa ja t-paidoissa. Siihenkin meni hetki, että totutteli siihen musiikkiin, kun oon jo tottunut mättöön. *hih*

Jos bileet olisivat aina tollasia, en jaksaisi käydä niin paljon niissä, mutta vaihtelu virkistää ja silloin tällöin kun on tollaset kemut niin hyvä tulee *jiihaa* Fiilis oli kuin klubilla (tai uskon, että klubilla olisi tollasta) ja sieltä ihan takaa kun näki sen ihmismäärän ja ne kädet ilmassa ja kuuli ne huudot *plur**joo*

En muista millon viimeksi olisin tanssinut noin paljon! Tanssin lähes koko Paulin setin ja mä pidin vaikka välillä olinkin otsa kurtussa ja ihmettelin. Ja ne valot kyllä oli *grr* mulla oli vielä tänään päivälläkin pää kipeä sen strobon takia *grr*

--
Onni on.

r0n

Posts: 2,258

#1927 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
...sattumoisin kukaan ottanut talteen Oakie:n settiä...?

--
6er reihe

rec

Posts: 2,923

#1929 • • Edited rec

Pablo:
Voi voi pakko päästä sanomaan että bileet oli... hanurista...
Ikinä en ole taviksia ”bileissä” yhtäpaljon nähnyt suhtautettuna bilettäjien määrään. Ilmeisesti lesboshow oli houkutellut paikalliset mestoille kun hintaakaan lystille ei tullut kun narikan verran 2. Sitten pikkuhiljaa kun musiikki illanmittaan rankkeni niin paikalle jäi ainoastaan bilettäjät joita määrältään oli noin sormet ja varpaat yhteenlaskettuna. Äänentoisto aivan ala-arvoinen. Musiikki aivan liian hiljaisella. Minulla ei muuta. Kuittaan.



VITUNKO VÄLIÄ ONKO SIELLÄ TAVIKSIA VAI EI?! *dissaa*

Et säkään varmaan aina oo konemusaa kuunnellu..?

edit: Itse en ollut bileissä, mutta rupes moinen kommentti riepomaan... *igor*
Pablo

Posts: 1,875

#1930 • • Pablo

Charly RePanic:
VITUNKO VÄLIÄ ONKO SIELLÄ TAVIKSIA VAI EI?! *dissaa*

Et säkään varmaan aina oo konemusaa kuunnellu..?

edit: Itse en ollut bileissä, mutta rupes moinen kommentti riepomaan... *igor*



Mikäs herraa riepoo? Onko pipo liian tiukalla kenties? Tämä oli vaan minun mielipide. En ymmärrä miksi pitää ruveta keskisormea näyttelemään. Onko se väärin sanoa oma mielipide bileistä. Pitäiskö aina vaan hypettää kaikkia tapahtumia vaikka kuinka paskia olisi? *hih*
Ova

Posts: 220

#1931 • • Edited Ova

Derivaatta:
Olix Southern Sun Dj-Tiesto mixi vai oliko joku muu ?



Oli mielestäni Tieston mix, mutta ehkä joku vahvistaa asian...

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

rec

Posts: 2,923

#1932 • • rec

Pablo:
---
Charly RePanic:
VITUNKO VÄLIÄ ONKO SIELLÄ TAVIKSIA VAI EI?! *dissaa*

Et säkään varmaan aina oo konemusaa kuunnellu..?

edit: Itse en ollut bileissä, mutta rupes moinen kommentti riepomaan... *igor*

---


Mikäs herraa riepoo? Onko pipo liian tiukalla kenties? Tämä oli vaan minun mielipide. En ymmärrä miksi pitää ruveta keskisormea näyttelemään. Onko se väärin sanoa oma mielipide bileistä. Pitäiskö aina vaan hypettää kaikkia tapahtumia vaikka kuinka paskia olisi? *hih*



Tuo kommentti. Minäkö tässä "taviksista" kitisin?! Muistaakseni täällä sai jakaa mielipiteitä? Ei tarvii kirjotella mitään, jos tuntuu vähäänkään siltä, että joku mahdollisesti kuittaa jotain takaisin... *grr*

Tervetuloa klubitukseen! *jiihaa*
Damien

Posts: 2,882

#1933 • • Damien [tr3ox]
Jermu hei, nosta sitä rimaa ihan suosiolla. Kui sä nyt tollai?
Ja molemmat on väärässä, Frendien tasosessa mestassa ei voi puhua KANTIKSISTA taviksina...
rec

Posts: 2,923

#1934 • • rec
Pah. *ding*
Avatar
#1935 • • kelasin Guest
um. tykkään toistuvista rytmistä <3
musiikin volat kävi kyl välillä vähän luvattomis lukemis.. (ok. ok. ei ollu tulppia diipadaapa) mut mukavaa lauantaita pääs viettään siitäkin huolimatta ;)

lähen nyt valumaan täältä cnb:st himaan, nukkumaan ja aamupäiväl sit kattelee tiktakkia rinteelle *lmao*
Zuwi

Posts: 24

#1936 • • Zuwi
Mitä tulee itse keikkaan, ei ole kyllä mitään lisättävää edellisiin puhujiin. Lisäksi henkilökunnan yrmeys otti päähän, mutta onneksi kaiken tämän pelastivat ihanaakin ihanammat kaverit, oli ihana nähdä teitä sulosia pitkästä aikaa *hali*
Kaipa tästä nyt juuri ja juuri kehtasi sen 25 e maksaa..
Ant

Posts: 1,351

#1937 • • Ant africant
tosi iiiiiiiiiihquuu! *hahjust*

--
...antwillalwaysbewithyou...

fallen

Posts: 8

#1938 • • Edited fallen
Pitkästä aikaa hc:ta/hardstyleä. Aaaah..Olipas kemut. Musiikki puri alkuillasta älyttömän hyvin mut alko vähä puuroutua kahden vikan setin aikana. Neon ja Sasha F pisti kyl ehdottomasti illan parhaimmat setit...sasha pisti sellasta ”nyrkkipano teknoa” et meinas tukka lähtee päästä. Helmee. Porukkaaki oli iha sopivasti paikalla ja tuttujaki pääs jututtaa pitkästäaikaa.

Sitten muutama sana rakkaudesta. En haluis niuhottaa, mutta ne kattovalot mitkä oli parvella ja siel tanssilattian alkupäässä ois voinu olla pois päältä. Valas iha liikaa tanssilattiaa ja se vei pikkasen fiiliksiä pois.... itseasiassa puolet henkilökunnastakin ihmetteli et miks ne ees on päällä mut vissii joku nimeltämainitsematon älynjättiläinen näki fiksuna ideana pitää ne päällä jotta näkis jos joku vaikka sattuis tekee kuolemaa siel..... get a fuck out of here. Eihän se välttämättä kaikkia häirinny, mut kyl siel aika paljo porukka tuntu sitä valittelevan. Toivottavasti ei jää tavaks.

--
They say seeing is believing but true question is what do you believe you've seen?

JustinSan

Posts: 822

#1939 • • JustinSan Nullius in verba
Oli kivaa. Neon ja Sasha F rokkas sata. Sebastianin setti kävi vähän turhan junnaavaksi allekirjoittaneen makuun.
Jostakin syystä savun tuleminen loppui loppupäässä bileitä kokonaan, tunnelma latistui aikalailla, varsinkin kun porukkaakin tanssilattialla oli aika vähän. Liian valoisaa.
Muttajoo, ihan kivaa oli *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Setä?

Posts: 17

#1940 • • Setä? Rookie
Joo kyllä Neon ja Sasha F oli jotain uskomatonta.. Ainoo mikä ihmetytti oli Neonin aikana tullu pikku pikku katko.. Nooo ei se tekniikka voi aina pelata sillain miten pitäisi, *vink* mut ei se kyllä menoa kauaa kerenny häiritä.. *jiihaa*
ja varmasti jatkossakin Gloria kutsuu oli sen verran siistin näkönen mesta eli LAB 4 odottaa..

--
Sisäinen kauneus ratkaisee.. *vink*