Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,189 views

Vivo

Posts: 178

#921 • • Vivo

Lansetti:
Vielä ku sais tietää mitä ne poliisi sedät sano siellä...



Sano että valituksia on tullut ympäri Itä-Helsinkiä. Jopa Kontulasta oli joku soittanut. Sovittiin että saadaan jatkaa loppuun asti jos musiikin taso laskee reippaasti. Tosi asiallisesti poliisit suhtautu koko juttuun.

--
one foot in the rave

avb

Posts: 1,003

#922 • • avb - Sylvester -
Missä kaikki kuvat on*täh**täh*
Kameroita oli melkein kaikilla mut missään ei kuvia ole näkyny*täh*
Karski

Posts: 6,049

#923 • • Karski Pomon kätyri
Kivat bileet tosiaan, vaikka olinkin paikalla vain tovin.

Mitä noihin kuviin tulee, niin varsinkin thumbnailittomilla
kuvasivuilla olisi kiva, jos kuvia olisi jonkin verran
karsittu ennen niiden laittamista kaikkien selailtavaksi -
etenkin modeemi/ISDN-yhteydellä on ikävä plärätä
läpi parikymmentä lähes identtistä kasvokuvaa
samoista tuntemattomista tyypeistä. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Vivo

Posts: 178

#924 • • Vivo

Avernian:
---
Vivo:
Sano että valituksia on tullut ympäri Itä-Helsinkiä. Jopa Kontulasta oli joku soittanut.
---


Tarkat korvat. Ite en kuullut musiikkia ennen puoltaväliä matkasta parkkipaikalta ja takaisin.



Ääni käyttääytyy maaston muodoista rippuen melko yllättävästi. Vieressä olevan täyttömäen rinne muodostaa hyvin ääntä heijastavan pinnan. Muutama vähän vanhempi ihminen kertoi kuulleensa musiikin 3 kilometrin päähän ja tullut sen perusteella katsastamaan mikä meininki metässä oikeen oli. Toisaalta 200 metrin päähän, heti ensimmäisen mutkan taakse musiikki kuului hädintuskin, kun taas parkkipaikalle se kuului ajoittain melko voimakkaastikkin.

[muokattu 1.7.2003 14:24]

--
one foot in the rave

SA-TomTom

Posts: 2,727

#925 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

Jasmine:
Joo kuvia odotan innolla.. kenellä on RAMBO-kuva?*plur* Haluis taas mökkeilemään saman porukan kaa...*joo*



mulla on 2 hyvää rambokuvaa.. odottelemme vain, et anqqa saa laitettua ne näytille..

--
Never give up.
Never surrender.

COBALT

Posts: 1,407

#926 • • COBALT akitaattori

Janus:
---
straiter:

Ja D:lle tiedoksi: Kukaan ei pysty nukkumaan bileitä kumoon niinkuin sä sen teit! Sä kuulet tosta vielä pitkään!

---


Hehee.. You got that right. Kerrankin näin päin. Jaksaako setä enää heilua? Ettei vaan olisi syytä hankkia rollaattori/vast.?



Perhanan jätkät! Puukkoo tuloo siihen malliin että huhhuh!
Tätä ei selvinpäin kestä... Juu, juu kyllä kestää! Mua ette lannista...
Kohta sun hymys leviää yhden vuokrarollaattorin verran, grr...*dissaa*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

UnityF

Posts: 15,721

#927 • • UnityF joo just se
Mä oon löytäny ehottomasti mun lemppari kuvan.. tästä mä tykkään todella paljon...Niin kaunista.. niin hienoa.. metsän taikaa.....*sydän*


P6290031.JPG
Summerblink

Posts: 291

#928 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Hittolainen, ai siin takana oli lätäkkö! Ihme etten pludannu! *ding*


vitsivitsi... mun lempparikuvii kans ja oli mielettömän näkönen ku tultiin paikalle.. *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#929 • • UnityF joo just se

Summerblink:
Hittolainen, ai siin takana oli lätäkkö! Ihme etten pludannu! *ding*


vitsivitsi... mun lempparikuvii kans ja oli mielettömän näkönen ku tultiin paikalle.. *joo*




hihihi.. mä meinasin pludata sinne!!!!*iloinen**blush*
nooh onnex kaveri sai mut just ajoissa kiinni...*iloinen*

joo.. silloin kun oli ihan pimeää ja kattoi kaukaa kun valot ja kaikki kynttilät ja dekot.. niin koko metsä näytti niin tarumaisen kauniilta... koko paikka oli uskomattoman kaunis... siis ei oo vaan sanoja millä kuvais... *sydän*
Possessed

Posts: 16

#930 • • Possessed lonkerohai
Kattelin kanssa niitä valoja mitkä osu niihin puihin näyttivät aika häijyiltä *heiii* en tiedä sitten vaikuttiko pieni pöhnä asiaan *nauru* ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*

--
Rugnofos magnifitos

mniittymaki

Posts: 1,641

#931 • • mniittymaki

Possessed:
ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*



muista sitten ottaa jäykkäkouristusrokotus etukäteen, ainakin 2 jääkaappia ja 1 auto ton kokosessa lätäkössä ei välttämättä tee hyvää :)

.m
Summerblink

Posts: 291

#932 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

flaikku:
---
Possessed:
ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*

---


muista sitten ottaa jäykkäkouristusrokotus etukäteen, ainakin 2 jääkaappia ja 1 auto ton kokosessa lätäkössä ei välttämättä tee hyvää :)

.m



2 jääkaappia pitää vodan sopivan viileenä ja autolla voi ajella pitkin lätäkköä jos on liian flegu uidakseen: siinä lampi mun makuun! *joo*
Riku

Posts: 3,187

#933 • • Riku The Little Prince
Alun pienestä sateesta huolimatta oli kyllä harvinaisen onnistuneet bileet. Enpä olisi odottanut näkeväni tuollaista kasaa porukkaa paikalla. Kovin montaa settiä en juuri aktiivisesti kuunnellut kun keskityin sosialisoimiseen ja oma setti kärsi turhan monista teknisistä ongelmista, mutta ainakin T-Errorin uk hardcorea muistuttavat raidat olivat varsin rok omaan makuuni. Ja Flaikku: ”No vittu!”.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Texx

Posts: 650

#934 • • Texx ^_^
Toi lanpi näyttää ihanalta.
Menisin uimaankin.
Harmi vain että se ei vaikuta kovin puhtaalta paikalta *iloinen*

--
*piis*

Everes

Posts: 184

#935 • • Everes
Hywwä BL!
Onneks oli satanu jo ENNEN ku tultiin paikalle. Mettä oli kostee mut eipä haitannu pieni viileys: ei tullu hiki. Tosin aurinkoinen sääkään ei ois ollu pahitteeks, järkkäreiden syy perkl *vink*
Ekat mettäbileeni eivätkä jää viimeiseks *slurps*

--
living in irresponsible selibacy

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#936 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kuka siellä heitteli sellasia tulijuttuja? (*nauru*) oliko se joku täältä?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#937 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay:
kuka siellä heitteli sellasia tulijuttuja? (*nauru*) oliko se joku täältä?



heitteli vai heilutteli? siis palavia Poi:ta näin ainakin heiluteltavan.

Kaaputin olisi halunnut myös kokeilla, mutta pyörittäjällä ei ollut kunnon polttoainetta ja olisi pitänyt hakea myrskylyhtyöljyä, mutta joku oli parkkeerannut SINISEN GOLFinsa meidän kulkuneuvon taakse, joten se hakureissu jäi sitten ajatuksen tasolle :(

pari kuvaa metsästä:

http://nitecity.kicks-ass.org/pics/bl_metsaretki_280603/


[muokattu 6.7.2003 01:57]
hallucinogen

Posts: 8,190

#938 • • hallucinogen Edain
Olipas muuten kivat kekkerit *iloinen*
Oli vähän rankempaa musiikkia mitä itse kuullu ennen illuissa mutta ei kyllä haitannut yhtään, ali wilson rokkas kyl ihan kympillä ja ei jokesta tai proteuksestakaan ollu pahaa sanottavaa *hymy* Sit halit kaikille ihanille ihmisille joita näin, uusien kasvojen kanssa tuli juteltuun todella paljon *iloinen**iloinen**plur*

--
pikku-*possu*

darz

Posts: 1,127

#939 • • darz

Oli vähän rankempaa musiikkia mitä itse kuullu ennen illuissa



Oli kivaa taas kerran *joo* Paljon ihania ihmisiä ja muutenki paljon tuttuja... kieltämättä oli vähän erinlaiset illut kuin yleensä, Mutta eise menoa haitannut vaikka olisinkin toivonut enemmän kiksua ja muutenki rauhallisempaa trancea vaikka itse olenkin vannoutunut Säde fani *plur* Nojoo ei siitä sen enempää *nauru* Pääasia oli että kivaa oli *joo*
wattsson

Posts: 146

#940 • • wattsson
tän kesän parhaat bileet tähä asti! *plur* joken setti oli 10+ ja alin 10++, tunnelma oli katos vaikka katto oliki aluks auki. Proteuksen setin kuunteleminen jäi vähemmälle ku jalat hyyty ja sit alko väsyttää ja piti lähtee kotii.

Ens viikonloppuna uusiks! *joo*