Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,970 views

Winde

Posts: 336

#421 • • Winde Tuuli
Kannatti taas tulla paikanpäälle. Vaikka oli ahdasta ja huono ilma ni ei se mun iltaa ainakaan pilannu. Tanssilattiallakin viihdyin lähes koko illan*ökkö*
DESPE

Posts: 4,580

#422 • • DESPE
Proteus heitti ihanan setin , vanhaa kunnon kiksua.
orkidea ja tabi jai varjoon...
remotion

Posts: 5,283

#423 • • remotion nostatus guru
alien:

mut kyl nyt näin siis maaaaaaaaailman kauniimman naisen, joka myi niitä bissejä!! siis ihan levoton.... *pihkassa*



hehe, sähköpostia odotellessa... *plur*
Avatar
#424 • • Dorka Guest
hävettää sisarkansalaisten puolesta, en ollu todistamassa tapahtumaa, mutta aina kun joku tapetaan typerän tappelun johdosta saa vähän ihmettelemään... varsinkin jos uutiseen on uskomista et noin vanha henkilö vielä on kyseessä *dissaa*

ei ymmärrä *eiei*

hallut oli ihan "jees" vaikka suurinosa aika meni vain pousailessa... *ding*
Blues

Posts: 5,414

#425 • • Blues Koning van Afrika
Lattialla ei oikein viihtynyt pitkään kun oli niin kuuma. Istuessakin tuli hiki *justjoo*
Proteuksen setti oli mielestäni paras..tabia ei tullu niin kuultua kun lähdin ajoissa.
Aika traaginen juttu toi puukotus ja etenkin että se tapahtui hallujen yhteydessä. Taitaa olla ensimmäinen tappelu mistä olen kuullut bileiden yhteydessä. En ole vielä nähnyt kertaakaan kenenkään ottavan kunnolla yhteen. Ihan hyvä vaan.
Ens kerralla pitää *ökkö* paljon enemmän..jospa ilmastointi pelais taikka olis vähemmän porukkaa. *piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

blade

Posts: 484

#426 • • blade Otus.
Hip hei. Bileet oli jees ainut miinus tuli siitä kuumuudesta.. ainoa viileä kohta jonka löysin oli ylätasanteelle mennessä rappusien puolessa välissä *iloinen*

Se puukotus homma oli ikävä! *suru*

Proteus oli taas loistava! *pahis*

--
Energy.

FreeFall

Posts: 2,256

#427 • • FreeFall music addict
Oli ERINOMAISTA :)
Kuten myös jatkoil :)
*heiii*

--
Lintuperspektiivi

keijukainen

Posts: 1,599

#428 • • keijukainen kiksumurmeli
Olipahan reissu...Meinas bilefiilis vähän laantua vähän sen jälkeen ku päästiin mestoille *uuh* mut onneks oli hyvää musaa ja paaaaljon kavereita joitten kaa tuli juteltuu *plur* Kiitos Taikalle,lauralle,uusille ja vanhoille tutuille ja niille ihanille ihmisille jotka jakso kuunnella meidän hienoa huiluesitystä *justjoo* *iloinen* Syksyllä taas halluihin!!!
Ikävää se puukotusjuttu *suru*

--
*seepla*

Howdy

Posts: 7,955

#429 • • Howdy Oldie
Missä lieneekään ne sitten on .. .no sitä odotellessa *igor*

--
Käpy vailla vertaa

misjah

Posts: 3,373

#430 • • misjah Team Sika
vähän vituttaa ku jäi ittelläkin hallut väliin.. mut rankka laivareissu takana ja hauskaa oli!! *iloinen*

[muokattu 18.5.2003 21:57]

--
www.team*possu*.tk

Blues

Posts: 5,414

#431 • • Blues Koning van Afrika
howdy:

Missä lieneekään ne sitten on .. .no sitä odotellessa *igor*



Eikö hallut ole kesän jälkeen enään Hesperias?

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#432 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mua ei edes kuumuus haitannut *iloinen* Itse hallmarkissa tab sai ehkä eniten tanssimaan, mutta sitten jatkoilla proteus soitti ihan loistavaa musiikkia... *sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#433 • • ikj Guest
Hyzenthlay:

mua ei edes kuumuus haitannut *iloinen* Itse hallmarkissa tab sai ehkä eniten tanssimaan, mutta sitten jatkoilla proteus soitti ihan loistavaa musiikkia... *sydän*



mun mielestä siel ei ollut mitenkään ihmeellisen kuuma, paitsi tietenkin jos tanssii kokoajan, sitten tuli huh.
soittiks proteus waveissä lisää kiksuu vai aamu mättöö?
avb

Posts: 1,003

#434 • • avb - Sylvester -
Hmm....Tulihan kerran kaytyä... *justjoo*
Henna

Posts: 4,965

#435 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Kuuma oli mut tulihan taas tanssittuu! Sai siel pari muuki stobesta ku joku fiksu keksi alkaa heittelee niit sielt yläparvelta...*eiei*
nemo

Posts: 656

#436 • • nemo Wanha kettu
Siis onks toi stobejuttu muka ihan tosi?!? Et joku aivan tarkotuksella pudotteli niitä sieltä parvelta? Jos on, niin huh huh... *eiei*

-nemo

--
Tää on mun sigu

milla

Posts: 3,699

#437 • • milla
apua mitä juttuja :O

ihminen tapettu ja lenteleviä stobeja*suru* ei pysty käsittää kyl.
Avatar
#438 • • wxw Guest
Joo... täytyy sanoo et olipas muistorikas reissu. Oli ihan sairaan hyvä fiilis ja tannsijalka nous "nicelysti" kunnes tul tuopista päähän. Toks..mit vit...jaahas ja sairaalaan. Tuloksena vaatimattomat 2 tikkiä ja 2 TUNTIA istumista sairaalas....booring. TOSI BILETTÄJÄ OIS VETÄNY LOPPUN ASTI*pahis*

Kiitokset viel kuskille ja uhuulle ku lähitte heitää mua lasarettiin.*piis**piis*
super-enkuli

Posts: 1,521

#439 • • super-enkuli
Oli loistavat kemut kyl. Harmittaa vaan se muu paska mitä niitten yhteydes tapahtus.

Orkidean setti oli ihan kohtalainen ja ihan jees, mut yleensä itselleni on jäänyt orkidean setin jälkeen sillanen fiilis, et: "Wow, oli parempaa mitä muistinkaan!", mut täl kertaa ei tullut tota fiilistä. TAB=*sydän*

Kiitokset kaikille vanhoille ja uusille ihanille tutuille/kavereille! Oli oikein mukavaa. *iloinen**hymy*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

DESPE

Posts: 4,580

#440 • • DESPE
remotion:

alien:mut kyl nyt näin siis maaaaaaaaailman kauniimman naisen, joka myi niitä bissejä!! siis ihan levoton.... *pihkassa*

hehe, sähköpostia odotellessa... *plur*



joo oli ihan mieletön kisu. Tappelun jälkeen se nyhjötti yksin ehkä vähän peloissaan siinä pihalla , miksi en mennyt tarjoamaan turvaa sille *nyyh**nyyh**nyyh*