Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,478 views

Avatar
#1701 • • ikj Guest
hyvää saundia tuli:) mut ne strobot*eiei*huh. Onneks sentää pääsalis niit ei kokoajan luukutettu..
tulishow oli myös kiva:)
Blue_Wabbit

Posts: 212

#1702 • • Blue_Wabbit
mahtava meno ja WCDJ.org pisti tosiaan jalat liikkeelle. enpä oikein muuta sitten kuunnellukkaan koko iltana *hih*. taidettiin minä ja Jazqa olla moneen otteeseen vessan ainoat tamppaajaat, mutta silloin bileet vaa parani

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

UnityF

Posts: 15,721

#1703 • • Edited UnityF joo just se
*plur* KIITOS *plur*

Ihanaa musiikkia tuli koko illan ja pari kivaa ylläri kipalettakin..
Paikalla oli oikeen kivasti porukkaa ja näytti teillä mukavaakin olevan siellä ainakin fiilis oli kohillaan..
Mie olin siinä lipunmyynissä miltei koko illan kun bilefiilis sattuneista syistä ei ole ollu mikään paras. Mutta elämä jatkuu..





Ensi viikolla uudet kujeet.. ja pienenä paljastuksena jo.. uudet omistajat... Mutta me jatketaan alakerrassa.. *hymy*





*sydän*
Avatar
#1704 • • Edited trusti Guest
KYLLÄ! *plur* Kun Painkiller alotti Boris S.:n Bells of Deathilla niin meinas meikäpojalta plörähtää pökäleet pöksyihin *sydän* Kerrassaan loistosetti.. Ja Diodi *sydän*, mies pisti melkein paremmaksi *aplodit* Chillipuolellakin tuli pyörähdettyä, mutta eipä siellä kovin chilli meno näyttänyt olevan ainakaan sillon ku Funk Mechanicsin pojat soitteli *hih* Ehdottomasti seuraaviin bileisiin *pihkassa*
s4ga

Posts: 325

#1705 • • s4ga
kylläpä harmittaa makoilla kotona kuumeisena, oi jospa oisin voinut olla mukana.. *nuha**uuh*

--
Miau. ^__^

FAIRI

Posts: 558

#1706 • • Edited FAIRI
Juu oli taas kiva ilta pitkästä aikaa, tunnelma oli sopivan tiivis ja ruottalainen veti hyvän setin *jiihaa*
ja tietenkin oli ihana nähdä kavereita pitkästä aikaa.
nyt kun tuli mieleen, niin hyvää matkaa Silverjo *hymy*
pidä yhteyttä tänne maan kamaralle sitten kun on päässyt jaloilles :)

oli tuo muutenkin ikimuistoinen juhla *tihrustaa*
ihana muisto jonkaa saan pitää itselläni ainiaan :)
tästä kiitos samille.
ja kiitos kaikille, mulla oli ainakin mahtava ilta, rahan puutteesta huolimatta :)

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#1707 • • Rujo Mutantti Guest
Uurrh, viimesiä bissejä hörpiskellen. Loistavaa, ei voi kyllä muuta sanoo. Ihan ripaus sakkia vielä niin ois ollu vielä hiven paremmat karkelot.Tunnelma oli kohdallaan. Painkillerin setistä eteenpäin tuli viihdyttyä aika tiuhaan hikoilemassa rumien miesten kera. Oispa jo seuraavat.

Valoja oli asennetu aika kiva määrä, keskelle pitäis ehkä saada ens kerralla joku korkeemmalle viritetty trussi . Mental kankaat oli aika osuva ja strobot tahditti kirkuja mainiosti. Äänikään ei loppunu kesken eikä se ollu liian kovallakaan. Turhan sekavia ihmisiä ei hirveesti paikalla ollu, kiitos heille...

Kaikki ihmiset keitä tuli tavattua pitkästä aikaa ja osaa ekaa kertaa. Kiitos kiitos juhlijat ja järjestäjät!
Varmasti paikalla seuraavissa.
Jazmine

Posts: 1,009

#1708 • • Edited Jazmine Pösilö
Mieletön fiilis *jiihaa* En kyl muista koska oisin ollut viimeks noin hyvissä bileissä *iloinen* Oli ihana pistää polkaten all night long *jiihaa* *sydän* Ja nyt on kyl fiilis sen mukanenkin.. *auts* *hymy*

Koskas pääsis uusiks?? *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*

Uhuu

Posts: 844

#1709 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
jaa-a... puitteet oli taas loistavat, mut oma fiilis ei ollut niin kaksinen...
ehkä liikaa ajateltavaa ja jotenkin surullinen olo.
aamuihin en sit edes jaksanut raahautua, vaikka monelle niin lupasinkin.. hyi mua...
mut kiva oli nähdä tuttuja taas ja saada monta uuttakin... =)

-18hpäikkärituhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Bio

Posts: 4,429

#1710 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Auu, mun jalat *hih*

Eipä oo taas tultu jammailtuu näin paljon.
Siis oikeest, Painkiller ja Diodi.. huh.. aivan törkeen hyvää! Ihan mieletön meininki kun tanssilattia oli savua täynnä, ei nähny mitään ja sit vaan valot hakkas..

Ja voi että sentään minkä setin Funk Mechanicsin äijät heitti.. se vika biisi *sydän* Tuli muutenkin paljon hyviä muistoja mieleen, kun alkoi soimaan, mm. baby d, prodigy.. niin ja simo vaatehuoneelta rokkas

Kiitoksia järjestäjille unohtumattomista bileistä..

Kiitoksia myös Teemulle ja Veeralle etkoista hyvää musiikkia ja hyvää seuraa

Eemeli, aina yhtä hauskaa seuraa..
sielu hänkin

Posts: 343

#1711 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Myöhästyin junasta, jonka takia en päässyt paikanpäälle.
Konduktööri-setä sanoi että mun pitää päästää junasta irti kun se on kerran lähtenyt. jep

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

raisport

Posts: 445

#1712 • • Edited raisport raisa

linnu:
Myöhästyin junasta, jonka takia en päässyt paikanpäälle.
Konduktööri-setä sanoi että mun pitää päästää junasta irti kun se on kerran lähtenyt. jep




Voi Linnu... Kuulin mitä sulle kävi, ei voinut kun nauraa vaikka harmittikin vietävästi ettet päässyt.

Näin jatkojen tullessa päätökseen oli pakko livahtaa kotiin, naama alkoi näyttää jo väsyneeltä hapankaalilta. Hartiavoimin tehtiin töitä tämän tapahtuman eteen, muutamia huvittavia mokiakin sattui matkan varrella. Nyt Ollin isukin autotallin lattiassa on spraymaalattuna viisimetrinen kirkuva naama... Iso bravoo tekniikkamiehillemme itse kullekin, valot ja musiikit näytti ja kuullosti mahtavilta. Narikat toimi, vessajonot eivät olleet liian pitkät eikä niitä muutaman liikaa ottaneita juuri ollut pahennusta aiheuttamassa. Juhlijat saivat täydet kymmenen pistettä Pyrkivän omilta työntekijöiltä!

Pahoittelen koko illan ja aamun kestänyttä juoksuaikaani, tuolla nyt vaan oli jotain teipattavaa ja siellä vähän säädettävää. Lämmin kiitos jokaiselle tapahtuman eteen työtä tehneelle, dekojen suunnittelijoille, lipunmyyjille, sulakkeita lainanneelle...

Ja iso erityiskiitos tietysti myös kaikille soittajille!
MaSari

Posts: 1,986

#1713 • • MaSari space jammer
Nam! *kuolaa* Olipas nannaa!
Elwira soitti ihanaa psykee (*sydän*)!! EIpäs oo tääkään täti pitkään aikaan nostanut jalkaa sillä tavalla. Vaihdot nyt meni niiinku meni, mut ei haitannu yhtään meikäläisen fiilistä!

Ihana Millenniumi *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Janne

Posts: 1,330

#1714 • • Janne kipee ukkeli

sts:
---
Janne:
-clips-
---
Korjaan:

2x DJ:tä
4xUv:ta
2XLäppäriä



Joo, mutta yli vain yksi DJ kerrallaan, ja toinen läppäri oli pimee ni mä ajattelin et sillä ei oo funktiota (mut kai sillä oli...) *vink* Neljä UV:ta? Tuli niin rautasta settiä etetn ees huomannu - saattoi olla myös vähän *känni*, uhhuh...
Silphid

Posts: 219

#1715 • • Silphid

Kolera:
ulkona musa kuulosti paljon paremmalta. *poks*


..känniääliö.. *nauru* *eiei*

mutta, oli mukavat bileet *joo*
e-nrg:n setti vei ehkä tällä kertaa voiton, vaikka muutkin *pihkassa*
ja oli kiva pitkästä aikaa nähdä kaikkia uusia ja vanhoja tuttuja *hali*

--
:)

Karkki -CZ-

Posts: 133

#1716 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
*eiei* No joo.... Ei kyllä ollu oikeen mun makuun tällä kertaa....
Jotenki tuntui et paikka ei ollu tapahtumlle se parhain... (tupakan poltto ja juomat) *ding*
Mutta meininki oli ihan ok, vaikka porukkaa ois voinu olla hieman enemmän *hymy*
Nellu

Posts: 14

#1717 • • Edited Nellu
Mahtavat bailut, pitkästä aikaa!
Hyvää musiikkia ja muutenkin mulla oli tosi hyvä fiilis koko illan*pihkassa*
Kiitos etenkin e-nrg:n setin!

--
I don't like this place at all
Makes me wonder what I'm here for
Someone take this pain away
Dying to see another day

NextAce

Posts: 2,505

#1718 • • Edited NextAce Alienated
Elämäni huonoimmat "bileet" missä olen ollut, äänentoisto perseestä ja se jengi ei oikein ollut bile henkistä. Ja se "lesboshow" on kyllä porukalla kummat käsitykset lesboilusta. No onneks oli hyviä kavereita mukana ettei ilta mennyt totaalisesti vituiks. Ei tule ainakaan samaan mestaan ikinä lähdettyä*dissaa*

--
-Alienation-

-----

Juhgu

Posts: 7,921

#1719 • • Edited Juhgu Virnistelijä

planey:
mutta mitäs lahden konemusaosastolla tapahtuu nyt jatkossa kun impulsekin pisti pillit pussiin? *täh*



Jaa, enpä tiedä :/ taiteiden yönä saattaa siellä lastauslaiturilla taas olla jotain, ja 1.10 on etanat. Muusta ei mitään hajua.


Silphid:
---
..känniääliö.. *nauru* *eiei*



Kolerako, eiei, sehän vaan vähän lepuutti silmäluomia siinä *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fyrisch

Posts: 4,525

#1720 • • Fyrisch
Oli kyl kivaa. olis voinu olla enemmänki porukkaa, mut kait noinki oli jees..