Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,312 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#1681 • • Fyrisch
Kivaa oli taas, niinku yleensä bileissä on, eihän sitä muuten kävis. Harmittaa et tulin paikalle vast 11 aikaa, mut kyl sitä kuiteski ehti tanssii "tarpeeks". Baaris ei tarvinnu bykii minuuttiakaa, paitsi sillon ku jengi jäi tukkimaa tiskii niitten juomien kans ja juttelee niitä näitä kavereittensa kans *taputapu* mut muuten ehti chilleis kohis hyvin hakee uuden juoman! Eipä sit muuta tähän hätää tuu mielee. Kiitos kavereille ketkä oli messis ja muille kanssabilettäjille *sydän*
Blues

Posts: 5,414

#1682 • • Blues Koning van Afrika
Mukavat pippalot oli. Kiitokset tutuille ja piti sitten lähteä ajoissa pois kun väsymys iski *uuh*

Muutama kuva tuli otettua

www.kolumbus.fi/blues

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

:D

Posts: 3,707

#1683 • • :D

Wert:
huvitti lähinnä että diffas jakso veivaa ainaki 6h setin tuol loungen
puolella.. sama millon sinne meni nii sama mies puikoissa.



Sama mies, monta nimea, monta musaa. 6.5h setti on aina rules.
Kun on hyvää musaa, hyvää väkeä ja hyvä meininki, niin tuo ei
tunnu missään. Olis voinut varmaan toisen moisen soittaa vielä
putkeenkin. :)
Maihku

Posts: 1,186

#1684 • • Maihku neiti hankala
oli ihan hauskaa vaikka olikin jossain vaiheessa todella huono olo kun edellisen päivän krapula pukkas päälle vielä*igor*
hyvää musiikkia ja kivoja ihmisiä*hali**super*
murhis

Posts: 152

#1685 • • murhis team hullut

Blues:
Mukavat pippalot oli. Kiitokset tutuille ja piti sitten lähteä ajoissa pois kun väsymys iski *uuh*

Muutama kuva tuli otettua

www.kolumbus.fi/blues



Kiesus meitsi iha hiest märkä, ei kyl iheme *plur*
Cane

Posts: 48

#1686 • • Cane orange one
Tällä(kään) kertaa mlnm ei jättänyt kylmäksi, siitä todisteena todella kipeät jalat *heiii*
Tuli muuten tavattua iso määrä uusia ja vanhoja tuttuja, se tuntui todella hyvältä.

Suurkiitokset kaikille soittajille ja järjestäjille ja flaikulle *sydän*
*iloinen*

Nyt ei oikeen jaksa turista, iltapippalot ja aamujatkot ja viistuntiaautonrassausta tekee tehtävänsä ja nyt voisi jo levätä. Kerta.

Orange out.

--
orange one

illusion

Posts: 1,061

#1687 • • illusion team-sauna :D
KIITOS Tommille ja muille järkkäreille*hihu* teitte taas loisto bileet*jiihaa*
nyt vois mennä vähä*nukkuu*
Juhgu

Posts: 7,921

#1689 • • Juhgu Virnistelijä
No kun ei kerran kukaan muu tee ketjua :)

Hyvää musaa, itse tykkäsin varsinkin alkuillan tarjonnasta. Todella iso plussa valoista ja baaritiskillä näppärästi jaossa olevasta ilmaisesta vedestä. Valittamista ei oikeastaan mistään. Tai no, vähän ahdasta siellä oli kuten tuolla aina.

Piti ottaa paljon kuvia bilettäjistä, mutta kamerasta lopahti akku. Pari fotoa täällä

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Oliver Chase

Posts: 217

#1690 • • Oliver Chase Fiilis

Aeryn:
Tälläsiä tapahtumia ehdottomasti lisää! Järjestäjille iso *aplodit* ja kiitos! Kun musiikki loppu siinä kahentoista maissa ni ainut ajatus päässä oli "lisää, lisää, lisää!"



Se on tuo suomen laki joka kielsi soittamasta sekuntiakaan yli kahdentoista. Eli oli parempi lopettaa siihen kun että yliajan seurauksella ei saataisi enää järjestää vastaavia tapahtumia.
UnityF

Posts: 15,721

#1691 • • Edited UnityF joo just se
Tämä oli mulle aika koskettava ilta... *uuh*
Seuraa musta ei oikeen ollu kenellekkään..
Tanssittua tuli yhteensä illalla ja aamulla n.6-7h! jalatkin on vähän sitä mieltä että tanssittu on..

Mulla oli tunteet aika pinnalla ja ne vaihteli vihasta tyhjyyteen ja siitä sekavuuteen ja surullisuuteen.
Onneksi paikalla oli ihania ihmisiä ja sain paremman olon kun näin että en ole yksin joka suree.

Muu musiikki meni täydellisesti ohi kun oon ollu aika paljon omissa ajatuksissa mutta
cosmo & tab *sydän* KIITOS! Se että teijän setti tuntu että se kerto kaipuusta ja selviytymisestä ja siitä että we are alive... ;) Ikinä en oo itkeny niin paljon yleisellä paikalla tanssiessani kuin eilen.
Varsinkin kun alkoi soimaan Gouryella - Walhalla *sydän* silloin tajusin sen että hän on poissa..
Siitä alkoi mun surun käsittely.. Setin alku oli täynä kyyneliä ja tuskaa...
Kun lopetitte olitte tehneet ihmeen.. Mä hymyilin 2 vikan biisin aikana, tajusin että hänellä on nyt rauha. Kiitos.


vähän off topik:
Mä oon kuullu eri suunnilta että mua on arvosteltu sen takia että olen lähteny bileisiin vaikka ystäväni on juuri lähteny pois. kuullu juttuu että miten sä voit mennä bilettämään kun on just tollaista tapahtunu.
Mä selitän tän tässä enkä enää missään muualla.
Mulle musiikki on parannuskeino koko elämääni. ilman sitä oisin ollu itsekkin jo kuollut ja tää ei oo mitään kunhan heitän läppää vaan totista totta. Mulle musiikki on terapiaa ja tanssi viellä enemmän.
Kun tanssin, tanssin murheeni pois ja käsittelen asioita samalla ja saan paremman olon. Se että eilen olin bileissä oli juuri se tärkein syy miksi yleensäkkin käyn MUSIIKKI. tiesin että oon ihan hajalla mutta nyt voin jo paljon paremmin kiitos eilisen illan.
aina bileisiin ei tarvitse mennä pitämään hauskaa... *piis*




tommille ja kaikille. kyllä te tiiätte, kiitos. teitte tästä hienon illan. Kiitos. *hymy*



ja kiitos aamutiimille jotka oli paikalla!!
Oli kyllä koskettava aamu.. *sydän*
Vexe

Posts: 1,016

#1692 • • Edited Vexe
Alku ilta meni kavereita moikkaillessa ja musiikki jäi hieman vähemmälle seuraamiselle. Batesin setin loppupuolella alkoi jalka vipattamaan niin, että oli pakko siirtyä tanssilattialle. E-NRG:n setti sitten iskikin suoraan päähän. Koko setti tuli heiluttua ja välillä vähän yli innostuneesti. Nessin setti oli kanssa loistava, mutta edellisen yön marssiminen ja vähäinen uni alkoi painamaan, joten poistuin paikalta kolmen jälkeen.

Kiitokset kaikille tutuille. Oli mukava nähdä pitkästä aikaa. Mukava piristys tylsään varusmies elämään.
hemuz

Posts: 2,178

#1693 • • hemuz kätevä emäntä

cout:
Kovat oli kekkerit! Pahoittelen liikaa kännisyyttäni *nauru*



samoin... *blush*
ericmeister

Posts: 361

#1694 • • ericmeister
Mielettömän hauskaa oli, vaikka loppuillan musiikki ei enää niin kolahtanutkaan. oli kiva nähdä kavereita ja uusia tuttavuuksia. erityiskiitos niille kahdelle tytölle jotka saavat aina leveän virneen kasvoilleni, mitä tahansa tekevätkin *nauru* toinen niistä tarjosi mulle jopa siiderin, jonka toinen tais lopulta juoda *nauru* ihaaania.. *hali*

mutta mitäs lahden konemusaosastolla tapahtuu nyt jatkossa kun impulsekin pisti pillit pussiin? *täh*
Kolera

Posts: 4,256

#1695 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ulkona musa kuulosti paljon paremmalta. *poks*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Pablo

Posts: 1,875

#1696 • • Pablo
Voi voi pakko päästä sanomaan että bileet oli... hanurista...
Ikinä en ole taviksia "bileissä" yhtäpaljon nähnyt suhtautettuna bilettäjien määrään. Ilmeisesti lesboshow oli houkutellut paikalliset mestoille kun hintaakaan lystille ei tullut kun narikan verran 2. Sitten pikkuhiljaa kun musiikki illanmittaan rankkeni niin paikalle jäi ainoastaan bilettäjät joita määrältään oli noin sormet ja varpaat yhteenlaskettuna. Äänentoisto aivan ala-arvoinen. Musiikki aivan liian hiljaisella. Minulla ei muuta. Kuittaan.
Janne

Posts: 1,330

#1697 • • Janne kipee ukkeli
Ai hitto että oli kivat zembalot. Välillä huilittiin pimeässä (UG, UG!) *vink*, mutta sitten taas jatkui sama hyvä meno. Porukkaa olisi mahtunut kyllä enemmänkin, ja varmaan olisi tullutkin, jos olisivat tienneet miten kivaa oli luvassa!

Ehdoton ykkösareena oli kyllä WCDJ:n SHITAKU-BEYA! Ingredients:

1 kpl naisten vessa
1 kpl DJ
1 kpl UV-lamppu
1 kpl valo (jota ohjattiin 1 kpl:lla katkaisijalla varustetulla jatkojohdolla)
1 kpl läppäri
1 kpl jonkinlainen mikseri
Nussakka 1-piste-äänentoisto \"suoraan huussista\"
Max. 4 tanssijan areena (hmm, taisi meitä olla välillä jopa viisi!)
All time favourite trance classics!

Oli siis NIIN hauskaa, että Chaoksessa mut löytää vessasta ihan varmasti! WCDJ.org:sta voi näköjään tarkistaa seuraavat keikat.

Niin ja tunnustus: juu, se juliste on jo mun vessan ovessa... *blush*
Blues

Posts: 5,414

#1698 • • Edited Blues Koning van Afrika
Olipas bileet. Kivipuutarha *sydän* Painkiller *sydän* Diodi *sydän* muuta ei sitten tullut kuunneltua mutta nuo riittivät vallan mainiosti. Ei epäilystäkään että saavun seuraavaan mentaliin paikalle *jiihaa*
Loistavaa että oli terassi..pystyi käymään siellä jäähdyttelemässä ja juttelemassa myöskin johon tuli jumiuduttua viimeiseksi tunniksi kun olin paikalla *nauru*

Kuvia tuli muutama otettua ja laitan linkin kun ne on käyty läpi ja nukuttu *hymy*

Techno *sydän*

Edit: Muutama kuva meni suodattimen läpi jotka löytyy www.kolumbus.fi/blues

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

sts

Posts: 7,969

#1699 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Janne:
-clips-



Korjaan:

2x DJ:tä
4xUv:ta
2XLäppäriä

Ja ennätys kun itse soitin oli 6 vessassa ja 3 oven ulkopuolella (saattoi olla enemmänkin mutta näkyvyys dj-pöydän takaa oli hieman rajoittunutta *nauru*