Tämä oli mulle aika koskettava ilta...
Seuraa musta ei oikeen ollu kenellekkään..
Tanssittua tuli yhteensä illalla ja aamulla n.6-7h! jalatkin on vähän sitä mieltä että tanssittu on..
Mulla oli tunteet aika pinnalla ja ne vaihteli vihasta tyhjyyteen ja siitä sekavuuteen ja surullisuuteen.
Onneksi paikalla oli ihania ihmisiä ja sain paremman olon kun näin että en ole yksin joka suree.
Muu musiikki meni täydellisesti ohi kun oon ollu aika paljon omissa ajatuksissa mutta
cosmo & tab KIITOS! Se että teijän setti tuntu että se kerto kaipuusta ja selviytymisestä ja siitä että we are alive... ;) Ikinä en oo itkeny niin paljon yleisellä paikalla tanssiessani kuin eilen.
Varsinkin kun alkoi soimaan Gouryella - Walhalla
silloin tajusin sen että hän on poissa..
Siitä alkoi mun surun käsittely.. Setin alku oli täynä kyyneliä ja tuskaa...
Kun lopetitte olitte tehneet ihmeen.. Mä hymyilin 2 vikan biisin aikana, tajusin että hänellä on nyt rauha. Kiitos.
vähän off topik:
Mä oon kuullu eri suunnilta että mua on arvosteltu sen takia että olen lähteny bileisiin vaikka ystäväni on juuri lähteny pois. kuullu juttuu että miten sä voit mennä bilettämään kun on just tollaista tapahtunu.
Mä selitän tän tässä enkä enää missään muualla.
Mulle musiikki on parannuskeino koko elämääni. ilman sitä oisin ollu itsekkin jo kuollut ja tää ei oo mitään kunhan heitän läppää vaan totista totta. Mulle musiikki on terapiaa ja tanssi viellä enemmän.
Kun tanssin, tanssin murheeni pois ja käsittelen asioita samalla ja saan paremman olon. Se että eilen olin bileissä oli juuri se tärkein syy miksi yleensäkkin käyn MUSIIKKI. tiesin että oon ihan hajalla mutta nyt voin jo paljon paremmin kiitos eilisen illan.
aina bileisiin ei tarvitse mennä pitämään hauskaa...
tommille ja kaikille. kyllä te tiiätte, kiitos. teitte tästä hienon illan. Kiitos.
ja kiitos aamutiimille jotka oli paikalla!!
Oli kyllä koskettava aamu..