Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,450 views

Simon Templar

Posts: 780

#801 • • Simon Templar
Ajateltiin kallen kanssa järjestää risteily samalla meiningillä ja porukalla syksymmällä...ja mitä olen kysellyt niin todennäköisesti tupla määrä olisi lähtiöitä..mutta se onkin toinen tarina sitten kun sen aika koittaa..*hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#803 • • ezzy Droid-pappa

Tres:
Myös hietsussa osattiin ;)



ei sulla ole videota tästä jannusta? raveduud.jpg
mä haluan tietää mitä se ”lauloi” *pahis*
SuttiS

Posts: 3,111

#804 • • SuttiS Drama Queen
Kiitos kaunis munkin puolesta, oli oikein antoisa juhannus! Ja pahoittelut, jos kehisjengi (Milla&mä) oli toisinaan hermoja koetteleva -kehareille se kuitenkin suotakoon! *iloinen*
Ja tulihan todistettua sekin, että Tiestoakin parempi dj tältä planeetalta löytyy! *nauru*
Huutaisin ”KIIP OON REIVING!” jos kurkusta lähtis muutakin kuin pihinää...

--
Suoritus tekee mestarin.

super-enkuli

Posts: 1,521

#805 • • super-enkuli
Apuva, mitä tähän sanois... OLI AIVAN MAHTAVAA! *sydän*

Kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille/kavereille. oli hubaa!

ens vuonna uusiksi. *vink* myöhemmin lisää, kun pää on kasassa. *iloinen**hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Henna

Posts: 4,965

#806 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Aivan loistava meininki, hyvää musaa, ihanan aurinkoinen lauantai, grillausta, uimista, uusia tuttavuuksia...
Kiitos vaan kaikille!!! Varsinki jukelle ja kallelle!!
Mulla onneks toi ääni on jo palannu eikä tartte pihistä...

Maybe again next year?
Avatar
#807 • • Relic Guest
Oli tosiaankin aivan loistava keikka.. vaikka meni Lauantai nukkuessa ja yö kukkuessa :D
Toivottavasti kaikki kadonnut omaisuus löytää omistajansa. Kiitos järjestäjille ja muille mukana olijoille *plur*

[muokattu 23.6.2003 17:41]
pr0ton

Posts: 588

#808 • • pr0ton mörökölli
kukaan muu vilustuttanu itteään? mulla ollu koko päivä kurkku kipee ja lämpöä mittailin hetki sitten *uuh* mut ainahan hyvän eteen pitää tehdä pieniä uhrauksia *pihkassa*

[muokattu 23.6.2003 18:09]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Late

Posts: 3,441

#809 • • Late team Lasse
Mä oon kans kipeenä, jo eilen oli kurkku arka ja tänään oon jo yskiny+ oon ihan tukossa. *nuha**uuh*

Kivaa oli silti. *hymy*
Days

Posts: 658

#810 • • Days
Sama homma... Kuumetta ja kurkku kipeä! Toisaaltaan ihan hyvä, koska ei musta ois ollu töihin lähtijäks kuitenkaan *hymy*

--
...

UnityF

Posts: 15,721

#811 • • UnityF joo just se
*hih* Meitsi ei oo kipee....*hih**hih**hih*

Mulla on vaan vieläkin krapula...*blush* Nooh kai se mene ohi tän illan aikana...*iloinen*

pojat mitä seuraavax järjestätte niin mä oon ainakin mukana.. oli nyt sen verran hauskaa..*nauru*
keisha

Posts: 1,394

#812 • • keisha bullet with butterfly wings
Reiv oon todellakin, sound systemkin saatiin toimimaan vaikkaa herätysseuran kanssa meinasivat mennä sukset ristiin pihalla soittelusta. Lauantaiyön humalaisen kiksudeejiin setti saa erityiskiitokset, tunnelma oli kuuma ja pikkuhousut lentelivät ilmassa*plur*

Kiitokset meitsinkin puolesta niin järjestäville tahoille kun tunnelmassa paikanpäällä vastanneille, niin kehareille, spp-pojille, reivaajille ja kaikille plur-pakanoille. Välillä piti kietoa side päähän että pysyi ajatukset koossa, mut hyvinhän se sujui, loppujen lopuksi. Pian uudestaan yleistä pahennusta herättämään! *heiii*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

milla

Posts: 3,699

#814 • • milla

-Kalle-:
Sama homma... Kuumetta ja kurkku kipeä! Toisaaltaan ihan hyvä, koska ei musta ois ollu töihin lähtijäks kuitenkaan *hymy*



voiei kalzu mun salarakastaja, mitrn sun jalakset voi? *ding*
rec

Posts: 2,923

#815 • • rec
Ihan mielettömät bileet!!! Miksi kaikki puhuu paskaa Pietarin setistä.. mielestäni Pietarin setti oli todella hyvä! *hih*
... Mutta ennenkaikkea Sebastianin setti oli sellanen helmi, jota saa pitkään kalastella. En kyllä turhaan sieltä pöydän päältä lähteny Sebastiania kiittelemään kesken sen setin (jokseenkin hölmöä? tiedä sitä..) Kuitenkin.. HELMEE!!!

Kuten Jone, minäkin myönnän odottavani poikien liikkeen avautumista!

Kiitos vielä hyvistä bileistä..! *hih**hih**hih*
Days

Posts: 658

#816 • • Days

milla:

voiei kalzu mun salarakastaja, mitrn sun jalakset voi? *ding*





No kyllä pikkasen paremmin jo *joo*... Aikalailla sitä saikin ittesä rikki!! Koheltaja ku oon *pelle*

Nii joo ja sit tosiaan palautettiin eilen pulloja päälle 500 kpl! *ding* Oli aikamoinen homma laitella niitä masiinaan siinä kunnossa... Noh kaikki hommat mitä tuli tehtyä oli kyllä ton juhannuksen arvosta.

--
...

UnityF

Posts: 15,721

#817 • • UnityF joo just se
YLI 500 PULLOO!!!!!!!!!!!!!!!!*ding**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

huhuh.. nooh olokin on kyl vähän semmoinen et tuli juotuu...*poks**blush**nauru*
Salien

Posts: 1,148

#818 • • Salien El Croco

Jone:
Onko kyseessä about tämän näköinen vehje?

sony_dscp9.gif

Jos on ja sellaisia ei ollut tuolla paikalla kuin yksi niin viimeinen havaintoni siitä n. aamukolmen aikaan yläkerran lattialla jonkun patjan vieressä jossa meinasin istua sen paskaksi kunnes tein pienen mutta merkittävän väistöliikkeen viime hetkellä. Toivottavasti tästä on jotain apua ja kamerasi löytyy...



Jep, samainen vehje on kyseessä. Tämän mainitsemasi 'tapahtuman' jälkeen räpsin kuvia vielä alakerrassa. Eipä ole kameraa vieläkään ilmaantunut, joten pitänee huomenissa käydä tekemässä rikosilmoitus... kyllä nyppii *hmph*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

super-enkuli

Posts: 1,521

#819 • • super-enkuli
Voi helvetti, kun tommosta pääsee tapahtumaan. murmurmur! en voinut itse kuvitellakkaan, et siel joku veis toisten tavaroita. *eiei* ei o kivaa. *eiei*

Toivottavasti tavarat palautuvat oikeille omistajilleen mahdollisimman pian.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Tapsuli

Posts: 89

#820 • • Tapsuli
Nyt kun vähitellen alkaa varmistumaan että elämä todellakin jatkuu, voin myös omista hatarista muistikuvistani päätellä että varsin luksus retki oli. edustus oli ainakin omaa luokkaansa...kiitos kaikille ketkä jaksoi sitä katsella *blush*