Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,203 views

~DreamtimE~

Posts: 41

#841 • • ~DreamtimE~
aikasen halpoja noi laivojen vuokrat*ding* tosin järkkäri sen takaskin saa....mut varmaan semmonen 100000ekee pitäis olla täppii handus jo etukäteen. kukas täält ois innokas järjestämään tuommoisen hki-tuk-hki reissun? massiäijät / muijat esiin ja sassiin *vink*
Avatar
#842 • • shiva Guest
siis mitä ihmettä? morkkaatko sä mun kuvaajan lahjoja? *igor*
varsinkin kun sä oot aina näyttäny niin hehkeelt' mun kuvissa...
mut ollos huoleti kaikki, lavastetaaan kaikki kuvaus tilanteet uudestaan. *heiii* ja korjataan tapahtunut nyt viikonloppuna metsässä ja aamuilla.

”pienen pieni paparazzi, kuvii aina ottaa..lalllallaa..”
super-enkuli

Posts: 1,521

#843 • • super-enkuli

Tommi:
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa *plur*


Nyt alkoi vähän pelottaa... huiiiii...moni illan musta-aukko varmaan selviää kuvista... *justjoo*

pitäisköhän sitä lähteä maasta pakoon...hmm...ehkä kestän...*tsemppaa itseään*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#845 • • yana Guest
björk oli <3
exquisite

Posts: 131

#846 • • exquisite
En o minäkään tänne aikasemmin kirjotellu mutta tosiaan nyt on syytä.
Kiitokset Heinille että käskit mut tonne mukaan.
Oli TOD. hienoo ja tuli paljon uusia tuttavuuksia.
Flunssan sain ja 30 hyttysenpuremaa jotka kaikki raavittu verille.
Mutta silti kannatti ehdottomasti lähtee!!

Mr.\”D\”:
Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.



mä ainakin yritin herätellä porukkaa (en muista minä aamuna) klo 7-8 aikaan
soittelemalla niitä harvoja mättölevyjä jotka löytyi timcen laatikosta (kun omat
ei tullu mukaan)
tosin kaikki ei ihan tykänny siitä hiljaisuuden rikkovasta paukkeesta...
Avatar
#847 • • Relic Guest
pauketta pauketta!! lisää pauketta.... olin kyllä niin ”väsyny” siin vaihees et en oikee päässy vireesee :P

*seliseliseliseli*
milla

Posts: 3,699

#848 • • milla
voi vittu teijän mättöjen kaa:D meni vähä hermo ainaki pe-la yönä

*iloinen*

ens kerral otetaan kaks mökkiä, gayhouse ja hc*vink*
Avatar
#849 • • Relic Guest
:D heheeee

mulle se kuulosti siinä vaiheessa klassiselle *ding*
pr0ton

Posts: 588

#850 • • pr0ton mörökölli

Relic:
:D heheeee

mulle se kuulosti siinä vaiheessa klassiselle *ding*



No sä olitki aika hyvis soosseis *iloinen*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Timce

Posts: 5,381

#851 • • Timce
Kivaa oli..varsinkin pe-la välisenä yönä *pahis* Lauantai meni ohi täydellisesti kun väsymys pyrki kuuppaan...väkisin tuli olutta juotua ja Rikun LOISTAVAA settiä tanssittua. Seuraavan kerran to-la eiks jeh? *plur* Kiitokset Unity & Angel... + kaikki muut tutut ja tuntemattiksi jääneet. Sauna oli ihan paras *ding*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jone

Posts: 8,258

#852 • • Jone Archibald Haddock

Timce:
Sauna oli ihan paras *ding*



Ei kai tällä ole mitään tekemistä sen kanssa että siellä oli kolme miestä uikkareissa ujostelemassa ja yksi alaston nainen? *pahis**heiii*
pr0ton

Posts: 588

#853 • • pr0ton mörökölli

Jone:
---
Timce:
Sauna oli ihan paras *ding*

---


Ei kai tällä ole mitään tekemistä sen kanssa että siellä oli kolme miestä uikkareissa ujostelemassa ja yksi alaston nainen? *pahis**heiii*



laughing-smiley-001.gif

[muokattu 27.6.2003 16:37]

--
onks kaikki oke? oooookke.

exquisite

Posts: 131

#854 • • exquisite

milla:
voi vittu teijän mättöjen kaa:D meni vähä hermo ainaki pe-la yönä

*iloinen*

ens kerral otetaan kaks mökkiä, gayhouse ja hc*vink*



no joo ja vittu mulla meni hermot teiän homohaussien
ja progejen kaaa..........
mättöö soitettiin 25min ja teiän löysää biittiä 2 päivää!!!!!

et ihan hyvä idea toi 2 mökkiä, vois olla silleen
jokaselle jotain. ettei pelkästään tota proge/kiksuilua.

ens kerral otan sit omat levyt mukaan
ja sit tulee sitä ”oikeeta” hooseeta, eikä mitään
wannabe mättöä.

sauna oli muuten ihan jostain kotosin,
jotain vaivaset 60-80 astetta ja paskat
löylyt. mä hikoilen vasta 120 asteessa..

[muokattu 27.6.2003 17:34]
pr0ton

Posts: 588

#855 • • pr0ton mörökölli
Takioni = Joonas?? Et sit tullu kyydillä Turkuu. Venattiin siin pihal viel hetki, mut ei äijää näkyny, ni lähettii menee *täh*

--
onks kaikki oke? oooookke.

exquisite

Posts: 131

#856 • • exquisite
Joonas juu... kattelin siin et te lähitte jo..
ja oli kamatkin keräämättä. ni aattelin et
olkoot. pääsin Heinin kyydis saloon
ja sielt junal turkuu..
super-enkuli

Posts: 1,521

#857 • • super-enkuli

Takioni:
Joonas juu... kattelin siin et te lähitte jo..
ja oli kamatkin keräämättä. ni aattelin et
olkoot. pääsin Heinin kyydis saloon
ja sielt junal turkuu..



mä olin taas niin ihana pelastava *enkeli*.

sori Joonas, jos olin kärttyisen oloinen takas tulo matkalla. olin vähän herkällä tuulella, niin kuin saatoit huomata (nyt saa ajaa 40, varo punaset, jarruta... *vink*..*nauru*)

Musiikista mulla ei löydy mitään valitettavaa, sori! viikonloppuna oli niin hyvä fiilis et kaik musa meni ja oli ihan kivaa, kun tuli vähän kaikennäköistä.

onko muistikuva väärä vai heitettiinkö me tikkaa jossain kohtaa siel saunal? *vink* ens kerralla lupaan olla hiljaisempi... *blush*

RAVE ON!!!!!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

super-enkuli

Posts: 1,521

#858 • • super-enkuli

Timce:
Kivaa oli..varsinkin pe-la välisenä yönä *pahis* Lauantai meni ohi täydellisesti kun väsymys pyrki kuuppaan...väkisin tuli olutta juotua ja Rikun LOISTAVAA settiä tanssittua. Seuraavan kerran to-la eiks jeh? *plur* Kiitokset Unity & Angel... + kaikki muut tutut ja tuntemattiksi jääneet. Sauna oli ihan paras *ding*



ole hyvä hani bunny! kiitos itsellesi, kun ajoit sunnuntaina auton stadiin. *hymy*

koskas viet mut puuhamaahan?

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

straiter

Posts: 9

#859 • • straiter rollaattorit rulaa

onko muistikuva väärä vai heitettiinkö me tikkaa jossain kohtaa siel saunal?



Kyllä me heitettiin tikkaa jossain vaiheessa la-iltana. Mä oon muuten hyvin ylpeä siitä, että mä osuin kaikilla tikoilla tauluun. Meinaan tohtorit oli eilen todennu, että kyynerpäästä oli joku luu murtunut ennen juhannusta.

Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomaksi jääneille hullunhauskasta juhannuksesta. Sääli vaan, että tuotettiin pappisedälle pettymys kun ei oltu jotain god damn jehovan todistajia. Pikemminkin helvetin sekavaa seurakuntaa.

Ja D:lle tiedoksi: Kukaan ei pysty nukkumaan bileitä kumoon niinkuin sä sen teit! Sä kuulet tosta vielä pitkään!
Janus

Posts: 53

#860 • • Janus
Jeps..

Avaan sanallisen arkkuni vaihteeksi, enpä ole Klubitukseen liikaa kirjoitellut..

Kuin muutkin, nostan hatun ylös Jukelle, Kallelle ja Jerelle.. Hienoa, että jaksoitte nähdä vaivaa RSSS:n eteen. Ilman olisimme kaikki varmaan rämpineet jossain festareiden mutaliejussa.

Juhannus oli mahtava, mutta taitaa joutua keräilemään itseään hetken aikaa tämän jälkeen..

*kiittää ja kumartaa tuttuille ja tutuksi tulleille*