2,945 posts, 148 pages, 466,594 views

Tommi:
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa

Mr.\D\:
Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Lauantai meni ohi täydellisesti kun väsymys pyrki kuuppaan...väkisin tuli olutta juotua ja Rikun LOISTAVAA settiä tanssittua. Seuraavan kerran to-la eiks jeh?
Kiitokset Unity & Angel... + kaikki muut tutut ja tuntemattiksi jääneet. Sauna oli ihan paras
milla:
voi vittu teijän mättöjen kaa:D meni vähä hermo ainaki pe-la yönä
ens kerral otetaan kaks mökkiä, gayhouse ja hc*vink*
Takioni:
Joonas juu... kattelin siin et te lähitte jo..
ja oli kamatkin keräämättä. ni aattelin et
olkoot. pääsin Heinin kyydis saloon
ja sielt junal turkuu..
.
..
)
ens kerralla lupaan olla hiljaisempi... 
Timce:
Kivaa oli..varsinkin pe-la välisenä yönäLauantai meni ohi täydellisesti kun väsymys pyrki kuuppaan...väkisin tuli olutta juotua ja Rikun LOISTAVAA settiä tanssittua. Seuraavan kerran to-la eiks jeh?
Kiitokset Unity & Angel... + kaikki muut tutut ja tuntemattiksi jääneet. Sauna oli ihan paras

onko muistikuva väärä vai heitettiinkö me tikkaa jossain kohtaa siel saunal?