Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,962 views

Salien

Posts: 1,148

#821 • • Salien El Croco

-Kalle-:
Sama homma... Kuumetta ja kurkku kipeä! Toisaaltaan ihan hyvä, koska ei musta ois ollu töihin lähtijäks kuitenkaan *hymy*



Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. *hih* Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo *nuha*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

UnityF

Posts: 15,721

#822 • • UnityF joo just se

Elwira:
Kuulokkeiden omistaja löytyi. Jes Jes! *blush**nauru*



hyvä hyvä hyvä *joo*
avb

Posts: 1,003

#823 • • avb - Sylvester -
*hmph**poks**nukkuu*
Henna

Posts: 4,965

#824 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Meitsiki kuumeessa ja angiinaa pukkaa päälle...*nuha*
super-enkuli

Posts: 1,521

#825 • • super-enkuli
Kuumetta ja ihan tukkonen olo. *nuha* Oli sen arvoista kyllä... toivottavasti lauantaina kunnossa. *iloinen**hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

COBALT

Posts: 1,407

#826 • • COBALT akitaattori
:)
Jebu!
Vähän myöhään heräsin tännekin kirjoittelemaan, mut parempi myöhään ja silleen...
Olipas kekkerit, kyllä...!!!
Tarvii sanoa yks tärkeä asia: Kyllähän taas tuli todistettua, että ihmiset tekevät aina bileet itsellensä ihan itse!
Bileorganisaattorit + Artistit + Crew vain auttavat heitä toteutuksessa!
Sen verran runsaasti oli hymyileviä kasvoja ihan joka puolella!!! :) :) :)
18.07 otetaan uusiksi! *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#827 • • COBALT akitaattori
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa ”terve”. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus ”vaihtaa vapaalle”, heh!
On mulla kyllä jotain ”valittamistakin”, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: ”Halvat naiset ja kemiallinen uni”. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

super-enkuli

Posts: 1,521

#828 • • super-enkuli

Mr.”D”:
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa ”terve”. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus ”vaihtaa vapaalle”, heh!
On mulla kyllä jotain ”valittamistakin”, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: ”Halvat naiset ja kemiallinen uni”. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*



joku mun mielest kielsi herättämästä... *joo*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Days

Posts: 658

#829 • • Days

Salamanteri:

Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. *hih* Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo *nuha*





Joo ne ei kyl hyvää tehny *nauru* Eipä siinä olotilassa kyllä paljoakaan aatellu *iloinen* Nyt on jo muuten parempi olo, mut kurkkukipu ei meinaa lannistaa...

--
...

UnityF

Posts: 15,721

#830 • • UnityF joo just se

Mr.”D”:
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa ”terve”. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus ”vaihtaa vapaalle”, heh!
On mulla kyllä jotain ”valittamistakin”, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: ”Halvat naiset ja kemiallinen uni”. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...*pelle*




hihih.. mä koitin herättää sua vähän välii mut sit kävinkin viereiselle patjalle itte nukkumaan...*iloinen*
nooh.. ens kerralla mä sitten herätän sut... hmm... miltä kuullostaa kymä vesi kesken unien...*pahis*

eiku mä oon ihan vaan plur plur muik muik...*plur**plur**plur**plur*
Avatar
#831 • • shiva Guest
älkää tappako!!*piis*
olen onnistuneesti hävittänyt unityssä kuvaamani filmin.
etsinnät alkakoon..anteeks kaikki!!
SA-TomTom

Posts: 2,727

#832 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Tämä jussi jäi muistoihin, tunkeutui luihin ja ytimiin. Kolahti toisin sanoen ihan pirun jees!

Juomaa tuli kipattua ja nurmikoita koluttua. Grilliä tökittyä kepakolla ja paukuteltua poppista ihan urakalla. Miljoona uutta kasvoa, uusia mukavia tuttavuuksia ja meidän IHQ-HISTAMIINI-klubin ensimmäinen kokoontuminen!

Mä varmaan olinkin sit ainoa, kuka ei tullut pipiksi tällä reissulla? Happy happy joy joy!

HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa *plur*

Kiitos kaikille, jotka tankkasitte mua huolella aina vastaan tullessanne. En ikinä unohda teitä ja vieraanvaraisuuttanne (..hitto.. ketähän te olitte sen 142:n hörpyn jälkeen..)

Aki-mussu! Sul meni vähän uneliaisuuden puolelle. Vetikö voimille niin pahasti meidän B2B?

Jone, kielari jäi! Hemmetti. Ja mä venasin sunnuntaihin saakka, kuten lupasin!

Rakas vaimoni, Riku. Kiitos taas, kun petit mua. Soot mun namipallero aina!

Samuli, Bemari kesti kuin kestikin koitoksen! Kiitos loistoseurasta (taas kerran). Ja.. tiedät kyllä mistä *hih*

Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: Erica *sydän* <-- veit mult ton, mut ei tartte välttämättä palauttaa, kiitos.

Ensi jussina taas uudet kujeet *justjoo*

--
Never give up.
Never surrender.

Kayu

Posts: 135

#833 • • Kayu [KC]

Tommi:

Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: Erica *sydän* <-- veit mult ton, mut ei tartte välttämättä palauttaa, kiitos.



...hih...hmm, enpä taida palauttaa... ja saat pitää mun *sydän* :n myös *pihkassa*

--
I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

Mark

Posts: 7,311

#834 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

shiva:
älkää tappako!!*piis*
olen onnistuneesti hävittänyt unityssä kuvaamani filmin.
etsinnät alkakoon..anteeks kaikki!!



*taputtaa olalle* ei haittaa ainakaan mua pätkääkään tuntien mitä otoksia sulta ois tullu, hyvä vaan *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

SuttiS

Posts: 3,111

#835 • • SuttiS Drama Queen

Tommi:
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa *plur*



APUA! Mä en tiedä haluanko nähdä kaikkia fotoja...*ding* Eiku haluan ja PIAN! *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.

COBALT

Posts: 1,407

#836 • • COBALT akitaattori

angel83:
---
Mr.”D”:


---


joku mun mielest kielsi herättämästä... *joo*




NIINNII-MUTKU-HEI... SEITSEMÄNTOISTA TUNTIIIIII... Öf, no, oma kämmi! Ja ehkä mä olin sen unimäärän ihan ansainnutkin, siis ehkä! ;)*nukkuu*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jasmine

Posts: 1,360

#837 • • Jasmine
Täält löytyy kans yks nuha-nenä*nuha* Oli kyl paras Juhannus ikinä! Iso kiitos siitä Jukelle ja Kallelle! Ja myös kaikille ihanille ihmisille!! KEEEEEEEEP OOOON RAVEING BOYS AND GIRLS*pihkassa* Halauxin: RAMBO*plur*

--
Jasmine

pr0ton

Posts: 588

#838 • • pr0ton mörökölli

Jasmine:
Halauxin: RAMBO*plur*



*plur**plur**plur*

--
onks kaikki oke? oooookke.

COBALT

Posts: 1,407

#839 • • COBALT akitaattori

Unity(f):
---
Mr.”D”:




nooh.. ens kerralla mä sitten herätän sut... hmm... miltä kuullostaa kymä vesi kesken unien...*pahis*



Ouch! Ulkoisesti vaiko sisäisesti nautittuna...?
Ja vettä raakana, kuulostaa häijyltä! *iloinen*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

UnityF

Posts: 15,721

#840 • • UnityF joo just se


Mr.”D”:
Ouch! Ulkoisesti vaiko sisäisesti nautittuna...?
Ja vettä raakana, kuulostaa häijyltä! *iloinen*



tosiaankin vettä raakana...*pahis*
KYLMÄÄ vettä.. ja ulkoisesti!!!
Sisäisesti en taida uskaltaa antaa kun voi olla että tuut känniin... *vink**iloinen*