-Kalle-:
Sama homma... Kuumetta ja kurkku kipeä! Toisaaltaan ihan hyvä, koska ei musta ois ollu töihin lähtijäks kuitenkaan
Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo
:)
Jebu!
Vähän myöhään heräsin tännekin kirjoittelemaan, mut parempi myöhään ja silleen...
Olipas kekkerit, kyllä...!!!
Tarvii sanoa yks tärkeä asia: Kyllähän taas tuli todistettua, että ihmiset tekevät aina bileet itsellensä ihan itse!
Bileorganisaattorit + Artistit + Crew vain auttavat heitä toteutuksessa!
Sen verran runsaasti oli hymyileviä kasvoja ihan joka puolella!!! :) :) :)
18.07 otetaan uusiksi!
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa terve. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus vaihtaa vapaalle, heh!
On mulla kyllä jotain valittamistakin, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: Halvat naiset ja kemiallinen uni. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...
Mr.D:
Eipä ole tullut tänne kirjoiteltua aikaisemmin, mutta nyt on sitten enemmän kuin tarpeeksi hyvä syy...!!!
Olipahan sellainen Jussijuhla että 'housut pois'! Uusia kasvoja tuli vastaan enemmän kuin ehdin sanoa terve. Harmi etten ehtinyt ihan kaikkien kimpuun käydä käsi ojossa. Oli niin kiirus vaihtaa vapaalle, heh!
On mulla kyllä jotain valittamistakin, heh: Joku ois kyllä voinu potkaista sitä liikkumatonta möykkyä persiille siellä yläkerrassa/oikealla/viimeisellä patjalla! Se olin nimittäin minä ja mä nukuin SEITSEMÄNTOISTA TUNTIA siellä!
Selälleen about neljän jälk. la-iltap. ja havahduin seur. kerran sunn-aamuna seiskan ja kasin välillä. Kävin sitten fiksuna uudelleen maate ja siitä yhtälöstä tuli toi 17h.
Vanha viidakon sanonta: Halvat naiset ja kemiallinen uni. Öf, joo, paitsi että halvoista naisista ei ollut tietoakaan... No, kenen vika, heh!
Vaivannäöstä kiitos iso Kallelle, Jukelle ja jokaiselle Rantalahdella häröilleelle...
Heh, tais ne yölliset uima / saunareissut tehdä tepposet aika monelle. Mullakin nimittäin kurkku kipeänä, nenä tukossa ja muutenkin aika flunssanen olo
Joo ne ei kyl hyvää tehny Eipä siinä olotilassa kyllä paljoakaan aatellu Nyt on jo muuten parempi olo, mut kurkkukipu ei meinaa lannistaa...
Mr.D:
hihih.. mä koitin herättää sua vähän välii mut sit kävinkin viereiselle patjalle itte nukkumaan...
nooh.. ens kerralla mä sitten herätän sut... hmm... miltä kuullostaa kymä vesi kesken unien...
Tämä jussi jäi muistoihin, tunkeutui luihin ja ytimiin. Kolahti toisin sanoen ihan pirun jees!
Juomaa tuli kipattua ja nurmikoita koluttua. Grilliä tökittyä kepakolla ja paukuteltua poppista ihan urakalla. Miljoona uutta kasvoa, uusia mukavia tuttavuuksia ja meidän IHQ-HISTAMIINI-klubin ensimmäinen kokoontuminen!
Mä varmaan olinkin sit ainoa, kuka ei tullut pipiksi tällä reissulla? Happy happy joy joy!
HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa
Kiitos kaikille, jotka tankkasitte mua huolella aina vastaan tullessanne. En ikinä unohda teitä ja vieraanvaraisuuttanne (..hitto.. ketähän te olitte sen 142:n hörpyn jälkeen..)
Aki-mussu! Sul meni vähän uneliaisuuden puolelle. Vetikö voimille niin pahasti meidän B2B?
Jone, kielari jäi! Hemmetti. Ja mä venasin sunnuntaihin saakka, kuten lupasin!
Rakas vaimoni, Riku. Kiitos taas, kun petit mua. Soot mun namipallero aina!
Samuli, Bemari kesti kuin kestikin koitoksen! Kiitos loistoseurasta (taas kerran). Ja.. tiedät kyllä mistä
Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: Erica <-- veit mult ton, mut ei tartte välttämättä palauttaa, kiitos.
Tommi: HUOMIO !! VALOKUVIA ON JA PALJON !! piuhankin saatan saada käsiini jo vuorokauden sisään, joten saan kameran tyhjennettyä ja ne HERVOTTOMAN LEVOTTOMAT otokset näytille. Varokaa vaan.. Materiaali on loistavaa
APUA! Mä en tiedä haluanko nähdä kaikkia fotoja... Eiku haluan ja PIAN!
Täält löytyy kans yks nuha-nenä Oli kyl paras Juhannus ikinä! Iso kiitos siitä Jukelle ja Kallelle! Ja myös kaikille ihanille ihmisille!! KEEEEEEEEP OOOON RAVEING BOYS AND GIRLS*pihkassa* Halauxin: RAMBO*plur*