Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,836 views

Avatar
#361 • • shiva Guest
juuh...veikkaisin et tän viikon lopulla kuvia on näkyvillä..*nauru*
QueenB

Posts: 302

#362 • • QueenB Yuki-Onna
hienoa...
kivakivakiva...*ökkö*
darz

Posts: 1,127

#365 • • darz
Kyllä, Bileet oli aivan loistavat line-up oli kova ja carbon based yllätti positiivisesti. Proteus ja Neon ei tälläkään kertaa jättäny kylmäks... Ainoa miinus oli minun mielestäni henkilökunnan tylyys poke oli jotai omaa luokkaansa siitä piiitkä miinus ja muutenki kasvoilta oli luettavissa että heitä vituttaa jokin mutta eise polkka fiilistä pilannut kokonaisuudessa aivan loistavat bileet... Jään innolla odottamaan seuraava Club Säde:ttä....*nauraa**joo**sydän**ökkö**ökkö*
rec

Posts: 2,923

#366 • • rec
Hauskaa oli.. todellakin. Harmi vaan, että Sonja hävisit niin aikaisin!

Meizi lasketteli vielä *ökkö*
Roger Roger

Posts: 3,372

#367 • • Roger Roger Kentti
Olihan täällä ihan siistiä. Parempi niin, ku tais olla viimeiset bileet... *haikeus*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#368 • • GoA Guest
'ooh eli kuten otsikko sanoo..... Oli mahtavat bailut, tosin porukka katos sillon ku tuli kytät käymään... Outoja olivat... Ja sit joku nimeltä mainitsematon Dj ei tullut paikalle... Harmi, ois voinu tulla kunnon settii. *pettynyt* *nauraa*
Winde

Posts: 336

#369 • • Winde Tuuli
Itse en ollut kyseisissä pirskeissä, mutta voin hyvin kuvitella miksi sinne whitehouseen tuli poliisit. Rakennuksen vieressä sijaitsee paljon asutusta eikä musiikki heidän mielestään ole varmaan ollut kovinkaan mieluisaa. Joskus taannoin oli minun kouluni monnarit lopetettava kello yksi yöllä Whitehousessa. Muussa tapauksessa ei niitä olisi saanut pitää. Whitehouse on mukava tila, mutta vähän huonolla sijainnilla.
Bileet oli varmasti kuitenkin mahtavat*pahis**pahis*
rec

Posts: 2,923

#370 • • rec
Damienin setti tykitti jalat haudan taakse! Shouts to Damien!!! Hullu HC-mättö-lopetus takasi kaikille loppuun asti kuunteleville makoiset unet bileiden jälkeen! Itse vaikka olin valomies Damienin aikana tunsin loppupuolella jaloissa pientä arkuutta... johtui varmaan siitä, että heiluin tiskin takana niin vi*usti! *pahis**pahis**pahis*
Avatar
#371 • • GoA Guest
Damienin setti pisti kyllä veren kiertämään. *hymy* Tuota savua oli vain aivan liikaa tuolla tanssitilas... Meinas välillä vituttaa ku ei nähny omia käsiään.....*nauraa*
n.

Posts: 599

#372 • • n.
Damien kyllä korvas hyvin proteuksen. Ihan törkeen hyvät bileet ja loistavaa porukkaa, että huhuh *hymy*
Savussa ei kyl kauheesti mitään nähnyt, omat kädet näki just just kun oli glowstickit molemmissa käsissä(kiitti QueenB:lle siitä). Ja savun takia kuvaaminenkaan ei oikein onnistunut. Mutta se savu ei kyl haitannut mua yhtään kun meno oli muuten niin uskomaton. Ihan lopussa tuli kyl kovaa settiä *ökkö*

[muokattu 11.5.2003 18:06]
Avatar
#373 • • Griotte Guest
Jeeess, oli kyl kivaa ja loistomusaa... *pihkassa*
QueenB

Posts: 302

#374 • • QueenB Yuki-Onna
Parasta pitkään aikaan!*plur**plur**plur*

*ökkö*lisää*ökkö*lisää*ökkö*lisää*ökkö*
LauriA

Posts: 109

#375 • • LauriA Creative
miss panda:

Itse en ollut kyseisissä pirskeissä, mutta voin hyvin kuvitella miksi sinne whitehouseen tuli poliisit. Rakennuksen vieressä sijaitsee paljon asutusta eikä musiikki heidän mielestään ole varmaan ollut kovinkaan mieluisaa. Joskus taannoin oli minun kouluni monnarit lopetettava kello yksi yöllä Whitehousessa. Muussa tapauksessa ei niitä olisi saanut pitää. Whitehouse on mukava tila, mutta vähän huonolla sijainnilla.
Bileet oli varmasti kuitenkin mahtavat*pahis**pahis*



Ootko martsarist? *hymy*

No mutta joka tapauskessa onhan whitehousella ollut ennenkin bileitä, kolmisen vuotta sit oli ekat foreplayt ja vähän niiden jälkeen aqua. Vaikka siinä lähellä onkin asutusta niin kyl ne bileet on joka kerta aamuun asti jatkunut *vink*

- L

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

display23

Posts: 3,069

#376 • • display23
Oli kyl aivan törkeen hienot bileet. Savua oli paljon ja jengiä sopivasti. Tuli semmonen aika ug-bile fiilis!! Kaikki dj:t rokkas hyvin ja varsinki damienin freeformation tykitykset oli mieleen. Illan para biisi oli kyl ehdottomasti RMB - Spring *plur*
Howdy

Posts: 7,955

#377 • • Howdy Oldie
En päässyt ... tuli tärkeämpi meno ... mutta ei voi mitään ... vähän harmitti kyllä ...

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

Posts: 15,721

#378 • • UnityF joo just se
SiSu:

Illan para biisi oli kyl ehdottomasti RMB - Spring *plur*



Hmm.. ja mä missasin hyvät kemut...+ en oo kuullu piiiiiitkin aikoihin springii missään bileissä...*hmph*
Nyt harmittaa... *hmph*
Avatar
#379 • • pinjuzska Guest
*sydän*aivan mahtavat kemut*sydän*
tossa paikassa oli tunnelmaa, hyvää settiä ja kunnon kemutusta!!! ihguu!!!*plur*
Jone

Posts: 8,258

#380 • • Jone Archibald Haddock
GoA:

Ja sit joku nimeltä mainitsematon Dj ei tullut paikalle... Harmi, ois voinu tulla kunnon settii. *pettynyt*



Koska ko. Dj ei pyöri sitäkään vähää Klubituksella mitä Plattarilla, niin cut pastena hänen viestinsä Platinumin bilepalautteista:

"Suunnattomat pahoittelut kun en päässyt keikalle!!!! Todennäköisesti joku henkilö, jolla on jotain minua vastaan, oli laittanut tyrmäystippoja tai jotain vastaavaa ainetta juomaani alkuillan keikkani aikana. Kaikki oireet viittaavat siihen, sillä en ollut juonut itseäni liian humalaan ja koska en myöskään käytä mitään muita päihteitä. Hengissä ollaan, mutta erittäin surullista että tällaista tapahtuu!

-Proteus"


[muokattu 12.5.2003 07:55]