Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,006 views

Avatar
#321 • • Rx Guest
mu saitille tulee setti kuvia kunhan webmasteri selviää vapusta ja saa siirrettyä ne online... osoite siis tuttu ja turvallinen www.dj-rx.com *dissaa*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#322 • • Mao & Taikahattu UG-///
shiva:

heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on? *nauraa*
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*



Juu, koskaan ei oo pahat mielessä... *pahis* Varaudu kastumiseen 30.5, jos nyt ylipäätään uskallat saapua paikalle... *hih*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

She

Posts: 717

#323 • • She
Joo joo.. En siis selvinnyt tänne saakka.. Hohhoi...
hallucinogen

Posts: 8,190

#324 • • hallucinogen Edain
toi teidän shivan kastelu kuulostaa niin hauskalta et mä haluun kans osallistua *nauraa*

--
pikku-*possu*

illusion

Posts: 1,061

#325 • • illusion team-sauna :D
Olipas kiva vappu*hymy*
kiitokset siitä SÄTEELLE*pihkassa*
30.5 SÄTEILLÄÄN uudestaan *joo**hymy**hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#326 • • UnityF joo just se
shiva:

otin gloriasta ja illuista yhteensä kolme rullallista kuvia, joten niitä tulee varmasti lisää. *joo*
hetki vaan menee kehityksessä ja skannailussa..



ja meitsin sensuroimisessa... mä tiedän että sielä on pari kuvaa musta otettu taas.......*iloinen**nauraa*
super-enkuli

Posts: 1,521

#327 • • super-enkuli
haluan nähdä ne mun kuvat/ne kuvat missä olen ennen kuin niitä laitetaan mihenkään... kröhöm...en oikein viihdy kuvissa.

nimimerkillä
kamerakammoinen *enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Uhuu

Posts: 844

#328 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Voi että, kun oli kivaa!!
Wappurientojen jälkeen olin aikas loppu ja kieltäydyin ensin lähtemästä Makasiineille... vaan aikansa ruinattuaan kaverit saivat kuitenkin ylipuhuttua! Onneksi niin!

En ole juurikaan psykebileissä käynyt, jotenka kokemus oli minulle hyvin hyvin antoisa. Hurahdinpa siihen valtaisaan nautinnon tunteeseen, jonka vapaa veivaaminen musiikin tahdissa antoi...*ökkö*
Kukaan ei katsonut pitkin nenänvartta, että mitäs siinä kiemurtelet... niinkuin hesperiassa saattaa joskus käydä. Ja kyllä sitä sitten kiemurreltiinkin!!!!!!

Loistavat bileet, loistavaa musaa.
Kaiken kruunasi se, että törmäsin maailman mahtavimpiin hymyruttuihin. Eihän niistä meinannut silmiään irti saada ja kyllä sen sitten taisin pariin otteeseen kertoakin... valokuva ei valitettavasti onnistunut... muuten tuo superhymy olisi taatusti ilmestynyt tietsikalle taustakuvaksi..*nauru*
kiitos pojat kivasta seurasta!!

-fiiliksissäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#329 • • tuntematon Guest
mulla ei oikeen ollu varaa laittaa 25e:tä lippuun ettei voinu siis lähtee mut hallucinogenin keikalle sit koitetaan oikeen *iloinen* psykebileet on kyl aikas hulppeen hintasia kyl *uuh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#330 • • hallucinogen Edain
joo siis toi oli multa, ei ollu muka rekannu ineen *ding*

--
pikku-*possu*

kaaputin

Posts: 610

#331 • • kaaputin pällikääliö
tjoo toi 25e pikkasen latisti, mut aamulla kun kuunteli pikkasen koxboxii ni kiroili kovaan ääneen kun ei menny noihin kemuihin. Psyke se kuitenkin on mikä mielen virkeänä pitää.
kiva kuulla ett oli mukavat kemut. Seuraavaksi odotellaan Hallucinigenin retkeä kaapelille ja ennen sitä toivottavasti pääsee ulkomailla kurkkaamaan avaruus kissoja

--
elämä on <3

zaler

Posts: 1,545

#332 • • zaler e h k i s
ei 25 ees oo paha hyvistä bileistä...*ding*
olihan se vr ihan täynnä ja kivaa oli...
mut ois vaan oottanu koxboxilta vähän rankempaa saundii *uuh* se oli kumminki aika peruspsykee mitä ne siel soitti...
mut oli kyl hyvät bileet

--
let´s eat to the beat!

Howdy

Posts: 7,955

#333 • • Howdy Oldie
Voi vidu ... kaikki hehkuttaa niin prklsti että pakko se on luunsa raahata mestoille joku kerta ... tietenkin oikeassa mielentilassa *vink**piis*

--
Käpy vailla vertaa

KeijoK

Posts: 1,495

#334 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kiitokset Sepolle ja koko muulle järjestäjä poppoolle loistavista vappujuhlista!
Oli pikku ennakkoluulot paikan toimivuudesta mutta kun huone täytettiin läjäpäin vanhoilla tutuilla ja uusilla tuttavuuksilla niin kasassa oli parhaat vappuhässäkät pitkään aikaan!
En jaksa erikseen mainita kaikkien mainitsemisen arvoisia nimiä joten tasapuolisesti rehtejä kättelyjä ja haleja koko poppoolle
*joo*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

hallucinogen

Posts: 8,190

#335 • • hallucinogen Edain
ei pitäs koskaan alkaa lukeen näitä biletopiceja missä ei oo käyny kun alkaa vituttaan *nauraa*
Mut joo kyl se vahinko otetaan takas sit joskus *iloinen*

--
pikku-*possu*

Mark

Posts: 7,311

#336 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*pihkassa**pihkassa**pihkassa* siinä fiilikset kiteytettynä. Ei voi kun sanoa että NAMNAM, namia mahan täydeltä, dekot ja valoshow räjäytti taas pään, huh! Ja musiikki oli loistavaa tottakai =) iso KIITOS kaikille ketkä tän järjesti, niin, ja tutuille jotka nosti fiilistä entisestään myös =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Henna

Posts: 4,965

#337 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mulle ei maistunu Coma eikä Aalto... Tabi soitti loistavii biisei ja sai taas hymyn naamalle!! *nauru*

[muokattu 5.5.2003 12:05]
Avatar
#338 • • wxw Guest
H:

Mulle ei maistunu Coma eikä Aalto... Tabi soitti loistavii biisei ja sai taas hymyn naamalle!! *nauru*

[muokattu 5.5.2003 12:05]



HHA. mulleppas maistu taas kaikki. Ja oli niin kivaa, että oksat pois
*nauraa*
Avatar
#339 • • hanna Guest
Mun paras wappu *sydän* *sydän* *sydän* Oli niiin ihanaa, että en voi sanoin kuvailla.. Kiitos rakkaat mussukat, ootte niin POP *pihkassa*

*ökkö* *ökkö* *ökkö* *ökkö* *ökkö*
Riku

Posts: 3,187

#340 • • Riku The Little Prince
Mäkin vahvasti luulen että oli aika helvetin kivaa. Pientä häröilyä oli havaittavissa ja olipahan ensimmäinen (ja varmaan viimeinen) topless-setti mitä on tullut soitettua.. Muusta ei sitten kauheesti puhutakaan (Moi esim Milla!)

--
Kyseenalaista aina kaikki.