Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 322,321 views

UnityF

Posts: 15,721

#301 • • UnityF joo just se
Heillöy!
Meitsi tanssi ittensä loppuun jo säteen bileissä joten ensimmäistä kertaa en tanssinu illuissa paljon paskaakaan..*uuh* Tosin kyllä mä vähän tonyn ja Harrin settiä jaksoin illuissakin kun tuli niin ihania biisejä mut sit mun jalat irtisano tehtävästä..

Mut oli mul ihan sika hauskaa vaikka lähin jo siinä vähän ennen klo12.. Jalat vaan ei enää toimineet..

Mut kiitos kaikille tutuille ja oli ihkuu tutustuu uusiin otuksiin!
Hauskaa oli kaikesta huolimatta *plur*
Uhuu

Posts: 844

#302 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mut unity sul oli silti oikea asenne... sun hymy viimeisten biisien aikana siel yläkerran tuolissa kertoi kaiken. yhtä hauskaa ens kerralla *joo*

-tanssivainviimeiset"hitaat"uhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Late

Posts: 3,441

#303 • • Late team Lasse
Kivaa oli, väsymys painoi snadisti mutta aika hyvin sitä jaksoi kumminkin.
Tuntui muuten että _kaikki_ ketä tiedän tai tunnen näistä "piireistä" oli paikalla. *hih* (tosin ei teitä niin montaa ole *plur*)

Vaikeeta tulee olemaan valitsemisessa seuraavien illujen ja säteen kemujen välillä. *justjoo*
(Tiedän ettei riitä virta kumpaankin..)

[muokattu 2.5.2003 22:29]
Riku

Posts: 3,187

#304 • • Riku The Little Prince
Late:

Vaikeeta tulee olemaan valitsemisessa seuraavien illujen ja säteen kemujen välillä. *justjoo*
(Tiedän ettei riitä virta kumpaankin..)


Pyh, harjotuksen puutetta! Sitäpaitsi eihän sitä tarvi yrittää pysyä pystyssä kuin 09 asti ja sen jälkeen tavoitteena voi pikemminkin olla päästä jaloiltaan *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

whisperi

Posts: 98

#305 • • whisperi
Pakko tulla heittämään kiitosta hyvistä bileistä. Tosi jees meisinki, vaikka carbonin keikka jäikin polkkaamatta. *suru* Mutta kivaa oli. *hymy*

[muokattu 2.5.2003 22:39]

--
hiljaisuus on myöntymisen merkki...

hallucinogen

Posts: 8,190

#306 • • hallucinogen Edain
mua sitten ei koskaan näy noissa kuvissa tai no kyl mun housuita näky vilaus mutta jokin söötti mimmi oli siinä tiellä *nauraa**plur*

--
pikku-*possu*

UnityF

Posts: 15,721

#307 • • UnityF joo just se
Uhuu:

mut unity sul oli silti oikea asenne... sun hymy viimeisten biisien aikana siel yläkerran tuolissa kertoi kaiken. yhtä hauskaa ens kerralla *joo*

-tanssivainviimeiset"hitaat"uhuu



Joo.. no mun hymy oli korvissa saakka kun tuli nii hiton hyviä biisejä..*plur* Seuraavalla kerralla mä kyllä jaxan sit taas täysillä*plur*
Oli ihkuu nähdä *mega hug**sydän*
Unik

Posts: 4,117

#308 • • Unik
Snif...harmittaa kun en kuullut kun Coma soitti Lfo:n, soittamassa chillissä juuri silloin olin...snif...
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#309 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ihan ykkös bileet!!! Polkattua tuli ja kunnolla ja tutustuin moneen kanssa örveltäjään... *vink*
Shiva, prkl!!! Ens kerralla katotaan sit kuka kastuu! Otan super-soakerin mukaan... *nauraa*
No, mut joo... Kiitos kaikille mahtavista bileistä!!!

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

UnityF

Posts: 15,721

#310 • • UnityF joo just se
MaoTse:

Ihan ykkös bileet!!! Polkattua tuli ja kunnolla ja tutustuin moneen kanssa örveltäjään... *vink*
Shiva, prkl!!! Ens kerralla katotaan sit kuka kastuu! Otan super-soakerin mukaan... *nauraa*
No, mut joo... Kiitos kaikille mahtavista bileistä!!!



joo.. kastellaan shiva yhessä!!!*pahis**nauraa*
super-enkuli

Posts: 1,521

#311 • • super-enkuli
*hmph*...mä haluan ampua shiva-murua sit ekax... super soakerkin löytyis... *nauraa**nauraa**nauraa* se säikäytti mut yhes kohtaan niin pal, et pomppasin melk. kattoon....prkl! *nauraa**nauraa**nauraa*

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#312 • • Mao & Taikahattu UG-///
Unity(f):

MaoTse:Ihan ykkös bileet!!! Polkattua tuli ja kunnolla ja tutustuin moneen kanssa örveltäjään... *vink*
Shiva, prkl!!! Ens kerralla katotaan sit kuka kastuu! Otan super-soakerin mukaan... *nauraa*
No, mut joo... Kiitos kaikille mahtavista bileistä!!!

joo.. kastellaan shiva yhessä!!!*pahis**nauraa*



Kyllä!!! Pidä sä kiinni, nin mä haen ämpärillä vessasta vettä...
*pahis*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#314 • • shiva Guest
heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on? *nauraa*
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*
UnityF

Posts: 15,721

#315 • • UnityF joo just se
shiva:

heiheihei..mitäs tää tällänen nyt on? *nauraa*
taitaa olla teillä pahat mielessä. oottakaas vaan..mä keksin kyllä jotain. *lataa kovat piippuun*



me ollaan enkeleitä.. ei me mitään suunitella...
*enkeli**pahis**vink*
Howdy

Posts: 7,955

#316 • • Howdy Oldie
Oli erittäin hyvä meininki ... toiv pian uudelleen *piis**plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa

illusion

Posts: 1,061

#317 • • illusion team-sauna :D
howdy:

Oli erittäin hyvä meininki ... toiv pian uudelleen *piis**plur**piis*



30.5 uudestaan
*joo**hih**hih*
cheat

Posts: 796

#318 • • cheat
käsittämättömän hieno meiniki, olipas kiva päästä polkkaamaan piiiitkästä aikaa.oiskohan noita kuvia lisää jossakin, tai mahdollisesti tulossa...?*sydän*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#319 • • shiva Guest
otin gloriasta ja illuista yhteensä kolme rullallista kuvia, joten niitä tulee varmasti lisää. *joo*
hetki vaan menee kehityksessä ja skannailussa..
Howdy

Posts: 7,955

#320 • • Howdy Oldie
shiva:

otin gloriasta ja illuista yhteensä kolme rullallista kuvia, joten niitä tulee varmasti lisää. *joo*
hetki vaan menee kehityksessä ja skannailussa..




Kandee ostaa digi kamera :)

--
Käpy vailla vertaa