Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,559 views

TonySt

Posts: 4,166

#461 • • TonySt mediamoguli
Elwira:

tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?

Tota mä taisin jotain kännissä sekoilla siellä edessä ja oikeasti olen todella pahoillani niitä joita päin kävelin tai heh... Anteeksi kamalasti. *plur*

[muokattu 19.5.2003 13:30]



hyvähyvähyvä... meitsi ei siis ollutkaan ainoa *heiii*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#462 • • ALIEN Guest
tonppa:

Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?



väärinpäin? siis päällänsä vai???
Avatar
#463 • • ALIEN Guest
Morpheus:


joo oli ihan mieletön kisu. Tappelun jälkeen se nyhjötti yksin ehkä vähän peloissaan siinä pihalla , miksi en mennyt tarjoamaan turvaa sille *nyyh**nyyh**nyyh*
*klubitus*



mä voisin antaa hänelle turvaa ja koko sydämeni! *sydän*
nemo

Posts: 656

#464 • • nemo Wanha kettu
psysex:

oli joo ihan siistii siihen asti ku joku pelle ehti laitta jotain saatanan tippoja mun juomaan...ei varmaa 1 lonkerosta siihen kuntoon pääse missä olin.että niitäkin on näissä bileissä liikkeellä..*dissaa*



Tääkin on vähän sellanen urbaani legenda että aina kuulee jollekkin muka noin tapahtuneen ja aina vaan kelaa että eihän tollasta nyt oikeesti tapahdu. Mut kai sit näköjään tapahtuu? Mitäköhän kiksejä jengi tosta sitten saa?!? *täh*

--
Tää on mun sigu

Avatar
#465 • • ALIEN Guest
nemo:

psysex:oli joo ihan siistii siihen asti ku joku pelle ehti laitta jotain saatanan tippoja mun juomaan...ei varmaa 1 lonkerosta siihen kuntoon pääse missä olin.että niitäkin on näissä bileissä liikkeellä..*dissaa*

Tääkin on vähän sellanen urbaani legenda että aina kuulee jollekkin muka noin tapahtuneen ja aina vaan kelaa että eihän tollasta nyt oikeesti tapahdu. Mut kai sit näköjään tapahtuu? Mitäköhän kiksejä jengi tosta sitten saa?!? *täh*



...kyl tätä menoa vielä loppuu bileissä käynti *eiei*
misjah

Posts: 3,373

#466 • • misjah Team Sika
alien:


...kyl tätä menoa vielä loppuu bileissä käynti *eiei*



joo.. aika nihkeex toi meno näköjään menny tai sit vaan kaikki VITUN TAMPIOT on eksyny samoihin bileisiin..
pistää itteltäkin hermot tiukille ku on kuullu mitä kaikkee siel on tapahtunut!

--
www.team*possu*.tk

Blues

Posts: 5,414

#467 • • Blues Koning van Afrika
Elwira:

tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?

Tota mä taisin jotain kännissä sekoilla siellä edessä ja oikeasti olen todella pahoillani niitä joita päin kävelin tai heh... Anteeksi kamalasti. *plur*

[muokattu 19.5.2003 13:30]



Ei siinä muuten paitsi jollain tavalla potkaisit meikäläistä jalkaan *täh*
Ei haitannu pitkään kuitenkaan.. *ökkö* jatkui

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#468 • • UnityF joo just se
HUH HUH mikä viikonloppu...

plussat :
Halluissa oltiin ihan ajoissa.. Ei jouduttu edes jonottamaan yhtään. Suurin osa mun kavereista oli valkoisissa ja mä mustissa.. Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*

Proteus *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Orkidea*sydän**sydän**sydän*
tab*sydän**sydän**sydän**sydän*


Viimeiset biisit mitkä tuli niin en unohda niitä varmaan koskaan fillis oli tosiaan katossa! Mä nautin tosiaan... *sydän*

Idille kiitos kun jaksoi mun pälätystä narikkajonossa..*plur*
+Kaikille muille kiitos seurasta.. oli ihkuu nähdä!!!

Taika mä muistan kun sä soittelit rappusilla ukko nooaa sil tikkarilla.... *iloinen*

Jatkoilla oli myös kivaa.. Proteus soitti sieläkin kixu setin..
*sydän**sydän**sydän*dutch force - deadline*sydän**sydän**sydän*
Kiitos Henkalle kun järkkäs kyydin premiin...*sydän* Jalat oli jo siinä vaiheessa muussia..*blush*

miinukset:
Joku/ jotkut? Heitteli stobeja parvelta tosiaan että kaveri lähti tikattavax...
JOKU KUOLI!!!!! Ei prkl!!! Mä en käsitä kuinka niin on voinu tapahtua.. *eiei*
Luin myös et jonku juomaan laitettiin jotain tippoja... *uuh*
Jatkoilla.. tosin itten en ollu viel silloin premissä niin joku hakattiin...*mur*

sit tietenki nää pikku valitus...
Hesperiassa oli melkein yhtä kuuma kuin saunassa...*justjoo*
seollaQ77

Posts: 299

#469 • • seollaQ77 sauvasekoitin
meinasin tulla seksimessuilta viä jatkaa menoa halluihin mutta olin niin hyvässä tuubassa etten jaksanu, iha hyvä vaan mun tuurilla oisin saanu eka tuopin päähä ja si joku ois juottanu pahat sekotukset ja pihalla viä moraa keuhkoon*eiei*
Avatar
#470 • • Dorka Guest
tonppa:

Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin *nauraa* ?


No mä tanssin edessä ja välillä _väärinpäin_ ? Ehkä siellä jotkut muutkin tanssi _väärinpäin_ jos se en ollu minä... *ding*
trance moon

Posts: 1,905

#471 • • trance moon ZamZa...
Unity(f):

HUH HUH mikä viikonloppu...

plussat :
Halluissa oltiin ihan ajoissa.. Ei jouduttu edes jonottamaan yhtään. Suurin osa mun kavereista oli valkoisissa ja mä mustissa.. Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*



Juuh, kiitos siitä... en kyl oikeen tuntenut sitä ku ruoskit mua... *nauraa**nauru*

Pippaloissa oli todella kiwaa... Kiitos teille kaikille ja hennalle myöz kiitokset ku sai tulla kuokkailee sen kämpille... *nauru*

*purr*
gabber

Posts: 440

#472 • • gabber
*plur*oli kivat bileete joo!*plur*
tosin mul ei toi jonotuspuoli oikee skulannu...
jono sisään,ulos ja vielä ulkonakin..*eiei*
mut mitä pienistä..*ökkö*

--
---hapetus gabetus---

gabber

Posts: 440

#473 • • gabber
se hullu humalainen oli varmaan minä..no en oo varma..
mitä?onko bileissä nykyään säännöt kumminpäin pitää tanssia..eiks oo sama tanssiiko päällä vai jaloilla*täh**hih**hymy*
*piis**heiii**piis*

--
---hapetus gabetus---

UnityF

Posts: 15,721

#474 • • UnityF joo just se
trance moon

Juuh, kiitos siitä... en kyl oikeen tuntenut sitä ku ruoskit mua...*nauraa**nauru*



mähän sänoin että sä oot liian kiinteä....*vink**nauraa*
ens kerralla mä sit vaikka puren..*pahis*
trance moon

Posts: 1,905

#475 • • trance moon ZamZa...
Unity(f):


mähän sänoin että sä oot liian kiinteä....*vink**nauraa*
ens kerralla mä sit vaikka puren..*pahis*



No jooo... *ding*
Huijj, puret, varo ooon kiveä... *iloinen**nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#476 • • UnityF joo just se
Aina voi yrittää...*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
nokua

Posts: 305

#477 • • nokua viidakko vekara
oli muuten tosi kivaa *nauraa* mut ne vitun tappelija tuopin heittelijät*dissaa* ens kerralla ne voidaa jättää bileistä pois ei oo kivaa jos saa tuopista/ pullosta ..
silti,, hyvät ystävät pelasti illan ja ne jatkot .. eskolle & marialle .. muut . *sydän**ökkö*
nemo

Posts: 656

#478 • • nemo Wanha kettu
Unity(f):

Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*



Jos en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.
*pahis*

--
Tää on mun sigu

trance moon

Posts: 1,905

#479 • • trance moon ZamZa...
nemo:


Jos en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.
*pahis*



hehee, en ollut ainut... *nauru**nauraa**iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#480 • • UnityF joo just se
nemo

os en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.*pahis*


Ai niin mä melkein jo unohdin...
sua varten mä hankin seuraavax kerrax super ison ruoskan jos et kokkaa mulle sitä fantastista tomaattikeittoa...*iloinen**vink* Hmm.. mites se menikään.. se tomaattikeitto on niiiiiiiin hyvää että mä vielä muistan sen vanhana mummona...*iloinen*