Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,177 views

SA-TomTom

Posts: 2,727

#901 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

milla:
mis on kuviiiiiiiii *ding*



niiiiiiiii?! missä? *ding*

--
Never give up.
Never surrender.

Avatar
#902 • • femma Guest
oli aivan sairaan hauskaa *nauru*
toisaalta oli makeeta, et oli pilvistä. meni aivan sekaisin vuorokaudenajasta. yhtä hyvin ois voinut olla päivä, ku neljän-viiden aikoihin oli kuitenkin niin valoisaa eikä auringonnousua näkynyt. hiekkatiellä kuului kans mieletön mix: linnunlaulua toiseen korvaan ja toiseen kovaa settiä :).

aaah... sanoo metsäbile-ekakertalainen.
KIITOS järkkäreille!
KIITOS dj:ille!
KIITOS kaikille ihanille ihmisille, jotka oli mukana!
kilobitti

Posts: 2,419

#903 • • kilobitti 1-2-3 techno
Jeps, väsyneestä ja flegusta fiiliksestä huolimatta mainiot kemut! Paikka oli hieno ja musiikki toimivaa, väkeä oli sopivasti heti kun nuorimpien nukkumaanmenoaika koitti..=)

Summerblink:
metsän tonttua jotka manasivat loitsuillaan musan hiljaiseksi*nyyh*
-mulkvistit tontut



äh, turha mielestäni moisesta harmistua, olihan se odotettavissa. Tontut tekivät vaan työtänsä - tsekkasivat pikasesti että kaikki on ok ja lähtivät pois. Äänenvoimakkuus nousi aika pian heidän lähtönsä jälkeen, ja luulenpa että hekin olivat laskeneet sen varaan;)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

nomic

Posts: 4,120

#904 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

insejn:
pps. ainii, miten pystyinkään unohtamaan.... seuraaval kerral ku on skutas kekkerit, poistakaa ainakin ne pissikset jotka tulee halaamaan ja sanoo ”moi mä olen xxxx, mä rakastan tänään kaikkia” ja heiluttaa päätään joka suuntaan... voi kristus
muutenki aika nuorta jengii näky välist siel, mut kait ne käyttäyty *hih*
[muokattu 30.6.2003 01:17]


itse yritin käyttäytyä asiallisesti ja jos jotakin häiritsi paikalla oloni niin siitä voi lähettää viestin
ja onhan toi viesti asiallinen koska en itsekään pidä tuommoisesta teiniX menosta
taisin olla yksi nuorimmista siel *blush*
mutta eikö meidän nuorempien pidä jollakin tapaa tutustua bile skeneeseen
ja sitten kun on ikää tarpeeksi teidän harmiksenne tulen käymää bileissä*pahis*
no toivottavasti minusta ei ollut nytten hirveästi harmia siellä
mutta täytyy myöntää että tämä oli puolustus puhe meidän nuorten osalta
eikä tämä meinaa mitää ”vanhemmat vs. nuoremmat” juttuu
koska inhoon itse paljonki pissis menoa se pitäisi kieltää lailla!
ärsyttää aina kun joku tulee että ”koko maailma vihaa mua mä teen itsarin” (parin siiderin jälkeen) *hih*
ja varsinki jos joku on mesonu ”vanhemmille ihmisille” (18+) niin sitten nämä ”vanhemmat” voivat saada nuoremmista huonon kuvan ja siinä menee into kun itse olen näitä nuorempia
niin tulee semmone olo että kaikki nuoremmat on samanlaisia
mutta jos muistelette omaa teini aikaanne niin ymmärrätte varmaan mistä puhun (kirjoitan)
ja itse saavuin paikalle koska minut oli kutsuttu ja halusin tulla kuuntelee metsään jotakin mitä en kotona saa kuulla koska himasta ei löydy oikein mitään mikä vastaisi psykeä
ja sanon että todella hienoa oli ihmiset suhtautui ainakin minuun siellä paikalla ollessani melko hyvin
ei tullu yhtään murhaavaa katsetta joka tarkoittaa että ”et sä tänne saa tulla!”
siitä iso kiitos että jaksoitte ainakin minua...kai...*nauru*
mutta oikeat pissikset jotka tuli vaan juomaan ja räyhää pitäisi taluttaa pois tai laittaa uimaan
olkoon mitkä bileet vaan sinne mennään kuuntelemaan settejä, tanssimaan niitä sekä tapaamaan uusia ja vanhojakin ystäviä...eikö se niin oo?
mutta jos on valittamista jostakin nuoremmasta tyypistä niin eiköhän mulle laiteta siitä viestii niin yritän ottaa selville kuka on kyseessä jos hän kuuluu joukkoomme ja kerron siitä hänelle että mitä pitäisi tehdä
muistakaa vain että me nuoremmat olemme aina ottaneet teistä vanhemmista mallia *hih*
ps.aina kun puhun vanhemmista en halua loukata ketään tarkoittamalla ikäloppua vaan tarkoitan aina ”ylä-ikäistä” vaikka oottehan teki vielä nuoria *iloinen*
Avatar
#905 • • Relic Guest
uber loisto kemut! Propsit järjestäjille, DJ:lle ja kaikille muillekkin. Lisää tätälaatua ottaisin kiitos.

*piis**sydän**piis*
Summerblink

Posts: 291

#906 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

kilobitti:
Jeps, väsyneestä ja flegusta fiiliksestä huolimatta mainiot kemut! Paikka oli hieno ja musiikki toimivaa, väkeä oli sopivasti heti kun nuorimpien nukkumaanmenoaika koitti..=)


---
Summerblink:
metsän tonttua jotka manasivat loitsuillaan musan hiljaiseksi*nyyh*
-mulkvistit tontut

---


äh, turha mielestäni moisesta harmistua, olihan se odotettavissa. Tontut tekivät vaan työtänsä - tsekkasivat pikasesti että kaikki on ok ja lähtivät pois. Äänenvoimakkuus nousi aika pian heidän lähtönsä jälkeen, ja luulenpa että hekin olivat laskeneet sen varaan;)



Nojoo, pinnat tontuille että tulivat vasta siinä loppuvaiheilla *enkeli*

*purnaa silti ihan pikkasen**possu*
Tapsuli

Posts: 89

#907 • • Tapsuli
Ensimmäinen retkeni metsään ja täytyy kyllä sanoa että ei olisi ensi kerta voinnut olla parempi . Kiitos BL *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#908 • • UnityF joo just se
No niin te teitte sen!!!!
*sydän*KIITOS KIITOS KIITOS BL!!!!*sydän*

Nää oli niin ihanan erillaiset bileet et huh huh.. paikalla oli paljon tuttuja ja taas tutustuin uusiin ihmisiin.. Mut oli todella hauskaa ja hyvä tunnelma.*plur* Se että pari kertaa tihutti ei haittanu ainakakaan mua.*pihkassa* Mä nautin täysin bileitten alusta bileitten loppuun.

Musiikki oli loistavaa T-ERROR:in setti oli mahtava *plur* Myös Elwiran setistä tykkäsin todella paljon.*sydän*.

Kolehtiakin annoin, kun mielestäni just tämmöisiä bielitä on todella mielyttävä tukea. Näissä on niin erillaisen ihana tunnelma.*plur*

kiitos kaikille!!!!*sydän*
Avatar
#909 • • yana Guest
sydän overload! sydän overload!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#910 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin, oli tosiaankin loistavat bileet *plur* edes sää ei mua haitannut, ja tanssinkin ihan vähissä vaatteissa, vaikka lämpötila oli varmaan 12 astetta... ei mitään takkeja! *joo* Se lampi oli tosi kaunis. Muutenkin koko paikka oli aika satumainen, ja loistavat dj:t tietysti. Metsään menen seuraavankin kerran, kunhan sopiva tilaisuus tulee...

mullakin on muuten muutama kuva tuolta, muttei ole vielä netissä... *uuh* ainakin mun selkää oli kuvattu useaan otteeseen tuol curryn kuvissa *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Euphoria

Posts: 542

#911 • • Euphoria 4 everyone
Oli todella astialliset kemut...*plur* hyttyset vaan rupes vähän hatuttaa...
kiitoksia järjestäjille ja kaikille mukana olleille...*heiii*
Jasmine

Posts: 1,360

#914 • • Jasmine
Joo kuvia odotan innolla.. kenellä on RAMBO-kuva?*plur* Haluis taas mökkeilemään saman porukan kaa...*joo*

--
Jasmine

Texx

Posts: 650

#915 • • Texx ^_^
Niinkun oon jo sanonut niin en oikein tykänny.
Ehkä just sen muusikin takia mikä ei iskeny muhun. tai sit oon vaan ylinihQ.
Mut hei, lähin kyl menee jo ennen kahta että.
(moi missasin taas 5:nnen kerran sen halon)
*iloinen*

--
*piis*

UnityF

Posts: 15,721

#917 • • UnityF joo just se
täytyy viel sanoo et paljon hienoja kuvia otettu näistä bileistä... todella kauniita... *plur* metsässä on se oma taika...*pihkassa*
_2

Posts: 325

#920 • • _2
Kaikki kuvat oon käyny läpi eikä itseä näy missään *uuh* Tuli taas semmonen oli että olinkohan edes siellä *nauru* Lisää kuvia jookos...josko vaikka onnistais... *vink*

*Itserakas..minäkö...?! no onhan se peiliki tietty keksitty *blush* *

Vielä ku sais tietää mitä ne poliisi sedät sano siellä...