Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,973 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#941 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla oli jlat kipeet jo ensimmäisen 15min jälkeen, mutta polkkasinpa sitten melkein koko proteuksen setin läpi *sydän* meinasi kotimatka tyssätä siihen, etten enää saanut jalkaa toisen eteen. Oltiinpa jo kuudelta aamulla nukkumassa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#942 • • hallucinogen Edain

Avernian:
Ei tullu kiksua mulle :( Missasin Tabin :(

Muutenpa oli kyl ihan passelit kekkerit.


ei tab ees soittanu *nauru*

--
pikku-*possu*

darz

Posts: 1,127

#943 • • darz
Joo tab ei jostain ihmeen syystä soittanu me tultiin 10 yli kymmen paikalle ja jokkehan se siellä soitteli... kuiteski line-upis luki tab en sitten tiiä vaikka ihan alusta iha loppuu asti oltiin *nauru* Olisin kyl toivonu kiksua enemmän kun on tullu oltua noissa vähän hc:missa bileis vähän enemmän ku kiksu *mitäköhän selitän* *vink**pelle*
Avatar
#944 • • yana Guest
tabi oli unityssa ;)
eiks se soittanu aika alussa?
OlliS

Posts: 3,999

#945 • • OlliS Further

modmod:
Varsinki (white label) coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa *vink*... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!*hih*


*pahis* kixumixu on nimensä veroinen! *hymy*

jotenkin ei ollut vaikea arvata viimeistä biisiä, on se vaan niin helvetin hyvä lopetusbiisi!

Oli kyllä taas erittäin luxus unity, aarteen etsintä jäi vähän vähemmälle, mutta soutukilpailuja olikin sitten sitäkin hauskempi seurata *piis*

kiitti Urmakselle, että sain heittää pari biisiä loungessa!
kisumisu

Posts: 532

#947 • • kisumisu

modmod:
coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa *vink*... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!*hih*



Hmmm... *iloinen* Mä en vaan tykkää siitä! Coldplay levy pyörii aika tiiviisti soittimessa ja erityisesti nukkumaan mentäessä. Orginaali on mainio mut toi vedätys ei vaan putoa.

Joo okei kunnon nostattelu on vaan niin ihquu *plur* ja kyllä mä kaikesta muustaki pidän jos se on ”hyvää” *vink* Sormi on kiva laittaa syvälle nenään synkkien rytmien tahdissa.


...ja sit asiaan *pihkassa*

Olipahan joo kekkerit, mun saunakaan ei hätäsellä lämmityksellä yllä tollaseen kuummuuteen ja kosteuteen *nauru* eikä siellä ole kyllä tollasta PA:takaan *hih*

Kellon lyödessä 00:00 siirryttiin sit trancempaan matskuun ja loppu onki sit historiaa. Edessä savukoneen syövereissä oli hyvä ”reivaa” ku ei meinannu ees nähdä edessä olevaa. Sit vaan metsästämään pilettiä seuraaviin *piis*
Avatar
#948 • • shiva Guest
KEEP ON RAVING, KEEP ON FUCKING RAVING!! *vink*

ihan mielettömän mahtavat kemut. ilma oli paras mahdollinen, vaikkakin salissa oli ”hiukan” lämmin tepastella, siis hiki valui kuin maaoravilta seksiä harrastaessa. siksipä ainakin minä keskityin reivailemaan ulkosalla ja erityisesti nuotio paikalla. *iloinen* tuli surffattua roskiksen kannella ja puhuttua paljon paskaa. joten jos korvissanne on super paljon vaikkua nyt, johtuu se vain siitä että kuuntelitte liikaa minua. *piis*
mielettömän paljon ”rispektii” teille kaikille jotka osallistuitte ”emilia perse päivään”. kyllä nyt on taas äässistä puhuttu ja paljon. löysinpä omastani jopa pari mustelmaa..johtuisikohan siitä että kaaduin parisen..kymmentä kertaa?! *blush*
ja hei, otetaan tää kaikki kuukauden päästä uudestaan ja sitten REIVATAAN niin perkuleesti!!

ps.kuvia on ja paljon!! ceecee ja late, laittakaa niitä jakoon!! *nauru*

ja shottia pimppiin...kunhan vaan reivaatte! *heiii*
Howdy

Posts: 7,955

#949 • • Howdy Oldie
Itse oon enemmän HC hemmo .. mut pakko sanoa että superkivaa oli .. en kadu pätkääkään .. eipä ole kiksua tullut tanssittua noin paljon varmaan vuoteen .... uudelleen !!! *piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#950 • • imelä Guest
mul oli civaa *vink* 19pv uudestaan virkeänä ja levänneenä *iloinen*
jokke oli kyl <3 ali wilson kans menevää. harrin setistä kuulin alusta ehkä puol tuntia tm. muutama kiva kilkuttelu kyl oli mut ei vaan jaksa enää kun on tullu vanhaks *hih*
kiva tavata uusia naamoja, paljon. kiitos kaikille ihanasta ja mielenkiintoisesta seurasta. ville pus.
ja jotku kaks ihmeen jäbää läpsi mua jatkuvasti perseelle *hmph* kiitos pojat.
muksu

Posts: 563

#951 • • muksu LAPANEN
*pihkassa**pihkassa* SIIS NIIN SIISTIII!!!! *pihkassa*

Oli täydellisen mahtavaa hippailla (vaikka kuuma olikih..!),jaihana chillailla välillä kallioilla merta katsellen!!

joutuu melkeen mennä streetin eteen yöks telttailemaan jotta varmasti kerkeää saada lipun ittelleen seuraaviin kemuihin!! Pakko päästä!!

niin MAHTAVAA!!!

Super suur kiitos kaikille ihanille ihmisille jotka teitte kemuista unohtumattomat ja ehdottomasti parhaat pitkään aikaan!!

[muokattu 6.7.2003 22:08]

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Avatar
#952 • • zoide Guest
*Rispekt* UNITY

Eli jälleen kerran ISO ISO kiitos Unity posselle, tutuille ja tuntemattomille kun teitte illastani lähes täydellisen *nauru*

Niin ja kai se on pakko vääntäytyä heti aamusta Joken Pajalle, ett olis edes joku sauma päästä elokuun hippoihin *hih*
mniittymaki

Posts: 1,641

#953 • • mniittymaki
huuhuh.. olipas unityt *nauru*

wolden kanssa tultiin paikalle jo klo 15 tietämillä... parin bissen jälkeen lähettiin
sitten aarteemetsästykseen ja semmonenki sitte löyty..

humalan nousessa päätettiin sitten osallistua soutukilpailuun mihin loppupeleissä
otetiinkin vaan toinen pareista, ja Woldehan sinne meni... pääs finaaliin aj tuli kolmanneks.

loppuilta meniki sitte aika pitkälti hengaillessa ja nuotiolla istuessa..

Paikkana Uunisaari on lähes täydellienen ja koko Unityn toiminta aivan loistavaa !
Kiitos ja lisää tämmöstä :)

Kiitos vielä kaikille jotka teittä eilisestä niin mahtava..

piis,
.m
UnityF

Posts: 15,721

#954 • • UnityF joo just se
No niin... mun ei pitäny mennä tänä viikonloppuna minnekkään niinkuin olin jo kavereille ilmoittanukkin.. mut mut.. niin saapu lauantai ilta ja kello oli aika tarkalleen 21 kun päätettiin Riikan kanssa lähtee sittenkin bilettämään...*iloinen*

mä olin mutsin ja faijapuolenluona kun lähettiin pähkinärinteestä eksyilemään äkkiä pasilaan... riikan luona sit tajusin et eihän mulla oo bilekamoja mukana kun en oo ollu himassa ja niin riikan valkoiset kixukarvat jalkoihin ja käsiin ja Riikka väsäs mun päälle kertakäyttö bilepuseron ja vähän meikkii naamaan ja menox...

Paikalla sit oltiinkin yllättyneitä kun saavuin sittenkin...*iloinen* Musiikki oli todella hyvää.. mä nautin ainakin.. ja Harrin setti tuli tansittuu melkein kokonaan... ja siis samalla menetin kuuloni kun se tyttö mun oikeella puolella kilju ihan kun se olis tehny kuolemaa.. samalla se tönija pomppi astuen varpaille ja se ei edes tajunnu vaikka murahdin sille sit aika pahastikkin kun alkoi mennä hermot.. mut Harri heitti todella hyvän setin jossa oli uutta ja vanhaa mateliaalii kiitettävästi... Mä ainakin nautin...*plur*

Kuumuus oli kyl vähän miinusta... koska ulkona oli niin kaunis sää niin mix kattoo ei voitu pitää sit enemmänkin auki? kun siel hiki virtas kuin joki... mä kun kaadoin päälleni pullon vettä niin ei sitä edes erottanu kun olin jo muutenkin hiestä niin märkä.. niin kuin kaikki muutkin... *iloinen*
Mark

Posts: 7,311

#955 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mulla ei oikein ole mitään muuta kommentoitavaa kuin että kesän (ja hyvin lähelle koko vuoden) parhaat bileet! *pihkassa* Ei voi valittaa mistään, paitsi siitä ettei bileet kestäny pidempään..;) se paljonpuhuttu rrrrrespekt nousee kyllä unitya kohtaan kerta kerralta, tästä on jo vaikee mennä yli, eikä tartte ees puhua seuraavien missaamisesta, mielummin annan vaik katkasta toisen käteni *igor*

Ainiin, ja jatkot rokkas kybällä, hietsus oli kiva fiilistellä vaik eräs horo jolle oli annettu mikki käteen meinas viedä järjen bimboilullaan.. Nyt paraatia odottelemaan *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#956 • • Titityy Guest
Loistavaa!!! *plur* Floori oli kuin turkkilainen sauna, ei haitannut yhtään ja kyllä taas reivattiin!! Kallioilla, biitsillä ja notskilla pääsi välillä chillaa..tai jotain *hymy*
jatkot kruunasi koko komeuden ja nää Unityt oli ehdottomasti ainakin kesän ykkös bileet!!!!
Kiksukuolema oli aamulla lähellä mutta hei, keep on raving!!!!!! *sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#957 • • Howdy Oldie

-tiina-:
Loistavaa!!! *plur* Floori oli kuin turkkilainen sauna, ei haitannut yhtään ja kyllä taas reivattiin!! Kallioilla, biitsillä ja notskilla pääsi välillä chillaa..tai jotain *hymy*
jatkot kruunasi koko komeuden ja nää Unityt oli ehdottomasti ainakin kesän ykkös bileet!!!!
Kiksukuolema oli aamulla lähellä mutta hei, keep on raving!!!!!! *sydän*




Asiaaa *piis**nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Tonyw

Posts: 197

#958 • • Tonyw Manufackture
wooow jättefunfunfun ja kuumakin taisi olla *vink* oli nIIIIn HIRVEE känni päällä taas et morientes.
Viikonlopun kehon check : isovarpaasta irronnut kynsi+ kantapäässä ammottava rakkula....
No perkele olihan se sen arvoista *joo*

[muokattu 7.7.2003 08:50]
-xx-

Posts: 5,001

#959 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
hauskaa oli, vaikka tabi ei soittanutkaan *nyyh* *nyyh* *eiei*
loppupuolen meno ei miellyttänyt korvaa, mutta muuten tuli kyllä tampattua mukavissa fiiliksissä *iloinen*
ja ihmisiäkin tuli nähtyä *pihkassa*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Late

Posts: 3,441

#960 • • Late team Lasse
Oli toooosi jees. Kuvia tuli taas räpsittyä, en vaan osaa vielä käyttää tota laitetta millä otetaan niitä kuvia. Eli suuri osa niistä jäi taas huonoksi. *uuh*

Suuret kiitokset kaikille, oli tosi kivaa. *joo*
Ensi kerralla lupaan pousailla ja kuvata vähemmän. (yea, sure). *heiii*

[muokattu 7.7.2003 10:50]