Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,677 views

Howdy

Posts: 7,955

#981 • • Howdy Oldie

Relic:
---
howdy:
---
Relic:
sairaaaaan mageeetaaaa :) ja v-loppuna sit säde

---


Sinne sinne ... :D

---


todellakin !!! :)




Ok meikä tulee sitten häiriköimään oikeen isolla aisalla *piis**pahis* varaudu blaastaukseen :D

--
Käpy vailla vertaa

Late

Posts: 3,441

#982 • • Late team Lasse
No niin nyt kuvat on menossa mailitse *ankka*lle.
+Seassa on 2 videon pätkää joista toisessa Shiva perseilee. Iloksenne olen kuvannut sen pystyssä joten sitä saa katsoa pää vinossa, ellei anqqa osaa kääntää sitä. *iloinen*

-Iloisin kesäterveisin (seuraavaa unityä odottaen),
Late the Eivieläniinhyväbilekuvaaja

*piis*

Edit: Ei sitten toiminut viestin lähetys tänään, täytyy kokeilla joku muu päivä uudestaan.. *igor*

[muokattu 9.7.2003 00:18]
Avatar
#983 • • shiva Guest
voi perse!!!!
mä tästä poistunkin sitten kaukomaille.. *heiii*
TonySt

Posts: 4,166

#984 • • TonySt mediamoguli
joo, ei sitä aarretta niistä puskista ainakaan löytynyt...*blush*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

milla

Posts: 3,699

#985 • • milla
huomasko kukaan muuten miten pehmeet kalliot siel oli!
Summerblink

Posts: 291

#986 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Joo huomasin ! Jo kesäkuun Unityissä osa mun kyynerpäästä päätti jäädä asumaan niille kaltseille loppuiäkseen. Ja kun aurinko nous niin se kaltsi tuntu jo pehmeemmältä ku pehmein Hästens *nauru*
Mika Juhani

Posts: 275

#987 • • Mika Juhani
Sinne män ne bileet ja tulihan sit todettuu et jengi kaipaa sitä hardimpaa matskua sekaan!!! Myöskin setit lyhyemmiksi. No sitä sit ensikerral
Suur kiitos Batylle ja Alexille! Suurin kiitos kuuluu tietenkin teille kaikille jotka saavuitte paikalle sateesta huolimatta!

Ps. Kivoja kuvia olit Baty ottanut! : http://www.djbaty.com/kuvat/bsc-9-7

*enkeli**enkeli**enkeli*

--
Toukka aka Mika Juhani

baty

Posts: 1,607

#988 • • baty TranceConnection
jee hauskaa oli *hih*

Musa oli todella hyvää ja iloista, ihmisiä olis saanut olla pikkaisen enemmän. Missä kaikki luuras *täh*

Kiitos Alexille levystä, koko aamun olen soitellut sitä
ja kiitokset Toukalle kun pääsin soittamaan
darz

Posts: 1,127

#989 • • darz
Whii kivaa oli niinkun aina säteessä on *joo* Hyvää musiikkia oli paljon ja ihmisiä oli ihanan paljon *plur* Paljon oli ihania ihmisiä paikalla ja tulipa sitä taas tutustuttua uusiin ihmisiin... No nyt pitää lähtee hakee systerii lentokentält mutta huomenna uusiks *iloinen*

I *sydän* SäDe *sydän*
nokua

Posts: 305

#990 • • nokua viidakko vekara
huomenna vielä kovempaa,*pahis* ja siitt alkaa nivelten paikkailu*nauru* muuten hyvä meno
mut se yks joka flippas pahasti toivotaan sille hyvää *hymy*
Claquesous

Posts: 3,206

#991 • • Claquesous viidettä kolonnaa
nii mäki kuulin et joku veti överit siel mut en havainnut tilannet... no toivott.sille ei kuitenkaa käyny sen pahemmi*uuh*

muute ne bileet oli iha jees (ainaki loppuillast) ku alux oli iha kauheet kixuu... no mut kyl sitäki pysty vähä danssaa*nauru*

niii ja mä en oo kuullu ikinä enne mexicanii ja mua vähä kiinnostas millast settii se heittää..?

UUDESTAA, UUDESTAA*hih*

--
32. of December

_2

Posts: 325

#992 • • _2
Huomaa että ikä rupee painaa ku nyt jo väsyttää...

Vai johtuukohan se vain huonosta kunnosta...?! mene ja tiedä...*nauru*

Tää ainaki tykkäs... nyt jää vaa harmittaan et huominen jää näkemättä töiden takia...*hmph*
Howdy

Posts: 7,955

#993 • • Howdy Oldie
Hyvät oli .. vituttaavaan kun ne loppuu aina liian aikasin ... *igor**ding*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#994 • • Enkeli Guest
joo hyvät bileet oli, huomenna taas uudestaan *varjelee rannekettaan huolella*
oli vaan ihan sika kuuma. olis voinu tanssii enemmänkin mutta meinas tulla lämpöhalvaus.
ehkei paikka mitä parhain mut hyvät pileet.*hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#995 • • hallucinogen Edain

howdy:
Hyvät oli .. vituttaavaan kun ne loppuu aina liian aikasin ... *igor**ding*



Äijä *plur*
Mä kyl tykkäsin kun tuli kixuu aluks mut kyllä lopussa maistu kans namilta *nauru*
Tosin joutu lähtee 2.10 et ehtii junaan, jäin mä sit jutteleen jonkun kuoron kanssa mitkä lauloi kaivokadulla jotain uskonnollisia biisejä, oli hauskaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Chäz

Posts: 1,381

#996 • • Chäz Namutäti
Oli kyllä tosi hyvät bileet! *joo* *plur* ..enää 7 tuntii jäljellä...*vink*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

-xx-

Posts: 5,001

#997 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Oli ihan kivaa kun tapasi ihmisiä, terkkuja kaikille *iloinen* ja nähdään taas *joo*
Tykkäsin vaikka luulin, että siellä olis ollut ihan kauheeta *pahis* meininkiä, mutta olikin sellasia *enkeli* sointuja alussa ja loppukin menetteli *heiii*

Mutta tänään illuihin *plur*

[muokattu 12.7.2003 12:20]

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jone

Posts: 8,258

#998 • • Jone Archibald Haddock
No, jopas oli huippukivaa. Koko illan säännöllisesti putoili sellaisia biisejä että rollaattori oli pakko heittää sivuun ja mennä pamauttamaan välilevyt paikoiltaan. Strobot oli suunnattu niin että kuvaamista en tullut harjoittaneeksi ollenkaan, mutta pitää josko tänään silti yrittäisi.

Kuumakin oli, mutta onneksi Säteen bileissä ei ole aikaisemminkaan puututtu paidattoman ja hikisen miehen (epä)estetiikkaan.

*sydän* Parven putkistrobolinja *sydän*

*sydän* Tommin autossa suorittama helvetillisen päänsäryn poistanut hieronta *sydän*

*sydän* Dokausseura *sydän*

*sydän* Pr0ton-Samulin Finlandiat *sydän*

Ainiin, kiitokset niille muutamalle uudelle Klubituslaiselle, jotka tulivat esittäytymään. Valitettavasti kasvo- ja nimimuistini on kammottava, joten ei kannata laittaa ylimielisyydeen piikkiin sitä jos en vielä ensimmäisen esittäytymisen jälkeen teitä muista. Oli kuitenkin hauska tavata. *joo*
blender

Posts: 2,552

#999 • • blender Arcade | KAIKU
olihan tuol aika kova meininki koko illan... varsinki loppupään biisit miellytti tosi paljon.... alkuilta olikin vähän hämärän peitossa *plur*

oli paljon tuttui ja ne joille lupasin jotain ni tuon varmaan tänään loput promot paikalle.. *hymy*

[muokattu 12.7.2003 13:48]
avb

Posts: 1,003

#1000 • • avb - Sylvester -
Kyllä oli mukavat bileet...alun kiksut nyt ei oikeen iskenyt mutta loppua kohden rupes menojalka vipattaa siihen malliin et paikat ei kestäny.*nyyh*
Ja siitä syystä joutuu jättää tänään väliiin*nyyh**nyyh**nyyh*