Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,690 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1001 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
olin vähällä seota ihan täysin, kun neon soitti niin loistavaa musiikkia *plur* ärsyttävää on tosin se, että aina löytyy niitä hyttysiä, jotka on perseessä kiinno koko ajan.

se tosin oli miinusta, että musiikki oli todellakin ihan liian kovalla. Keitä sellainen palvelee? en haluais käyttää korvatulppia, mutta kun oli pakko.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#1002 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
se tosin oli miinusta, että musiikki oli todellakin ihan liian kovalla. Keitä sellainen palvelee? en haluais käyttää korvatulppia, mutta kun oli pakko.



Se palvelee esim. minua, mutta seuraava on kieltämättä makuasia; Yleisesti ottaen elektronisen musiikin monia tyylisuuntia soittaessa on ihan kiva että musiikin kuulemisen lisäksi äänenpaineen tuntee kehossaan ja tämä valitettavasti edellyttää melkoista luukuttamista. Tulppien käyttäminen on tietenkin ihan oma valinta, mutta hyviä sellaisia käyttämällä äänen laatu ei kärsi ja päästään vielä nauttimaan yllämainitusta musiikin tuntemisesta kehossa. Omat tulppani leikkaavat kaikkia äänitaajuuksia tasaisesti 25dB, joten ääni ei mene neljän viljan puuroksi.

Nimim. ”Elacinien käyttäjä jo vuoden tjsp.”
pinkki

Posts: 308

#1003 • • pinkki säätö et co.

Hyzenthlay:
ärsyttävää on tosin se, että aina löytyy niitä hyttysiä, jotka on perseessä kiinno koko ajan.


haha, joo tuol pörräs nyt joku master pimp slick daddy kiertämäs joka mimmin ahterin läpi. ..taisin huitasta sitä jossain vaiheessa aika kovaa kyynärpäällä leukaan. mitäs koettaa tulla hinkkaileen selän taakse kun ihmiset tanssii *pahis*

(ja paht, se musa mitään kovalla viel ollu, salissa kykeni jutteleenkin ihan hyvin)
Jone

Posts: 8,258

#1005 • • Jone Archibald Haddock

pinkki:
(ja paht, se musa mitään kovalla viel ollu, salissa kykeni jutteleenkin ihan hyvin)



Loppupeleissä olen kyllä itsekin sitä mieltä että eihän tuolla vielä edes soitettu musiikkia lujaa. *joo*
Claquesous

Posts: 3,206

#1006 • • Claquesous viidettä kolonnaa
ei musiikki ollu mitenkää koval ku ei ees korvat soinu tänä aamuna

--
32. of December

lumen

Posts: 2,398

#1007 • • lumen lumelääke
aiwan loistawaa settiä! *sydän*
en oo ennen ollukkaan säteessä, mut se oli rakkautta ensi silmäyksellä / tanssahduksella *nauru*
jam jam! *plur*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Essi

Posts: 1,246

#1008 • • Essi Kukkupää!
Joo-o. Oli siistiä, parin tunnin päästä uudestaan!! *iloinen*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Avatar
#1009 • • -Loyal- Guest
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]
sasu

Posts: 192

#1010 • • sasu

Loyal:
..en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.



Mun mielestä on kyllä hauskempaa et jengi pukeutuu sellaisiin kuteisiin kuin että on ”tavalliset-joka-päivän-vaatteet” päällä. *blush*
Vai kuinkas sun mielestä sit noihin bileihin pitäis/sais pukeutua?*igor*
Ja eikös ole kiva kun on joku paikka, jossa ei tarttis orjallisesti noudattaa trendin luojien väkisin tehtyjä \”uusia\” tuulia? *enkeli*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

darz

Posts: 1,127

#1011 • • darz
Noi nahka ja neonin kuuluu tähä skenee mun mielest just hyvä jos jengi pukeutuu (mun mielipide) se tuo enemmä fiilist *hymy**joo*
keijukainen

Posts: 1,599

#1012 • • keijukainen kiksumurmeli
Olipas kiva nähdä tuttuja ja tulihan sitä vähän jammailtuaki....ja aivan ihanaa musaa *plur*
Kiitokset soittajille ja sille hassulle sedälle joka piti mulle seuraa koko illan *vink*

--
*seepla*

pinkki

Posts: 308

#1013 • • pinkki säätö et co.
miks vitus pitäis vaihtaa diggaamansa tyylin johonki uuteen vaa siks et ”se ei oo muotii enää” tai ”pukeuduin näin jo 3v sitten”??
scheisseee

(ja so out of topic)
Avatar
#1014 • • -Loyal- Guest

pinkki:
miks vitus pitäis vaihtaa diggaamansa tyylin johonki uuteen vaa siks et ”se ei oo muotii enää” tai ”pukeuduin näin jo 3v sitten”??
scheisseee

(ja so out of topic)

Olis vaan siistii nähdä jotain uutta välillä, nuo luomukset on kovin samanlaisia joka kerta, et siks vitus!
Avatar
#1015 • • -Loyal- Guest

sasu:
---
Loyal:
..en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

---


Mun mielestä on kyllä hauskempaa et jengi pukeutuu sellaisiin kuteisiin kuin että on ”tavalliset-joka-päivän-vaatteet” päällä. *blush*
Vai kuinkas sun mielestä sit noihin bileihin pitäis/sais pukeutua?*igor*
Ja eikös ole kiva kun on joku paikka, jossa ei tarttis orjallisesti noudattaa trendin luojien väkisin tehtyjä ”uusia” tuulia? *enkeli*

Trendit sucks, munkin mielestä, todellakin. Johonkin siistiin tyyli voisi kumminkin muuttua, kun tohon tottuuu jo. Tosin mikä mä olen sanomaan, kun en juuri pukeudu mitenkään erilailla yleensä bileisiin.
pinkki

Posts: 308

#1016 • • pinkki säätö et co.

Loyal:
Olis vaan siistii nähdä jotain uutta välillä, nuo luomukset on kovin samanlaisia joka kerta, et siks vitus!


oh poor baby *nyyh*
ATD

Posts: 271

#1017 • • ATD
perjantaina olin paikalla ja oli kyl vähän hiljasta.. tulee aika vähän käytyy tän genren bileis ja kyl huomas et voi taas pitää näist taukoo..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

UnityF

Posts: 15,721

#1018 • • UnityF joo just se
perjantaina oli tosella siistii.... meitsi oli neonkeltaisissa ja olin todellakin säteessä säteilemässä...*plur*

tää paivä 2 oli kans ihanan ja vastaavasti orenseissa vaatteissa säteilemässä... hihihih.... ja hauskaa oli.. mut nyt lähen aamuhin.. lisää kommenttii myöhemmin...*vink*


kiitos säde todella paljon.*plur*


*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#1019 • • UnityF joo just se

Loyal:
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]



Hmm... mä olin ainakin molempina päivinä päästä varpaisiin uv-vaatteissa ja en tiiä milloin ne on ollu muotii ja milloin ei, mut mun mielestä ihmisten pitää pukeutuu mihin ne tykkää vaikka seuraavat 10 vuotta käyttäis samoja bilevaatteita jos siltä tuntuu...*joo*
des

Posts: 118

#1020 • • des
I liked :)
varsinkin Jokke & TAB *hymy*

Ihmisiä ois voinut olla pikkasen enemmän, mutta hyvä niinkin.