Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,602 views

Avatar
#1021 • • Dorka Guest
väkeä oli ihan kohtuullisesti, tietysti enemmänkin olis mahtunu mut parempi näin... mahtu aina istumaan ja tanssilattiallakin oli hyvin tilaa hyppiä ja pomppia *plur* musiikki oli pop (niin, kuin yleensä aina) *iloinen*
Late

Posts: 3,441

#1022 • • Late team Lasse
Tosi kivat kemut, en vaan onnistunut pitämään lupaustani. Eli tanssiminen jäi vähemmälle ja keskityin pousaamiseen + kuvaamiseen, kävi vielä niin nihkeesti että lähes kaikki kuvat epäonnistuivat.
-No kyllä mä vielä joku päivä olen sinut tuon kameran kanssa.

Suuret kiitokset sekä wanhoille että uusille tutuille!

Nyt *nukkuu*
Hixxy

Posts: 522

#1024 • • Hixxy HaroPup
Kiesus mikä olo. Iha kivaa oli joo, ja lopussa tuli nostettuu jalkaaki hitusen, vaihteeks loppu taas keske, jatkoille ei vaa tällä kertaa kyennyt menemään ei nii sitte millän. Ja tuliha n se E-NRG levyki hankittuu!!! on muuten loistava *plur* vähä tuppas häröks menemää yhes vaihees mut siitäkin toivuttiin *iloinen*
fantazia

Posts: 329

#1025 • • fantazia
iih, piti munki sit rekisteröityy tänne.. sätees oli tosi kivaa ja tuli tutustuttua moneen uuteen ihmiseen *hymy* eka päivän kruunas ehdottomasti cocooman virtual experience.. toisena päivänä oli ehkä hiukan väsyneempi mutta jaksoi silti polkata *iloinen* first rebirth oli kiva lopetusbiisi *plur* ja Unitylle kiitoksia yöpaikast!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*
Claquesous

Posts: 3,206

#1026 • • Claquesous viidettä kolonnaa
joo oli kans iha hyvät bileet ja ainaki mexicanin setti oli iha jees (mukavaa vaihteluu) ja nyt tuntuu taas silt et on tampannu semmoset 2 yötä*iloinen*

ainoo vaa et lopus huomasin ettei mul ollu massii ees yödösää ja eka ståge lähti vast 06.05... no mut kiitti seinäjoen tytöt eli mirka ja... en muista nimee*häpeää itseään*=( et sain pyörii muutaman hn teiä autos=)

ja mä oon muute vielki iha vihree kateudest ku te tunnette kaikki ja mä en tunne ketää*joo*

--
32. of December

DiamonDie

Posts: 676

#1027 • • DiamonDie mediahippi
Mmh. Nosturissa en ennen ole ollut bileissä, osoittautui ihan kivaksi paikaksi, tuuletuksesta paljon plussaa (vaikkei se loppuillasta enää oikein riittänytkään). Aluksi tuntui, että talo on tyhjä eikä musiikkikaan jaksanut innostaa, mutta Joken setti oli sangen kiva ja meininkin jees.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#1029 • • [Nuclear] el aprendiz
Oli kyl kunnon ihkQkiksuu. Musiikki iski kyl aika täydellä teholla ja jengii oli mun mielest aika sopivast, ehkä pikkasen lisää ois voinu tulla. Kiva ku pääs tanssii ihmisten sekaan jos halus tai sit vastaavasti ottaa vähän ”ilmaa” ympärilleen...oma tanssityyli ku välil vie tilaa aika kiitettävästi. *blush*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1030 • • Mao & Taikahattu UG-///
Hmm... Perjantaina oli vähän asenteet hukassa ja sen takia illasta tuli suht koht nahkea...
Lauantai taas korvasi myös perjantain menetetyn biletyksen!!! *iloinen*

Ja Friik:in aloitettua enpä tainnut vessaa kauemmas poistua lattialta...
Ja myös vaatteet oli sen verran märät... Ei pvc-housuja enää koskaan! Ainakaan kuukauteen... *vink*

*sydän**sydän*SÄDE*sydän**sydän*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

zaler

Posts: 1,545

#1031 • • zaler e h k i s
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...

--
let´s eat to the beat!

Jone

Posts: 8,258

#1032 • • Jone Archibald Haddock

zaler:
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...



Herrajumala kuinka uskomattoman typerä ja vastenmielinen asenne. *dissaa*

Sehän nyt oli etukäteen tiedossa että tonne ei tule ainoastaan psyke-ihmisiä, joten olisit jäänyt himaasi syömään sieniä jos et voi sietää muiden kuin itsesi kaltaisten ihmisten läsnäoloa.

*helvetin iso DIS*
zaler

Posts: 1,545

#1033 • • zaler e h k i s

Jone:
---
zaler:
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...

---


Herrajumala kuinka uskomattoman typerä ja vastenmielinen asenne. *dissaa*

Sehän nyt oli etukäteen tiedossa että tonne ei tule ainoastaan psyke-ihmisiä, joten olisit jäänyt himaasi syömään sieniä jos et voi sietää muiden kuin itsesi kaltaisten ihmisten läsnäoloa.

*helvetin iso DIS*


heh...*ding*

--
let´s eat to the beat!

insejn

Posts: 689

#1034 • • insejn
perjantai oli Todella laimee kyl... vast vikat 20min alko olee polkan polkkaa

mut tsiisus et sit lauantaina laitettii sali aika lämpimäks, aivan loistavaa pauketta!!

+ dj mexican (jäbäl oli huippu platat, ja osas tod pyörittää niitä)

+ harrin setti (luulin ekaks et menee vaikeeks pistää mexicanin jälkee paremmin vauhtii, mut olin todella väärässä=)

+ uudet tutut

- kuuuuuuuuumuuus (salettii 80 astetta siel lattial, paita,housut,hiukset ihan likomärät hiestä)

--
*aplodit*

florx

Posts: 532

#1035 • • florx
Hauskaa oli ja mopo keuli molempina päivinä kunnolla
MonkeyMan

Posts: 140

#1036 • • MonkeyMan tHe ApiNa

Elwira:
Mexikacan yllätti minut todella paljon. Jäbä osasi miksaa perfect ja niin kymmenen pointsii hänelle. Oli loisto setti kyllä jäbältä. *joo**nauru**iloinen**plur**blush**heiii*







joo näin on paitsi että en ennestään oikeen tiennyt mitä odottaa mutta aavistus oli joka jäi aika kauas tod.suudesta...joo oli kyl aamul mestat niin kipeenä et huh huh.mut helvetin hyvä fiilis jäi!!!!



*joo**iloinen**heiii*

[muokattu 13.7.2003 19:45]

[muokattu 13.7.2003 19:46]

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Jone

Posts: 8,258

#1037 • • Jone Archibald Haddock

insejn:
perjantai oli Todella laimee kyl... vast vikat 20min alko olee polkan polkkaa



Soitettiinko Gloriassa polkkaakin jompana kumpana päivänä? Itse en ainakaan kuullut ja käsittääkseni kyse oli enemmänkin elektronisesta musiikista sieltä hard-genrejen puolelta.

(Eli olen vähän sitä mieltä että ”polkan polkasta”/”kunnon polkasta” puhuminen on vähän saman kuulloista kuin se kun juniorit sanovat ”hyvää shittiä”, joka on siis käsitteenä mielestäni paradoksaalinen; miten paska voi olla hyvää?. Jos minä pidän kuulemastani musiikista, niin en lauseessa, jossa näin ilmaisen tehneeni vahingossakaan haluaisi samalla dissata ko. musiikkia kutsumalla sitä halventavilla nimityksillä.)
MonkeyMan

Posts: 140

#1038 • • MonkeyMan tHe ApiNa

Unity(f):
---
Loyal:
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh *justjoo*
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]

---


Hmm... mä olin ainakin molempina päivinä päästä varpaisiin uv-vaatteissa ja en tiiä milloin ne on ollu muotii ja milloin ei, mut mun mielestä ihmisten pitää pukeutuu mihin ne tykkää vaikka seuraavat 10 vuotta käyttäis samoja bilevaatteita jos siltä tuntuu...*joo*





hmmm...joka kertahan sä oot nois vetimis...*hih**vink*
jos vakavissaan ajattelen niin kaikis bileissä missä oon sut nähny on sulla ollu noin kuteet
sekä muuten melkee jokaisessa kuvassa...asfalttiduunarin liivit ja mummon villahousut*vink**hih**nauru*

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

DESPE

Posts: 4,580

#1039 • • DESPE
jep nuclear lähit vaan menee liian aikasin =)
ihanaa musaa oli ja kiitos hyvistä bileistä ..
jäi vain kaivelemaan se , että mihin se ihana tyttö katosi kenet tapasin loppuillasta .. soittele tai jotain *hih**hih**hih**hih**vink**hymy**plur**hymy* =)=)=)
Essi

Posts: 1,246

#1040 • • Essi Kukkupää!

insejn:


- kuuuuuuuuumuuus (salettii 80 astetta siel lattial, paita,housut,hiukset ihan likomärät hiestä)



Jep jep, eipä oo tullu pitkään aikaan hikoiltua yhtä monta litraa kuin eilen!

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.